Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Kecárna

#61 19.10.2011 13:24:52

HanesRc
Bahnomil - "Manďák"
Fotogalerie
Příspěvky: 466
Založená vlákna
Místo: Kósek od starosty
Motorka: XL 600V Transalp, KTM exc 200
Věk: 37
Tel: taky mám :)
3 0

Re: Kecárna


Honzan:
Navíc po takovém mládí přijdou "roky" a je to v .... ne 

Ale to nevadí, protože   a20  už bude jenom hůř heh2  lol  bliz2 


poc   Louže,bláto,kaluže, ty jsou tady pro muže!   gp 


               http://www.farynenduroteam.cz/

 offline 

 

#62 19.10.2011 15:07:07

ViTTek
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2017
Založená vlákna
Místo: SeveroVýchod
Motorka: TT 600S
Věk: 37
Tel: 731 587 67nula
Web
0 0

Re: Kecárna


Honzan napsal(a):

Suchman: ono na lesnackach a polnackach bude xr a asi i ttr bez debat lepsi, ,aximalne nastejno.... lamat se to zacne v terenu... krome vahy ttr si nemuzu stezovat, ale uz me vadi nakopavani, mam bolavy koleno nekolik mesicu a nic moc nepomaha... sad

Nemohu zcela souhlasit - ostré enduro, je, co se téče všeho, krom údržby LEPŠÍ ano 


Pojedeme zkratkou...http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/61_51622.gif

 offline 

 

#63 19.10.2011 15:17:11

Re: Kecárna


Honzan:
Ty kolena po pádech i opotřebením by mohly být nejspíš prasklé menisky.Někdy to bolí, jindy ne. Někdy jde koleno špatně ohnout,jindy o tom vůbec nevíš.To je jednoduchá operace na jeden den. Někde to dělají i ambulantně a odpoledne jseš doma. Horší je jestli po pádu není na koleno spolehnutí (je vratké nebo dokonce vypadává). To už by mohl být volný nebo přetržený nějaký vaz. Já mám jako spousta lidí od motorek (nesnáším slovo motorkář) zkušenost s přetrženým předním zkříženým vazem a to už je na dýl. Po operaci 3-4 měsíce.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2298_1.jpg

Ta modrá miska je meniskus.
A jak někdo říkal, že už to nikdy nebude dobré. Jezdím v ortézách, ale jen preventivně a celkem žádné problémy nebo omezení.

 offline 

 

#64 19.10.2011 16:16:03

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: Kecárna


hary 609: vazy si pri padu na ttr v rumunsku prervala manzelka a pak na lyzich ten predni krizovej... vim o cem mluvis...

za doktorem zajdu, ale ted je sezona, jeste to pocka...  heh1 

 offline 

 

#65 19.10.2011 16:18:15

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: Kecárna


ViTTek: myslim ze nad kilo na polnackach, lesnackach, kamenitych cestach a sotolinach proste objem nenahradis... 
Nervozita dana lehkosti motorky je poznat...
  ale dohadovat se nebudu  lol 

 offline 

 

#66 19.10.2011 16:29:29

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Kecárna


Honzan:

JJ, to potvrzuju, tam kde jsem s XLkem lítal po rozmlácených rovinkách 130 km/h si s EXC dovolím max těch 100  usch Řekl bych, že hlavní podíl na tom bude mít sklon přední vidlice, ten je u EXC o dost strmější. Je ale pravdou, že rychlost na rovinnkách je celkem zanedbatelný parametr, takže jediný co je opravdovou nevýhodou u ostré motorky je údržba a finanční náročnost, tak jak již bylo zmíněno  smile  Pravdu tedy máte oba  ano  big_smile 

 offline 

 

#67 19.10.2011 17:25:21

ViTTek
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2017
Založená vlákna
Místo: SeveroVýchod
Motorka: TT 600S
Věk: 37
Tel: 731 587 67nula
Web
0 0

Re: Kecárna


Honzan:

To s tebou souhlasím ano2 , ALE než se ze zatáček dostaneš na rovinku a akceleruješ tak někdo na ostrém enduru už bude kdovíkde wink 

Vím o čem mluvím - mám lehké i těžké enduro hmm . Jediné, z čeho mám husí kůži je LC8 950 Superenduro heart  heh1  heh2 


Pojedeme zkratkou...http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/61_51622.gif

 offline 

 

#68 20.10.2011 10:50:14

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: Kecárna


tak na lc8 SE i normalni se shodneme... nemyslim ze by existovalo u nas v CR vic jak 3,5 lidi, kteri dokazou tohle na urovni pilotovat....je to paradni svezeni...

 offline 

 

#69 20.10.2011 22:20:12

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: Kecárna


hele, lidi...víte že na FB se dá do kolonky náboženství dát "Endurista" :-D ano 


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#70 21.10.2011 05:13:49

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Kecárna


Vojtas:

To nevim, FB nemám tongue 


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#71 21.10.2011 08:12:13

Lasky
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 878
Založená vlákna
Místo: Lišov u Č.Budějovic
Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
Věk: 35
2 0

Re: Kecárna


Tak jsem to náboženství vyzkoušel a  fakt  to jde.


Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja beer

 offline 

 

#72 21.10.2011 08:19:13

Lasky
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 878
Založená vlákna
Místo: Lišov u Č.Budějovic
Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
Věk: 35
2 0

Re: Kecárna


Manželé po 50 letech manželství leží v posteli a baví se:
Žena: co sis říkal když jsme takhle spolu poprvé leželi?
Muž: že ti vymrdám mozek z hlavy a vysaju kozy do sucha
Žena: A co si říkáš teď?
Muž: že jsem odvedl dobrou práci!


Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja beer

 offline 

 

#73 21.10.2011 16:20:43

Wiblyz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 173
Založená vlákna
Místo: Rakovník
Motorka: TT600S
Věk: 37
Tel: 911 ( chtějte kapitána Kolečka )
1 0

Re: Kecárna


Lasky:

 a1 

Potrebuju drobnou informaci: co maj homologovany ladaky na TT na sobe za udaje krome ecka? Jde mi o to, jestli tam je znacenej na shodu typ motoru, typ masiny (ev. typovy oznaceni ramu). Silne pochybuju, ze by se delaly zvlast ladaky na vsechny typy. Pocitam asi spravne, ze tam bude ecko Yamaha a typ motoru? Kdyz mam motor 3UW, tak mam shanet ladak pro XT600K, eventualne XT600E? Masina je TT-600S, ale myslim, ze brat ladak podle masiny, tak na nem bude 4GV. Musi se teda oznaceni na motoru shodovat s tim na svodech a ladaku?

e: prijde mi zbytecny kvuli tomu zakladat zvlast tema

Editoval Wiblyz (21.10.2011 16:21:27)


Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne.

 offline 

 

#74 21.10.2011 19:02:48

Lasky
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 878
Založená vlákna
Místo: Lišov u Č.Budějovic
Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
Věk: 35
2 0

Re: Kecárna


Wiblyz:

Já nevím.Mám originál a brácha taky. Kámoši maji na TTR Leo Vince,ale nikdy to nikdo asi neřešil co tam má za čísla.Na Na STK to myslím nikdy nikomu neřešili. Tedy kromě jinýho kamaráda,kterej tam přijel na Indruderu a celej vejfuk byla asi 1m dlouhá chromovaná trubka.Ten byl slyšet na 5km.Tak yod tud vyletěl jak namydlenej blesk.Jinak asi ani nevím o nikom komu by tam řešili nějaký čísla,pokud tam neměl nějaký extravagance. Pak taky vím,že prudí občas Rakušáci a Němci na hranicích. Svítí do vejfuku,jestli je tam ta vložka.Já s tím sám opravdu zkušenost nemám.
Napadá mě ale,že orig.vejvuk na mojí TT600 59X a bráchovo TT600S je stejnej.Nikdy jsem to nějak neřešil a nepřemejšlel nad tím. Nevím to jistě,nejsem doma,tak to nemůžu porovnat,ale řek bych že je to stejný.Koneckonců je na těch motorkách hodně dílů stejnejch. Pokud by byli opravdu stejný orig.vejfuky,tak by měly bejt stejný i laďáky.


Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja beer

 offline 

 

#75 21.10.2011 20:31:51

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Kecárna


Lasky:

Dneska už na STk pěkně pruděj a to skoro všude. Jdou po nich pěkně kontroly a bojej se. U nás jsou přísný i na mě a to tam mám kámoše v tý firmě. Už si dávaj sakra bacha na co lípnou samoleku.


Dej koním pít...

 offline 

 

#76 21.10.2011 20:34:54

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: Kecárna


já tam snad nemám ani to Ečko... jenom typ ... 5CH


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#77 21.10.2011 21:40:16

Wiblyz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 173
Založená vlákna
Místo: Rakovník
Motorka: TT600S
Věk: 37
Tel: 911 ( chtějte kapitána Kolečka )
1 0

Re: Kecárna


O STK nebo mistni "znalce" policajty mi nejde, jezdim i nehomologovany gumy a nesedej ani predepsany rozmery a nikdo to neresi. Spis jsem myslel, ze kdybych nahodou sehnal homologovanej ladak, tak co na nem teda mam mit spravne oznaceny. Typ ramu je 4LW, svody jsou 4GV ( vcetne seriovyho vyfuku ) a motor je 3UW - ten bude shodnej s XT600K a TT600. Jinak Lasky mas pravdu, my dva bude mit na motoru shodnou drtivou vetsinu dilu, rozdil bude akorat v podvozkach a elektrice.


Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne.

 offline 

 

#78 21.10.2011 22:13:09

slugger
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2700
Založená vlákna
Místo: jih Českých Budějovic
Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
Věk: Třicítka v háji...
Tel: 732 506 125
5 1

Re: Kecárna


Tady se fakt semele úplně všecno heh2 


Proč mám ničit gumu na asfaltě a11
Protože GasGas
Kdo to ruší lesa klid?!

 offline 

 

#79 22.10.2011 05:16:47

Lasky
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 878
Založená vlákna
Místo: Lišov u Č.Budějovic
Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
Věk: 35
2 0

Re: Kecárna


Semis:

To souhlasím.Jdou ty technický pěkně do řiti.V Č.B. už mají nějakou dobu kamery a od tý doby už neexistuje,nechat motorku na káře,nebo v dodávce a zajet do haly s celým a udělali STK i když to bylo naložený.Teď se to musí vyložit i a na evidenčku,nebo dovozovou technickou,kde kontrolujou jen čísla. Pravda,je že když jsem tam byl naposled,tak už jsem byl hotovej a čekal na papíry a najednou se kolem toho začal motat aktivní šéf a všimnul si,že nemám homologovaný světlo. Mám tam originál a je na něm,jen Yamaha,Made in Japan. Nic víc.Ten se málem posral.Řval tam na mě a pak na toho technika,jakto že mi dal technickou,když on prej na tý motorce vidí 20závad. Pitomec. Tak jezdím už jinam.Žádný známý tam nemám. Všechno oficiálně,ale jsou tam lidi s mozkem v hlavě a nebuzerujou za píčoviny. Vím,že klukům tam ty laďáky normálně prochází,ale nejsou to žádný otevřený vejfuky.Kdyby na tom nebyl štítek výrobce a nevěděl bys jak vypadá originál,tak podle zvuku nic nepoznáš. Oni ty vejfuky asi budou homologovaný,ale nikdo to zatím ještě ani nezkoumal. Z nás hlavně nikdo už dávno ani nechce uřvanej vejfuk.Čím tišší,tím lepší.Nemáme zájem zbytečně srát lidi víc než je nutný.

Wiblyz:

Ty my tam zas už tolik stejných dílů nemáme. Tam je stejnej asi vršek motoru,prej spojka,asi i startovací segment,vejfuk,airbox včetně fitru,nádržka na olej a rozeta. Jinak to je jiný. To je právě jediný co mi na tý motorce vadí.Kluci co mají erka,mají všechny náhradní díly dohromady.Každej má něco a když se jednomu něco posere,tak mu to druhej dá a ten mu to zas dokoupí. Já si musím držet sklad až na pár věcí sám.
Ale brácha kterej má esko na tom tak špatně po týhle stránce není.Ty díly který nesedí se starou vránou většinou sedí s erkem,kromě spodku motoru,elektriky a zadního blatníku.

http://www.xt600.de/xt_werkstatt/_techn … /index.htm

Podle tý tabulky v tom odkazu by TT600S mělo mít schodnej motor s XT600 3TB/3UW (kromě alternátoru)
a TT600 59X má stejnej motor s XT600 43F / 34L a Ténéré 55W (kromě alternátoru a má jinej převodovej poměr)

Jinak co jsem si všiml,tak díl kterej se používá na více typech má pořád stejný číslo. Pokud se tedy díl např.z 43F používá i na 4GV tak na tom dílu je pořád 43F a úplně stejný číslo. Nebo např.hlava. Snad každá motorka má na hlavě napsáno 2KF.

Editoval Lasky (22.10.2011 05:20:22)


Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja beer

 offline 

 

#80 22.10.2011 09:21:31

JindraMZ
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 349
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 690 Enduro R, MZ 660E Baghira, Yamaha XT 350
Věk: 32
Web
0 0

Re: Kecárna


Lasky: já jsem měl naopak včera technickou (dovozovka na Baghiru) parádní co se týče přístupu lidí. Na první STK si mě vzal technik stranou a řekl mně ať jedu radši jinam (k Dekře), že oni k ní nemají podklady a musel bych si je shánět od výrobce (který zkrachoval). Když jsem dojel na STK k Dekře tak mně řekli že si sice podklady umí stáhnout od německé Dekry, ale bude to stát 2000 za emise a další 2000 za chybějící údaje (zbytečnosti jako rozměry a hmotnost).
Technik byl naštěstí velice rozumný, motorku si prohlédnul venku přivázanou na vozíku a po dlouhém přemlouvání že na to nemám prachy jsem ho přesvědčil, aby si chybějící údaje opsal z německého manuálu který jsem měl s sebou... emise jsme nakonec nějak vynechali s tím že u motorky nejsou potřeba a na DI si toho snad nevšimnou - a nevšimli wink 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů