Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Úprava podvozku Africa Twin

#21 03.01.2015 08:43:58

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: Úprava podvozku Africa Twin


NapraP:
... jsi trochu snílek ... trochu víc, chceš si projít to co si prošlo 100 lidí před tebou ... není to špatně ale podle mě je lepší jít dál nebo svojí cestou a neobjevovat dokola Ameriku, ještě když je překonaná.
Trochu mám pocit, že chceš Afru jen opravit co si rozbil a vyzdobit ... doporučuju koupit něco zachovalýho , pěknýho a jít o krok dál. 
Obecně nejvíc ti poradí Hu protože on s Afrou ŽIL a ty jsi na úplným začátku toho co on si prošel 10x.

 offline 

 

#22 03.01.2015 13:08:55

Re: Úprava podvozku Africa Twin


Tak přebytkem času ani peněz netrpím, spíš nemám ani dost času na ježdění, ale jsem hravej snílek. Jsem smířenej s tím, že jsou prostě věci co v terénu s afou nejdou a ani nepůjdou, nebo minimálně mě nejdou (třeba věčný boj s vahou na předek při skákání, pokusech si odlehčit v "trialovějších" pasážích přední kolo, tím, jak člověka za chvilku zničí váha motorky, jak je potřeba si v náročnějších pasážích rozvrhnout jak to projet předem, protože ta váha je znát a jak to člověk nasměruje a pošle je často to jediný co krom full gas a těžký dřiny pomůže projet to co by na takovým stroji ani nemělo jít projet...Nevadí mi, že to není moc na rychlou palbu terénem, ale je to spíš o stěhování almary a dřině.

Na druhou stranu se bojím, že s mým přístupem by se ze starší LC8 stala ještě větší kasička jak z afy. Obvykle, když něco koupím, tak to začne nenápadně - tady trochu rosí olej pod víkem, tak to přetěsním a hele, ten rozvoďák už by chtěl vyměnit, když je to otevřený, tak sundám rovnou hlavu a udělám ventily, gufera a byl by hřích neudělat i ložiska, šály, píst a kterej debil dal do toho motoru tyhle šrouby, takže objednat originál a když už platím poštovný, tak se koupí a udělá i tohle a když je venku motor, tak ten rám je taky takovej špinavej a orezlej, tlumiče taky určitě dlouho nikdo nedělal...a kurva, sezóna v hajzlu a hromada peněz pryč, tak sice to byl opět blbej kup, ale je to udělaný do stavu brána fabriky, tak se to nechá a neprodá. Když naleju peníze do afy, tak bude v 98% stavu a kromě CDI který zůstanou původní to bude dobře udělaný, spolehlivý a vím, že klidně dalších 10 let budu jenom měnit olej, svíčky, dělat tlumiče a běžnej servis. To mi jiná motorka nedá.

Bohužel jsem si na podvozku už trochu vylámal zuby na DR co jsem stavěl pro přítelkyni - původní majitel tam nabastlil jinej zadní tlumič (nevadilo mu ani, že při propružení péro škrtá o kyvku a že to nejde nijak seřídit, aby na tom šlo jezdit), předek taky není origo a strávil jsem půl sezóny, než jsem po koupi origo zadního tlumiče a úpravě vnitřků na předních tlumičích ve stavu, že s tím jde jezdit.

 offline 

 

#23 03.01.2015 14:57:58

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Úprava podvozku Africa Twin


NapraP: A až to budeš mít vše hotove kam se s tím chystaš? co budeš chtít jezdit?


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#24 03.01.2015 16:04:44

Re: Úprava podvozku Africa Twin


Tristan napsal(a):

NapraP: A až to budeš mít vše hotove kam se s tím chystaš? co budeš chtít jezdit?

Zákeřná otázka...brácha mě už několik let ukecává, že zajedeme do Mongolska, nebo do Iránu tak bude-li čas, tak Mongolsko, nebo ten Irán, drobnej off po ČR (tady s tím je to rok od roku horší z důvodu času, toho jak je to v posledních letech vyhrocený od zelenejch ekoteroristů a tím, že už nemám pomalu s kým jezdit). Dokud můžu, tak chci držet pravidlo, že dovolená= 2 týdny off v Rumunsku.

Potom mě taky trochu láká zkusit si projet prolog na Erzbergu a případně nějaký mastodontí závody v ČR, ale na to si moc nevěřím po stránce jezdeckejch schopností -kromě Erzbergu - tam už jde v prologu dneska zdržovat i na skůtru a je to spíš o tom si to projet a zaplatit jim startovní poplatek...

Pochopitelně všechno z toho by šlo i bez těch úprav...

 offline 

 

#25 03.01.2015 16:19:20

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Úprava podvozku Africa Twin


Dík z aodpoved na zakeřnou otazku na to někteří zdejší už nemají odvahu  usch  a není lepší těch 100 tyček střiknout do cestovaní než do něčeho co ti bude stat v garaži?
Možná se pletu ale odpovez si sám co ti dá víc nechat 100 na cestach i za cenu toho že přispěješ brachovi a něco uvidite zažíjete a vyjde vám to na víc než jednu cestu byt ne na moto ktere by jsi chtěl nebo to nacpat do moto na ktere se třeba pak ani do toho světa nepodíváš a budeš zavřenej v garaži.
Ja bych měl jasno hned. U zbytku udělaš kompromis za mín peněz.
Pak jsem hod nějake fotky ze světa.  ano 


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#26 03.01.2015 17:24:43

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: Úprava podvozku Africa Twin


Tristan: souhlas, motorku bych dal do cajku, prestal resit pi..viny a vyrazil na nekolik financne uspornejch ale poradnejch vejletu...

 offline 

 

#27 03.01.2015 18:41:50

Re: Úprava podvozku Africa Twin


Ten motor sice ťape hezky, ale v zátěži si bere oleje nad míru, takže ten chci otevřít určitě - pochopitelně nebudu měnit věci, který nebudou blízko limitu opotřebení, jenom abych do toho vrážel prachy. Na předek mám nakoupený kromě blatníku a případně jinejch pružin do vidlí z drahejch věcí všechno, na zadek nemám zatím nic. Nechat si svařit plasty není za raketu a lak si udělám sám, takže ten rozpočet se dá v rámci možností dost očesat. Potřebnej spotřebák neřeším - to by po sezóně bylo potřeba tak jako tak...

 offline 

 

#28 03.01.2015 19:00:45

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Úprava podvozku Africa Twin


Tak si udělej předek z toho, co máš, na zadek se vykašli a jezdi...


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#29 03.01.2015 19:04:39

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: Úprava podvozku Africa Twin


NapraP: imho asi bude stacit jen prekrouzkovat a vymenit zterely gumicky a nalitas na nem jeste dalsi kilo nez bude treba neco resit... Jsi od prahy, ohledne motoru se zkus poradit s Michalem - http://home.tiscali.cz/vilemx/www/africaservis.htm
Zkusenosti ma vic nez mnoho... 
Da ti i dost relevantni info o prekopavani podvozku - osobne bych maximalne prehodil ty vidle a prepakoval zadek, zbytek penez bych fakt dal do tech vyletu...
p.s. ten lestic afriky na fotce u nej jsem ja kdyz jsme se vratili z nejaky off dovoleny... big_smile

 offline 

 

#30 05.01.2015 19:31:40

Re: Úprava podvozku Africa Twin


Díky za rady. Nejspíš zkusím najít střed - motor uvidím kolik do toho nakonec padne, ale nebudu to hrotit a vyměním jenom to, co bude před smrtí. Rám určitě stříknu a plasty nechám svařit - otázka jestli jenom opravím na plastech lak, nebo to stříknu celý. Po stránce podvozku určitě udělám předek, když už se mi válí doma čumák z LC8 a zadek budu řešit, jenom, když se povede sehnat něco za rozumný peníz (jetý/koupený a nepoužitý), jinak dám jen 18" ráfek, tužší péro a možná delší vidličku na stáv. tlumič. Zkusím to poladit, tak abych s tím byl spokojený a když se mi nebude dařit, zkusím se domluvit s "Farynem" na poladění. Ve finále bych na tom měl 100% být líp a nebudou to úplně vyhozené peníze. Nic mi nebrání si jí nechat pro radost jako veterána (déle jsem nikdy žádnou motorku, tak, abych na ní jezdil neměl a prostě jí mám rád) a za ušetřený prachy jí můžu dopřát pár šrámů někde, kam by se normálně asi nepodívala...

Díky

 offline 

 

#31 05.01.2015 19:54:48

vratislav prošek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 182
Založená vlákna
Místo: nezamyslice
Motorka: Honda xrv 750,xr 600,XL600,KTM gs 500 rotax
Věk: 34
Tel: 604408328
0 0

Re: Úprava podvozku Africa Twin


NapraP:
Jenom ti trochu nastíním co čekalo mě při go motoru.(,,rozpadla'' se mi vačka předního válce)všechny ložiska,gufera,vačka,,veškeré těsnění,oprava hlavy,nový ,,kůň'' co drží vačku,nové kroužky na oba písty,oprava spojkového koše.Jinak jsem najel na tu ulítlou vačku ještě 500 km.Ovalita na pístech a válcích prakticky neměřitelná,ojnice a klikovky také bez vůlí a převodovka jako by vyjela včera!!!!Joo a má najeto kolem 150 tisíc!!!!

 offline 

 

#32 05.01.2015 20:46:11

Re: Úprava podvozku Africa Twin


NapraP napsal(a):

Díky za rady. Nejspíš zkusím najít střed - motor uvidím kolik do toho nakonec padne, ale nebudu to hrotit a vyměním jenom to, co bude před smrtí. Rám určitě stříknu a plasty nechám svařit - otázka jestli jenom opravím na plastech lak, nebo to stříknu celý. Po stránce podvozku určitě udělám předek, když už se mi válí doma čumák z LC8 a zadek budu řešit, jenom, když se povede sehnat něco za rozumný peníz (jetý/koupený a nepoužitý), jinak dám jen 18" ráfek, tužší péro a možná delší vidličku na stáv. tlumič. Zkusím to poladit, tak abych s tím byl spokojený a když se mi nebude dařit, zkusím se domluvit s "Farynem" na poladění. Ve finále bych na tom měl 100% být líp a nebudou to úplně vyhozené peníze. Nic mi nebrání si jí nechat pro radost jako veterána (déle jsem nikdy žádnou motorku, tak, abych na ní jezdil neměl a prostě jí mám rád) a za ušetřený prachy jí můžu dopřát pár šrámů někde, kam by se normálně asi nepodívala...

Díky

Přesně tohle, bych Ti poradil i já - ten zadní tlumič je složitá operace (drahá), pokud budeš dávat 18ku, vidličku neřeš, dej jen tužší pružinu, nejlépe od nějakého značkového výrobce, ta Ti tak rychle nezměkne, jako ty vyráběné.. ideálně nech zadní tlumič zrepasovat.. ještě se vyplatí vyměnit výfuk za nějaký rozumný lehčí - to má také pozitivní vliv na -nepropružení- zadku při sundání motorky ze stojánku..

ať se stavba podaří!!

 offline 

 

#33 06.01.2015 19:21:22

Re: Úprava podvozku Africa Twin


vratislav prošek napsal(a):

NapraP:
Jenom ti trochu nastíním co čekalo mě při go motoru.(,,rozpadla'' se mi vačka předního válce)všechny ložiska,gufera,vačka,,veškeré těsnění,oprava hlavy,nový ,,kůň'' co drží vačku,nové kroužky na oba písty,oprava spojkového koše.Jinak jsem najel na tu ulítlou vačku ještě 500 km.Ovalita na pístech a válcích prakticky neměřitelná,ojnice a klikovky také bez vůlí a převodovka jako by vyjela včera!!!!Joo a má najeto kolem 150 tisíc!!!!

Znám historii mojí afy cca 12 let dozadu a věřím, že těch cca 90k km co mám na budíku je realita (rozvody podle napínáků blízko limitu, výstupní hřídel převodovky trochu očesaná, ale ne na smrt). Válce a písty mě snad mile překvapí.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů