Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAVše o XR 400!!!#81 26.03.2012 21:02:30
Re: Vše o XR 400!!!ja mam pretryskovano a otevrenej vejfuk , ted tam dam KN filtr a XR pojede jak drak mam to hlavne na silnice a cesty Editoval MartyEXC (26.03.2012 21:03:04) READY TO RACE offline #82 26.03.2012 22:03:35
Re: Vše o XR 400!!!Prochal11: offline #83 26.03.2012 22:27:41
Re: Vše o XR 400!!!Taky si nemyslim, ze KNko je pro enduro dobry. Uz jen proto, ze ma vetsi prodysnost a to motoru urcite nesvedci. Druha vec je udrzovat ho cisty, asi to taky da vice zabrat. Ale to je tvoje volba. offline #84 26.03.2012 22:36:34
Re: Vše o XR 400!!!Díky patentované technologii mají filtry K&N vyšší propustnost vzduchu (o cca 40%), přitom ale zachytávají menší částečky prachu nežli originální filtry. READY TO RACE offline #85 27.03.2012 01:18:24
Re: Vše o XR 400!!!Rohlik: offline #86 27.03.2012 15:30:36
Re: Vše o XR 400!!!offline #87 27.03.2012 15:44:41
Re: Vše o XR 400!!!viteka 32: Prosím Vás ! Nemáte něco k pití ? Já mám takovej hlad , že nemá s kým spát... offline #88 27.03.2012 15:50:50
Re: Vše o XR 400!!!A ja mam zas na prodej sadu na pretryskovani karbecu (trysky, vzdusnik,navod..), kdyby mel nekdo zajem offline #89 27.03.2012 18:57:53
Re: Vše o XR 400!!!
Za filtr a sadu na číštění litr. offline #90 27.03.2012 19:42:32
Re: Vše o XR 400!!!Rohlik: Prosím Vás ! Nemáte něco k pití ? Já mám takovej hlad , že nemá s kým spát... offline #91 27.03.2012 20:46:52
Re: Vše o XR 400!!!Ne, inzerat mam na motorkarich. Jedna se o toto http://www.ebay.com/itm/Honda-XR400R-XR … es&vxp=mtr offline #92 28.03.2012 18:46:23
Re: Vše o XR 400!!!Zdar chlapy, přizpívám vyprávěním o ladění mého výfuku na XR 400R. Editoval FoXR (28.03.2012 18:51:16) Prosím Vás ! Nemáte něco k pití ? Já mám takovej hlad , že nemá s kým spát... offline #93 28.03.2012 19:39:10
Re: Vše o XR 400!!!Laďák vypadá pěkně, pak to natoč ať to slyšíme..já mám na XR nehoráznou rouru a dělá fakt kravál co jsem hledal laďáky přímo na XR400, jediný který není moc hlučný se mi zdá od FMF powercore4, tak asi o něm budu uvažovat jak budou prachy Full Gass offline #94 28.03.2012 22:04:13#95 28.03.2012 22:11:01
Re: Vše o XR 400!!!prakticky jsem moto z velké části rozebral a: vyměnil jsem rozvoďák, zkouknul spojku, pružiny, vačku, kolečka, vyčistil sítko v motoru, opravil jsem vůli v nakopávačce dle návodu na USA stránkách - kdyby to někoho zajímalo tak napíšu, rozšířil stupačky, komplet vyměnil ložiska kyvky a přepáčka - všechny ložiska se dají sehnat od SKF v normálním obchodě kromě jednoho v přepákování a tam jsem si musel nechat vysoustružit jiný průměr vložky, gufera bez problémů, výměna O kroužku tam kde jsem něco rozebíral - víčka ventilů, tlumiče, spojkový dekl... repase předních vidlí, chtěl jsem i zadní ale nevykazoval po sundání pružiny žádné vady, rám nastíkán a vyvařen, zkontrolovaný mechanismus nakopávačky, zkontrolovaný a promazaný krk řízení a nevím co ještě... docela zábava. offline #96 29.03.2012 15:02:09
Re: Vše o XR 400!!!kocour7: offline #97 29.03.2012 15:42:25
Re: Vše o XR 400!!!Ale to je zvykem, ale k XR mi sedi jen ten origo offline #98 29.03.2012 15:50:08
Re: Vše o XR 400!!!Tagy: Prosím Vás ! Nemáte něco k pití ? Já mám takovej hlad , že nemá s kým spát... offline #99 29.03.2012 17:32:25
Re: Vše o XR 400!!!no s tou garáží to vypadá ideálně, realita je už horší. je to tátova garáž kam jsem musel jezdit každých 14 dní až 3 týdny, vyhodil jsem mu auto a makal, no nebyl moc nadšenej... a s předníma tlumičema - vše co jsem rozebíral jsem kontroloval podle servisního manuálu a byly jako nový takže jsem je neměnil a olej do vidlí jsem dal Ipone 7W. Já osobně už bych dal příště asi hustší olej o jeden stupeň. jinak čistá práce na skládání 3 dny, vidle 1 den, ložiska a gufera 1 den a motor 2 dny (vždy po cca 12 hodinách). člověk když to chce udělat pořádně a pečlivě tak to fakt zabere práci. proto nechápu, ikdyž v servise všechny tyhle srandy jako je výměna ložisek v přepáčku stojí na práci málo a hlavně hodinovka je směšná tak v reálu když by to člověk měl udělat na 100% (jako já ) tak nad vším stráví hafo času... co si člověk umí udělat sám a doma a ví jak na to tak je to pro motorku určitě nejlepší offline #100 30.03.2012 18:38:17
Re: Vše o XR 400!!!Nj tak asi to je pravda s těma servisama, proto lepší znát nějakého kutila kterej to dělá po večerech, je mu 50 a výš a má na všechno dost času a nejde mu o šílený výdělky ale o to aby něco dělal a baví se tím. Každopádně zlatě vědět co v tom je a jak to vypadá. Editoval FoXR (30.03.2012 18:41:14) Prosím Vás ! Nemáte něco k pití ? Já mám takovej hlad , že nemá s kým spát... offline |