INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
prosím o radu KTM / Husqvarna
- Pitr
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1055
- Založená vlákna
- Místo: Valachia
- Motorka: KTM 525 EXC
- Věk: 36
- Web
- 6 0
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Pardon za komentář. Vůle na pístu je vždy,ta se měří na pístních kruzích to je všem jasné. Píst ve válci vždy lítá. Já bych se přiklonil k Mikimu a to nevědomky se to mohlo pohnout a bylo vymalované. Motorku znám a byla to bestie která ti nedala možnost ji hladit. Viděl jsem její srdce na stole. To prase kterému tam vyletěla klika tak bych mu asi usekl ruky. Pak následně ten kroužek v převodovce. Noeda znám osobně zažil si s ní mnoho (taky mu to nedarovala a ukousla mu prst) O spojku přišel u nás. Tak hodně zdaru při opravě
Je třeba vyzkoušet všechno
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Ditrow - obdivuju jak jsi v klidu. Kopil jsi moto, ujel 300 m a konec. Nebyla asi v nejlepší kondici , ale jela. Pokud by mi motorka klekla za provozu po 300m byl bych nasranej, jestli však lehla po rádoby opravě tak .urva nasranej . A ještě když to nebude zrovna levný. Přeju ti brzké uzdravení za co nejmíň peněz.
Co shoří neshnije
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Janek napsal(a):Ditrow: Pokud to chceš dávat do kupy, seš blázen, spočítej si investici, aby bylo moto opravdu připravený na cca 300 mth (cca 2 roky ježdění, pokud nebudeš jezdit každý týden) s tím, že budeš dělat jen pravidelný servis. Dej to na papír, sečti to + pořizovací cenu a od toho odečti cenu, za kterou by to moto od tebe někdo případně koupil a k výsledný částce přičit dalších 5-10t - což je částka, o kterou jsi při počítání nadhodnotil případný prodej . Dojdeš k nějakýmu číslu, který tě možná posadí do kolen. A potom si vem další variantu, to, co ti zbylo, zkus dát do bazaru, pokud je tam něco zdravýho (zapalování, klika na opravu, přední kolo, tlumiče, .... a peníze, který bys pravděpodobně dostal, odečti od kupní ceny. Výslednou ztrátu porovnej s tím, cos vypočítal v první úloze. Matematika je to docela přesná a uvidíš sám, k jakým číslům dojdeš. Jsou i další varianty, dej jen to nejnutnější, aby to vrčelo, vlep do zadního kola nový ložiska ať se nekynklá (ono to třeba 50 mth vydrží) a dej to do inzerce. Minimálně v sezóně se někdo najde, kdo to koupí. Ventily ti koupí Richi , je snad nad slunce jasný, jak došlo k tomu, že kleply o píst nebo i pro tohle máte vysvětlení??? Pokud nedovírá tak, jak je vidět na foto, motor by ti nemohl nikdy chytit a tomu věř. Dej nový těsnění, na ostatní se vyser, nejezdi na tom, zamaž to od bláta jako kamufláž a zase předpokládanou prodejní cenu odečti od kupní. Hold se zařadíš mezi prodejce, po kterých nikdo moc netouží, ale vycházej z toho, jaká je doba a co je PRO TEBE nejvýhodnější, na řeči o kurvách se vykašli, když to dáš za dobrý kačky..... Jestli si říkáš nebo ti někdo říká, ať spodek necháš a že můžeš po udělání vršku v pohodě jezdit, tak ti neříká pravdu. Nedělal jsem motomotory, ale trucky, zemědělskou techniku a viděl jsem, co se dost často stane po udělání vršku. Něco jinýho je, když víš, kolik má motor celkově najeto a máš předpoklad, že to spodek vydrží, když uděláš píst. Od Viteky víš, že poslední píst byl dělaný taky bez udělání ojnice, .... tak co čekáš? Na zázrak? Že klika a ojka bude v lepším stavu než je ten údajně katastrofální vršek? Jedno je jistý aniž by se kdokoliv do motoru podíval, že spodek v lepším stavu než vršek nebude a jen se snažíš chlácholit a přeješ si, aby to tak bylo. Zas to můžeš dát do předpokládaných nákladů + znovu píst, válec, opravu hlavy, protože až něco dole rupne, jsi v tom zase. Která ta početní úloha tě vyjde levněji, do tý jdi, vykašli se na to, že chceš jezdit a chovej se maximálně rozumně ne jako endurák z offmota . Kolik je ti let? jedna zkušenost, o co dýl začneš jezdit, o to dýl skončíš, nic ti neuteče Já teď třeba jezdím nejvíc na velkým nafukovacím balónu, klečím na něm, v ruce mám řídítka + "trenažér" na spojkovou páčku a taky to jde . Je to docela záhul, to mi věř, procvičíš rovnováhu, svaly, můžeš se zkusit postavit, .... a motohodiny se netočí, když opice namá na banány . Jen rodina se mi směje víc než jindy Pokud ta 520 ve výsledku pojede, tak si ještě dost pravděpodobně zaděláš na nějaký úraz, bo to musí jet jako svině a jestli jsi začátečník a budeš chtít zvedat levely, budeš dost trpět. To jsou potom taky další možný náklady, který tě můžou potkat a asi i potkají. Jedno marodění s lehkou zlomeninou, rozbitým vazem, ... je zas ztráta pár tisíc, pokud nemáš dobrý pojistky. Zas vycházím ze svý zkušenosti - 3 roky v terénu na KLX650C a tři zlomeninky. Loni první sezóna na lehký s menším objemem a poprvé bez úrazu - tluču o dřevo. Noenda neznám, jen jsem s ním byl jednou jezdit a i to jeho XL vypadalo, Noend laskavě promine, žalostně, ale jezdilo a jak pak . Z celkový debaty mám dojem, že tě rohlíkem neopil a že ti řekl o moto víc než musel - tady je opravdu i předpoklad, že kupující se se stavem předmětu prodeje seznámí - to jest i tvoje část, že si , poslechneš, poradíš se s někým, kdo to zná (stačí mu po telefonu dát poslechnout motor), celkově projdeš, co kupuješ a nedáš jen na řeči prodejce. A pokud si někdo koupí enduro s takovým libozvoučkem, co se line po nastartování, nemůže být snad tak hloupej, aby si myslel, že je to v pořádku. Že je to časovaná bomba je slyšet i na videu, ale výbuch tomu nezpůsobil čas, nýbrž důvěrně známý "mezikus". Spálíš se i při maximální opatrnosti, jsem toho příkladem. Celá tahle debata je dost smutná, ne že je to taková sranda, že z toho někteří nemůžou jít ani spát, ale nejsmutnější bude, pokud si z toho nevezmeš, a další taky, ponaučení.
Zprovozni to ,nejezdi na tom , zakamufluj bahnem, on se někdo najde. Na tohle se dá napsat jen jedno Na řeči o kurvách se vyser . Asi ještě žiju ve světě pohádek
Co shoří neshnije
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Janek:
No ta hlučnost toho motoru, o tý už se nesly pověsti od dávných dob, dávno před tím, než jsem tu motorku koupil já, no aještě rok 2014 jsem plánoval s tím motoremm odjezdit. Nebylo to žádný vyloženě mlácení, spíš takovej šicí stroj. Já věřil Vitekovi, kterej měl motor rozdělanej celej, že to bude jezdit, že tam nic vážnýho nenašli a ono to fakt věrně sloužilo. Jediný, co mě napadá, že by mohlo být původcem toho zvuku, jsou z logické úvahy jen rolničky na vahadlech, nebo nějaký drobný rozdíl v konstrukci vodítek rozvoďáku Dále je tam rozdíl, o proti novějším motorům, ve spojkovém koši a jeho uložení na kluzném ložisku, namísto kuličkového, které se dávalo od 2003 výš, ale to podle mě za to nemůže
Faktem zůstává, že ten zvuk se z toho line už stovky hodin a nikdo ještě nenašel konkrétního vyníka, všechno fungovalo Nevím, jinou 520 jsem na vlastní uši neslyšel, třeba je to normální
- Bugs
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 201
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: GG 300, XT660X
- 2 0
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Fireman napsal(a):Ditrow - obdivuju jak jsi v klidu. Kopil jsi moto, ujel 300 m a konec. Nebyla asi v nejlepší kondici , ale jela. Pokud by mi motorka klekla za provozu po 300m byl bych nasranej, jestli však lehla po rádoby opravě tak .urva nasranej . A ještě když to nebude zrovna levný. Přeju ti brzké uzdravení za co nejmíň peněz.
Podle toho co jsem tu vyčetl na tom jezdil týden-dva? Ještě tu psal jak mu to tahá ruce. A až po výměně ložiska na vodní pumpě to bylo KO.
Editoval Bugs (21.01.2014 12:17:23)
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Noend:ja myslím,že kdo si dá prácu toto vlákno pročíst tak zjistí kde je chyba.motorka prostě noendovi jezdila a po zásahu odborníku nejezdí.co k tomu dodat je to škoda.ale tak mašina bude udělaná a bude sloužit dál.místo obhajování to sem ja neudělal to tak bylo sem radši valte fotky at vidíme jak vám to ide a jak sa motorka mění.ty foto serialky vypadaju dycky moc dobře
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
- C.J.
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2580
- Založená vlákna
- Motorka: EXC 450 05
- Věk: 36
- 13 1
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Moc to řešíte.. Noend o stavu motorky psal tady na fóru už nespočetkrát a nic netajil. Motorku prodávat ani nechtěl. Richichichi je zřejmě puntičkář a zřejmě ještě neví, jak to s endury chodí Vzhled a kosmetické věci jsou to poslední, na své KTM mám třeba taky potrhané dráty u krku řízení a to prostě běžnou "únavou" (taky je mohli dát delší..). Ložiska v kolech měním i 4x ročně, v krku řízení je ložisko téměř věčné a neměnil jsem ho nikdy na žádné motorce (mimo prasklých misek u jawy). Plynové lanko mám za 1,5 roku ježdění už třetí, pár pádů a ulomí se u rukojeti a pak je během chvilky roztřepené. Řídítka a šrouby v klemech to logicky při pádu odserou nejvíce. Že je ohlý ventil? No stalo se, pokud je hlava dole, tak bych ventily každopádně vyměnil, i kdyby ohnutý nebyl. 800Kč za orig KTM mi přijde jako sranda, oproti tomu, aby se to potkalo. Taktéž určitě vyměnit píst, protože ojnice která se podívá ven blokem je taky nic moc.. Ví někdo, kolik ten motor může mít natočeno? Ještě shrnu můj případ - koupě motorky v neznámém stavu, rok 05, údajně 270MTH bez jediného zásahu do motoru. Takže do servisu, píst mimo toleranci (ve válci už klepal), sací ventily oba jak žiletky, to bylo za 5min 12, rozvoďák + spojková sada, 12tis za takovou "vstupní" prohlídku. V 360MTH po bouračce trochu ťuklý motor, muselo se to rozhodit, při tom se poškodilo ložisko kliky, takže se vyměnily, plus rolny (preventivně), ale ojka pořád OK bez vůle, kliak nezvonila. Takže na ní jezdím dál, teď tam je cca 430MTH a sezonu ještě na ní asi odjezdím. Nemluvě o prkotinách, jako že ložisko v předním kole vychozené, nepomohl ani loctite, zadní ráfek zoxidovaný tak, že je přes něj už místy vidět skrz. Přední kolo jsem stejně zlikvidoval, takže jsem koupil téměř nové, jeté sezonu, za 4tis. A po první sezóně je to zase šiška a ložisko u kotouče opět v náboji nedrží.. U téměř fungl kola.. Brzo mě čeká výměna zadního kola, protože ten ráfek se každou chvíli rozpadne. Nemluvě o tom, že náboje u KTM dost často praskají,v podstatě časem prasknou všechny. A pokud je jen volné ložisko v náboji, tak se na to prodává opravná sada, prostě se to převložkuje. Naprosto normální věc, u KTM jsou ložiska v kolech vymyšlena dost blbě. Dále jsem na motorce za 2 roky zničil 2 výfukové svody (prostě zplacatil na hodně malý průměr )
Ale to poznáte sami po první projížďce kolem Chemičky, prostě motorky trpí, viz. o víkendu roztržená hadice od vodní pumpy na Freeridu, nedávno proražené víko na WR450, moje proražené víko na EXC, prasklý náboj Kuželovy KTM, zamotaný kabel a urvaný úchyt zadní bzdy z kyvky na Danově Sixdaysce, na Jarynově frerridu uražená brzodvá hadice, proražená vodní pumpa na Mírové DRZ, totéž Petovy DRZ, o polámaných plastech nemá cenu psát. A to je za 3 sezóny co jsem si teď jen tak vybavil
Prostě an enduru nemá smysl něco opravovat do dokonalosti, stačí provozuschopný stav, vůle v kolech, ložiscích, budou vždy a po výměně stačí 2 projížďky a opět tam mám vůli. Ne jako u silnice, kde ložiska v kolech byly věčné.. Takže více se opravuje jen to, co se fakt vysype..
Editoval C.J. (21.01.2014 12:25:29)
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Janek napsal(a):Podívej se pane nejpoctivější, napsal jsem jen to, nad čím by snad každý zauvažoval. Ty bys o tom jako o jedný z variant nepřemýšlel, kdybys byl před tou volbou, nenapadlo by tě to? Mě by to napadlo a nemám důvod k tomu to nenapsat. Budu teď asi prodávat 2 motorky a uvědomuju si, že mi tohle hlasitý uvažování může přitížit, ale beru to tak, že když něco napíšu, tak si za tím stojím a když napíšu, že tohle a tohle je OK, tak to OK je. A i kdyby to tak udělal, pořád by tu motorku prodával v lepším stavu, než jak ji koupil - opraví netěsný místa, uložení vačky, zabrousí ventily, opraví stržený závity, zadní kolo se nebude kynklat, řízení bude ok, ... Pokud by tu Ditrow za 14 dní napsal "prodal jsem to se ztrátou 10000,-" snad bych mu i pogratuloval k dobrý volbě .
Ne každý by nad tím zauvažoval. Samozřemně že každý má svůj názor a já mu ho neberu . Ale tohle je fakt smutný. A pokud se tu oháníš , že motorka bude v lepším stavu než před tím ? Ano bude, proto snad nemusím nic kamuflovat řeknu jak se věci maj.
Editoval Fireman (21.01.2014 17:18:00)
Co shoří neshnije
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Bugs napsal(a):Fireman napsal(a):Ditrow - obdivuju jak jsi v klidu. Kopil jsi moto, ujel 300 m a konec. Nebyla asi v nejlepší kondici , ale jela. Pokud by mi motorka klekla za provozu po 300m byl bych nasranej, jestli však lehla po rádoby opravě tak .urva nasranej . A ještě když to nebude zrovna levný. Přeju ti brzké uzdravení za co nejmíň peněz.
Podle toho co jsem tu vyčetl na tom jezdil týden-dva? Ještě tu psal jak mu to tahá ruce. A až po výměně ložiska na vodní pumpě to bylo KO.
Ditrow
prodavat se bude az budu chtit ja apokud se udela motor tak si ji urcite delsi dobu ponecham jinak karburator je opraveny vycisteny vymenene trysky za origo ktere tam maji byt a ne to co tam bylo hlavne ta tryska na volnobeh voda z pumpy uz taky netece vse utesneno pouze prochcavaji hadice ktere budou nove motor se da taky dokupy do stavu at jezdi a drzi volnobeh duvod proc novy vyfuk je ten ze jak pise viteka 32 stim karburatorem moc nekamaradi a plasty ano prijdou az se dorasujou vice tyhle ktere na tom jsou samozrejme ze i to prochcavani oleje bych chtel zamezit ale jak rikate je to starej dedek peci urcite dostane a myslim si ze mi toho i hodne da na nauceni a az stim nebudu spokojeny tak se to preplastuje at to vypada (dost lidi na to hraje) a pujde to dal ano bohuzel najel jsem na tom asi 300m nez to slo na servis takze ano o5 mate pravdu nemam k tomu zatim zadny vztah ale myslim si ze se tohle zmeni.
Editoval Fireman (21.01.2014 13:03:45)
Co shoří neshnije
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
- Ditrow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1142
- Založená vlákna
- Místo: OSTRAVA!!!
- Motorka: KTM 520exc
- Věk: 30
- Tel: nakousnutý
- 4 3
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Janek:
spis bych tu napsal ze sem to prodal o 10000 vic
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
a já furt čekám, kdy se "pan servisák" přizná a řekne pravdu jak to celé bylo bylo by to hezké zakončení celého tématu
- Ditrow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1142
- Založená vlákna
- Místo: OSTRAVA!!!
- Motorka: KTM 520exc
- Věk: 30
- Tel: nakousnutý
- 4 3
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
1flip1 napsal(a):muzu si rejpnot???
RichichichiJinak ditrow je kamarád, nic po něm nechci. V létě se mi vyřádí s el. instalací na baráku. Oboustraná výpomoc.
aby to nedopadlo obdobne a tys pak nezaril ve vane za TREST
fakt nevim jak to bylo....tusim ale proste mi to nedalo...
nevim co mas ty za praci kde makas a jak svoji praci provadis ale to je mi celkem fuk ja jsem spolumajitel jedne troufam si rict nejlepsi firmy v moravskoslezskem kraji co se tyce elektroinstalaci mam zasebou nespocet rodinnych domu nezpocet bytu rekonstrukci treba čez areny v ostrave nebo nedavno rekonstrukce obchodniho domu prior v prostejove!! a bohuzel nejsem takovy debil abych zapojil fazi na hlavni ochranne pospojovani zaprve tohke neudela ani ucen na prvnim stupni a zadruhe i kdybych byl takovy curak ze bych to udelal tak mi vezmou vsechny licence a certifikaty iso atd a navic bych sel sedet protize tohle bych neprezil!!! myslete si o me co chcete motorkam nerozumim proto jsem to dal nekomu kdo je v tom sbehlejsi nez ja ale svoji praci ktera me zivi delam na vic nez 110%!!!
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Ditrow:
Na všecky se vyser, hoď se do klidu . Staré kačeny jsou držáky, pokud máš náladu do toho nasypat dvacet,třicet vyplatí se to . A jestli se bude měnit válec, píst, zapřemýšlej o 450. Ta by byla výkonově lepší. 520 tě utluče. A v rozpočtu nezapomeň na repas tlumičů, to je důležitější prvek než nové plasty a polepy nebo nikasil na rámu. A vůbec, přijeď pokecat v neděli pod most na Chem.
El hombre de mitos
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
radas:
no to jsem zvědav, kolik nás tam v neděli bude
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
Ditrow napsal(a):1flip1 napsal(a):muzu si rejpnot???
RichichichiJinak ditrow je kamarád, nic po něm nechci. V létě se mi vyřádí s el. instalací na baráku. Oboustraná výpomoc.
aby to nedopadlo obdobne a tys pak nezaril ve vane za TREST
fakt nevim jak to bylo....tusim ale proste mi to nedalo...
nevim co mas ty za praci kde makas a jak svoji praci provadis ale to je mi celkem fuk ja jsem spolumajitel jedne troufam si rict nejlepsi firmy v moravskoslezskem kraji co se tyce elektroinstalaci mam zasebou nespocet rodinnych domu nezpocet bytu rekonstrukci treba čez areny v ostrave nebo nedavno rekonstrukce obchodniho domu prior v prostejove!! a bohuzel nejsem takovy debil abych zapojil fazi na hlavni ochranne pospojovani zaprve tohke neudela ani ucen na prvnim stupni a zadruhe i kdybych byl takovy curak ze bych to udelal tak mi vezmou vsechny licence a certifikaty iso atd a navic bych sel sedet protize tohle bych neprezil!!! myslete si o me co chcete motorkam nerozumim proto jsem to dal nekomu kdo je v tom sbehlejsi nez ja ale svoji praci ktera me zivi delam na vic nez 110%!!!
asi jsi to nepocchopil....asi jako většina si myslím že tva moto by mohla ještě ted jezdit nebyt profesionálního zásahu tvého mechanika...ale neva
a klobouk dolu ze ve 28 jsi spolumajitel nejlepší v moravskoslezském kraji ohledne elektro....myslel sem že takove firmy se buduji cely život...ale to je jedno porad mi jak mam zacit abych toto taky sam dokazal..... a proc si nekoupíš novou moto??? jako kdybych ja byl spolumajitel urcite bych mel na novou....jinak by to asi nemelo smysl delat pokud mi na konicek nezbyly peníze...
- Ditrow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1142
- Založená vlákna
- Místo: OSTRAVA!!!
- Motorka: KTM 520exc
- Věk: 30
- Tel: nakousnutý
- 4 3
Re: prosím o radu KTM / Husqvarna
tak vybudoval ji fotr ja jen za skolu a nejaky vklad dostal podil (jinak bylo napsano ze si troufam rict;))proc nekoupim novou? novou bych ihned znicil a to by me sralo navic sem ted vrazil strasnou rachu do bytu do rekonstrukce vnitrku sidla firmy jeste me ceka dodelat sklad s garazi kde mam motorku koupil se novy tranzit a jeste si musim uz konecne koupit x5tku nebo 530D protoze ma staricka 525D uz me sere..navic ktm 520 se mi strasne moc libi a je jich docela malo
Editoval Ditrow (21.01.2014 17:21:24)
|