INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
- Nightfuckers
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 492
- Založená vlákna
- Motorka: Exc300
- Věk: 905 Před n.l.
- 0 0
Re: Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
Kubik96:
Čau tak ti to teda shrnu do pár řádku co jsem měl a k tomu ti napišů mé dojmy(pro rýpalisty a pitomce a VŠÍMAVÉ lidi zdůrazňuji MÉ!!!! pocity)ne třeba je komentovat ale napsat své pokud někdy vlastnili stejné značky motorek jako já.
ČZ 514-1989 -Týden zpravuješ/hodinu jezdíš usch Honda CR125R-1998 -Moc zábavná motorka na začátek usch usch Suzuki RM125-2000 -Nuda žádný výkon po měsíci šla pryč/pro děcka dobrá Honda XL550L-1995 -Užasný tichý motor a chytala na první šlápnutí ano Husqvarna TE410R-1998--Startovací páka v levo/nebylo to na tu dobu zlé Honda CRF450R-03 -Oooooooo pozor ugh1 tak tady končí legrace a začíná ten pravý motokros i s ošklivými pády a opouštění motorky ve vzduchu. VOR503-2002 -Una Bestia :vyk!:opravdové kladivo na čarodějnice se startovací pakou v pravo ale kopalo se to dopředu jak fichtl/bolelo to a2 Husaberg FE450-2003- key key key key Piča,Kurva,kurva,kurva,čurák,mrdka,vergl,šrot a zajebaný vymrdaný žďorb s kopačkou v levo. :blee1 Husqvarna TC250-2005-BMW koncepce motoru,výkon super ovladatelnost,starter,vše ok ale díly jen original/1ventil 3200kč a18 a18 a18 KTM exc300-1991 - ee2 ee2 ee2 no hold kdysi to asi byla super motorka ale stará mooooccc Honda CRF450R-2005 -- heart big_smile big_smile gp gp gp podvázat nohavice a jdem na pořádné skoky do Přerova.Na MX=100%Best off Nyní EXC300-2009--------- ugh2 ugh2 ugh2 gp gp gp a2 a2 a2 ano ano ano ano ano ano
Editoval Nightfuckers (17.10.2015 21:45:48)
Buď jedeš, nebo se jebeš
- Zobák310
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 848
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: KTM 350
- Věk: 1989
- 5 0
Re: Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
Kubik96:
Zajimavy vlakno sem zvedavej na odpovedi. Kazda znacka ma myslim svoje mouchy a kazdej si bude obhajovat to svoje.jezdim uz nekolikatou ktm a az na 505 sxf sem s temito stroji nemel az na to,cemu sem si sam nabehl jedinej problem a tak nejak mi sedi,dal je to docela rozsireny a daj se celkem v klidu sehnat dily,i jety a taky je to do jiste miry otazka vkusu a me se ktm proste libi.mel sem yamahu,husqvarnu i husaberg a rozhodne nemuzu rict ze by nejakej stroj byl vylozene spatnej.znal sem v okoli nekolik suzuki a zadna nebyla bezproblemova tak proto bych si ji do garaze rozhodne nepritahl.
Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.
- YZ 450
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 697
- Založená vlákna
- Místo: VVP Libavá
- Motorka: SV 1000S,KTM 525 EXC,KTM 990 Adventure
- Věk: 41 let
- Tel: 732 913 143
- 1 0
Re: Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
Mel jsem Yamaha YZ 450 05 rok,podle vseho drzak motor,4 kvalty.Na mx dobry,jede jako pichla svine.Kdyz jsem lezl poprve do motoru zhruba ve 100mth tak nejevil znamky opotrebeni. Nekolik kamaradu ma WR 450,ale zatim jen problemy,padly ventily atd.Ale asi je to o udrzbe... Me pripada WR takovy krehky. Ted mam prvni KTM a jsem hoodne spokojenej.Je to sice staricka 525,ale ten prubeh vykonu,6 kvaltu,to je to pravy.Jednicka jede krokem a na sestku to krasne leti.Na to moje mrdani ideal.
Lepší být první v pekle,než druhej v nebi.. Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho jen ti nejlepší!
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
Já vyzkoušel už zkoro všechny typy (ne značky) motorek. 125 2t,250 2t,300 2t, 450 4t, 250 4t atd. Z počátku mi to bylo jedno. Vybíral jsem motorky spíš podle toho co se naskytlo. Když jsem měl EXC 300 2t, tak jsem si řekl, že bych rád zkusil nějaký 4t. Tak jsem vzal RMZ 450 09. Ta byla super na motokros. Měla krásný průběh výkonu a když jsi za ní vzal tak jela dost. Na enduro to ale byl opruz. Žádný rejd, umělo to jezdit jenom rovně. Malá nádrž, nakopávačka. Já se svými 70kg a menší postavou jsem měl se startováním věčně problémy. Hlavně když člověk zůstal někde viset na stráni a nedosáhl. Na MX bych jí ale bral klidně zpátky. Pak jsem si řekl, že zkusím malorážku, abych se zase naučil víc řadit a pracovat se spojkou, což po mě tříkilo ani 450 moc nechtěly. Všímal jsem si totiž, že když to motorka nechce, tak na to prdíš a jezdíš jak lemro Tak jsem vzal EXC 250 4t 09. Nejdřív jsem si řikal, že jsem se zbláznil, koupit takovou věc. Pocitově to nejede, výjezdy mi s tim nešly. Pak jsem si zvykl a najedou taky o dost zrychlil. Naučil se zase pracovat se spojkou a řadit Byla to super motorka. Na závody CC výborná věc. Pak jsem chtěl něco novýho a řekl si že půjdu zpátky do 2T. Hlavně proto, že rád jezdím i triálky a tam je 2t o poznání obratnější. Řekl jsem si ale, že tříkilo je zatím zbytečně moc, 250 je podobná, tak zkusím něco menšího. Koupil jsem EXC 200 14. Začátky byly samozřejmě zase krušný. Přechod z hodňoučké 250 4t na tohle byl jako kopanec do řiti. Hned po pár motohodinách jsem s tím jel na Regiment 13 do Rumunska a měl jsem dost problémy. Dvoukilo je splašený ale zase super ovladatelný. Ze 4t je to jak přejít na kolo. Když to člověk potřebuje od někud vytáhnout, tak to jde samo. Má to samozřejmě i nevýhody oproti tříkilu, protože to nemá takový spodek, což se v dlouhých výjezdech občas hodí, ale celkově mě to moc baví. Příští stroj asi bude už zase 250 2t nebo tříkilo, ale na to ještě čas. Zatím mám ještě pořád co zlepšovat a v motorce to není.
No a proč KTM? 1. dvoukilo dělá jen KTM a GAS a mezi těmahle dvěma motorkama je propastný rozdíl. KTM je stavěný na 125 a GAS vychází ze tříkila. Ve váze a obratnosti je velký rozdíl. 2. mám už nekolikátou KTM a nikdy jsem s ní neměl problémy. Ani mě nikde nenechala. 3. Díly případně seženu rychle a skoro všude. 4. KTM není nikdy problém prodat, což se o jiných značkách nedá uplně říci.
Nicméně, kdyby třeba Yamaha dělala typ motorky, který bych chtěl, tak bych jí klidně koupil.
Dej koním pít...
Re: Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
Semis napsal(a):1. dvoukilo dělá jen KTM a GAS a mezi těmahle dvěma motorkama je propastný rozdíl. KTM je stavěný na 125 a GAS vychází ze tříkila. Ve váze a obratnosti je velký rozdíl.
Tohle muzu jen potvrdit. Nerekl bych sice propastny, ale dost velky. Mel jsem moznost povozit se na obou. KTM je o fous lehci, o fous ovladatelnejsi, ale projev motoru ma lepsi Gas. Nemusi se totiz tak moc vytacet jako KTM a ma plynulejsi narust vykonu. Pro me teda lepsi svezeni na Gasovi 200RE nez na KTM 200. Potiz je v tom ze Gase 200RE na inzerci nepotkate. Za me nejlepsi ostre enduro ze vsech na kterych jsem dosud jel.
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
Všímálek:
Ty si za takovýhle bezcenný bláboly koleduješ o BANána.
Dej koním pít...
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
Ježdění /velkých moto/ začínalo v 16-17 letech, dotáhl sem DR 600, rok 89, kterou mi ukradli, 14dní poté sem koupil XL 500 R, rok 86, tu mi nikdo neukrad, ale honili mě na tom pořád cajti /jako na předchozí/ tak sem to prodal. Pak přišla osudová láska XR 600 R, první s papírama, kterou mám doteď a přirostla mi k srdci tak, že momentálně probíhá už druhým rokem komplet GO a doufám, že na jaře už vyjedem. V době kdy sem jezdil XR sem se zúčastnil dne otevřených dveří KTM/Husaberg, do tý doby sem tyhle stroje odsuzoval za nespolehlivost na úkor výkonnosti, byl to tuším ročník 2011/2012, půjčil sem si TE 125 a roštípal to o strom, škoda 60tis na origo dílech, byla mi nabídnuta k odkoupení se 42mth od novoty, neváhal sem. Zašel sem pro úvěr a začala moje 2T ,,kariéra" :-D. Pojezdil sem TE a prodal na 120mth, koupil za to 300exc O8, a potom nynější 250 2T factory 2011. Můžu říct, že pokud člověk nekápne na špatnej kus, jsou to spolehlivý stroje když se jim dopřává toho, co potřebujou, základní servis, tak to funguje bez problémů. Navíc kvalitní komponenty, podvozek, zpracování, design, takže prozatím zůstávám u KTM 2T. A můžu s jistotou taky říct, že ten, kdo se vyjezdí na těžkejch endurech, typu moje bývalé prakurvy výše uvedené a pak začně jezdit 2T, tak není lepšího přestupu a zúročení toho, co ste se na těch mastodontech naučili... Děkuju za moji endurovou školu E: písm.
Editoval SojkinXR6R (19.10.2015 10:08:17)
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
Re: Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
Koupil jsem Berga z toho důvodu, že byl po Mikagenovi a Jankovi a věřil jsem, že je technicky ok. Každopádně extrémní enduro nejezdím a na to hobby prdlání je mi skoro jedno, jestli bych měl žlutou, oranžovou, modrou, zelenou...
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
moje první motka, když jsem začal jezdit bahno byla Honda XR 400, a vzal jsem ji proto, že kámoš řekl, to si kup, to bude pro tebe dobrý a docela bylo sedlal jsme nakonec dvě, jedna padla mou neodbornou údržbou, zarezla mi oska kyvky do kovových vložek v karterech motoru,namísto toho abych si to nechal odborně opravit (odvrtat kobaltovým vrtákem) jsem ji vzal do fabriky pod lis a výsledkem byly ruplé kartery , tak jsem koupil další s vylágrovaným motorem a poskládal si ji úplně znova
XR 400 byla sqělá motka, ale to o ní tvrdí skoro každý kdo ji měl, bohužel absence startéru a zastaralý podvozek ji už odsunuje do skupiny "Polňáčkářů", jezdit s ní těžší terén je extrémně fyzicky náročné, nicméně vzpomínky na ixero jsou super
potom přišla zánovní Husqvarna TE 450 2009 (stříkačka), koupená od kámoše co končil (takže byla známá historie,dostávala pravidelný servis a najeté mth opravdu seděly) když už jsem měl červený hadry a doplňky, tak proč ne
dobrá motka, ale měl jsem na ní hafo úrazů, byl to na mne moc velký přechod a moc jsem ji nezvládal,
pak přišla výměna za HQ TE 310 r.v. 2010, na pohled jsou 450 a 310 úplně stejné motorky,jen ta 310ka měla asi 2 cm kratší zadní kyvku, motory jsou stejné , jen je vidět malinko nižší válec, pocitově to ale je dost velký rozdíl, 310ka se líp vodí, motor znatelně méně vibruje, jezdí se mi o hodně líp, neunavuje mě jako ta 450ka, mám pocit že ji má stále pod kontrolou
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
- Joraell
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1141
- Založená vlákna
- Motorka: Husky TC 250
- Věk: 34
- 3 7
Re: Proč máte zrovna tuhle?-Značky motorek
No tak když já pominu dětské začátky a následně civilní endura tak moje první ostrá motorka byla Te410.
Te410 1996, předělaná karburace a plnění motoru, takže chytala pěkně a taky jela o dost více než většina 410. Po 3 letech spadnul ventil a motorka šla do světa. Z dnešního pohledu, strašně neovladatelný heblo
TM 125 2004 Motokolo s opravdu prudkým 125tkovým motorem Moc se nesrala, hodně mi dala, hlavně už jsem pochopil co to je projet alespon obcas správně zatáčku A narozdíl od 410 tky jsem na tom taky někdy řidil já motorku a né ona mě. No a doteď obíhá po netu, kdy se pokaždé nekdo chlubí tím jak ji pěkně opravil. Je to takovej asi putovní stroj
Husaberg Fe450 2008 Nová motorka po 160mth oprava motoru za 38tis. motorka , kterou jsme si za pár let udělal podle sebe a ve finále zjistil, že to prostě asi není to co hledám. Na motorce přislo první vážné zranění (otřesy mozku nepočítám) a to vyhozené pravé rameno a zlomina levé nohy po nárazu do stromu vedle traťe.
TM 144 2009 Motokolo číslo2. Parádní stroj, ale jen na trať. Občas už mi chyběly ale ty koně
KTM SX 250 2008 joo tak tady už je koní až až. Naprostá spokojenost, tohle je asi ta motorka, kterou jsem hledal. Aktuálně přidána Rekluse Z-start a jsem prostě vysmátej.
Editoval Joraell (19.10.2015 13:55:50)
Nekrmte toho Trolla !
|