Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 s kroskou po lese#1 20.07.2014 13:08:56
s kroskou po leseoffline #2 20.07.2014 13:11:06
Re: s kroskou po leseHezké kolínko...Teda jako na motorce Editoval jirka87 (20.07.2014 13:13:43) offline #3 20.07.2014 13:15:10
Re: s kroskou po lesejirka87: offline #4 20.07.2014 13:20:50
Re: s kroskou po lesetak desticky a loziska se daji zmaknout rychle a jestli nevis jak na loziska, mrkni na youtube na navody. teplo, chlad atd... (jen mala napoveda-aneb jak vyuzit fyzikalni vlastnosti materialu k servisu motorky ). Tekouci tlumic uz je asi horsi Dej tam kus spalku a mas hard-taila jako stare Harleye offline #5 20.07.2014 13:23:07
Re: s kroskou po lesejirka87: offline #6 20.07.2014 13:26:33
Re: s kroskou po leseNavrhuji ti to alespon zkusit pod dozorem. Rozsiri se ti dovednosti, znalosti a budes na sebe sama hrda, ze zvladnes Nic tezkeho a fyzicky narocneho to neni. offline #7 20.07.2014 14:28:39
Re: s kroskou po lesejirka87: offline #8 20.07.2014 15:09:09
Re: s kroskou po leseS krosem to lese jde zrovna za hoďku vyrážím akorád je tam zapotřebí často si pomáhat spojkou jinak ti to bude furt zdechat. #9 20.07.2014 17:43:20
Re: s kroskou po leseHoždy: offline #10 20.07.2014 18:13:11
Re: s kroskou po lese
S kroskou se dá na pohodu v lese ale až sedneš na důro tak nebudeš chápat proč jsi tak dlouho ztrácel čas a kazil si život MX motorkou Vlastní zkušenost Honda CR250 vs. Gas Gas ec300 Editoval peTTR (20.07.2014 18:14:21) Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline #11 20.07.2014 20:43:49
Re: s kroskou po lese
Jo jo...Hodně z nás to slyšelo a jak jsme se bili do hlavy,že už jsme neměnili dříve...MX je na trat.Jezdil jsem na trat,přestalo mě to prostě bavit.Ano...velký 4t se dá po úpravách pojezdit ovšem ve 2t je to jak píše Lilkis...uřvané,agresivní...Dlouhá jednička,krátký zbytek... Editoval honzaWR450F (20.07.2014 20:50:29) Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd.. offline #12 20.07.2014 20:55:05
Re: s kroskou po lesei ten kros se da upravit treba zavazi na rotor zapalovani jiny vyfuk nastaveni privery tesneni pod valcem uprava hlavy atd. ale je to cas a penize. Nekrmte toho Trolla ! offline #13 20.07.2014 21:03:33
Re: s kroskou po lese
Tak daleko jsem se nedostal a slyším to prvně...nebo nemám osobní zkušenost...Díky za jiný pohled.. Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd.. offline #14 20.07.2014 21:13:06
Re: s kroskou po lese
Ano jde to ale proč vymýšlet vymyšlené... k tomu času a penězům bych přidal taky spooostu laborování a zkoušení. Jediné co musím uznat tak že u CR250 (mechanická přívěra) se dá nádherně přívěra poladit na spodek a odstranit kopanec od ní. Ale pořád je tam to ale... Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku offline #15 20.07.2014 21:52:03
Re: s kroskou po leseTak zase Kdyz se to vezme z druhe strany tak napr. KTM vzdy mela kvalitnejsi odpruzeni u svych Sx modelu nez EXC . Takže když nekdo chtel dobrou motorku na CC dalo by se rict, ze byla lepsi ta predelana SX nez origo EXC. Defakto novodoba XC verze, ktera ma take z obojiho neco. Nekrmte toho Trolla ! offline #16 20.07.2014 23:31:07
Re: s kroskou po leseJá bych žádné velké upravy nedělal, abych sklidnil 125ku, prostě když si na ten výkon během měsíce jezdění po lese nezvyknu, tak to prodám a jdu si koupit 85ccm na velkých kolách, kde už si snad můžu dovolit držet 3/4 až plný plyn, ve vytočených otáčkách taky řadit a mít tímto i motorku pod kontrolou!!!! Pak nemusím řešit jak u dvacky, že pod plným je to na mně agresivní, neovladatelné, protože na tom vlaju a sotva se držím, nebo jedu na čtvrt plynu v poklidu akorád tak s kopce. Pokud by to nebylo řešení, tak potom jedině koupit 250ku 4t s hodným průběhem jak od spodu tak ve vrchu a na takovém stroji se naučit jednu sezonu....pak třeba se zas vrátit k 2t, rozhodně všechny tyhle varianty co tu pišu mi příjdou nejlepší a nejlevnější než něco upravovat, abych s krosa udělal, hodnou "kyvačku" s motokrosovým podvozkem a navalil do toho prachy a hromadu času, když chce člověk jezdit. Nebo varianta...trápit se ryskovat rozbitou hubu ve stromu a doufat, že si během sezony zvykne. Za mně prostě přeceněné síly na danou motorku. offline #17 20.07.2014 23:45:18
Re: s kroskou po leseLukysXR: Enduro - I love this game:-) KTM - Klub Týraných Mužů offline #18 21.07.2014 00:08:41
Re: s kroskou po leseto moje ani přívěru nemá, dneska se přišlo na to, že jsem měla kola nafoukane na 1,9 místo 0,8...proto jsem byla včera tak neštastna že mi to na tech tvrdych prašnych polňačkách nedrželo a klouzalo a vlála jsem jak sopel ale jinak je to docela neštěstí... kombinace měkký plyn + má nepevná ruka + pojašený výkon = lukostřelba funny, ale když chcu fakt jet..nějak normálně... tak se s tim dobře potrápím Editoval Lilkiss (21.07.2014 00:10:29) offline #19 21.07.2014 08:36:07
Re: s kroskou po leseJaktoze to nema priveru ? to je nejaka blbost ne ? Nekrmte toho Trolla ! offline #20 21.07.2014 08:45:15
Re: s kroskou po lese
Cross do lesa je podle mnohých nesmysl a někteří si v tom libují. Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline |