INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Coz uz tu ostatne psal Badysot v pispevku #109
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
PETARDAK: Omlouvám se, psal jsem o "nedoběhu" pístu k hraně válce - tím je ale i daná "detonační mezera". Pro mě je to v obyčejný dílničce jediná možnost něco nastavit, je to jednoduchý a funkční. Měřím "úchylokoměrem" v jednoduchým příložníku. Ostatní beru, že je daný konstrukcí. V manuálu jsem si jinýho měření nevšiml, ani info o tom, že by se musela při výměně pístu brousit hlava .... Squish jsem neměřil, neupravoval, motor v základu fungoval jak má. Myslím, že Řezňovo 2016 nebude žádný bastl, který by potřeboval brousit hlavu, vybrušovat spalovací komoru ... Při čtení tohoto tématu jsem si potvrdil svůj názor, že buď 200 vyhovuje nebo ne. Kdybych měl 65-70 kg, měl bych ji doma. Jakýkoliv ladění výfukama, koncovkama, úpravama .... vede ve finále jen ke zbytečným nákladům, desítkám hodin promrhanýho času, .... a je lepší koupit něco, co má požadovaný vlastnosti už v základu. Ono vlastně volba není, stejně to skončí vyšším objemem
- Řezňa
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 905
- Založená vlákna
- Místo: Třinec
- Motorka: EXC 200
- Tel: 776693366
- 4 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Na nové motorce jsem nedělal skoro vůbec nic. Mám jí chvíli, mezitím jsem byl u Vendy Šolína na enduro, ale trápil jsem se, motorka mi nesedí svým projevem. Kontaktoval jsem nového majitele, mé bývalé 200 a dle toho nastavil vyšroubování šroubu. Ale stejně nejsem spokojený - stále jako kroska, jen se přívěra otevře později. Přívěra jako taková se otevře, ale kouknu na ní přes koleno. Kouknu i na tu vidličku. Vatu udělám
U 200 2009 jsem dělal GO, ale kolem přívěry jsem to jen čistil a přiznám se, už si úplně nepamatuji jak to vypadalo. Neměl jsem potřebu hrabat do nastavení, protože mi to fungovalo. A pružinky jsem tam právě nenašel, proto jsem se ptal, zda lze nějak nastavit průběh otevření.
Motory 2009 - 2010 by měli být na 99% totožné. 2016 má startér, ale zbytek je beze změn.
Vážím 95kg. Koupil jsem si znovu 200 protože mi vyhovuje
Tak jsem sundal hlavu, mechanizmus přívěry(hřeben) se hýbe pěkně, nebyl ani zakarbonovaný. Stačilo jen stříknout čističem a černý olej z toho slezl. Nastavené to bylo dobře, tak jak má být dle manuálu. Šrouby co drží přívěru jsou dotáhlé jemně, aby neblokovaly chod přívěry. Lze s ní v pohodě manipulovat. Nevšiml jsem si, zda nevyskočil ten spoj vidlička/ páčka která to ovládá. Ale při sestavování válce jsem to složil tak, že to bylo vyskočené, tak je možné, že to bylo i před tím...? Mezeru mezi hlavou a pístem mám 1,34-1,35. U minulé motorky nevím, ale schválně zkusím kontaktovat nového majitele, aby mi to změřil. Přívěru jsem nastavil dle manuálu, od horní hrany válce 47mm po přívěru. Reálně to mám cca 48, tak ať to odpovídá minulé motorce. Vatu v koncovce jsem dal novou. Ve výfuku tam byla nejspíše originální vata, měla z horní strany hliníkovou folii na obvodu. Nyní je nová, určený prý pro 2t motory.
Ještě jsem to neprojel, jakmile projedu dám vědět. Předposlední foto nastavení privery na staré 200, mě to vychází těch 48mm
Editoval Řezňa (11.10.2020 13:46:00)
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Řezňa:
Jak dopadla ta zde popsana rijnova zalezitost? Napsal jsi, jakmile to projedu dam vedet, ale nedal jsi vedet.
- Řezňa
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 905
- Založená vlákna
- Místo: Třinec
- Motorka: EXC 200
- Tel: 776693366
- 4 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
kick-start:
Máš pravdu, to se omlouvám... Už vše chodí jak má, opravdu to byla vyskočená ta vidlička na ovládání přívěry jak psal myslím , že Janek Po složení paráda. Jezdí se mi teď opravdu lépe, ta mezera mezi pístem a hlavou udělá hodně. Zkoušel jsem i menší mezeru, ale bylo to spíše jako kroska. Po nastavení a ježdění se to hodně blíží mé minulé motorce, ale ještě to není úplně stejné. Mezeru nad pístem ještě nezměřil nový majitel. Nyní řeším malý servis, al plechy ve spojce půjdou pryč, dam ocelové. Rovněž mi začal téct olej kolem vodní pumpy, tak půjdou nové O-kroužky. Chci nové koleno a na to Muzzle ze Znojma, aby chvíli nové vydrželo
Provedl jsem i změnu převodu na 12:49, a tohle mi hodně sedlo. Původně bylo 13:49.. Po změně se mi parádně jezdí potůčky, v dalších výjezdech nutno 3, pak 2.
- Felipe
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 282
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC
- Věk: 3+
- Tel: služební a zvoní
- 3 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Ahoj Řezňo, píšeš o Muzzle ze Znojma, on někdo tady v ČR dělá kryt i na dvoukilo? Prosím když tak o kontakt :-) Děkuji F.
- Řezňa
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 905
- Založená vlákna
- Místo: Třinec
- Motorka: EXC 200
- Tel: 776693366
- 4 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Jsem v kontaktu i s poláky - Muzzle. Na podzim mi to přislíbil, že není problém, jen musím motorku dovézt. Pro mě to není problém, bydlím kousek od hranic a polsky taky něco povím, jenže teď otočili, že nemají kapacity atp. Na FB jsem narazil na chlápka Pavel Kružman, který to nabízí. Na FB profilu má fotky svých výtvorů, chce za to cca 3 000kč. Ale nutno motorku dovézt k němu do garáže.
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Ahoj, kámoška koupila EXC 200 2007, svezl jsem se na tom a ta motorka jede hezky, ale nemá vykon ve špici. Prijde mi jak kdyby se neotevírala privera. Dá se to nejak zkontrolovat - poladit? Sam jsem mel SX 200 ale nikdy jsem si s tim nehrál - neladil to.
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
chalka: Na levé straně válce, sundej to malé víčko s odfukovou hadičkou a pod ním krásně vidíš (při natočeném motoru), jak chodí přívěra, jsou tam i rysky
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
kiwibibo napsal(a):PETARDAK:
odfuková hadička je na pravej strane..
Je na levém víčku, na válci: pozice č. 7, kolínko 9 a hadička 14 .... Neuč starýho vorla lítat
https://www.nahradnidilyktm.cz/nahradni … trol-52830
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- Kouba
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Motorka: Montesa Cota 315R, KTM XC-W 250, Honda NTV
- Věk: veterán
- 0 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
chalka:
Někdy se stane, že šrouby, co drží přívěru z boku válce se zatáhnou a pak se přívěra nezvedá nebo při nasazování válce někdo netrefil táhlo na vidličku s ta se nehýbe.
Editoval Kouba (09.06.2021 09:42:53)
- Řezňa
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 905
- Založená vlákna
- Místo: Třinec
- Motorka: EXC 200
- Tel: 776693366
- 4 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
chalka:
Řešil jsem podobný problém, byla vyskočená vidlička co ovládá přívěru. Koukni přes víčko na pravé straně válce, jestli není mimo.
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Řezňa:
Paradni dvoustovka! Tez jsem majitelem 2016tky. Na co vysla klicka okolo vyfuku? Zatim mam artafona ale v tomhle by se asi drzelo min bordelu.
Jinak dotaz na dvoustovkare jake jezdite natryskovani zima/leto?
At to jezdi.
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
kuchtafmx: Jezdil jsem na 14tce EXC 200 11 měsíců v roce (cca 120 mth) a měl základní setup karbecu. Nebyl s tím problém Ale i tak si myslím, že přetryskovat na zimu je ku prospěchu. Držel bych se manuálu, kde máš nadmořský výšky, teploty uvedený.
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Janek:
Jezdim taky puvodni nastaveni, tryska 168 je v tryskovem bloku zajistena zalisovanim. Nejezdim zadny velky palby, taky skoro cely rok a svicka ma stale peknou barvu. Jedine s cim jsem zatim hybal byl vzdusnik.
Ted budu davat novy pist, bylo tam uz Bcko 63.95mm, valec byl premerenen a je v poradku co se tyka opotrebeni a ovality. S novym Bckovym pistem bude vule pist/valec stale v norme. Jak by jste to zajeli? Je jasny ze v ruznych rezimech, nedavat tomu extra cocku po dlouhou dobu, ale jak "hodne" to namazat? Doted jsem jezdil motul 710 1:50. Vyfuk nezakarbonovany.
Editoval kuchtafmx (07.02.2022 18:15:57)
|