INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
HQ TE310 baby motor
HQ TE310 baby motor
Zdar chlapi Dělal někdo z vás nebo někdo z vašich známým tenhle motor?Jedná se o ten novější baby motor.Zajímaly by mě vaše zkušenosti,kolik jste na něm najezdili,kolik hodin vydržel píst,ojnice,ložiska,ventily atd..než to muselo ven.Samozřejmě při dodržování servisních intervalů výměny oleje,seřízování ventilů,čištění filtru.Neptám se na to co udává manuál.Znám závodníka kterej na tomto typu motoru jezdil mistráky a otvíral to po 100mth.Sem obyčejnej hobík šmrdlal,a tak by mě zajímalo co od toho můžu při takovém zatížení čekat...
Re: HQ TE310 baby motor
Zavolej Kotrbovi, ten ti k tomu řekne asi nejvíc.
- srsen600
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 100
- Založená vlákna
- Motorka: Gas Gas EC250 Cami-R
- Věk: 28
- Tel: 732857376
- 0 0
Re: HQ TE310 baby motor
Přesně tohle jsem volal a optával se p. Oťase Kotrby : důvod koupě Husky 310TE. Vše krásně vysvětlil.A čas si udělal na 2rozhovory po 8-15min... TEL-602666380 Jenže já měl vyhlídnutý první model TE310 ze starého motoru. 2009-800km-80tis kč O pár % větší držák než BABY zato, ale prý hodně veliká turistika motor prý ,,nejede" - rám výchází z 450 moc KG... Zato ale BABY pecka výkonově-uplná harmonie z lehkosti motorky-ovladatelnost,nic nepotvrdil co sem se doslechl/četl o šizení a síle materialu na dílech v motoru-ojnice/klika....To se mění v hobby ježdění závodu 50mth (drapák rodeo apod)
Ale servis ta motorka chce ať jsi nejsi letec...A levný to není +- každých 5-7000km počítej s 8-12tis za servis.Záleží i natom co koupíš...Díly jsou!Ten motor jde ted do výroby v SWM , GAS GAS možná předešlé vedení mělo jistý koncept.....
Já mám Gasíka Cami R-podvozek z EC300, kvůli potřebnýmu častýmu delšímu přejiždění rovinek-pole a silnice....
Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T .
Re: HQ TE310 baby motor
srsen600:
5až7000km to je dle mě nějakých 150až200mth,to najedu tak za tři roky.Každých150mth dát za servis ostré 8až12tisíc mi přijde hrozně málo,ale kéž by tomu tak bylo To možná i ta tupá vyjde na víc...
Re: HQ TE310 baby motor
hsbmaniak: .... dát za servis motoru (ostatní balast kolem si připočti podle svýho standartu)... i tak to je přijatelný kdyby to tak bylo ... obávám se ale, že jen ventily na ten motor stojí tolik a jde jen o to kolik vydrží ... .. nevíte čirou náhodou někdo kolik váží jen motor samotný ? ... někde jsem to kdysi viděl /čet při uvedení jako novinky a teď to nemůžu dohledat
Re: HQ TE310 baby motor
MikiberG:
jak říkáš,jen ten ty titanový ventily stojí 2700za kus což je strašný.Váhu motoru sem věděl,ale už si to taky nepamatuju.Zkusím pohledat
- Motors
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1144
- Založená vlákna
- Místo: Vepřov
- Motorka: WR250F
- Věk: Víc než Ježíš
- 3 0
Re: HQ TE310 baby motor
Já bych z toho motoru až tak nadšenej nebyl. U nás v partě to jeden má a zásadní problém je startování na elektrickej startér. Starej model 310 bezproblémů ale u nového baby motoru to chtěli udělat vymakanější a udělali to jinak. Ono se to seká a nestartuje to za tepla. Za studena v celku normálně, ale jak se to zahřeje a někde to zdechne, tak to přes ele startér nenatočíš a je to celkem opruz. Náhradní díl stojí 10 000,- a vydrží to chvíl...
Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu
Re: HQ TE310 baby motor
Motors:
S tím startováním máš pravdu,už sem se s tím u té své taky setkal,ale není to pravidlem...Nicméně jak už tady někdo psal ten původní motor,co byl před baby a dával se do toho těžšího rámu 450,510 byl proti tomuhle vespod úplná mrtvola,to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit..
- Motors
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1144
- Založená vlákna
- Místo: Vepřov
- Motorka: WR250F
- Věk: Víc než Ježíš
- 3 0
Re: HQ TE310 baby motor
hsbmaniak:
a měl jsi to dobře naladěné přes jednotku? Druhej u nás v partě má právě tu starší 310 a je maximálně spokojenej. Párkrát jsme se na tom vezl a že by to bylo mrtvé mi nepřišlo, gór oproti mojí WR250F.
Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu
- srsen600
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 100
- Založená vlákna
- Motorka: Gas Gas EC250 Cami-R
- Věk: 28
- Tel: 732857376
- 0 0
Re: HQ TE310 baby motor
Jen píšu co mi řekl Kotrba-taky mi říkal na otázku 1mth vychází +- 50km,což jsem myslel 70km.Ale každý to ma jinak.Je jasný ,že nikdy nejde říct nic dopředu. Po 300-500mth to jde na komplet go v podobě 20-30koliku třeba....
Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T .
Re: HQ TE310 baby motor
Motors:
To je otázkou.Vůbec netuším jak to měl ten dotyčný naladěný,jsou to už dva roky.Měl sem to půjčený cca 15 minut v lese abych porovnal rozdíl v ovladatelnosti s mou tehdejší starou vranou fe501 co sem měl
Re: HQ TE310 baby motor
srsen600: To neber nijak zle,já to v žádným případě nevyvracím co říkáš Pana Kotrbu osobně neznám,ale i u nás na moravě se říká,že je to odborník kterej se vyzná a v husqvarnách obvzlášt.Takže tomu co říkáš věřím..
Re: HQ TE310 baby motor
srsen600 napsal(a):Jen píšu co mi řekl Kotrba-taky mi říkal na otázku 1mth vychází +- 50km,což jsem myslel 70km.Ale každý to ma jinak.Je jasný ,že nikdy nejde říct nic dopředu. Po 300-500mth to jde na komplet go v podobě 20-30koliku třeba....
hmm ... pole, louky, šotoliny, rychlý průjezdy známým lehčím terénem v slušným tempu jde zajet 50km/mth ... jinak to je 36km a míň ... pokud by to celý motoricky dalo 500mth do go tak je to pecka, i 300 není tak špatný ... záleží kolik je mezitím tech sezonních oprav za 10-12k jestli jen jedna max 2 tak by se to dalo.... ale zas tak málo to taky není
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: HQ TE310 baby motor
hsbmaniak:
jak píše Motors, máme Te 310 ky dvě, já mám tu starší a těžší - mrtvolu jak píšeš
je díky velkému motoru těžší, ale nedá se říct, že to nejede, má rozhodně lepší průběh ve spodních otáčkách než ta nová (mám ji poladěnou od Kotrby, před tím moc nejela, ale Ota mi ladil i předchozí TE 450, ne že ta by nejela , ale bylo taky potřeba vyladit právě spodní otáčky, po vyladění jely obě super ), jinak ty staré motory vydrží hodně, hlavně u malých kubatur, páč ty ojky a převodovky byly koncipované od 250tek až po 5kila, takže nájezd je tam dost velký, jo ty starší modely oproti novým trošku víc žerou
ta nová Te s Baby motorem je větší pila, dole moc nejede, za to nahoře je to mazec, taky je lehčí a přijde mi líp ovladatelná, problém, je to startování el startérem, skoro každá druhá nestartuje
tady něco o 310kách co už šlo na offmotu:
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?pid=245324
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=8671&p=1
srsen600 - mě vychází 1 mth cca 29 km a klukum z chemičky ještě mín, mylsím, že Jarynnovi okolo 14 km, záleží na tom co jezdíš
tady taky něco píšou
http://www.motorkari.cz/tema/?t=98424
Editoval offroaderTE (25.01.2016 16:19:58)
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
- Zobák310
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 848
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: KTM 350
- Věk: 1989
- 5 0
Re: HQ TE310 baby motor
hsbmaniak:
Ona ani 450 rok 09 nema buh vi jakej spodek.te 449 jede o paznani lip
Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: HQ TE310 baby motor
Zobák310:
všechny tyhle motky byly laděný kvůli emisím, já js šel z XR400 což byl traktor do TE 450 2009 a hrozně jsem byl nešťastný z toho spodku, střílelo to výfuku a zdechalo, Kotrba mi to poladil tak, že i kámoš na XR čuměl jak to jede, zastavil jsem v kopci, vypadalo to beznaděj a normálně se mi motka rozbublala a vyjela, ted mám 3kilo taky poladěný (obohacený ve spodním pásmu 0 - 3000 ot) a buble to výborně, na to že je to vlastně okitovaná 250 (první 310 ky měly KIT Athena origo už s fabriky) tak jede ve spodu neskutečně
Editoval offroaderTE (25.01.2016 16:20:38)
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: HQ TE310 baby motor
MikiberG napsal(a):hsbmaniak: .... dát za servis motoru (ostatní balast kolem si připočti podle svýho standartu)... i tak to je přijatelný kdyby to tak bylo ... obávám se ale, že jen ventily na ten motor stojí tolik a jde jen o to kolik vydrží ... .. nevíte čirou náhodou někdo kolik váží jen motor samotný ? ... někde jsem to kdysi viděl /čet při uvedení jako novinky a teď to nemůžu dohledat
22kg a ojka ven pri max 150mth kdyz ji zamackavas oci, pak riziko ojka se zacne drolit, pri vaze 100kg pilota a tahani a stěkani v kazdem kopci ....pist a ventily to same....ale perfektni motorka Startovani u bejby motoru je resene jinak a jak s motorkou couvnes s kopce prez kalt nakurvis volnobezku a kola kolem a starter nezaskakuje kam ma nebo nepresne
- srsen600
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 100
- Založená vlákna
- Motorka: Gas Gas EC250 Cami-R
- Věk: 28
- Tel: 732857376
- 0 0
Re: HQ TE310 baby motor
Já doporučím ještě , informace máš.... Moc nekoumej pač stejnak tich 310 je hrozně málo.... Ven klidně tu starší 310 když bude v pěkným stavu...
2008-10 -athena : těžší , už celkem staré moto-motor jede krásně ve spod-dá se poladit i na vršek... , pápne se... 2011-13 -baby : lehčí , ovladatelnější-motor má špičku- rád servis , vstřikování funguje na 99.96%
Když neseženeš p. Kotrba bude dávat k prodeji tu svou (baby) po druhý půlce roku...
Ber podle stavu a hlavně si to projeť, nejde spekulovat ....Mě osobně třeba posezem nesedla TE450 07 a moje bývalá DRZ 400 E byla od prvního usednutí jako od narození...
Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T .
|