Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMALadění motoru se vstřikováním#1 06.06.2013 14:20:28
Ladění motoru se vstřikovánímmáte někdo osobní zkušenosti s laděním motoru endura s elektronickým vstřikováním ??? Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #2 06.06.2013 19:06:11
Re: Ladění motoru se vstřikovánímTy krambičky od dynojetu jezdili kluci na quadech a špatny jezdily doraz a motory šli srat i když tvuj požadavek je jiny tak těžko říct jaky to bude mit přinos jinak jestli chceš vědět jestli maš dobře seřízenou směs tak stači skočit někde na emise kde ti změři poměr lamda a víš na čem jsi. Nevim na jake bazy funguji ty krabičky jestli čistě jen na tom že prodlouži vstřik to si nejsem jisty ale se spotřebou nevim jestli ti to pomuže. navic když zvedneš spodek aby ti motorka nezačla uhrabavat tím že maš velky kroutak Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #3 06.06.2013 20:41:07
Re: Ladění motoru se vstřikovánímMas v zasade nekolik moznosti: offline #4 06.06.2013 20:44:43
Re: Ladění motoru se vstřikovánímJeste aby bylo jasno, lauf pomuze na spodku celkem znatelne, ale hluk je negativum. Svod s "expanzkou" pomuze pry spise na vrsku a ta expanzka pry dokaze 2dB utlumit... offline #5 06.06.2013 20:45:07
Re: Ladění motoru se vstřikovánímjacob: offline #6 06.06.2013 20:51:56
Re: Ladění motoru se vstřikovánímMam 350 a akrap slip-on otevreny udela pocitove dost. Ma o dost tvrdsi spodek a predek jde lepe zvednout, necha se vic podtacet. V CR mam ucpavku, abych neplasil houbare (desne pak jeci a pobihani semtam), ale ted v RO jsem jezdil bez a je to mooc dobry. Asi uz kaslu na houbare :-D offline #7 06.06.2013 20:55:37
Re: Ladění motoru se vstřikovánímJinak do dyna bych sel, pokud bych byl maximalista....pomuze to, je to dobre, ale nemuzes pak zavrit lauf a navic je to docela drahe, musis upravit mapu, tzn musi ti to poladit v DK racingu nebo tak nekde...hodne penez a podle me vysledek neni takovy skok. offline #8 06.06.2013 21:07:34
Re: Ladění motoru se vstřikovánímzase takovej strelec nejsem a rozdil mezi mapama poznam mezi beginer a agresive je to hodne znat spise ve votackach spodek to nema uplne extra byl sem predtim zvyklej na 550 to byl jinej buchar offline #9 06.06.2013 21:19:00
Re: Ladění motoru se vstřikovánímoffroaderxrr: Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě. offline #10 06.06.2013 22:16:35
Re: Ladění motoru se vstřikováním
Dikas zavolam,ja to mam otevrene dle navodu od vyrobce,venku je lambda,kat,vyfuk ma homologacni vlozku,ktera kdyz se vynda,tak udajne ladak neni potreba,nevim jde mi hlavne o kroutak ve spodku a o spotrebu Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #11 06.06.2013 22:53:09
Re: Ladění motoru se vstřikováním
Diky tomu že si vytahl lamdu máš špatnou spotřebu. Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě. offline #12 07.06.2013 08:29:41
Re: Ladění motoru se vstřikovánímFaryn: super, tak to je nadějné, kdybych tam dal lambdu zpět tak bych si nepomohl ? Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #13 07.06.2013 09:25:37
Re: Ladění motoru se vstřikovánímFaryn: tak mapy na Husce prý měnit nejdou, jen pomocí JDJetting a to je celkem drahý špás, s klukama jsem mluvil, mám zkusit dát zpátky lambdu, případně ještě vyzkoušet variantu s otevřeným a zavřeným laufem, Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #14 07.06.2013 09:27:33
Re: Ladění motoru se vstřikovánímHomologační vložka to dusí...to určitě není ideální.... offline #15 07.06.2013 09:29:35
Re: Ladění motoru se vstřikovánímJD mi drahý nepřijde, je to o nějakých 225USD....ale JD pouze optimalizuje směs a ovládá akcelerační pumpu, nedělá to zázraky a předpokládá to otevřený lauf. A pokud vím, lambda nám u kTM zůstává, u Husky tuším také někde psali, že jí tam měli. offline #16 07.06.2013 09:40:35
Re: Ladění motoru se vstřikovánímjacob: k té husce TE 450 I byl origo návod od výrobce na otevření, odstranil se omezovač sání vzduchu pod filtrem, potom šla ven lambda (v příbalu byl špunt do výfuku a zaslepovací konektor do káblu od lambdy), ven šel také kat, což bývalý majitel vše udělal, homologační vložku taky vyhodil,ale prý to jen víc řvalo a nejelo, tak ji tam zase vrátil a mě doporučil ji tam nechat Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #17 07.06.2013 13:06:29
Re: Ladění motoru se vstřikovánímTak to joo, holt to mate jinac...tak drzim palce. offline #18 07.06.2013 15:18:21
Re: Ladění motoru se vstřikováním
no,takže to mám otevřený jak má být, mě teď nejde o výkon, chci snížit spotřebu, která je podle mne po tom otevření dost vysoká, máš ponětí co ta motka udělá,když tam vrátím lambu? Bude tam výrazný úbytek výkonu? Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #19 07.06.2013 20:30:49
Re: Ladění motoru se vstřikovánímoffroaderxrr: Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě. offline #20 12.06.2013 13:50:54
Re: Ladění motoru se vstřikovánímtak se ke mně seběhly všechny možné rady a informace, výsledkem je, že řídící jednotka směřuje ke Kotrbovi, kde bude přehrána mapa a bude odzkoušena a změřena na motorce stejného typu a roku výroby (nemusím motku nikam vozit což je super, úspora financí a času),výfukovou homologační vložku si zkrátím a namontuji zpět do výfuku, cílem by měla být optimalizace směsi, nižší spotřeba při stejném nebo i vyšším výkonu.. Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline |