Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAServis nynejsi 2T vs 4T#1 23.11.2021 10:53:51
Servis nynejsi 2T vs 4TAhoj, jelikoz chci po 5 letech na EXC 450 2007 a 4 roky na nynejsi EXC 350 2013 6D zkusit 2T tak me trochu zajima nazor na servis nynejsich 2T. Kazdy kde čtu jak je enduro nakladne ale na te 450 jsem nedelal s motorem nic. 350 jsem koupil s 150mth udelal zaklad motoru za nejakych 17tis a ted dalsich 250mth nic. Jen provozni naklady coz takova hruza není, hodne si udelam sam. Na jaro planuji koupit 2T asi 300 a zajima me jak je to u novych 2T 2020+ U TPI se musi menit čerpadlo, vstriky atd. Zajima me nazor zkusenych ne podle manualu, nebo nekdo povidal co je opravdu potreba a kdy delat. Budu zvazovat KTM nebo BETU (beta 2022 je prej hodne dobra) u bety se bojim toho ze me kolemm 100mth odejdou loziska kliky jako vsem kolem me. U KTM zase nevim jestli se u TPI neprodrazi ten servis. Koupit chci neco kolem 200tis. Neresim tak ani tu cenu za servis spis to ze se v tom nechci co 80-100mth vrtat. Nebo koupit zase 350 2020+. offline #2 23.11.2021 11:29:27
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TNorous123: offline #3 23.11.2021 11:37:35
Re: Servis nynejsi 2T vs 4Tchalka: uvidim co bude ale to je jedna z moznosti u bety urcite. Exc je cenou a bude asi kolem 270 offline #4 23.11.2021 17:04:34
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TDoporučuji nový Gas Gas ec 300 tpi vychází cenově nejlíp z celýho KTM koncernu offline #5 24.11.2021 09:15:13
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TNorous123: Měl jsem ktm 500 2018 koupenou s 27mth kde měla ještě origo pneumatiky, netknutá kutilem takže tam jsem neváhal.. cena v té době výborná... nedal jsem kromě údržby a spotřebních věcí do servisu/motoru nic... prodávaná s 177Mth a s dnešníma cenama nových motorek stále za slušné peníze. offline #6 24.11.2021 10:52:21
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TToman: no prave nekdo pise u TPI vse udelat nejpozdeji ve 100mth. Ale taky si myslim ze to nebude zadna hruza priblizne stejne asi jako dnesni 4T. Mozna neco navic. offline #7 24.11.2021 11:37:51
Re: Servis nynejsi 2T vs 4T
Co se týče KTM, tak jestli tím "vše" myslíš i ojnici, ložiska na klice atd., tak ve 100 mth určitě ne. Píst je potřeba dělat po těch 80-120mth, ale spodek by měl, alespoň podle mé zkušenosti, těch 300 hodin dát. offline #8 24.11.2021 11:48:53
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TNorous123: 2018 jsem pořídil novou low cost motorku SWM 300 R 4T, spousta lidí se chytala za hlavu, ale já na jí najel bezmála 230 mth bez zásahu do motoru, po zajetí se doladily podložky ventilů a od té doby drží. Věřím, že dá ještě minimálně jednou tolik aniž by se cokoliv dělalo. Letos jsem pořídil 2T GG 250 TPi, cca po 100 mth se mrknu na píst a uvidím, co dál. na youtube je spousta videí o tom jak písty můžou i po 50-70 mth vypadat a je to docela děsivé, ale snad to byly starší modely a taky tam byly nějaké problémy s mazacími mapami, u nových modelů by to mělo být vychytané. Měla by stačit běžná údržba + čištění senzorů a hadiček, což si uděláš sám, postup je zase na youtube - stačí zadat "TPi maitenance" Editoval offroaderTE (24.11.2021 11:54:20) Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #9 24.11.2021 11:59:33
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TNorous123: offline #10 24.11.2021 11:59:57
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TVojta_410: no prave nekdo rika v tech 100mth udelat i ojku. Pist moc neresim s tim se kolem tech 100mth u 2T pocita. Me jde jen o to abych neco nekoupil a pak v tom jen lezel. U 4T mam asi stesti ze me vse drzi min 200mth bez problemu. offline #11 24.11.2021 12:29:44
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TToman: tak to je uplne na pohodu. To neni zadna hruza. offline #12 24.11.2021 12:42:35
Re: Servis nynejsi 2T vs 4ToffroaderTE: Sundej nádrž a podívej se jakou máš nastavenou mapu (jeden kablík spojen nebo rozpojen).. já měl z prodeje nastavenou "ostrou" a s tím se nedalo plynule jet... 15Mth mám soft a spokojenost... sice ten "zábavnej kopanec" se utlumil ale projev motoru je lieárnější a mně vyhovuje víc (více se to blíží 4T :-)) offline #13 24.11.2021 12:51:28
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TToman: Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #14 24.11.2021 13:21:21
Re: Servis nynejsi 2T vs 4T
Model Beta 22 má stejný ložiska jako všechny předchozí 250/300 od roku 15 offline #15 24.11.2021 20:08:17
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TJanek: Aha ja slysel ze beta 2020 uz by to mela mit vyresene. Dokonce ze je to oproti 2021 o moc lepsi moto. Tak prave proto chci pockat co ukaze cas. offline #16 24.11.2021 20:51:01
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TNorous123: offline #17 25.11.2021 16:22:58
Re: Servis nynejsi 2T vs 4Tmrazikxr: muzes my ty nebo i nekdo jiny rict proc je vubec Gas oproti ktm nebo husce o cca 30tis levnejsi? Je tam neco jinak nebo jen napis gasgas?? U toho gase mam jen jednu obavu a to ze levneji koupis ale vyrazne levne prodas. Pac kazdy chce jen oranzovou pripadne husku i kdyz je to cca to same 😥 offline #18 25.11.2021 16:59:15
Re: Servis nynejsi 2T vs 4THliníkový podsedadlák velký + oproti Husqvarně ta používá kompozit(dost praská) stříbrný ráfky taky + když se poškrábají není to tak vidět jak na černých . Prodej bude delší než u KTM/Husky dost lidí ještě neví , že to je pod KTM ... offline #19 25.11.2021 19:38:22
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TNorous123: GG má být z té trojky nejlevnější-nejdostupnější... zrovna mám jednu 125ku/MY22 na dílně a vzhled je mi tůze sympatický jednoduché, hladké plasty, úzké zakulacené sedadlo (třeba hranaté na HUSQ mi moc neštymuje) vzhledem se mi z té trojkoalice líbí nejvíc, ale to je subjektivní. Jinak je to vlastně rám HUSQ s přepákováním a al. podsedlákem z KTM, v rámci "lacinosti" jsou no-name stříbrné ráfky a řídítka, MX i enduro modely mají obyč. kované brýle, ne CNC frézované jako HUSQ nebo 6D a je tam třeba el. ovladač starší verze, jako na KTM do 16ky. Nejvíc "znepokojující" jsou komponenty brzd a ovládání spojky BRACTEC??? snad to nebude tak zlobivé, jako občas MAGURA ale to chce čas, ať se projeví, ... musíš dokoupit spodní kryt a ventilátor... a nedostaneš ani malé základní bástry, které jsou u KTM nebo HUSQ... víc mě nenapadá, popř. doplním, nebo se ptej. Editoval PETARDAK (25.11.2021 20:23:56) Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #20 25.11.2021 19:57:56
Re: Servis nynejsi 2T vs 4TZa mě je Gas nejlepší bike na hardenduro - dokoupíš si doplňky které na huse ci ktm six days nemas (300 tpi (vetrak, kryt vyfuku - klec, vyztuhy chladicu apod.. ))Spojka Bractec má oproti brembu lehčí chod, přední brzda mě moc neoslovila - přijde mi že se na nimusí vyvíjet větší tlak. Gas má také bytelnější víko spojky oproti KTM (KTM je pocitově papír. Motorově je jiný zapalování (rotor, stator) jinak je to stejné s KTM / Hsq. Ještě podotknu že pasují i sedadla (Máme 300 tpi EXC 22, EC 21). Editoval Martin993 (25.11.2021 19:59:14) offline |