INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Sherco 300 4T
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Sherco 300 4T
Já na tom pouze jezdil, když to vyšlo jako novinka a pak asi dva roky na to. Už je to dlouho. Jezdilo se na tom dobře. Sedlo to do ruky a podvozek fachal výborně. Myslím, že funkčně v tom problém nebude, ale horší je jen prodejní cena ojetiny. Trošku bych se obávál stavu starších kusů. Zatím co jsem viděl, tak to často kupovali lidi, co na to prdí, jen kvůli nízké nákupní ceně staršího stroje a podle toho taky vypadala jejich údržba a následně i stav motorky. Tím se nechci nikoho dotknout ale bylo to víc takových případů. Osobně mi je Sherco sympatické jako značka, takže se rád na nějaké podívám, když ho někde vidím.
Dej koním pít...
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Sherco 300 4T
Semis:
S tim prodejem to bude na nic to je jasné ale planuju to na delši dobu a koupil bych nové.Mival jsem WR 250 nezničitelnej stroj ale prostě mi tam pár koni chibělo a třikilo ve 4T mi přijde akorátně.No hlavně se mi libi vzhledově a furt na to pošilhávám snad pět let.
- Ciba97
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 52
- Založená vlákna
- Motorka: Beta RR 400 ´14 KTM EXC 300
- 0 0
Re: Sherco 300 4T
Táta si koupil starši cca 2005 model sherco 250. Koupil to po hondě 250x. Nevěděl coby a nechtěl kupovat novou motorku a na inzerci byla tahle za směšnou cenu. Ale oproti hodně je motorka podvozkově, motorově a pocitově moc příjemná. Hodně dílů se dá použít z japonských motorek, klika a ojnice suzuki. Největší problém byl v elektrice. Byla to snad první motorka se vstřikováním. Ale po půl roce jsme dali všechny kontakty a relátka dohromady a vše už funguje. Nové motorky bych se tedy nebál. Občas bude pokulhávat dodání dílů, ale bylo nám řečeno že kamion s dílama jezdí každé dva týdny do čr. Kdyby nebyla tak vysoká cena, asi bych ji před rokem vzal místo bety.
Stále tahat za plyn (klidně se zmáčknutou spojkou, hlavní aby to dělalo bordel!!!)
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Sherco 300 4T
Chtěl jsem se na motku jet mrknout jestli má cenu začit střádat ale docela mě to odradilo.Konkrétně tento kousek http://www.tipmoto.com/motorky/sherco/2 … acing.html Počital jsem že je v Tanvaldu jak pišou ale je někde v Praze a musel bych se na něj jet podivat tam.To se mi samo nechtělo tak mi bylo navrženo že ho do Tanvaldu přivezou ale musi to bejt závazně Zřejmě dobrej oddil tenhle prodejce to si ho můžu rovnou nechat poslat dopravcem domů a nemusim nikde blbnout.
Editoval babaexc (10.07.2015 09:39:26)
- jacob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 128
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
- Věk: 36
- 0 0
Re: Sherco 300 4T
Hele, má ho kolega model 2015.Factory....najeto zatím cca 20mth zatím jenom 1, nutné mít trubkové rámy chladiče, ty Al kolega už krásně ohnul i s chladičem 2, k motoru ani slovo, to zbytečně kritizuje 3, podvozek je jen o nastavení, zbytečně kušní... 4, velké výhrady k přepínačům na řídítkách, ty jsou špatné, velké, humpolácké, křehké 5, ventilátor je nutný... Bouchla hadice když to vařilo v RO v nějakých 25C.....a bylo po srandě. 6, nakopávačka je nutnost, kolega už měl KO baterií asi kvůli seplému větráku a co pak?
Moto je v porovnání s KTM 350 lehčí, výkonově dostatečná, podvozek cca stejný, je to o seštelování, design krása, plasty působí křehčeji a je na nich všechno o něco víc vidět, ale to je jen otázka osobních preferencí.
Motor je trochu náročnější na servis, předepsané výměny jsou tu prý opravdu nutnost, ne jako u KTM, ale ceny jsou daleko přátelštější myslím....
Na jízdu neposoudím, já mám 2T a na 4T to asi neumím a hlavně je nemám rád, ale kolega je nadšenej, lidi, co si to od něj půjčují občas na test také....
Jo a stejně jako 350, vůbec to neřere, malá nádrž vůbec nevadí.
Editoval jacob (10.07.2015 13:24:05)
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Sherco 300 4T
babaexc:
Ono to je těžký. Sherco tady v ČR patří k nejmenším prodejcům motorek tohodle typu a stím jsou samozřejmě spojený i takovýhle komplikace. Češi jsou bohužel takoví, že si objednají cokoli a pak se na to ve finále klidně ani nepřijdou podívat, takže se dovozcovi ani moc nedivím, že je opatrnej na nějaký převozy někomu pod nos.
Já jsem Sherca měl dvě - trialový a byl jsem spokojený. Byly to držáky. S dovozcem byla dobrá domluva a snažil se vyjít vstříc. Ceny ND byly rozumný. Samozřejmě nemá takový sklad ND jako mají třeba u KTM nebo Gase, ale s tím se holt musí počítat.
Na novém dvoutaktním enduru Sherco se mi nelíbily akorát dvě věci: 1- absence nakopávačky 2- tuhý chod spojky
Dej koním pít...
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Sherco 300 4T
Semis:
Njn ale ono je to jedno k druhému.Konkretně já bych ho okouknout šel,svezl se a pokud by se to páčilo tak si asi počkal pár měsicu na 016 a koupil .Měli by prachi s prodeje časem nd.atd. spousta dalšich kámošů s kterejma jezdim by to okukovala,svezla se a třeba si ho koupila nove nebo starši to je fuk.Takhle na to prdim a mužou si ho nechat protože si dovedu představit jak by to vypadalo pokud bych od nich nedej bože něco potřeboval a čekal na nd.někde od výrobce.Ale zas chápu že to dneska nejnni jen tak se zákaznikem
- jacob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 128
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
- Věk: 36
- 0 0
Re: Sherco 300 4T
Tak náhradní díly zatím problém nebyly... Já mám Sherco trialku a max spokojenost, ale trialy teď dělá Kadlec mladší v Tanvaldu, zatímco endura už dělá někdo jiný....no a my tu máme zapáleného dealera, který s námi jezdí....takže Sherco pro nás není "exotika". Díly máme docela levně a dostupné jsou. Motorka ve 4T dává smysl, není to špatný...ale jako všechno, má to pár "neduhů", které je nutné řešit. Cena 221tis za Factory mi přijde tak nějak akceptovatelná, Factory KTM 350 mám okolo 226tis, ale nemá Akrapa komplet.... Prodejní cena KTM ale bude diametrálně jiná, nicméně Sherco 300 nabízí něco jiného a kolega si to užívá a není sám. A když jí pojezdí pár let, tak jestli prodá KTM za 90-100k, nebo Sherco za 70k, ale ty roky ježdění si užije, je to myslím vcelku jasné.
Jinak spojka u té 4T tak po 6ti MTH hodně povolila a už je ok, ze začátku to taky bylo tuhé....
Re: Sherco 300 4T
babaexc:
Endura,dělá Jablonci n/N Martin Malát.
- Bitrin
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 825
- Založená vlákna
- Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
- Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
- Věk: 24
- Tel: Nokia
- 6 0
Re: Sherco 300 4T
babaexc:
Je to hodne krasavice. Kdyz jsem vcera videl jak na tom kdosi radil na memorialu podmola sice to byla asi 2016 ale ta motorka vzhledem na me budila ze je to srsen. Krasne uzoucka prdel predek to same uprostred maly motor a nakopnuta do vysky. S tim se ktm muze zahrabat je to takova kaca a to jsem zastancem Ktm. Chci na jare novou exc 300 2T ale po vcerejsku budu asi zvazovat sherco 300 2T. Zalezi jake mi daji slevy pri nakupu protoze u ktm mam 20%. Coz je dost si myslim.
Ride to live and live to ride!:-) (Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)
Re: Sherco 300 4T
Jakej má ten malej motor 300 4t interval výměny ojnice a ložisek kliky neví někdo?
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Sherco 300 4T
hsbmaniak
Záleži jaká ložiska na ojku a kliku daly.Jehly,kluzné na ojku nebo valečkove,kuličkové na kliku či co.Nebudou to snad prukopnici jako u gaze 2t a davat na kliku kryté Ten motor už nějakej rok dělaj tak to snad bude dotažené a výdrž průměrově stejná jak konkurence.Žadnej zázrak se konat asi nebude
Re: Sherco 300 4T
Ty seš taky specialista , už jsi viděl MX/enduro na šálách? O těch krytých ložiscích už se taky tady psalo, na odkazu na stránkách dovozce bylo jasně popsaný proč se tam dávají. Tak tu nešiř matoucí informace!
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Sherco 300 4T
hsbmaniak napsal(a):Jakej má ten malej motor 300 4t interval výměny ojnice a ložisek kliky neví někdo?
IMPORTANT CHECKS AND MAJOR MAINTENANCE ITEMS THAT SHOULD BE PERFORMED BY THE SHERCO DEALER Competition use At 10H At 20H At 40H At 80H Recreational user At 20H At 40H At 80Hh
Check the clutch disc wear • • • Check the length of the clutch springs • • • Check that the clutch nut is not loose • • Check the wear of the cylinder and piston • • Replace the piston 300 • Check the piston pin and grooves for wear (a) visually check • • Check the camshafts for wear (a) visually check • • Check the camshaft buckets for wear • • Check the wear of valve guides • • Replace the valves • Replace the valve springs • Check operation of chain tensioner guide • • Check the run-out at the end of the crankshaft • • Check the condition of the connecting rod • • Replace the big end bearing • • Replace the crankshaft bearings • • Check all of the gearbox components for wear • • Check the length of the relief valve spring • • Replace fiberglass packing in the muffler • • • • Check the length of the camshaft drive chain • • Check the camshaft bearings
Zdroj:
http://www.sherco.com/tl_files/core/pdf … OMPLET.pdf
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Sherco 300 4T
Marker1:
To byl jako přiklad a ne že budou do 4t cpát zakryté.A o těch ojnicich toho asi moc nevýš..
Editoval babaexc (30.10.2016 20:14:11)
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Sherco 300 4T
Marker1 napsal(a):Ty seš taky specialista , už jsi viděl MX/enduro na šálách? O těch krytých ložiscích už se taky tady psalo, na odkazu na stránkách dovozce bylo jasně popsaný proč se tam dávají. Tak tu nešiř matoucí informace!
Já ne,ale psal PETARDAK v jiném vláknu,že KTM to tak má.
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=14043&p=3 příspěvek 54
Janek napsal(a): PETARDAK napsal(a): xfany: Jezdil jsem na tom a dojem dobrý, (ale já su mechanik, né pilot) na ponku sem jí taky měl a platí, co sem psal výš... A co si myslis o provedeni motoru 350 u mx 15 vs16 (u endur 16 vs17)? Byl jsem u kluka, co je taky servisak a rikal, ze dan za snizeni hmotnosti je ojebani .... Pry hlavne ulozeni kliky mel starsi motor perfektni a u novyho to nejak nevychytali. Je tam vic podstatnych rozdilu? Neco konstrukcniho treba na hlave, kola v prevodovce opet slabsi .... nebo neco k tomu? Dik Tak zásadní změna je, že dolní uložení ojnice je od MY2016 KLUZNÉ!!! jsou tam "kompozicové šály" jako u každého auta nabo víceválcových 4T moto! z Toho plyne (možná) větší dlouhodobá životnost , ale taky daleko větší nároky na kvalitu oleje, včasné výměny a hlavně kontrolu hladiny! Válečková klec přežije bez zásadní újmy krátkodobý provoz na starý olej, nebo když při nízké hladině a v náklonu (při pádu), čerpadlo krátkodobě nasaje vzduch... ale pro kluzné uložení jsou tyto okolnosti smrtelné
Jinak "nový" 4T motor jsem na ponku měl a proti minulému, nejsou ostatní změny až takové, celý motor je hlavně mírně sražený, vyosením hřídele spojky nahoru a kratší ojnicí... proklamovanou podstatnou úsporu váhy, dělá hlavně vyhození kompletního kick-startu tím se ale fabrika nechlubí... Převodovka první série u MX 4T 250/350 r.16 měla někde chybu (v materiálu? v tepelném zpracování?) ale to bylo vyřešeno změnou už v průběhu výroby dalších sérií 16ek... a endur MY2017 se to (snad) netýká vůbec...
Editoval MotoDriver (30.10.2016 20:15:46)
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
|