Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (122)
Srazy (70)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Drz E, Keihin fcr 39

#1 02.04.2021 14:34:03

Drz E, Keihin fcr 39


Čau kluci, potřebuju radu, spíše někoho kdo má Drz E s keihinem fcr 39.

Problém:
Z volnoběžných otáček při prudkém otočení plynu se motor zadusí, jakmile je trochu v otáčkách tak se chytne, je to opravdu jen když se to šoupátko zvedne úplně na full.

Zkontrolováno:
Trysky dle manuálu
Jehla v pořádku jak označení, tak segerka
Akcelerační pumpa membranka a pružinka nové
Hladina v plovákové komoře taky v normě
Příruby sání v pořádku
Vyměněný jehlový ventil i sedlo jehlového ventilu

Na Thumper talku jsem se dočetl o eddie modu, kdy se spodní rameno akcelerační pumpy ( plastový kus ) pevně sváže s kovovou vidličkou, poté se rozhodí spodní víčko akcelerační pumpy a dole na mambrance se ubrousí nebo odřeže kus toho kovu který se opírá o spodní víčko, dále se ta vidlička která je už pevně svázaná s ramenem akcelerační pumpy roztáhne plochým šroubovákem. Je to něco podobného jako o-ring mód na fcr 39 mx.

Nějaké rady, nebo zkušenosti s tímhle problémem?
Je to starý mechanický karbec, pár lidí mi řeklo, že je to prostě normální a mám si na to zvyknout, po pravdě na tohle si zvykat fakt teda nechci.
Díky  ano 

 offline 

 

#2 06.04.2021 09:59:14

Re: Drz E, Keihin fcr 39


S tímhle byl problém už na starých RFS a Husabergách. Je to špatně nastavenou akcelerační pumpou, která nastříkne málo paliva. Bylo to způsobený nejčastěji unavenou pružinou pumpičky a proto se ty dvě vahadla spojovaly. Spíš než svázání drátem je lepší o-kroužek, ale princip je stejnej. Při prudkým otevřený šoupěte by proud měl při otevírání těsně minout spodní hranu šoupátka.

 offline 

 

#3 06.04.2021 23:28:13

Re: Drz E, Keihin fcr 39


David89:

No fajn, dneska jsem se toho chytnul, vyčistil jsem celý karbec, ubrousil jsem ten kus kovu na membrance akcelerační pumpy, dodělám ještě ten zbytek, a než to nahodim zpátky, naplním plovakovku a zkusím to na prázdno, říkáš, že proud z akcelerační pumpy musí těsně míjet šoupě při zdvihu jo?! Myslíš že to bude fungovat? Fajn, že jses ozval dík...

 offline 

 

#4 07.04.2021 16:57:07

Indian
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 197
Založená vlákna
Motorka: WR450F/06
1 0

Re: Drz E, Keihin fcr 39


Teraz si spominam, ze mne napr. ten prud smeroval priamo do ihly/alebo  doa strany alebo tak,  proste to šťalo nakrivo, a tusim kusok aj narovnanie tohoto pomohlo, teda smaotnej trysky.

 offline 

 

#5 07.04.2021 17:33:02

Re: Drz E, Keihin fcr 39


Indian:

Jo jo, vím o čem mluvíš, ale to vypadá, že je to v pohodě.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů