Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Kayo Moto vše co víte..

#41 30.01.2021 22:59:56

Re: Kayo Moto vše co víte..


BourakBob napsal(a):

Boure:
Tak to tu zaznělo  big_smile 

Ale nevidím důvod abych se rozhodoval dle toho  a1 

V dnešním světě máte miliardy věcí z číny o některých možná ani nevíte a máte je doma. ano2 

Kdyby se moje rozhodování zakládalo na tomto Vámi napsaném faktu pravděpodobně bych nemohl mít doma nic co se elektroniky,a jiných podobných věcí, týká.

Jen se mrkněte na telefon kdepak je většina dílů vyrobená, a nebo televize, rádio,..

Nemyslím si že takový komentář sem patří ale pokud máte potřebu nám sdělit jak se chystám podpořit čínský komunismus tak prosím  ano 

Nikde jsem netvrdil, že by si tu motorku nikdo neměl koupit, nebo, že by si nikdo neměl kupovat nic z Číny. Stejně tak jsem nikoho neodsuzoval, proto je zbytečné chovat se hned defenzivně.

Pouze jsem poukázal na to, že motorka je už relativně velká investice, navíc produkt s velkými maržemi a vyslovil svůj názor, že by případný kupec měl zvážit, koho takovým nákupem podpoří. To neznamená, že by si ji kvůli tomu nikdo neměl nebo naopak měl kupovat. Většina věcí není buď a nebo. Je to prostě jen další informace a je na každém, jak s ní naloží.

 offline 

 

#42 30.01.2021 23:03:48

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


Boure:
OK možná už mě trošku rozčilují reakce typu čínská jebka a podobně když to ještě nikdo neviděl

tak jsem to asi blbě pochopil a omlouvám se za to  smile 

 offline 

 

#43 31.01.2021 16:42:11

koll
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 907
Založená vlákna
Motorka: 300 exc 2017
Věk: 29
5 2

Re: Kayo Moto vše co víte..


BourakBob:

Ale ono tak bude - čínská jebka. Motor Yamaha 230 (možná 30 let stará technologie?) nebo obšlehnutá Yamaha 230 na čínskej způsob? To už se objevilo tolikrát dealeři pak hlásají to je motor v licenci honda/Yamaha/Suzuki/cokoliv ale v praxi to znamená KOPIE Yamaha/honda/cokoliv tyhle značky nikomu licenci neprodaj, buď si kup náš motor a bude na něm napsáno honda a nebo můžeš jít víš kam, nejsou blbý. Teď byl delší dobu s číňánkama klid když nepočítám levný pitbike a podobně kam patří i tahle značka a tam i zůstane. Není na tom nic špatnýho kupce si to určitě najde, koupíš svezeš se, svaříš rám, doplníš chybějící šrouby co upadnou a zase se povozíš. Nebo až tě to nasere tak to hodíš cely do popelnice o tom čínský výrobky jsou. Jakým jezdíš autem? Čínský už si taky můžeš v ČR koupit a legálně s nim jezdit proč to nikdo nedělá? U “velkých” výrobců neplatíš jenom za značku, ale taky za léta klidně desetiletí vývoje, za jejich know-how a za jejich záruky. Pak přijde Číňan celý to zkopíruje ušetří na materiálech, nemá know-how, neprošel tím vývojem a hodí na trh levnej šunt se vším co to obnáší. Ale říct že to je špatný asi taky nejde, každý ať si koupí na co má, co mu vyhovuje. Ale asi to tu naprosto zbytečně obhajuješ spousta lidí už si timhle prošla. To spíš patří na nějaký pitbike forum. Tam jsou lidi který to vyloženě baví hrabat se v tich čínských sráčích - bez urážky, taky to má něco do sebe a spoustu lidi to baví  ano
E: příběh z mého okolí: jezdil s náma kluk ze slabších poměrů nebo jak to bez urážky říct. Prostě neměl prachy na pořádnej stroj ale chtěl mít motorku a chtěl jezdit. Koupil cinskej srac v ty době to docela frčelo, informaci se o tom dalo dohledat málo ne jako dneska. Prodejce se mu zaručoval to má motor honda pane, tlumiče takový a makový pane je to super stroj. Ten kluk s náma jezdil i za cenu toho že snad žádnou vyjizdku nedojel - uvařil, zadřel, něco ulomil, něco upadlo. Někdo se posmíval ale spíš většina lidi to chápala, pomáhali jsme mu s opravama, sháněli nebo i vyráběli jsme mu nový díly.. jak to dopadlo? Prostě z toho vyrostl radši se na to na dva roky vykašlal hodil ten srac do popelnice a našetřil si na sice ojetou ale kvalitní motorku. Prošel si tím. A nemůže nikdo říct že by mu ta zkušenost nic nedala. To je prostě Čína  cool 

Editoval koll (31.01.2021 17:03:52)

 offline 

 

#44 01.02.2021 11:42:28

Re: Kayo Moto vše co víte..


koll:

Pod tem příběh se musím podepsat!  ano  Takhle si to projde každý co začíná a myslí si, že si koupí čínu, ušetří a bude jezdit. Na každým je potom jen to, za jak dlouho mu dojde trpělivost a za jak dlouho zdravým rozumem zjistí, že je lepší přišetřit na starší, ale osvědčenou moto key 
V dnešní době konfliktů v lesích bych si netroufl ani prd s něčím takovým, to člověka vypeče, tak, že může zaplatit 5ti násobek ceny motorky za pokutu a potom by to takového člověka kor přešlo, že ušetřil za čínu  heh2 Jako je dobré, že ten trh je přesycený. Člověk má na výběr habakuk a věřím, že i tyhle stroje si najdou kupce, protože ne všichni mají prachy na to co chtějí v životě dělat. Žijeme si, jak prasata v žitě akorát si to nikdo neuvědomuje a každý stále kafrá. Ale může být daleko hůře.

Já taky začínal na YUKI 125 a to bych řekl, že mezi čínama je Yuki značka. Byli to úplně první krůčky v terénu nebo spíše na loukách a lesních cestách. Ta motorka neskákala, nejezdila žádná hard, jen laicky hustý kopec po louce nahoru, kde motor to nedával a muselo se spojkovat a jakoby 8midoboval nebo jak to popsat, ale jel, bláta, louže atd. Taková dětská zábava. Ale jakmile jsem ji chtěl prodat, tak jsem ji odstrojil, že ji promažu a umyju a bylo vymalováno! Musel jít motor ven a konečném výsledku zbyl jen rám s předkem. Motor musel jít ven, protože část rámu nebo jak to popsat, pod motorem byl takový trubkovo-plechový spojovací díl rámu, který vlastně spojil rám kolem dokola motoru a ten praskl na 4 části. Když se to vydělalo, tak se složili puzzle, nabodovalo se to, zkusil se tam dát motor, tenhle díl a zase ven a zavařit, tak aby se to nedokroutilo a nastrojit. Motorka to nedávala znát a nic jsem nepoznal, ale byl to průser! Nehledě na to, že šroubky jsem fakt ztrácel, takže přeřezání závitů a české šroubky vyměnit místo čínských. Hodin na tom bylo, jak kdybych dělal veterána do vytríny. Službu to udělalo v 16 určitě! Zkušenosti přineslo atd. V 16 O.K.
Ale kupovat si něco takového v pokročilejším věku, kdy už mám něco odjeto na japonských a rakouských strojích mi přijde jako hovadina. Ale zase platí ten příběh, kdo si tím projde ,tak to takhle bude vnímat taky. Kdo ne, tak si koupíš čínu a bude doufat a naivně bude přesvědčen. cool 

Editoval Small (01.02.2021 11:45:09)

 offline 

 

#45 01.02.2021 19:28:50

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


Small:

Tak zas na druhou stranu, kdyby všichni neukáznění co m*dají drážky v CHKO a podobně, jezdili na pokrokových osmidobých čínských endurech, tak by bylo vystaráno:)
Sorry jako, to se nedalo nenapsal  a1 


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#46 01.02.2021 20:08:19

koll
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 907
Založená vlákna
Motorka: 300 exc 2017
Věk: 29
5 2

Re: Kayo Moto vše co víte..


Stanďour:

Zase by tu byl jinej problém šel bys na houby a košík bys měl místo hřibů plnej stupaček, vejfuků a podobných upadlostí   lol  Takhle maximálně narazíš na nějakou zlomenou páčku  z Ktm a nebo najdeš půl Bety deb1   lol 

 offline 

 

#47 01.02.2021 20:54:00

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


Ta story je až neuvěřitelná že by to ten kluk pokaždý někde tak zhuntoval že by nedojel.. Nikdo netvrdí že se ta motorka bude srovnávat s Rakušanem a Japoncem.. nikdo ji ještě nevyděl a už všichni ví že je to m*dka hrozně zpracovaná která se v podstatě pohledem rozpadne..

Já absolutně nechápu tu averzi vůči číně.. Taky znám kluka co má čínu nějákyho huricana nebo co to je a borec jezdí furt na pohodu.. ano Páčky nejsou tak tvrdé jako u jiných některé věci by mohli být vychytanější ale taky stal 30tis a ne 250..

Mrkněte se na videa o tom Kayo K6r kde to trochu popisují.. páčky lámací brzdy nissin podvozek fastace.. motor kterej je v ajp spr 250 akorát s dvouvačkou.. v AJP vychvalovanej ale dá se do číny a je to ten největší hnůj co tam mohli dát.. zajímavá logika.. Jasně někde ušetřit museli ale neznamená to že ojebali uplně vše ale taky to neznamená že nemohli.. Já tu mašinu taky neviděl ale takhle co jsem si načetl a nakoukal tak se nejeví jako čína za 30tis.. A to že ta motorka je nová u nás neznamená že už nějakej rok značka Kayo nefunguje na jiným kontinentu a to že se tlačí do evropy je jen důkaz že to myslí vážně toť můj názor..

Třeba taky budu zklamanej až ji uvidím ale do tý doby není nutný dělat ukvapený závěry..

Nehledě na to že kolik z nás si objednalo třeba ty blbý páčky z číny a jak se snima jezdí.. wink 

 offline 

 

#48 01.02.2021 21:33:11

koll
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 907
Založená vlákna
Motorka: 300 exc 2017
Věk: 29
5 2

Re: Kayo Moto vše co víte..


BourakBob:

Neber to doslova že úplně na 100% pokaždý, ale potýkal se s problémama který nikdo z ostatních neměl. Co by se dalo vyzdvihnout je, že mu třeba nikdy nedošel benzín  big_smile:  já měl taky Čínu, něco úchvatnýho spodek motoru kopie Japonce a nahoře dvě vačky, super zvuk a výkonu to mělo taky dost, ale z tich 4 ventilu si člověk nestačil vybírat kterej se dřív podpálí nebo zaklepe. Řešení to mělo - vyměnit v hlavě všechno za kvalitní díly. Ventily, vačky, pružiny, podložky, sedla ventilu, uložení  vaček... nakonec když jsem to prodával tak motoru se dalo věřit, ale ten zbytek zůstal prostě čínskej. Tich peněz co tam zahučelo a toho času...  a31 

 offline 

 

#49 02.02.2021 07:08:03

Re: Kayo Moto vše co víte..


koll:

pobavils jaksviňa  lol  ano 

stanďour:

Nevim, jak to popsat, kopec jako prase na 6,8kw motůrek, podhuštěná E-09 vytočený motor, potom se zadusil a začal chodit jakoby na druhý dech/válec nebo nevim. Kamarád co jezdí celý život říkal, že něco podobného v životě neslyšel. Motor byl podtočenej, zadušenej, ale jel a měl divný zvuk. Něco jako když ti jede auto jen na tři válce, ale tady se to projevilo, jakoby se chytnul druhý válec  lol 

BourakBob:

Tím svým příběhem jsem chtěl říct, že jsem jezdil na číně a vše drželo a nic jsem nedělal, občas jsem dotáhl šroubky. Chvíli po prvních jízdách jsem je vyměnil, ale jinak jsem na to sral. Ale jakmile jsem to chtěl prodat, tak jsem zjistil fatální závadu vyk!  kvůli které musíš rozdělat celou motorku a tím zjistíš milión dalších věcí, které se neprojevili a neobjevil bys je normálně! Takže pokud někdo koupí čínu bude jezdit a potom ji prodá, tak může hlásat, že se mu nic nevysypalo, ale odsere to nový majitel, který zase bude hlásat naprosto pravý opak, šupne to do popelnice a koupí osvědčené nářadí gp 
A nezlob se na mě, ale ten scénář je vždy stejný. Otázka, jak kdo se tomu moc psychicky brání aby to řekl světu. Někdo si to chválí jen pro své ego aby bránil, že měl pravdu!
Jednou jsme dom dovezli ORION 250  lol 
Větší mrdku jsem nikdy neviděl :-D
Jeden takový malý přechod mezi loukama, nadlehčení motorky a praskla vidlice vepředu kolem osky! Spodek se úplně odloupl. Bylo tam hovno materiálu a ještě na hovno materiál. A nedojel dom, protože zuby v převodovce po dopadu se odklidi ze stromečku a šli do věčných lovišť! Následovala rozborka. Díly jako levné, už si to nepamatuju, ten stromeček se opravil myslím za 1500,- a vidlice byli vyměněny v záruce myslim, už fakt nevim, ale při dotahování té vidlice to zase křuplo! :-D Bylo to normální dotažení, tak jak na KTM. Když jsme hned v tu chvíli zkoušeli povolit vidle na KTM, tak ta byla ještě o jakýsi chlup více dotáhlá vyk!  Takže žádné neodborné zacházení nebo neodborný servis apod. Prostě to celé byl sračka jako hovado! Bylo to nové! Upozorňuji brali jsme ji, že měla najeto 300 km. Hned u prodejce po rozjetí se z kopečku nebrzdila přední brzda, málem sem se vyválel před jeho barákem jako by to bylo narafičené. Taky jsme zkoušeli levnou techniku atd. atd.
Nedávno jsme dotáhli YUKI 2013. Od novoty na tom nikdo nic neudělal. Na uchycení motoru k rámu v horní části (takový trojůhelník) chyběly 2 ze 3 šroubů. Je to věc údržby a bývalýho majitele, ale na KTM se ti to nestane, protože to mají vychytanější a vše dotahují na moment popř. lepidlo atd. atd.
Nemá cenu tě přesvědčovat což ani nemám v plánu a neber to tak.
Jak píšeš vypadá to dobře s těma komponentama co to má. Třeba to bude opravdu dobré. Ale pro mě tady platí jasné pravidlo.
 vyk! Nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci vyk! 
Za mě nový nemá smysl už sem vyučený. Možná ten stařší za půl ceny po prvním majiteli by možná dávalo smysl, pokud ten první tu moto vychytá a fakt to bude sloužit a fungovat.

 offline 

 

#50 02.02.2021 11:19:04

Re: Kayo Moto vše co víte..


Nejdůležitější je zjistit, jestli ta cena 130-140tkč je jen vyhnaná nenažraným dovozcem, nebo bylo opravdu zainvestováno do vývoje+výroby oproti levnějším xmotos a asiawing-té s papíry. Ovšem najatému jezdci ani servismanovi importéra (veteránu endura Císaři) se nemůže pochopitelně věřit.

U drahých čín už konstrukci navrhují evropské kanceláře, ale výrobu nehlídají. Na ostré ježdění to určitě furt nebude, stačí když se to nerozpadne v hobby rychlostech. Mimochodem ten 4t dohc zongshen použila Aprilia do svého okruhového speciálu RS 250 SP asi za 260tkč  a1  (hledejte fotky z okruhu, ne studiové)

 offline 

 

#51 04.02.2021 15:49:43

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


kdyby to někoho zajímalo, dvoutakt došel do ČR

https://www.instagram.com/kayomoto_cz_sk/



pěkné video s obhlídkou kayo KT 250

https://www.tipmoto.com/motorky/kayo/447102-kt-250.html

Editoval BourakBob (06.02.2021 14:42:58)

 offline 

 

#52 13.02.2021 21:25:10

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


Už se to blíží.
F.Podmol na Kayo KT250 2t.

https://www.instagram.com/p/CLMwaQ5BHwo … 0u9h638j58


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#53 13.02.2021 23:03:19

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


MotoDriver:

Vypadá to dobře uvidíme jak na tom bude po technicky stránce ale těším se na nějaký objektivní test..

 offline 

 

#54 14.02.2021 08:02:10

Re: Kayo Moto vše co víte..


BourakBob:
Uz jdi s tou masirkou do zadele vyk! 
Kdo ti na to udela objektivni test? Srsen v autosalonu? Chces slyset co tam bude rikat?
Motorove vyborny, pro hobika v terenu vykon dostatecny. Tlumice odvadi svoji praci dobre, krasne kopiruji teren, jen zadek na rychlejsich usecich trosku odskakuje, ale to bude tim ze ja jsem tezsi. Po nastaveni na moji vahu to bude urcite makat na jednicku. Krasne se na tom da jezdit ve stupackach protoze to ma uzke sedlo protazene hodne dopredu. Brzdy nejsou jedovate coz je pro jizdu v terenu lepsi nez nejake sestipistkove kousavky ze supersporta. Celkove fakt bomba, pred zacatkem testu bych nerekl ze se muzu tak skvele pobavit a nebyt z toho unaveny na zbytek dne. Ten dvoutakt fuguje opravdu skvele. Netaha to za ruce, jizda je krasne plynula, vazi to jako moped. Vubec bych se nebal si ji koupit na jezdeni, kdyz se chce clovek jen tak povozit mimo asfalt.
 
Kdyz ji dostane na otestovani = zdarma, nekdo z lidi odsud z fora, ktery doopravdy jezdi, tak ji za pul dne rozstipe na pet malych zlutych hromadek srotu.

Nebo si fakt myslis ze by si ji Podmol vzal na trenink salt a riskoval ze se mu po dopadu rozstipne pod prdeli, on si znovu polame ty jeho sesroubovany haksny s bude mit na rok s jezdenim utrum?
Pred kamerou udela par kolecek na trati, projede nejakou kaluz aby to trosku zaspinil, odrika co mu predepisuje scenar, shrabne prasule a nazdar. Druhy den ani nebude vedet jak se ten zluty srac jmenoval.

Editoval kick-start (14.02.2021 08:04:57)

 offline 

 

#55 14.02.2021 10:26:24

AJP FANS CZ
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 385
Založená vlákna
Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016, Gas Gas TXT 280
Věk: mladý
Web
3 4

Re: Kayo Moto vše co víte..


kick-start: A neříkal jsi tohle i o AJPčkách?  lol A o SWM, když jsi ji jednou viděl na výstavišti, jaká je to plečka?  lol   Jen že i ty čínský jebky AJP, který jsou teď 7. rokem venku (model PR5) jsou naprosto v pohodě fungující motorky bez velkýho průseru. Na modelech 2014 a prvních 2015 zlobilo čerpadlo v nádrži a zasíralo se vstřikování - dalo se to vyměnit za nový vychytaný vč. pozměněné nádrže. Konstrukčně ty motorky jinak skvělé, vše drží, jízdní vlastnosti pro hobíky do lesa skvělé, díly na to taky jsou, tlumiče obyčejný jednokomory Sachs (co se tu řešilo, že vlastně nejsou Sachs) tak taky přežívají.
Jo a za tyhle kecy placený prodejcem jsem už postavil 3 baráky a koupil několik kopců v Rumunsku, abych tam mohl trénovat  ano  ano Tak se tu mějte na offmotu, vy brouci Pytlíci, co všude byli, vše znali, vše zažili lol  Ať si každej dle uvážení jezdí, na čem chce, co ho baví. Není jedna správná cesta. A pokud přijde výrobce jako Kayo a bude to co k čemu za cenu, co inzerují, proč ne.

Editoval AJP FANS CZ (14.02.2021 10:29:21)


Alles ist Frage der Technik
http://www.youtube.com/ajpfanscz

 offline 

 

#56 14.02.2021 10:35:12

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


AJP FANS CZ napsal(a):

kick-start: A neříkal jsi tohle i o AJPčkách?  lol A o SWM, když jsi ji jednou viděl na výstavišti, jaká je to plečka?  lol   Jen že i ty čínský jebky AJP, který jsou teď 7. rokem venku (model PR5) jsou naprosto v pohodě fungující motorky bez velkýho průseru. Na modelech 2014 a prvních 2015 zlobilo čerpadlo v nádrži a zasíralo se vstřikování - dalo se to vyměnit za nový vychytaný vč. pozměněné nádrže. Konstrukčně ty motorky jinak skvělé, vše drží, jízdní vlastnosti pro hobíky do lesa skvělé, díly na to taky jsou, tlumiče obyčejný jednokomory Sachs (co se tu řešilo, že vlastně nejsou Sachs) tak taky přežívají.
Jo a za tyhle kecy placený prodejcem jsem už postavil 3 baráky a koupil několik kopců v Rumunsku, abych tam mohl trénovat  ano  ano Tak se tu mějte na offmotu, vy brouci Pytlíci, co všude byli, vše znali, vše zažili lol  Ať si každej dle uvážení jezdí, na čem chce, co ho baví. Není jedna správná cesta. A pokud přijde výrobce jako Kayo a bude to co k čemu za cenu, co inzerují, proč ne.

V tomhle má, ale kick-start pravdu. Sršeň je prodejná štětka. Ten test AJP sem viděl, jak tam mluvil o hightech komponentech, že stejný stupačky si kupoval sám na moto za 5litrů a podobný blbosti. Tyhle zaplacený testy nemaj žádnou vypovídající hodnotu. To, že na těch AJP jezdíte už 7 let a drží to, to už něco vypovídá  ano 

 offline 

 

#57 14.02.2021 12:31:12

Re: Kayo Moto vše co víte..


AJP FANS CZ napsal(a):

kick-start: A neříkal jsi tohle i o AJPčkách?  lol

Ne, opravdu nerikal. Ja AJP naopak chvalil, a to asi 1rok predtim nez ty jsi zjistil ze najake offmoto vubec existuje. prispevek #13. Chvalil jsem uzke chladice, ze se nelamou plasty, ze s nadrzi pod sedlem se lepe zveda ze zeme, atd..... Zkus si to precist.
O SWM jsem napsal v jedne vete muj prvni dojem kdyz jsem si na ni sednul, dal nic protoze jsem na ni nikdy nejel.
AJP-cko tu na foru vylozene nikdy nikdo nespinil. Par majitelu sem dalo neco z vlastnich negativnich zkusenosti tykajich se provozu a obcas i spatne dostupnosti ND, ale to by jsi tu nasel pro temer kazdou motorku.
Ovsem takovou masaz jakou se tady snazi naservirovat nekteri zaregistrovani clenove tu najdes jen k cinam.
Jedina motorka z tech normalnich o ktere se tu psalo jeste nez sjela z vyrobniho pasu byla Yamaha T7

 offline 

 

#58 14.02.2021 16:22:05

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


kick-start:

Proč tolik zášti?  a1  koho ta motorka nezajímá tak nevidím důvod se rozčilovat, že někoho jinýho to zajímá   a11 

Objektivní test jsem si myslel třeba na motorkářích a podobně.

Pokud by to měl dostat do ruk člověk jako ty nikdy nebude spokojenej, protože seš očividně odpůrce čínských motorek.  smile  A takových je tu víc.

Myslím že je každýho věc za co utratí peníze.  wink 

 offline 

 

#59 14.02.2021 16:42:05

Re: Kayo Moto vše co víte..


AJP FANS CZ napsal(a):

kick-start: A neříkal jsi tohle i o AJPčkách?  lol A o SWM, když jsi ji jednou viděl na výstavišti, jaká je to plečka?  lol   Jen že i ty čínský jebky AJP, který jsou teď 7. rokem venku (model PR5) jsou naprosto v pohodě fungující motorky bez velkýho průseru. .......

Je tu zas ten, co zapoměl, kdo co o AJP psal .... ne 
Ty jsi například psal, jak je motor na hovno (při použití v jiných motorkách), ale jen díky tomu, že si AJP upravuje důležitý díly, tak je to dobrý motor  big_smile 
Naopak zkušenosti majiterlů ukázaly, že motor měl dost problém s ventily a ventilovými sedly, kdy při nájezdu cca 3000 km se začaly objevovat problémy - oprava hlavy ne .
Možná je tohle i důvod, proč došlo k tomu, že se začala vyrábět hlava se 4 ventily.
Krom toho úspěch AJP u nás je naprosto zřejmý v počtu registrací nových motorek
2017 - 33, 2018 - 37 - 2019- 16, 2020 - 19 ne 
Úspech importéra značky AJP je takový, že musel opoustit obchod v Krajském městě Plzeň a odstěhoval svoje zastoupení kamsi do Kotěhůlek mezi Teplice a německou hranici.
Jeho místo zaujal noname servis motocyklů, .... To je dostatečný vzkaz motocyklové veřejnosti.
Toliko k úspěchu AJP v české republice  lol 
Ke cti je nutno dodat, že se nejdnalo vůbec o špatný motorky .... a hlavně byly a jsou s homologací ano 

KAYO 250 2t je bez homologace za cca 131 000,-. Jediný prodejce na Tipmoto ji nabízel do nedávna s tím, že má STK/TP. Až potom, co jsem mu napsal, jak to s TP /STK je, údaj změnil - bez odpovědi.
Když se na tu motorku podívám, tak jako dobrý, ale čím víc na ní koukám, tím víc mám pocit, jako kdybych hulil dobrou trávu. Hrozně se začnu smát a mám výbornou náladu  lol  lol .
Nezatracuju to, protože když vezmu, že jsem začínal na fichtlu, tak tohle je z mého pohledu Ufo smile , ale.

Uvádějí 29 KW, což je dobrý, ale na koho je tenhle segment výroby zaměřený, pokud by to mělo homologaci?
Kdybych vzal prodejcem udávanou suchou hmotnost 108 kg, z toho udělal nadhodnocenou pohotovostní hmotnost 130,. tak jsem jsem na poměru výkon/hmotnost 0.22, což vyžaduje řidičák A bez omezení

A bez omezení - opravňuje k řízení motocyklů s postranním vozíkem nebo bez něj
- minimální věk 21let do 19.1.2013 bez dalších omezení
- minimální věk 20 let od 19.1.2013 s podmínkou dvouleté praxe v řízení slabšího motoycyklu sk. A s omezením, nebo sk.A2 (dokládá se držením příslušné sk. řo)
- minimální věk 24let od 19.1.2013 bez dalších omezení
Výborná práce importéra ne 

A to už sakra omezuje uživatelskou skupinu.

Co mě nejvíc rozesmívá, je výfukový koleno na prodávaný verzi big_smile . Je to kostrukčně něco jinýho, než bylo na fotkách. A ještě si to nechají přímo v inzerátu. S tímle bych nemohl řešit klec natož přežít bez úhony byť jen  jednu vyjížíďku do lesa  a29 
Nechápu, proč nepoužili vocasové motor z YZ 250, který je konstrukčně cca 20 let starý, ale je to pořád výborný motor. Místo toho vzalí ještě starší a civilnější verzi.

Stále se přikláním v volbě v poměru Cena / výkon, ale i tak je tohle nesmysl.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5167_kayo.jpg

 offline 

 

#60 14.02.2021 18:23:40

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


Janek:
Konečně někdo s názorem co ma hlavu a patu  ano 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů