Tak k místu - Bobkuu posílal par příspěvků z5 fotku, kde má motorku naštorc. Já tam svou LC4 ještě furt necpal. Mám dvě řady sedadel (vzadu plech) a za druhou řadou posuvnou přepážku. Ta sama o sobě ubere pár centimetrů, protože nedolehne těsně na lavici. Jinak lavice u této verze je sklopná + překlápěcí a tím už dostaneš opravdu dost místa. Je to dodávka, tzn na zadní lavici se celkem v klidu převlékneš. V kufru bys beztak musel sedět, stát tam fakt nejde. Jako lezu tam, ale v předklonu jaxviňa. Nebo po kolenou ) Pozor na ty sedačky, některé verze mají lavice které nejdou sklápět.
Jestli chceš vozit děti (vozim škola, školka , tak hledej něco, co má topení do druhé řady. Nemám to a fakt to není silná stránka auta
Spolehlivost. No, nerezaví to Po výměně motoru to nežere olej a slušně to jede, na dodávku (2.5 dCi). Je to francouzské, takže takový cyklovač stěračů a kabinový ventilátor si žijí svým životem. Ale je to 2004 a má najeto dvě kila, spíš víc. Mám to na práci, tak to moc neprožívam.
Říká se, že dobré jsou ty dvoulitry po faceliftu. Tam budeš kolem 200. Jestli máš odvahu, tak můžeš jít do modelu III a motoru 1.6 ) Pak se příprav na výměnu. Ale na bazoši se tomu pár týpků věnuje, dělaj GO na výměnný způsob, to byla i moje cesta. Já jsem si třeba sehnal lavici z generace III s isofixem, je to zaměnitelné. Super je, že seženeš spoustu dílů a servisy ta auta znaj.
Jinak je to dlouhý na manévrování, pozor kde to dáváš stát. A taky těžký. Kvůli tahání přívěsy na 1.100 Kg jsem si dělal C+E
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Koukam po verzi 2.0, sklapeci sedackou a prickou. Nevim kdy byl facelift, ale chtel bych neco novejsiho. Ted se mi docela jeden libi, ale je to origo 9 mist a vzadu tam je navic takova kapsa na topeni... my s tim budem jezdit jen o vikendu, v tydnu vse normalnim osobakem
Ty 2.0 jsou už po faceliftu. Ta devitimistna verze má ve druhé řadě lavici, kterou nepreklopis. Ale dá se sehnat a zaměnit. Přepážku montují u nás firmy, které dělají dřevěné podlahy a další úpravy dodávek, tuším za 14 tis. Tím se asi neomezuj. To topení ve druhé radě se analogicky týká i ventilace a klimy Vybirej auto po servisu a podle mého raději s vyšším nájezdem, kde to někdo umotal po dálnici a ne s rohlikama po městě. No a obligátní rezerva na servis je jasňačka.
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Už se tu na ně někdo ptal, ale odpověď jsem nenašel.
Liší se to v něčem od těch Francouzů? Nebo je to jen francouzské auto s japonskou nálepkou?
Ta největší verze mi připadá jako slušný kompromis, který už je schopný převézt rozměrné náklady, včetně motorky, ale zároveň je to stále poměrně obratné...
Boure: kamaráde, to je na delší diskusi (spíše přes SZ, když už jsme na fóru o motorkách ), ale v kostce. ProAce je fajn, zvláště v nejdelší verzi, ovšem vynechej obratnost Nissan NV200 je nepoměrně menší auto ve všech směrech. Kolik lidí chceš vozit a kolik máš v prasátku?
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Ano NV200 je vcelku male auto. Vyrabene dle prodejce v Anglii. Ja jsem kupoval nove a hlavne benzin. Stary 1.6 motor s zetezem co by mel byt "vrchol spolehlivosti" Ale i ty naftove motory by mely byt v pohode co jsem zjistoval. Jinak plechova dodavky a jeste benzin je celkem hlucna pri vyzsich rychlostech. Zase na druhou stranu je to takova velikost co se mi vejde do garaze a do podzemnich kvuli vysce. Pokud jsi pobliz Zlinskeho kraje tak se muzes zastavit a podivat se osobne. Na zivo je to vzdy nejlepsi.
Samozřejmě budu rád, když to bude levnější, ale zase cena asi není hlavní faktor, představoval bych si rozmezí tak 200 - 500 tisíc. Hlavní je pro mě mít spolehlivé auto, na které nebudu muset moc myslet. Jsou mi celkem jedno jízdní vlastnosti, jízdní komfort. Rozhodně chci, aby to utáhlo karavan, takže je nafta asi nutnost. Pak do toho chci dát alespoň jednu motorku, silniční nebo cenduro (takže jedna dlouhá, druhá vysoká). Také bych s tím rád objel jednou za čas obchody a všechno do toho bez problémů naházel, takže něco dost malého, aby se to propletlo městem, a když to bude dost velké na jednu motorku, zvládne to i mé nákupy.
Teď jsem si dodrbal silniční motorku, takže v tom Zlíně se určitě stavím, jen co ji opravím (snad) nebo nahradím (snad ne ).
PS: A ještě k těm malám dodávkám, prodává se ještě vůbec Hyundai H1? Všude vidím nabídky jen na jeté kusy, nic na nové.
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
110
Re: Převoz moto
Stanďour napsal(a):
Tak jen rychlá poznámka. Hyundai H1 je stejně velký jako Trafic v prodloužené verzi…
Ale je (vnitřkem) výrazně nižší, než ten Trafic/Vivaro! To je pro offmoto s vyššími řídítky zásadní, do nízkého trafica, bez problémů nakládám ADV790R se sklopnými zrcátky
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
No, začínám se v tom tedy pěkně zamotávat. Asi tedy hlavní vlastností bude, aby se to vešlo do jednoho parkovacího místa. Výšku jsem asi trochu podcenil, říkal jsem si, mám sílu, tak se v tom nemusím narovnat a motorku tam natlačím i tak, ale asi jsem nedocenil, jak moc je to limitující faktor. Zase na druhou stranu je příjemné vejít se do všech garáží, podzemního parkování, projet všechna vrata. Řekl bych, že vyberou podle stavu, ale o dodávkám vím kulové, takže se rozhodně rád třeba u Tanga zastavím, abych z něho vytahal rozumy .
No, začínám se v tom tedy pěkně zamotávat. Asi tedy hlavní vlastností bude, aby se to vešlo do jednoho parkovacího místa. Výšku jsem asi trochu podcenil, říkal jsem si, mám sílu, tak se v tom nemusím narovnat a motorku tam natlačím i tak, ale asi jsem nedocenil, jak moc je to limitující faktor. Zase na druhou stranu je příjemné vejít se do všech garáží, podzemního parkování, projet všechna vrata. Řekl bych, že vyberou podle stavu, ale o dodávkám vím kulové, takže se rozhodně rád třeba u Tanga zastavím, abych z něho vytahal rozumy .
jestli motorku vozíš jednou za týden a zbytek to používáš jako daily car, tak to dává smysl. jestli to chceš hlavně na motorky, tak si budeš raději vybírat supermarket bez vnitřních garáží. L2H2 - kouzelné slovíčko:)
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Boure: Jenom abych pridal nejake poznatky. NV200 neni na prevoz moto uplne vhodna volba. Je to v podstate pekny "vergl" ale taky "nejlepsi" auto na svete. Jednoduse musis byt presvedceny ze ho chces i se vsemi jeho nedostatky z nichz nektere jsou pro tebe naopak vyhodou. Moto se na delku rovne vejde jen kdyz vyrezes prepazku a to bud stredem nebo k ridici ale jen kdyz posunes sedak fest dopredu. Na vysku je to jen taktak. Zase na druhou stranu se vejdes opravdu vsude do podzemnich garazi a do garaze vseobecne. Velikostne je to jako kombi atd atd. Je to spis na osobni vyzkouseni a pokecani. Ja jsem z Val. Mezu. tak se muzes klidne stavit kdyz budes objizdet nejake kusy.
No, začínám se v tom tedy pěkně zamotávat. Asi tedy hlavní vlastností bude, aby se to vešlo do jednoho parkovacího místa. Výšku jsem asi trochu podcenil, říkal jsem si, mám sílu, tak se v tom nemusím narovnat a motorku tam natlačím i tak, ale asi jsem nedocenil, jak moc je to limitující faktor. Zase na druhou stranu je příjemné vejít se do všech garáží, podzemního parkování, projet všechna vrata. Řekl bych, že vyberou podle stavu, ale o dodávkám vím kulové, takže se rozhodně rád třeba u Tanga zastavím, abych z něho vytahal rozumy .
jestli motorku vozíš jednou za týden a zbytek to používáš jako daily car, tak to dává smysl. jestli to chceš hlavně na motorky, tak si budeš raději vybírat supermarket bez vnitřních garáží. L2H2 - kouzelné slovíčko:)
TangoBravo napsal(a):
Boure: Jenom abych pridal nejake poznatky. NV200 neni na prevoz moto uplne vhodna volba. Je to v podstate pekny "vergl" ale taky "nejlepsi" auto na svete. Jednoduse musis byt presvedceny ze ho chces i se vsemi jeho nedostatky z nichz nektere jsou pro tebe naopak vyhodou. Moto se na delku rovne vejde jen kdyz vyrezes prepazku a to bud stredem nebo k ridici ale jen kdyz posunes sedak fest dopredu. Na vysku je to jen taktak. Zase na druhou stranu se vejdes opravdu vsude do podzemnich garazi a do garaze vseobecne. Velikostne je to jako kombi atd atd. Je to spis na osobni vyzkouseni a pokecani. Ja jsem z Val. Mezu. tak se muzes klidne stavit kdyz budes objizdet nejake kusy.
Vypadá to, že výběr bude ještě veselý. Koukám že Toyota má ještě hiace, u nás je jen pár kusů, ale Němci jich mají dost, tak by snad mohly být i díly.
U té L2 se docela bojím, jak se vejdu na běžné parkovací místo. Je pravda, že různí výrobci se velmi rozchází v tom, co označují jako L2, zase na druhou stranu ta NV 200, už vypadá hodně stísněně a silniční motorku bych tam asi nenacpal.
Podle předběžného průzkumu se v žádné H2 stejně nepostavím (194cm), takže tam by asi bylo ideální něco s výškou těsně pod 2m, abych ještě mohl do podzemních garáží, ale zároveň tam ještě problémů dal motorku. Asi z toho vážně nejlépe vychází ta H-1.
Tak doporučuju koupit něco, čeho u nás hodně jezdí a je na to dost věcí k sehnání. Např na Transit / Transporter / Trafic není problém sehnat i motor / převodovku po GO. Jako viděl jsem nějaký inzerát z SK i na Toyoty, ale vybrat si musíš sám. Ber to jako zkušenost z provozu
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Tank žere 500 na sto, tak to bylo snad míň Dodávka s pohotovostní hmotností dvě tuny a vyšším odporem vzduchu a ve starší Euro normě žere normálně deset. To je běžné.
Editoval Stanďour (13.07.2021 22:40:27)
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Stanďour:tak ja mam T4 75kw a ta má spotřebu minimálně o třetinu menší. Zrovna nedávno jsem se o tom bavil s bývalým majitelem té H-1 a shodli jsme se, že to byl otesánek. Ted má tranzita. ten je ještě větší než T4 a spotřeba ještě menší PS: hele https://www.spritmonitor.de/en/overview … &gearing=1