Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (113)
Srazy (68)
Výlety (107)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Honda XR 650 R - tipy, triky, rady

#321 15.07.2015 17:05:42

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 274
Založená vlákna
Místo: Vysočany-Nový Bydžov
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 41
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


reiben:

Ahoj.
Ja kupoval taky motárda a měl by sis pohlídat tohle:

-zkontroluj si vůli v řízení-ložiska-motárdi na to trpěj
-taky vůli v předních kluzácích-ten velkej kotouč tomu moc nepřidá
-vůli v zadní kyvce a přepákovaní
-podívej se jak je na tom hřídelka sekundárního kolečka-jestli je odrbaná je to na půlení motoru-stojí cca 2000kč
-koukni jestli zadní střed kola je origo či ne a jestli není moc široky-jestli je v zarytu ze sekundárním kolečkem,pokuď ne muže být rám oleštěn řetězem na levé straně-to může i tak pokuď nebyl řetěz zavčasu měnen
-horní ložisko tlumiče
-nech si sundat sedlo a nádrž-koukni na ram a na podsedlový taky
-zeptej se na termostat,jestli tam je bo ne,případně proč ne origo 1600 kč ze suzuki kolem 600 kč
-motor by měl mít na jednobuch klidný tichý chod žadné pazvuky
-nakopni si ji studenou a to se předem na tom domluv z majitelem
-kvalty musí jit lehce bez pazvuků
-spojka nesmí jit těžce-jen jedním prestem pokuď ne většinou se musí  měnit takovej bazmec-čep na koši stojí asik 800 kč-tento ročník by ale neměl mít problém
-taky filtr nevěřil bys čeho jsou lidi schopní :-)
-taky box filtru a příruby
-koukni se do TP jestli tam jsou zapsaná motárdová kola-pokuď ne budeš mít problémy-ja naštěstí chtěl enduro :-)

dál mně nic nenapadá...krom dalších věcí který se kontrolují na každe motce

Hodně štěstí při výběru :-) Chybu rozhodně neuděláš-věř tomu :-)

Editoval Jardasonyx (15.07.2015 17:14:17)


Co rána to metr!

 offline 

 

#322 25.07.2015 23:13:08

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Zdar lidi,když chci vyměnit origo koncovku,za tu otevřenou,musím přetryskovat i karbec? Jde mi o to,že jsem to koupil s origo,teď jsem vyčistil celej karbec a vymenil i koncovku za otevřenou. A pořád se mi nedaří to šeštelovat,buď na neutral chcípá nebo mi po zavření plynu ješte dobíhá. Už když jsem to koupil,tak to moc nebrzdí motorem po zavření plynu. nevíte čím by to mohlo být?

 offline 

 

#323 26.07.2015 14:43:35

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 274
Založená vlákna
Místo: Vysočany-Nový Bydžov
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 41
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


wrick:

Ahoj.Máš v airboxu ty dvě záslepky nebo ne?Jaké máš trysky a na jaké pozici jehlu???Myslím že v manuálu je to popsané jak naladit karburátor podle stupně uprav.Jinak čeká mně to samé...mně to dělalo taky.Ještě jsem se k tomu ale nedostal.Jakou máš hladinu v karbecu?Někdo tady psal že se dává ze 16mm na 19mm.Snad někdo ještě poradí...


Co rána to metr!

 offline 

 

#324 26.07.2015 18:44:15

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Tak o zaslepkach nic nevim,jehlu na 3 a trysky dle manualu 65 a 175,hladina 16. No budu to muset jeste rozebrat

 offline 

 

#325 26.07.2015 20:34:35

bacaono
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 72
Založená vlákna
Místo: Mojmírovce SK
Motorka: XR650R, LC8 990R
Věk: 45
1 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Chalpci jeden dotaz. key  Na koľko fúkate motardové kolesá na XR?
Dík.

 offline 

 

#326 26.07.2015 21:33:10

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 274
Založená vlákna
Místo: Vysočany-Nový Bydžov
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 41
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


wrick:

No ty záslepky-krytky  jsou videt tady na parts depot...  http://www.partsdepot.cz/originalni-dil … 50R/88825/   je to položka 13 a 14.Podle stupně otevření motorky (svody,vačka,výfuk) se postupně odstranují.


http://www.xr650r.co.uk/about/faqs.shtml#2


http://www.xr650r.co.uk/service/carb/carb.shtml



http://www.4strokes.com/tech/honda/uncork_brp/



http://www.xr650r.us/jetting/




http://www.4strokes.com/tech/honda/650rmods.asp

Editoval Jardasonyx (26.07.2015 21:34:08)


Co rána to metr!

 offline 

 

#327 27.07.2015 09:02:12

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 274
Založená vlákna
Místo: Vysočany-Nový Bydžov
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 41
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Jardasonyx:
Kluci ůže mi někdo říct jak vypadá na XRu originál světlo???Objednal jsem si komplet z parts depot a přišlo sklíčko jenom a kabel.Nikde v katalogu není jakoby ta základna pro světlo....no hotovo....:-)
Mám tenhleten typ   http://advrider.com/index.php?threads/x … nd.130815/

Je to origo neni to origo????

Kde koupim tu desticku????

Editoval Jardasonyx (27.07.2015 09:29:08)


Co rána to metr!

 offline 

 

#328 31.07.2015 00:01:24

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 392
Založená vlákna
Motorka: Sherco SEF-R 300, KTM 690 Enduro R, Yamaha R1
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


bacaono:

2.0 a 2.2

 offline 

 

#329 31.07.2015 01:21:29

bacaono
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 72
Založená vlákna
Místo: Mojmírovce SK
Motorka: XR650R, LC8 990R
Věk: 45
1 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


green.bear: Dík! wink 

Aký máte rozmer zadného motardového ráfiku? 4,25" alebo 5"?
Vojde tam 160 pneu alebo len 150?
Aký sekundárny prevod používate? Plánujem dať 15/47. Na enduro kolesách mám origo 14/48, tak som prepočítal že by to malo ísť na tých motardoch pri prevode 15/47 rovnako a nemusel by som meniť reťaz. Ešte je origo znitovaná.
Ozaj po výmene reťaze používate spojku so závlačkou alebo nitujete?

Ku*va už som na nej nesedel 3 mesiace. Nejako nevychádza čas. a22 

Editoval bacaono (31.07.2015 02:06:20)

 offline 

 

#330 31.07.2015 09:21:24

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1231
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: XR650R,Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300
Věk: 36
Tel: 774154754
4 2

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


bacaono:

Na enduro 13/52 na motardy mam koupeno 15/45 ale to nemam vyzkousene protoze mam sice  koupeny cca 3 mesice komplet motard kit ale jeste jsem ho neprubnul enduro je priorita a na víc neni čas.
Jinak mam jeste dotaz minulej tejden mi trefil sutr tak nestastne karbec ze mi natuknul spodni dil karbce kde je zrovna dutina s pistkem pro akceleracni pumpicku a pistek zustal dole asi se tim natukem zuzil prumer a pistek je tam seklej ta stena asi nebude moc namackla je tam znat tukanec od toho kamene ale jak je tam ten pistek hodne na tesno doslo k deformaci toho kanalku nemate napad co s tim popripade na koho se obratit vim ze karbce dela suchman ale ten sem uz moc nechodi a kontakt na nej nemam.dik.
Karbec je to mikuni tm 42 .


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#331 31.07.2015 12:42:57

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 392
Založená vlákna
Motorka: Sherco SEF-R 300, KTM 690 Enduro R, Yamaha R1
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


bacaono:

Dej tam 15 / 45. Jezdím s jedním řetězem origo převod i ten rychlejší na SM. I tak je to celkem pomalý na silnici, respektive hodně se točí. Kolem 130 se stejně rozklepou řídítka. Kámoš měl myslím 41z rozetu, na rozjezd to bylo hodně do rychla, ale zase se motor tolik netrápil. Teď jsem jel o dovolené poprvé dál, 150 km v zátahu, bolela mě z toho akorát p*del, ruce jsem od vibrací necítil a ani mě to moc nebavilo. Zato wheelie, stoppie, drifty, zatáčky, kravení ve městě.. To je to, oč tu běží a na to je 15/45 ideální, plynem to jde i na trojku na zadek cca do 100 km/h.

Ráfek mám 5" a gumu 160, vejde se akorát.

Prochal11:

Kdybys měl origo karbec, tak mám celej náhradní doma...

Editoval green.bear (31.07.2015 12:47:48)

 offline 

 

#332 02.08.2015 09:50:05

bacaono
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 72
Založená vlákna
Místo: Mojmírovce SK
Motorka: XR650R, LC8 990R
Věk: 45
1 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


No tak už je 47z rozeta doma, tak to vyskúšam najprv s ňou a potom sa uvidí. Kolesá som kúpil so 42z a to sa mi zdalo až príliš do rýcha. V najhoršom prípade si ju podržím v zálohe.
Ešte potrebujem vysústružiť dištančné krúžky na os a už len skúšať a škúšať.  usch 
Mám tam CDI z XR400 a točí to trochu viac jak original, tak o to že by to išlo pomaly sa nebojím. Akurát to bude viac točiť ale bude snáď aj väčšia zábava. Uvidím či mi to nebude samé od seba utekať s pod zadku. lol 

Prečo by sa to malo pri 130 rozklepať? Na enduro kolách to ide po asfalte v pohode 160-170 bez rozklepania, len to trochu pláva. SM kolesá by mali byť stabilniejšie nie?

Editoval bacaono (02.08.2015 10:37:52)

 offline 

 

#333 03.08.2015 12:19:12

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 392
Založená vlákna
Motorka: Sherco SEF-R 300, KTM 690 Enduro R, Yamaha R1
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Mně to mlátí po prackách fest při vyšších rychlostech. Na špalkách jezdím max 120 když hodně spěchám a není mi to příjemné. Točit jednoválec delší dobu po silnici.. Nevím, no, mám tu motorku rád a řešit vysypanej mptor se mi nechce. Na takové vysokootáčkové divočení bych volil jinou moto.

 offline 

 

#334 03.08.2015 22:31:57

bacaono
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 72
Založená vlákna
Místo: Mojmírovce SK
Motorka: XR650R, LC8 990R
Věk: 45
1 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


green.bear napsal(a):

Mně to mlátí po prackách fest při vyšších rychlostech.

To bude asi niečo špatne, lebo na asfalte môžem na špalkoch pustíť bez problémov riadítka.


Samozrejme že ju tiež netočím dlhodobo, ale veď vyhnať pavúkov z výfuku raz za čas tiež treba.  usch 
Na sériovom prevode 14/48 na enduro kolách je tých 100-120 úplne v pohode, ale v takom režime aj tak nebýva dlhšie ako 5-10 min. Na dlhšie cestovanie mám afriku a XR je len pre potešenie na také mrdalské vrkanie po okolí. Stále mám pred ňou ešte rešpekt. Je to mrška. heh2 

http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4727__dsc1681.jpg          http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4727__dsc2315.jpg

 offline 

 

#335 10.08.2015 16:51:43

bacaono
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 72
Založená vlákna
Místo: Mojmírovce SK
Motorka: XR650R, LC8 990R
Věk: 45
1 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Tak, a je to. smile   Ešte nemám nahodený Trailtech, takže neviem koľko to točí a ako rýchlo to ide, ale a20 ......je to na prevode 15/47 veľmi zábavná motorka. ano  a1 
Ako bonus netreba pri prechode z drapáku 14/48 na motard 15/47 ani šahnuť na šponováky reťaze.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4727_img_20150807_121309.jpg

 offline 

 

#336 11.08.2015 09:02:55

blejdamint
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 422
Založená vlákna
Motorka: Honda xr 650r
Věk: 50
1 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


bacaono:

karasavica heart 


Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc

 offline 

 

#337 11.08.2015 10:41:38

vratislav prošek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 179
Založená vlákna
Místo: nezamyslice
Motorka: Honda xrv 750,xr 600,XL600,KTM gs 500 rotax
Věk: 34
Tel: 604408328
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


bacaono napsal(a):

No tak už je 47z rozeta doma, tak to vyskúšam najprv s ňou a potom sa uvidí. Kolesá som kúpil so 42z a to sa mi zdalo až príliš do rýcha. V najhoršom prípade si ju podržím v zálohe.
Ešte potrebujem vysústružiť dištančné krúžky na os a už len skúšať a škúšať.  usch 
Mám tam CDI z XR400 a točí to trochu viac jak original, tak o to že by to išlo pomaly sa nebojím. Akurát to bude viac točiť ale bude snáď aj väčšia zábava. Uvidím či mi to nebude samé od seba utekať s pod zadku. lol 

Prečo by sa to malo pri 130 rozklepať? Na enduro kolách to ide po asfalte v pohode 160-170 bez rozklepania, len to trochu pláva. SM kolesá by mali byť stabilniejšie nie?

Mužu se zeptat jak může to CDI z té xr 400 fungovat když obě moto mají jinej zdvih?Myslím tím časování,zápal .

 offline 

 

#338 11.08.2015 11:00:26

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1231
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: XR650R,Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300
Věk: 36
Tel: 774154754
4 2

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


vratislav prošek:

No to ti fakt nereknu jak ale proste to funguje mozna jsem prukopnik v cr kdo to vyzkousel jako prvni neni to muj vymysl nasel jsem to v zahranicnich forech zkus pohledat pasuje tam jen urcita revize omezovac zasahuje pozdeji zvedne se i krivka ve spodnich otackach a pry se sklidnil volnobeh ja zaregistroval jen ten omezovac ostani je asi placebo efekt protoze spolu s cdi s xr 400 jsem daval i jine svody a karbec takze nedokazu tu krivku+volnobeh posoudit mozna ti svoje postrehy reknou ostatni.


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#339 11.08.2015 11:07:02

bacaono
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 72
Založená vlákna
Místo: Mojmírovce SK
Motorka: XR650R, LC8 990R
Věk: 45
1 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Proste funguje. Stači vymeniť za pôvodné. Majú rovnaké koncovky. Ale iba z ročníkov 96-97 s koncovým číslom 2650.
http://www.honda-xr650r.com/swapping-an-xr400r-cdi/
Jeo tom debata aj v tejto téme na konci prvej a začiatku druhej strany.

Niekde som sa dočítal že xr650r mala blbú krivku predzápalu kvôli emisiám a preto sa aj ťažšie štartuje. Tak isto ako XR400 po roku 97 mala iné CDI s číslom 2740 kvôli emisiám.

 offline 

 

#340 11.08.2015 11:08:14

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 785
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM SX-F 350/18,KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 54
7 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


vratislav prošek napsal(a):

bacaono napsal(a):

No tak už je 47z rozeta doma, tak to vyskúšam najprv s ňou a potom sa uvidí. Kolesá som kúpil so 42z a to sa mi zdalo až príliš do rýcha. V najhoršom prípade si ju podržím v zálohe.
Ešte potrebujem vysústružiť dištančné krúžky na os a už len skúšať a škúšať.  usch 
Mám tam CDI z XR400 a točí to trochu viac jak original, tak o to že by to išlo pomaly sa nebojím. Akurát to bude viac točiť ale bude snáď aj väčšia zábava. Uvidím či mi to nebude samé od seba utekať s pod zadku. lol 

Prečo by sa to malo pri 130 rozklepať? Na enduro kolách to ide po asfalte v pohode 160-170 bez rozklepania, len to trochu pláva. SM kolesá by mali byť stabilniejšie nie?

Mužu se zeptat jak může to CDI z té xr 400 fungovat když obě moto mají jinej zdvih?Myslím tím časování,zápal .

Funguje ano CDI bere impulzy z rotoru magneta a logicky tedy pracuje s úhlem předstihu (ten je +/- stejný u obou motorů) a zdvih ho "nezajímá" wink 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 online 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů