INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Akce: |
Poptávka |
Výrobce: |
Yamaha |
Najeto: |
|
Kraj: |
Pardubický |
Model: |
TT600S |
STK: |
|
Město: |
|
Rok: |
1994 |
Původ: |
|
Nové: |
|
Objem: |
|
Cena: |
dohodou |
|
|
Výkon: |
|
|
|
Web: |
|
E-mail: |
|
Telefon: |
|
Koupím náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250 vyráběného cca 92-98, ozn. 4GVF51100000, případně jakýkoliv za rozumnou cenu jenž by šel napasovat na TT600S/E (36děr) Vymezení si vyrobím, ložiska nejsou problém, a třmen mám jiný s redukcí..
Případně kdyby se někomu doma válely SM kola, kterých se chce zabvit na TT nebo i jen 17" ráfky (3, 3,25 a 4,25 4,5) tak napiště
Díky
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Na motorkari.cz jsou krásné motárd kola z WR, komplet s gumama, kotoučema i rozetou, za 12t, to je super cenOFFka
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Mám přední kolo z TT600R s prasklým+svařovaným ráfkem - pokud může být....
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
PETARDAK: Ahoj, díky za info, trošku mě ten předek děsí, ale střed a kotouč má tu cenu 4k taky, tak v nejhorším nový ráfek..
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Raduz TT600r:
ahoj Raduzi, předpokládám, že to máš s 21" ráfkem, takže ten bych stejně měnil za 17", jen nevím jak jsou si podobné náboje s TTS/E na Rkách byly už tuším ty novější YZ (už mám 320mm kotouč na Sku), ale napasovat by to mohlo jít docela lehce, když tak mi pls. pošli nějaké foto a cenoffku.
ikdyž podle partsdepot by měli být všechny TTS/E/R se stejným předním nábojem (zadek byl tuším staky stejný), mám v tom hokej..
Díky Jirka
Editoval Slow (18.12.2021 17:40:56)
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
eSko 4GV251110000 eRko 4GVF51100000
Rozdíl fakt přesně nedokážu říct.. Pošli číslo do SZ - cinknu
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Slow: Na partsdepot maji pekny bordel v tech modelech. Nejlepe se zeptat primo u nekoho kdo ma pristup do on-line databaze ND Yamahy. Tam to maji uplne jinak propracovane, kam se hrabe partsdepot Kdysi jsem to zjistoval, kdyz jsem shanel predni naboji na TT600R a mam zapsane ze tam pasuje i naboj z TT600E r.v. 97, 98. 4GV-F5111-00 a nahrada 4GV-F5110-00 Nakonec jsem sehnal cele kolo nakople a svarovane. Takze rafek zahodit, naboj pouzit. Zatim jsem se k tomu ale nedostal takze nevim to podstatne - delku spic pro 17" rafek. Ty uz to mas zjisteno jak dlouhe spice tam prijdou????
Jeste k tomu zadnimu rafku. Jezdil jsem na Honde FMX 650 ktera ma vzadu 4" rafek a pneu 150/60. Takhle je to predepsano od vyrobce ale nejak extra dobre jsem se na tom necitil. Az moc se ta motorka mela snahu preklapet na nejakou stranu. Zdalo se mi ze je pneu v tom rafku moc zmackla. Na okruhu kde se neustale strida leva-prava asi dobry, ale na normalni silnici to bylo hodne otravne. U 4,5" je zase problem ze nektere pneu uz muzou o neco skrtat. Jsou tady na foru dva lidi co meli motardy na TTR, jeden mel 4,25" a zadny problem, druhy mel 4,5" a tomu pneu uz o neco drela. Tak si to poradne zmer. Podle me je optimalni kombinace 4,25" a 150/60.
edit S YZ je shodny zadni naboj TT600R, konkretne s YZ 250 93 - 96, YZ 125f 93 - 96, YZ 400f 98
Jak je to s temi TT600E a TT600S? TT600S mela USD predek a v zadu hlinikovou kyvku jako ma TT600R? TT600E normalni predek plechovou kyvku?
Editoval kick-start (19.12.2021 08:50:16)
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
kick-start: planuju stejný setup jako má DR400Z SM, to jest 120/70*17" (3,5x17") vpředu, a 140/70*17" (4,5x17" v nejhorším 4,25x17") vzadu, pač si myslím že je to lepší jak XT660X kde předek je stejný a vzadu je 160/60*17" (4,25x17"), zas ta motorka je podstatně těžší s jinou geometrií.
V TTčkách se zase tak nevyznám, ale TTS je v podstatě Italská reinkarnace TT600 59X, přední USD KYB 310mm, zadek Ohlins 270mm, v podstatě komponenty ze soudobé YZ, kyvka bych řekl, že je taky lehce možná vůbec upravená YZ..motor je z XT600 3TB "K", proto někde uvádějí TT600K (USA, Australie..), tzn blok, válec, hlava,XT 3AJ, jiné levé víko bez startetu a ještě CDI zapalko..
TTE - USD KYB 270mm, zadek 209mm jinak vše shodné s TTS (Brembo, přední náboj stejný, zadní by měl mít tlumič záběru jako měla XT a TTRE) a motor v předposlední evoluci z XT se zapalováním TCI a hlavně jen el.startérem.
TTR už je úplně jiný stroj
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Slow napsal(a):planuju stejný setup jako má DR400Z SM, to jest 120/70*17" (3,5x17") vpředu, a 140/70*17" (4,5x17" v nejhorším 4,25x17") vzadu
Vsechny tyhle +- stejne tezky kramy (LC4, FMX, XTX) maji od vyrobcu vzadu 150/60 nebo 160/60. Tu 140/70 ma krome DRZ jeste WR250X. Vyrobci je davaji na ty lehci stroje. Navic poradnych supermoto pneu se moc nedela, v podstate jsem nasel jen tri. 150 Dunlop Sportmax Mutant 160 zase ten Mutant, Heidenau K73 a Pirelli MT60RS Jaky mas duvod pouzit 140 na takhle tezkou motorku?
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
kick-start: teď jsi moji Námahu TTS pěkne urazil, neb 135kg suché není o tolik více oproti WR250X. vycházel jsem z doporučených rozměru DRZ, ale když se ta 150/60 vejde do vidlice tak na 4.25″ ráfek bude OK.
WR250X - 127kg dry TT600S - 135kg dry (+-cca3kg v SM) DR400Z SM - 137kg dry KTM640 - 150kg dry FMX650 - 163kg dry XT600X - 173kg dry
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Slow: TTS 135kg? tomu se mi nechce verit, To je oficialni udaj z Yamahy nebo nekde z "internetu"
- tank
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1640
- Založená vlákna
- Místo: HK
- Motorka: KTM EXC 450, LC4 640
- Věk: x+55
- 5 2
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Slow:
Lc4 640 enduro má uváděnou suchou 136 kg... 149 motard
Editoval tank (21.12.2021 11:15:31)
Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
tank: jj KTM LC4řku používalo velice široce, takže hmotnosti/výkony dle konkrétní verze.. třeba SMC660 je lehké a jede jako kráva oproti klasické 640tce
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
kick-start: jj je to z manuálu Yamahy, a i na netu se to shoduje, z TT600 typu59X TTSko vychází, a ta na tom byla podobně hmotností..
pěkný text je pod 59X k TTS níže..
https://www.motorcyclespecs.co.za/model … 0%2091.htm
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
PETARDAK napsal(a):Na motorkari.cz jsou krásné motárd kola z WR, komplet s gumama, kotoučema i rozetou, za 12t, to je super cenOFFka
Díky Petarďákovi a Radůzovi mám již sehnáno... Zadek z WR450 s podložkama a futrama (páč ložiska náboje WR a na osu z TT nejsou..) a předek přepletený na TTR s kotoučem z WR... (pasuje krásně, on pasauje i zadní jen má větší průměr) už jen dodělat adaptér na přední 4pístek a může být venku pěkné počasí
Díky za pomoc
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Slow napsal(a):předek přepletený na TTR s kotoučem z WR
Ty spice na predek jsi si nechaval delalt na zakazku nebo z neceho pasuji? Muzes mi zmerit delku L a zavit M viz. vykres. A ten kotouc je z motardoveho WR250X? Kupoval jsi original u Yamahy, druhovyrobu, nebo ti ho nekdo vypalil?
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
kick-start: Ahoj, dráty poměřím zítra v práci Kola byly dle prodejce z WR450 2016 jako SM, (ale nikde není vyražen typ, max datum výroby a ještě otryskané..) Náboje jsou si podobné s YZ/TT, ale měl jsem od Radůze náboj z TTR, tak jsem jej přepletl (WR má jiný průměr osy a odlitků unašeče tachometru). Kotouč 320mm z tohohle WR pasuje roztečí i šrouby na náboj TTR. Šel by tam napasovat adaptér a použít standardní 2pístek Brembo, ale sehnal jsem 4pístek tak budu adaptér muset vyrobit.
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Slow: Takze jestli jsem to pochopil spravne tak jsi koupil nejakou sadu motardovych kol co byli napasovany na WR450, to predni kolo jsi rozpletl a napletl do neho naboj z TTR. Delka spic ti po haluzi sedla presne. Uhel ohybu ti pasoval a po dotazeni nejsou v niplu ani utopene ani jsi je nemusel obrusovat?
Editoval kick-start (10.01.2022 08:54:17)
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
kick-start:
jj je to tak, dráty nečučí zkrz niple. niple jsem změřil, ale mám to v práci v kompu, tak sem hodím foto. úhel je řekl bych klasických 15°, závit na niply 3,87(asi M4) a dráty 3,5mm, zítra to sem zkusím nasypat
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: K: Náboj/střed předního kola na TT600S,E, WR250, YZ125/250
Slow:
snad to bude čitelné...
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
|