Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Drz E, Keihin fcr 39

#1 02.04.2021 14:34:03

Drz E, Keihin fcr 39


Čau kluci, potřebuju radu, spíše někoho kdo má Drz E s keihinem fcr 39.

Problém:
Z volnoběžných otáček při prudkém otočení plynu se motor zadusí, jakmile je trochu v otáčkách tak se chytne, je to opravdu jen když se to šoupátko zvedne úplně na full.

Zkontrolováno:
Trysky dle manuálu
Jehla v pořádku jak označení, tak segerka
Akcelerační pumpa membranka a pružinka nové
Hladina v plovákové komoře taky v normě
Příruby sání v pořádku
Vyměněný jehlový ventil i sedlo jehlového ventilu

Na Thumper talku jsem se dočetl o eddie modu, kdy se spodní rameno akcelerační pumpy ( plastový kus ) pevně sváže s kovovou vidličkou, poté se rozhodí spodní víčko akcelerační pumpy a dole na mambrance se ubrousí nebo odřeže kus toho kovu který se opírá o spodní víčko, dále se ta vidlička která je už pevně svázaná s ramenem akcelerační pumpy roztáhne plochým šroubovákem. Je to něco podobného jako o-ring mód na fcr 39 mx.

Nějaké rady, nebo zkušenosti s tímhle problémem?
Je to starý mechanický karbec, pár lidí mi řeklo, že je to prostě normální a mám si na to zvyknout, po pravdě na tohle si zvykat fakt teda nechci.
Díky  ano 

 offline 

 

#2 06.04.2021 09:59:14

Re: Drz E, Keihin fcr 39


S tímhle byl problém už na starých RFS a Husabergách. Je to špatně nastavenou akcelerační pumpou, která nastříkne málo paliva. Bylo to způsobený nejčastěji unavenou pružinou pumpičky a proto se ty dvě vahadla spojovaly. Spíš než svázání drátem je lepší o-kroužek, ale princip je stejnej. Při prudkým otevřený šoupěte by proud měl při otevírání těsně minout spodní hranu šoupátka.

 offline 

 

#3 06.04.2021 23:28:13

Re: Drz E, Keihin fcr 39


David89:

No fajn, dneska jsem se toho chytnul, vyčistil jsem celý karbec, ubrousil jsem ten kus kovu na membrance akcelerační pumpy, dodělám ještě ten zbytek, a než to nahodim zpátky, naplním plovakovku a zkusím to na prázdno, říkáš, že proud z akcelerační pumpy musí těsně míjet šoupě při zdvihu jo?! Myslíš že to bude fungovat? Fajn, že jses ozval dík...

 offline 

 

#4 07.04.2021 16:57:07

Indian
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 203
Založená vlákna
Motorka: WR450F/06
1 0

Re: Drz E, Keihin fcr 39


Teraz si spominam, ze mne napr. ten prud smeroval priamo do ihly/alebo  doa strany alebo tak,  proste to šťalo nakrivo, a tusim kusok aj narovnanie tohoto pomohlo, teda smaotnej trysky.

 offline 

 

#5 07.04.2021 17:33:02

Re: Drz E, Keihin fcr 39


Indian:

Jo jo, vím o čem mluvíš, ale to vypadá, že je to v pohodě.

 offline 

 

#6 08.04.2022 22:40:04

Re: Drz E, Keihin fcr 39


co za to může, že po ubrání plynu zůstane dlouhou dobu zvýšenej volnoběh?

 offline 

 

#7 08.04.2022 23:16:03

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Drz E, Keihin fcr 39


chudá směs  wink 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#8 10.04.2022 07:31:08

Re: Drz E, Keihin fcr 39


dik .to by mohlo být. Je to u crf250x. Někdo otevřel air box, dal laděný výfuk, ale nechal staré trysky. Hlavní trysku jsem už zvětšil ze 130 na 162.Teď to jede jak píchlá svině. Jen ten volnoběh je ještě nevychovanej.

 offline 

 

#9 10.04.2022 14:41:50

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Drz E, Keihin fcr 39


Volnověžnou trysku bys měl vyměnit taky  wink 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů