INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
- Jardasonyx
- Bahňák

- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
reiben:
Ahoj. Ja kupoval taky motárda a měl by sis pohlídat tohle:
-zkontroluj si vůli v řízení-ložiska-motárdi na to trpěj -taky vůli v předních kluzácích-ten velkej kotouč tomu moc nepřidá -vůli v zadní kyvce a přepákovaní -podívej se jak je na tom hřídelka sekundárního kolečka-jestli je odrbaná je to na půlení motoru-stojí cca 2000kč -koukni jestli zadní střed kola je origo či ne a jestli není moc široky-jestli je v zarytu ze sekundárním kolečkem,pokuď ne muže být rám oleštěn řetězem na levé straně-to může i tak pokuď nebyl řetěz zavčasu měnen -horní ložisko tlumiče -nech si sundat sedlo a nádrž-koukni na ram a na podsedlový taky -zeptej se na termostat,jestli tam je bo ne,případně proč ne origo 1600 kč ze suzuki kolem 600 kč -motor by měl mít na jednobuch klidný tichý chod žadné pazvuky -nakopni si ji studenou a to se předem na tom domluv z majitelem -kvalty musí jit lehce bez pazvuků -spojka nesmí jit těžce-jen jedním prestem pokuď ne většinou se musí měnit takovej bazmec-čep na koši stojí asik 800 kč-tento ročník by ale neměl mít problém -taky filtr nevěřil bys čeho jsou lidi schopní :-) -taky box filtru a příruby -koukni se do TP jestli tam jsou zapsaná motárdová kola-pokuď ne budeš mít problémy-ja naštěstí chtěl enduro :-)
dál mně nic nenapadá...krom dalších věcí který se kontrolují na každe motce
Hodně štěstí při výběru :-) Chybu rozhodně neuděláš-věř tomu :-)
Editoval Jardasonyx (15.07.2015 17:14:17)
Co rána to metr!
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Zdar lidi,když chci vyměnit origo koncovku,za tu otevřenou,musím přetryskovat i karbec? Jde mi o to,že jsem to koupil s origo,teď jsem vyčistil celej karbec a vymenil i koncovku za otevřenou. A pořád se mi nedaří to šeštelovat,buď na neutral chcípá nebo mi po zavření plynu ješte dobíhá. Už když jsem to koupil,tak to moc nebrzdí motorem po zavření plynu. nevíte čím by to mohlo být?
- Jardasonyx
- Bahňák

- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
wrick:
Ahoj.Máš v airboxu ty dvě záslepky nebo ne?Jaké máš trysky a na jaké pozici jehlu???Myslím že v manuálu je to popsané jak naladit karburátor podle stupně uprav.Jinak čeká mně to samé...mně to dělalo taky.Ještě jsem se k tomu ale nedostal.Jakou máš hladinu v karbecu?Někdo tady psal že se dává ze 16mm na 19mm.Snad někdo ještě poradí...
Co rána to metr!
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Tak o zaslepkach nic nevim,jehlu na 3 a trysky dle manualu 65 a 175,hladina 16. No budu to muset jeste rozebrat
- Jardasonyx
- Bahňák

- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Jardasonyx: Kluci ůže mi někdo říct jak vypadá na XRu originál světlo???Objednal jsem si komplet z parts depot a přišlo sklíčko jenom a kabel.Nikde v katalogu není jakoby ta základna pro světlo....no hotovo....:-) Mám tenhleten typ http://advrider.com/index.php?threads/x … nd.130815/
Je to origo neni to origo????
Kde koupim tu desticku????
Editoval Jardasonyx (27.07.2015 09:29:08)
Co rána to metr!
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
5 3
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
bacaono:
Na enduro 13/52 na motardy mam koupeno 15/45 ale to nemam vyzkousene protoze mam sice koupeny cca 3 mesice komplet motard kit ale jeste jsem ho neprubnul enduro je priorita a na víc neni čas. Jinak mam jeste dotaz minulej tejden mi trefil sutr tak nestastne karbec ze mi natuknul spodni dil karbce kde je zrovna dutina s pistkem pro akceleracni pumpicku a pistek zustal dole asi se tim natukem zuzil prumer a pistek je tam seklej ta stena asi nebude moc namackla je tam znat tukanec od toho kamene ale jak je tam ten pistek hodne na tesno doslo k deformaci toho kanalku nemate napad co s tim popripade na koho se obratit vim ze karbce dela suchman ale ten sem uz moc nechodi a kontakt na nej nemam.dik. Karbec je to mikuni tm 42 .
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
bacaono:
Dej tam 15 / 45. Jezdím s jedním řetězem origo převod i ten rychlejší na SM. I tak je to celkem pomalý na silnici, respektive hodně se točí. Kolem 130 se stejně rozklepou řídítka. Kámoš měl myslím 41z rozetu, na rozjezd to bylo hodně do rychla, ale zase se motor tolik netrápil. Teď jsem jel o dovolené poprvé dál, 150 km v zátahu, bolela mě z toho akorát p*del, ruce jsem od vibrací necítil a ani mě to moc nebavilo. Zato wheelie, stoppie, drifty, zatáčky, kravení ve městě.. To je to, oč tu běží a na to je 15/45 ideální, plynem to jde i na trojku na zadek cca do 100 km/h.
Ráfek mám 5" a gumu 160, vejde se akorát.
Prochal11:
Kdybys měl origo karbec, tak mám celej náhradní doma...
Editoval green.bear (31.07.2015 12:47:48)
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Mně to mlátí po prackách fest při vyšších rychlostech. Na špalkách jezdím max 120 když hodně spěchám a není mi to příjemné. Točit jednoválec delší dobu po silnici.. Nevím, no, mám tu motorku rád a řešit vysypanej mptor se mi nechce. Na takové vysokootáčkové divočení bych volil jinou moto.
- vratislav prošek
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 182
- Založená vlákna
- Místo: nezamyslice
- Motorka: Honda xrv 750,xr 600,XL600,KTM gs 500 rotax
- Věk: 34
- Tel: 604408328
0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
bacaono napsal(a):No tak už je 47z rozeta doma, tak to vyskúšam najprv s ňou a potom sa uvidí. Kolesá som kúpil so 42z a to sa mi zdalo až príliš do rýcha. V najhoršom prípade si ju podržím v zálohe. Ešte potrebujem vysústružiť dištančné krúžky na os a už len skúšať a škúšať. Mám tam CDI z XR400 a točí to trochu viac jak original, tak o to že by to išlo pomaly sa nebojím. Akurát to bude viac točiť ale bude snáď aj väčšia zábava. Uvidím či mi to nebude samé od seba utekať s pod zadku.
Prečo by sa to malo pri 130 rozklepať? Na enduro kolách to ide po asfalte v pohode 160-170 bez rozklepania, len to trochu pláva. SM kolesá by mali byť stabilniejšie nie?
Mužu se zeptat jak může to CDI z té xr 400 fungovat když obě moto mají jinej zdvih?Myslím tím časování,zápal .
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
5 3
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
vratislav prošek:
No to ti fakt nereknu jak ale proste to funguje mozna jsem prukopnik v cr kdo to vyzkousel jako prvni neni to muj vymysl nasel jsem to v zahranicnich forech zkus pohledat pasuje tam jen urcita revize omezovac zasahuje pozdeji zvedne se i krivka ve spodnich otackach a pry se sklidnil volnobeh ja zaregistroval jen ten omezovac ostani je asi placebo efekt protoze spolu s cdi s xr 400 jsem daval i jine svody a karbec takze nedokazu tu krivku+volnobeh posoudit mozna ti svoje postrehy reknou ostatni.
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
- bacaono
- Pokročilý

- Fotogalerie
- Příspěvky: 86
- Založená vlákna
- Místo: Mojmírovce SK
- Motorka: XR650R, LC8 990R
- Věk: 45
1 1
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Proste funguje. Stači vymeniť za pôvodné. Majú rovnaké koncovky. Ale iba z ročníkov 96-97 s koncovým číslom 2650. http://www.honda-xr650r.com/swapping-an-xr400r-cdi/ Jeo tom debata aj v tejto téme na konci prvej a začiatku druhej strany.
Niekde som sa dočítal že xr650r mala blbú krivku predzápalu kvôli emisiám a preto sa aj ťažšie štartuje. Tak isto ako XR400 po roku 97 mala iné CDI s číslom 2740 kvôli emisiám.
- PETARDAK
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 1407
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 61
11 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
vratislav prošek napsal(a):bacaono napsal(a):No tak už je 47z rozeta doma, tak to vyskúšam najprv s ňou a potom sa uvidí. Kolesá som kúpil so 42z a to sa mi zdalo až príliš do rýcha. V najhoršom prípade si ju podržím v zálohe. Ešte potrebujem vysústružiť dištančné krúžky na os a už len skúšať a škúšať. Mám tam CDI z XR400 a točí to trochu viac jak original, tak o to že by to išlo pomaly sa nebojím. Akurát to bude viac točiť ale bude snáď aj väčšia zábava. Uvidím či mi to nebude samé od seba utekať s pod zadku.
Prečo by sa to malo pri 130 rozklepať? Na enduro kolách to ide po asfalte v pohode 160-170 bez rozklepania, len to trochu pláva. SM kolesá by mali byť stabilniejšie nie?
Mužu se zeptat jak může to CDI z té xr 400 fungovat když obě moto mají jinej zdvih?Myslím tím časování,zápal .
Funguje CDI bere impulzy z rotoru magneta a logicky tedy pracuje s úhlem předstihu (ten je +/- stejný u obou motorů) a zdvih ho "nezajímá"
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
|