Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAVše o XR 400!!!#1 21.03.2012 18:16:27
Vše o XR 400!!!mužeto bejt a ji XRko 650 a 600 Enduro je celej muj život offline #2 21.03.2012 18:35:51
Re: Vše o XR 400!!!Sally06: offline #3 21.03.2012 18:36:56
Re: Vše o XR 400!!!Jo a jaký převod jezdíš? Já myslím nakonec zkončil u 13-48. Chce to lehčí převod a pak vše jezdit na dvojku. Na trojku jsem nikdy žádný výjezd nejel.. offline #4 21.03.2012 18:40:03
Re: Vše o XR 400!!!A přihodím i video, za minulý rok se tady vystřídalo několik XRek offline #5 21.03.2012 19:23:26
Re: Vše o XR 400!!!MartyEXC: offline #6 21.03.2012 19:25:15
Re: Vše o XR 400!!!ja taky ale nechce se mi sebou vozit bangaz-veci obleceni atd.. READY TO RACE offline #7 21.03.2012 19:31:18
offline #8 21.03.2012 19:37:02
offline #9 21.03.2012 19:54:01
Re: Vše o XR 400!!!předem se omluvám za offtopic, ale je to tu samej XRkař a tak se zeptám jestli nevíte o olejovém chladiči na XR400 ? Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #10 21.03.2012 20:02:27
Re: Vše o XR 400!!!Ventily při zahřátí mají vůli větší,protže se roztahuje talířek ventilu. Nejpěknější zásah do přírody je drapákem. offline #11 21.03.2012 20:02:45
Re: Vše o XR 400!!!
Presne jak pise C.J.: Pri stelovani praveho vyfukoveho je treba vyradit tim otocenim zpet automaticky dekompres, jinak nastavujes spatnou vuli Editoval Rohlik (21.03.2012 20:03:26) offline #12 21.03.2012 20:41:21
Re: Vše o XR 400!!!Čuz chlapi. Dnes mi přišel rozvodák D.I.D na xr 400 bohužel nemůžu najít čtečku na kartu tak vám fotku neukážu, snad někdy. XR luxus. Já sem s ní spokojen a těším se jejich kvalit. spich bych dal ale jsem Hradec Králové takže pro mě dost palety na dojezd, a hlavně nemám auto s koulí. Vlek jo. Snad letos pojedu do Maďar na enduro tak pověsím fotky a snad i nějaké video od tam tud. Jinak právě na ní ladím výfuk z crf 2010 tak to také nafotím a vyvěsím upravy a opravy atd. pořád něco ladím na ní. Zatím zdar Prosím Vás ! Nemáte něco k pití ? Já mám takovej hlad , že nemá s kým spát... offline #13 21.03.2012 20:46:18
Re: Vše o XR 400!!!
To nemyslíš vážne že? Voľa ventilov sa pri zohriatí skoro úplne alebo úplne stratí. Driek ventilu sa teplom natiahne. Tá vôľa sa tam dáva práve kvôli tomu, aby po predĺžení neostávali otvorené. offline #14 21.03.2012 20:57:25
Re: Vše o XR 400!!!Tak když je to tu takhle už založený tak jako docela čerstvý majitel XRka, bych se rád zeptal jaký jste kdo používal převod ( kolečko+rozeta) zatím tam mám původní... Editoval Saimon (21.03.2012 21:06:53) offline #15 21.03.2012 21:03:28
offline #16 21.03.2012 21:12:26
Re: Vše o XR 400!!!Saimon: READY TO RACE offline #17 21.03.2012 21:13:36
offline #18 21.03.2012 22:21:25
Re: Vše o XR 400!!!Můj bývalý stroj: offline #19 22.03.2012 05:17:53
Re: Vše o XR 400!!!paradni motorky,ale mezi nama,jinak pekne kurvy offline #20 22.03.2012 10:54:28
Re: Vše o XR 400!!!Jezdím na 6ti kilu. převod 13/48 a výjezdy max za 2 a vsechny lítám dobře. na vyšší kvalty to nejde, páč v kopcu musím brzdit. pro lepší ovladatelnost budu dávat 14/50. co se ventilů týče, je blbost, aby teplem byly vůle větší jak psal nevím kdo předemnou. vůle steluju na dvojích měrkách. př. u mě sací 12 tvrdě a 10 lehce, výfuk 15 tvrdě a 12 lehce a nikdy jsem neměl s ventilama problém. Motku jezdím čtvrtým rokem, předemnou 2 roky bratr. Editoval ladik164 (22.03.2012 10:56:48) Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne.... offline |