INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Kayo Moto vše co víte..
Re: Kayo Moto vše co víte..
Nikde jsem netvrdil, že by si tu motorku nikdo neměl koupit, nebo, že by si nikdo neměl kupovat nic z Číny. Stejně tak jsem nikoho neodsuzoval, proto je zbytečné chovat se hned defenzivně.
Pouze jsem poukázal na to, že motorka je už relativně velká investice, navíc produkt s velkými maržemi a vyslovil svůj názor, že by případný kupec měl zvážit, koho takovým nákupem podpoří. To neznamená, že by si ji kvůli tomu nikdo neměl nebo naopak měl kupovat. Většina věcí není buď a nebo. Je to prostě jen další informace a je na každém, jak s ní naloží.
- BourakBob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha Yz 125 2004
- Věk: 27
- 0 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
Boure: OK možná už mě trošku rozčilují reakce typu čínská jebka a podobně když to ještě nikdo neviděl
tak jsem to asi blbě pochopil a omlouvám se za to
- koll
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 907
- Založená vlákna
- Motorka: 300 exc 2017
- Věk: 29
- 5 2
Re: Kayo Moto vše co víte..
BourakBob:
Ale ono tak bude - čínská jebka. Motor Yamaha 230 (možná 30 let stará technologie?) nebo obšlehnutá Yamaha 230 na čínskej způsob? To už se objevilo tolikrát dealeři pak hlásají to je motor v licenci honda/Yamaha/Suzuki/cokoliv ale v praxi to znamená KOPIE Yamaha/honda/cokoliv tyhle značky nikomu licenci neprodaj, buď si kup náš motor a bude na něm napsáno honda a nebo můžeš jít víš kam, nejsou blbý. Teď byl delší dobu s číňánkama klid když nepočítám levný pitbike a podobně kam patří i tahle značka a tam i zůstane. Není na tom nic špatnýho kupce si to určitě najde, koupíš svezeš se, svaříš rám, doplníš chybějící šrouby co upadnou a zase se povozíš. Nebo až tě to nasere tak to hodíš cely do popelnice o tom čínský výrobky jsou. Jakým jezdíš autem? Čínský už si taky můžeš v ČR koupit a legálně s nim jezdit proč to nikdo nedělá? U “velkých” výrobců neplatíš jenom za značku, ale taky za léta klidně desetiletí vývoje, za jejich know-how a za jejich záruky. Pak přijde Číňan celý to zkopíruje ušetří na materiálech, nemá know-how, neprošel tím vývojem a hodí na trh levnej šunt se vším co to obnáší. Ale říct že to je špatný asi taky nejde, každý ať si koupí na co má, co mu vyhovuje. Ale asi to tu naprosto zbytečně obhajuješ spousta lidí už si timhle prošla. To spíš patří na nějaký pitbike forum. Tam jsou lidi který to vyloženě baví hrabat se v tich čínských sráčích - bez urážky, taky to má něco do sebe a spoustu lidi to baví E: příběh z mého okolí: jezdil s náma kluk ze slabších poměrů nebo jak to bez urážky říct. Prostě neměl prachy na pořádnej stroj ale chtěl mít motorku a chtěl jezdit. Koupil cinskej srac v ty době to docela frčelo, informaci se o tom dalo dohledat málo ne jako dneska. Prodejce se mu zaručoval to má motor honda pane, tlumiče takový a makový pane je to super stroj. Ten kluk s náma jezdil i za cenu toho že snad žádnou vyjizdku nedojel - uvařil, zadřel, něco ulomil, něco upadlo. Někdo se posmíval ale spíš většina lidi to chápala, pomáhali jsme mu s opravama, sháněli nebo i vyráběli jsme mu nový díly.. jak to dopadlo? Prostě z toho vyrostl radši se na to na dva roky vykašlal hodil ten srac do popelnice a našetřil si na sice ojetou ale kvalitní motorku. Prošel si tím. A nemůže nikdo říct že by mu ta zkušenost nic nedala. To je prostě Čína
Editoval koll (31.01.2021 17:03:52)
Re: Kayo Moto vše co víte..
koll:
Pod tem příběh se musím podepsat! Takhle si to projde každý co začíná a myslí si, že si koupí čínu, ušetří a bude jezdit. Na každým je potom jen to, za jak dlouho mu dojde trpělivost a za jak dlouho zdravým rozumem zjistí, že je lepší přišetřit na starší, ale osvědčenou moto V dnešní době konfliktů v lesích bych si netroufl ani prd s něčím takovým, to člověka vypeče, tak, že může zaplatit 5ti násobek ceny motorky za pokutu a potom by to takového člověka kor přešlo, že ušetřil za čínu Jako je dobré, že ten trh je přesycený. Člověk má na výběr habakuk a věřím, že i tyhle stroje si najdou kupce, protože ne všichni mají prachy na to co chtějí v životě dělat. Žijeme si, jak prasata v žitě akorát si to nikdo neuvědomuje a každý stále kafrá. Ale může být daleko hůře.
Já taky začínal na YUKI 125 a to bych řekl, že mezi čínama je Yuki značka. Byli to úplně první krůčky v terénu nebo spíše na loukách a lesních cestách. Ta motorka neskákala, nejezdila žádná hard, jen laicky hustý kopec po louce nahoru, kde motor to nedával a muselo se spojkovat a jakoby 8midoboval nebo jak to popsat, ale jel, bláta, louže atd. Taková dětská zábava. Ale jakmile jsem ji chtěl prodat, tak jsem ji odstrojil, že ji promažu a umyju a bylo vymalováno! Musel jít motor ven a konečném výsledku zbyl jen rám s předkem. Motor musel jít ven, protože část rámu nebo jak to popsat, pod motorem byl takový trubkovo-plechový spojovací díl rámu, který vlastně spojil rám kolem dokola motoru a ten praskl na 4 části. Když se to vydělalo, tak se složili puzzle, nabodovalo se to, zkusil se tam dát motor, tenhle díl a zase ven a zavařit, tak aby se to nedokroutilo a nastrojit. Motorka to nedávala znát a nic jsem nepoznal, ale byl to průser! Nehledě na to, že šroubky jsem fakt ztrácel, takže přeřezání závitů a české šroubky vyměnit místo čínských. Hodin na tom bylo, jak kdybych dělal veterána do vytríny. Službu to udělalo v 16 určitě! Zkušenosti přineslo atd. V 16 O.K. Ale kupovat si něco takového v pokročilejším věku, kdy už mám něco odjeto na japonských a rakouských strojích mi přijde jako hovadina. Ale zase platí ten příběh, kdo si tím projde ,tak to takhle bude vnímat taky. Kdo ne, tak si koupíš čínu a bude doufat a naivně bude přesvědčen.
Editoval Small (01.02.2021 11:45:09)
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
Small:
Tak zas na druhou stranu, kdyby všichni neukáznění co m*dají drážky v CHKO a podobně, jezdili na pokrokových osmidobých čínských endurech, tak by bylo vystaráno:) Sorry jako, to se nedalo nenapsal
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- BourakBob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha Yz 125 2004
- Věk: 27
- 0 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
Ta story je až neuvěřitelná že by to ten kluk pokaždý někde tak zhuntoval že by nedojel.. Nikdo netvrdí že se ta motorka bude srovnávat s Rakušanem a Japoncem.. nikdo ji ještě nevyděl a už všichni ví že je to m*dka hrozně zpracovaná která se v podstatě pohledem rozpadne..
Já absolutně nechápu tu averzi vůči číně.. Taky znám kluka co má čínu nějákyho huricana nebo co to je a borec jezdí furt na pohodu.. ano Páčky nejsou tak tvrdé jako u jiných některé věci by mohli být vychytanější ale taky stal 30tis a ne 250..
Mrkněte se na videa o tom Kayo K6r kde to trochu popisují.. páčky lámací brzdy nissin podvozek fastace.. motor kterej je v ajp spr 250 akorát s dvouvačkou.. v AJP vychvalovanej ale dá se do číny a je to ten největší hnůj co tam mohli dát.. zajímavá logika.. Jasně někde ušetřit museli ale neznamená to že ojebali uplně vše ale taky to neznamená že nemohli.. Já tu mašinu taky neviděl ale takhle co jsem si načetl a nakoukal tak se nejeví jako čína za 30tis.. A to že ta motorka je nová u nás neznamená že už nějakej rok značka Kayo nefunguje na jiným kontinentu a to že se tlačí do evropy je jen důkaz že to myslí vážně toť můj názor..
Třeba taky budu zklamanej až ji uvidím ale do tý doby není nutný dělat ukvapený závěry..
Nehledě na to že kolik z nás si objednalo třeba ty blbý páčky z číny a jak se snima jezdí..
- koll
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 907
- Založená vlákna
- Motorka: 300 exc 2017
- Věk: 29
- 5 2
Re: Kayo Moto vše co víte..
BourakBob:
Neber to doslova že úplně na 100% pokaždý, ale potýkal se s problémama který nikdo z ostatních neměl. Co by se dalo vyzdvihnout je, že mu třeba nikdy nedošel benzín : já měl taky Čínu, něco úchvatnýho spodek motoru kopie Japonce a nahoře dvě vačky, super zvuk a výkonu to mělo taky dost, ale z tich 4 ventilu si člověk nestačil vybírat kterej se dřív podpálí nebo zaklepe. Řešení to mělo - vyměnit v hlavě všechno za kvalitní díly. Ventily, vačky, pružiny, podložky, sedla ventilu, uložení vaček... nakonec když jsem to prodával tak motoru se dalo věřit, ale ten zbytek zůstal prostě čínskej. Tich peněz co tam zahučelo a toho času...
Re: Kayo Moto vše co víte..
koll:
pobavils jaksviňa
stanďour:
Nevim, jak to popsat, kopec jako prase na 6,8kw motůrek, podhuštěná E-09 vytočený motor, potom se zadusil a začal chodit jakoby na druhý dech/válec nebo nevim. Kamarád co jezdí celý život říkal, že něco podobného v životě neslyšel. Motor byl podtočenej, zadušenej, ale jel a měl divný zvuk. Něco jako když ti jede auto jen na tři válce, ale tady se to projevilo, jakoby se chytnul druhý válec
BourakBob:
Tím svým příběhem jsem chtěl říct, že jsem jezdil na číně a vše drželo a nic jsem nedělal, občas jsem dotáhl šroubky. Chvíli po prvních jízdách jsem je vyměnil, ale jinak jsem na to sral. Ale jakmile jsem to chtěl prodat, tak jsem zjistil fatální závadu kvůli které musíš rozdělat celou motorku a tím zjistíš milión dalších věcí, které se neprojevili a neobjevil bys je normálně! Takže pokud někdo koupí čínu bude jezdit a potom ji prodá, tak může hlásat, že se mu nic nevysypalo, ale odsere to nový majitel, který zase bude hlásat naprosto pravý opak, šupne to do popelnice a koupí osvědčené nářadí A nezlob se na mě, ale ten scénář je vždy stejný. Otázka, jak kdo se tomu moc psychicky brání aby to řekl světu. Někdo si to chválí jen pro své ego aby bránil, že měl pravdu! Jednou jsme dom dovezli ORION 250 Větší mrdku jsem nikdy neviděl :-D Jeden takový malý přechod mezi loukama, nadlehčení motorky a praskla vidlice vepředu kolem osky! Spodek se úplně odloupl. Bylo tam hovno materiálu a ještě na hovno materiál. A nedojel dom, protože zuby v převodovce po dopadu se odklidi ze stromečku a šli do věčných lovišť! Následovala rozborka. Díly jako levné, už si to nepamatuju, ten stromeček se opravil myslím za 1500,- a vidlice byli vyměněny v záruce myslim, už fakt nevim, ale při dotahování té vidlice to zase křuplo! :-D Bylo to normální dotažení, tak jak na KTM. Když jsme hned v tu chvíli zkoušeli povolit vidle na KTM, tak ta byla ještě o jakýsi chlup více dotáhlá Takže žádné neodborné zacházení nebo neodborný servis apod. Prostě to celé byl sračka jako hovado! Bylo to nové! Upozorňuji brali jsme ji, že měla najeto 300 km. Hned u prodejce po rozjetí se z kopečku nebrzdila přední brzda, málem sem se vyválel před jeho barákem jako by to bylo narafičené. Taky jsme zkoušeli levnou techniku atd. atd. Nedávno jsme dotáhli YUKI 2013. Od novoty na tom nikdo nic neudělal. Na uchycení motoru k rámu v horní části (takový trojůhelník) chyběly 2 ze 3 šroubů. Je to věc údržby a bývalýho majitele, ale na KTM se ti to nestane, protože to mají vychytanější a vše dotahují na moment popř. lepidlo atd. atd. Nemá cenu tě přesvědčovat což ani nemám v plánu a neber to tak. Jak píšeš vypadá to dobře s těma komponentama co to má. Třeba to bude opravdu dobré. Ale pro mě tady platí jasné pravidlo. Nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci Za mě nový nemá smysl už sem vyučený. Možná ten stařší za půl ceny po prvním majiteli by možná dávalo smysl, pokud ten první tu moto vychytá a fakt to bude sloužit a fungovat.
Re: Kayo Moto vše co víte..
Nejdůležitější je zjistit, jestli ta cena 130-140tkč je jen vyhnaná nenažraným dovozcem, nebo bylo opravdu zainvestováno do vývoje+výroby oproti levnějším xmotos a asiawing-té s papíry. Ovšem najatému jezdci ani servismanovi importéra (veteránu endura Císaři) se nemůže pochopitelně věřit.
U drahých čín už konstrukci navrhují evropské kanceláře, ale výrobu nehlídají. Na ostré ježdění to určitě furt nebude, stačí když se to nerozpadne v hobby rychlostech. Mimochodem ten 4t dohc zongshen použila Aprilia do svého okruhového speciálu RS 250 SP asi za 260tkč (hledejte fotky z okruhu, ne studiové)
- BourakBob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha Yz 125 2004
- Věk: 27
- 0 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
MotoDriver:
Vypadá to dobře uvidíme jak na tom bude po technicky stránce ale těším se na nějaký objektivní test..
Re: Kayo Moto vše co víte..
BourakBob: Uz jdi s tou masirkou do zadele Kdo ti na to udela objektivni test? Srsen v autosalonu? Chces slyset co tam bude rikat? Motorove vyborny, pro hobika v terenu vykon dostatecny. Tlumice odvadi svoji praci dobre, krasne kopiruji teren, jen zadek na rychlejsich usecich trosku odskakuje, ale to bude tim ze ja jsem tezsi. Po nastaveni na moji vahu to bude urcite makat na jednicku. Krasne se na tom da jezdit ve stupackach protoze to ma uzke sedlo protazene hodne dopredu. Brzdy nejsou jedovate coz je pro jizdu v terenu lepsi nez nejake sestipistkove kousavky ze supersporta. Celkove fakt bomba, pred zacatkem testu bych nerekl ze se muzu tak skvele pobavit a nebyt z toho unaveny na zbytek dne. Ten dvoutakt fuguje opravdu skvele. Netaha to za ruce, jizda je krasne plynula, vazi to jako moped. Vubec bych se nebal si ji koupit na jezdeni, kdyz se chce clovek jen tak povozit mimo asfalt. Kdyz ji dostane na otestovani = zdarma, nekdo z lidi odsud z fora, ktery doopravdy jezdi, tak ji za pul dne rozstipe na pet malych zlutych hromadek srotu.
Nebo si fakt myslis ze by si ji Podmol vzal na trenink salt a riskoval ze se mu po dopadu rozstipne pod prdeli, on si znovu polame ty jeho sesroubovany haksny s bude mit na rok s jezdenim utrum? Pred kamerou udela par kolecek na trati, projede nejakou kaluz aby to trosku zaspinil, odrika co mu predepisuje scenar, shrabne prasule a nazdar. Druhy den ani nebude vedet jak se ten zluty srac jmenoval.
Editoval kick-start (14.02.2021 08:04:57)
- AJP FANS CZ
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 385
- Založená vlákna
- Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016, Gas Gas TXT 280
- Věk: mladý
- Web
- 3 4
Re: Kayo Moto vše co víte..
kick-start: A neříkal jsi tohle i o AJPčkách? A o SWM, když jsi ji jednou viděl na výstavišti, jaká je to plečka? Jen že i ty čínský jebky AJP, který jsou teď 7. rokem venku (model PR5) jsou naprosto v pohodě fungující motorky bez velkýho průseru. Na modelech 2014 a prvních 2015 zlobilo čerpadlo v nádrži a zasíralo se vstřikování - dalo se to vyměnit za nový vychytaný vč. pozměněné nádrže. Konstrukčně ty motorky jinak skvělé, vše drží, jízdní vlastnosti pro hobíky do lesa skvělé, díly na to taky jsou, tlumiče obyčejný jednokomory Sachs (co se tu řešilo, že vlastně nejsou Sachs) tak taky přežívají. Jo a za tyhle kecy placený prodejcem jsem už postavil 3 baráky a koupil několik kopců v Rumunsku, abych tam mohl trénovat Tak se tu mějte na offmotu, vy brouci Pytlíci, co všude byli, vše znali, vše zažili Ať si každej dle uvážení jezdí, na čem chce, co ho baví. Není jedna správná cesta. A pokud přijde výrobce jako Kayo a bude to co k čemu za cenu, co inzerují, proč ne.
Editoval AJP FANS CZ (14.02.2021 10:29:21)
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
AJP FANS CZ napsal(a):kick-start: A neříkal jsi tohle i o AJPčkách? A o SWM, když jsi ji jednou viděl na výstavišti, jaká je to plečka? Jen že i ty čínský jebky AJP, který jsou teď 7. rokem venku (model PR5) jsou naprosto v pohodě fungující motorky bez velkýho průseru. Na modelech 2014 a prvních 2015 zlobilo čerpadlo v nádrži a zasíralo se vstřikování - dalo se to vyměnit za nový vychytaný vč. pozměněné nádrže. Konstrukčně ty motorky jinak skvělé, vše drží, jízdní vlastnosti pro hobíky do lesa skvělé, díly na to taky jsou, tlumiče obyčejný jednokomory Sachs (co se tu řešilo, že vlastně nejsou Sachs) tak taky přežívají. Jo a za tyhle kecy placený prodejcem jsem už postavil 3 baráky a koupil několik kopců v Rumunsku, abych tam mohl trénovat Tak se tu mějte na offmotu, vy brouci Pytlíci, co všude byli, vše znali, vše zažili Ať si každej dle uvážení jezdí, na čem chce, co ho baví. Není jedna správná cesta. A pokud přijde výrobce jako Kayo a bude to co k čemu za cenu, co inzerují, proč ne.
V tomhle má, ale kick-start pravdu. Sršeň je prodejná štětka. Ten test AJP sem viděl, jak tam mluvil o hightech komponentech, že stejný stupačky si kupoval sám na moto za 5litrů a podobný blbosti. Tyhle zaplacený testy nemaj žádnou vypovídající hodnotu. To, že na těch AJP jezdíte už 7 let a drží to, to už něco vypovídá
Re: Kayo Moto vše co víte..
AJP FANS CZ napsal(a):kick-start: A neříkal jsi tohle i o AJPčkách?
Ne, opravdu nerikal. Ja AJP naopak chvalil, a to asi 1rok predtim nez ty jsi zjistil ze najake offmoto vubec existuje. prispevek #13. Chvalil jsem uzke chladice, ze se nelamou plasty, ze s nadrzi pod sedlem se lepe zveda ze zeme, atd..... Zkus si to precist. O SWM jsem napsal v jedne vete muj prvni dojem kdyz jsem si na ni sednul, dal nic protoze jsem na ni nikdy nejel. AJP-cko tu na foru vylozene nikdy nikdo nespinil. Par majitelu sem dalo neco z vlastnich negativnich zkusenosti tykajich se provozu a obcas i spatne dostupnosti ND, ale to by jsi tu nasel pro temer kazdou motorku. Ovsem takovou masaz jakou se tady snazi naservirovat nekteri zaregistrovani clenove tu najdes jen k cinam. Jedina motorka z tech normalnich o ktere se tu psalo jeste nez sjela z vyrobniho pasu byla Yamaha T7
Re: Kayo Moto vše co víte..
AJP FANS CZ napsal(a):kick-start: A neříkal jsi tohle i o AJPčkách? A o SWM, když jsi ji jednou viděl na výstavišti, jaká je to plečka? Jen že i ty čínský jebky AJP, který jsou teď 7. rokem venku (model PR5) jsou naprosto v pohodě fungující motorky bez velkýho průseru. .......
Je tu zas ten, co zapoměl, kdo co o AJP psal .... Ty jsi například psal, jak je motor na hovno (při použití v jiných motorkách), ale jen díky tomu, že si AJP upravuje důležitý díly, tak je to dobrý motor Naopak zkušenosti majiterlů ukázaly, že motor měl dost problém s ventily a ventilovými sedly, kdy při nájezdu cca 3000 km se začaly objevovat problémy - oprava hlavy . Možná je tohle i důvod, proč došlo k tomu, že se začala vyrábět hlava se 4 ventily. Krom toho úspěch AJP u nás je naprosto zřejmý v počtu registrací nových motorek 2017 - 33, 2018 - 37 - 2019- 16, 2020 - 19 Úspech importéra značky AJP je takový, že musel opoustit obchod v Krajském městě Plzeň a odstěhoval svoje zastoupení kamsi do Kotěhůlek mezi Teplice a německou hranici. Jeho místo zaujal noname servis motocyklů, .... To je dostatečný vzkaz motocyklové veřejnosti. Toliko k úspěchu AJP v české republice Ke cti je nutno dodat, že se nejdnalo vůbec o špatný motorky .... a hlavně byly a jsou s homologací
KAYO 250 2t je bez homologace za cca 131 000,-. Jediný prodejce na Tipmoto ji nabízel do nedávna s tím, že má STK/TP. Až potom, co jsem mu napsal, jak to s TP /STK je, údaj změnil - bez odpovědi. Když se na tu motorku podívám, tak jako dobrý, ale čím víc na ní koukám, tím víc mám pocit, jako kdybych hulil dobrou trávu. Hrozně se začnu smát a mám výbornou náladu . Nezatracuju to, protože když vezmu, že jsem začínal na fichtlu, tak tohle je z mého pohledu Ufo , ale.
Uvádějí 29 KW, což je dobrý, ale na koho je tenhle segment výroby zaměřený, pokud by to mělo homologaci? Kdybych vzal prodejcem udávanou suchou hmotnost 108 kg, z toho udělal nadhodnocenou pohotovostní hmotnost 130,. tak jsem jsem na poměru výkon/hmotnost 0.22, což vyžaduje řidičák A bez omezení
A bez omezení - opravňuje k řízení motocyklů s postranním vozíkem nebo bez něj - minimální věk 21let do 19.1.2013 bez dalších omezení - minimální věk 20 let od 19.1.2013 s podmínkou dvouleté praxe v řízení slabšího motoycyklu sk. A s omezením, nebo sk.A2 (dokládá se držením příslušné sk. řo) - minimální věk 24let od 19.1.2013 bez dalších omezeníVýborná práce importéra
A to už sakra omezuje uživatelskou skupinu.
Co mě nejvíc rozesmívá, je výfukový koleno na prodávaný verzi . Je to kostrukčně něco jinýho, než bylo na fotkách. A ještě si to nechají přímo v inzerátu. S tímle bych nemohl řešit klec natož přežít bez úhony byť jen jednu vyjížíďku do lesa Nechápu, proč nepoužili vocasové motor z YZ 250, který je konstrukčně cca 20 let starý, ale je to pořád výborný motor. Místo toho vzalí ještě starší a civilnější verzi.
Stále se přikláním v volbě v poměru Cena / výkon, ale i tak je tohle nesmysl.
|