INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Kayo Moto vše co víte..
- BourakBob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha Yz 125 2004
- Věk: 27
- 0 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
VanDam: Taky prodejce netvrdí že se bude srovnávat s KTM a podobně jedná se o Hobby enduro pro normální lidi co hledají za slušný peníze rozumnej výkon jak na podvozku tak motorově a náklady na údržbu je nesežerou. Něco jsme si s prodejcem napsali a je celkem rozumnej a přesvědčivej.
Co se dílu týče asi bych se nebál když se jedná o čínský motor , akorát s jinou hlavou, co má AJP spr5 a to na trhu bude jisto jistě ještě pár let.
Jízdní vlastnosti asi neocení závodník ale určitě chlapi jako je třeba můj otec kteří dřív jezdili na čezetách a říkali si jak to pěkně tlumí a pár let na ničem jiném neseděli budou spokojení. Myslím že i na takové lidi bude Kayo mířit na fotříky kterým odrostli děcka maj splacenou hypo ale ještě chuť se povozit na něčem za rozumný peníze..
Mě se líbí třeba i SWM nebo AJP ale 164tis je už celkem dost.. a přesně jak tu někdo píše na doprovázení děcek někde po polňačce a později se s větším klukem někde svézt proč ne. Každej není závodník kterej jede tvrdý enduro..
https://www.youtube.com/watch?v=zEjf3P08vOM nějáká recenze, v titulkách to jde přeložit do češtiny je to trochu kostrbatý ale pochopit se to dá
Editoval BourakBob (25.01.2021 13:17:12)
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
BourakBob: hezké, že jsi zmínil SWM, mám ji (300 RR) už třetím rokem a max. spokojenost. nechápu proč by si někdo mohl koupit tuhle čínu, byť o 30 tis levnějc. SWM má vylepšený osvědčený motor z bývalé HQ vyvinutý a vyrobený v IT. Tlumiče má origo jednoduché jednokomorové Kayaby, brzdy Brembo, vstřikování Mikuni, řídící jednotku Athena, solidní trubkový rám, festovní molybdenovou podsedlovku a plasty na ni pasují i z HQ 310, které se dají koupit ve výprodeji za pár kaček. Životnost ověřená a určitě i další prodej bude lepší u SWM než u číny. Ale je to každého věc do čeho vrazí svoje prachy.
Editoval offroaderTE (25.01.2021 15:00:29)
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
- Štajfit
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 57
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300 2008
- 1 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
Zdá se mi to, nebo přední blatník a zadní plast je stejný jako na KTM EXC 2017?
Jinak já vám teda nevím, takovýho hejtu, když to ještě nikdo z vás neviděl a od fochu je vše jebka čínská
Motor, jestli je to ten zhonshenn, tak to je výhra - ten motor jezdí půl Asie, cena a dostupnost dílů asi cajk. Nepředpokládám, že Číňani, nejde Bože, něco vyvíjeli svého, takže všechny díly od brzd, páček, řadiček, stupaček a všeho spotřebáku bude kopie něčeho, co se vyskytuje na jiných moto a co se dá běžně koupit. Otázka je podvozek, tuhost rámu a jeho kvalita, kvalita zásadních dílů jako jsou brýle, tlumiče, kyvka atd
A pokud bude možné dostat díly u prodejců CF MOTO, které se často prodávají s Kayo čtyřkolkami, tak to není vůbec špatný, pokrytí v ČR maj aža až dobrý
P.S. mám oranžádu KTM EXC 300 2009, koupil jsem ji ve špatným stavu (za 62 k a asi 30 do ní nasypal, abych věděl, co tam mám a mám klid (jo a x desítek hodin jsem strávil na opravách)) a leckdy dost nemile jsem narazil na nedostupnost dílů, shánění a objednávání z 2 nebo 3 eshopů. V Praze na Bráníku na mě čumí jak puci, když něco chci - nemáme, objednáme. Zeptám se na cenu - padá brada - hledám po jiných eshopech, kde to vyjde trochu rozumněji. Pak se stane, že po týdnu napíšou - máme jen dolní ložisdko tlumiče, horní není, počkejte 14 dní... Kdo neřeší peníze asi ok, bere z origo KTM.... A nebo si koupit novou motorku kolem 130, na který nikdo přede mnou neprasil a pokud budou díly? Když vidím, jak se olítaný 7 - 8 let KTMky prodávaj kolem 100 tisíc a je jasný, že do toho člověk ještě zahučí a pořád je to 7 - 8 let stará technika a 400 mth+, tak pro někoho, kdo nemusí mít vše úplně TOP a chce se povozit jako hobbík a ne jen pod tím ležet a vyměňovat starý díly, za mě proč ne a jsem zvědavej na reálný zkušenosti lidí.
Editoval Štajfit (25.01.2021 17:27:16)
- BourakBob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha Yz 125 2004
- Věk: 27
- 0 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
Štajfit: Pěkně napsáno.
Sám vidím teď když mám YZto 2004 tak někde něco sehnat v kameným obchodě aspoň u nás nehrozí, jasně na objednání je dílů stále dost nic méně už jsem se setkal také s tím že nebyly dostupné například nože přívěry které jsem sháněl nakonec z ebay jako druhovýrobu. Co se brzd týče údajně by to měli být brzdy Nissin ale to nevím jistě.
Jak píšeš ten motor je ve světě dost rozšířený navíc ho používá AJP sice s jednovačkovou hlavou ale základ stejný. Tlumiče ať jsou jaký jsou nevěřím že budou horší jak například moje stařičký KYB na yamaze.. Číňani jsou už mnohem dál než byli..
Za olítaný enduro na číslech chtějí lidi nesmysl ale pravděpodobně to za ně i dostanou.. Ale pro nás co najezdíme 50mth ročně možná ani ne si myslím že olítaná vrána za 100tis je nereálná.. navíc jak jsi pěkně podotknul já osobně se už nechci furt hrabat v motorce a jen něco měnit co nebylo vyměněné předemnou.. Servis je potřeba ale je servis a servis..
za mě za tvůj názor máš naprostou pravdu
Editoval BourakBob (25.01.2021 22:18:34)
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
SethX: jak píšeš, věřit tomu že čínský tlumič bude fungovat líp než 11-12 let starý KYB, no tomu snad nemůže nikdo věřit, kdo měl nějakou čínu pod zadkem .... ať bude motor jakýkoliv, i když bude spolehlivý a srovnatelně výkonný čemuž taky nevěřím, kvalitnímu podvozku se čína ještě dlouho nevyrovná. kdo jezdí Betu ví, že když si připlatí za verzi factory získá namísto ZF podvozek KYB a to už je úplně jiná písnička a to i ZF je už nějaká kvalita oproti no-name china suspension
čím větší m*dal, tím potřebuje lepší podvozek, motor nemusí být až taková šupka, stačí když je spolehlivý a má dobře vyladěné dávkování paliva (karbec či vstřik), nejezdí přískokem vpřed, jde správně dávkovat, to je základ toho, když někdo chce sednout sem tam na enduro, zajet se nějaký ten výjezd a nerozbít si hubu ...
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
- BourakBob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha Yz 125 2004
- Věk: 27
- 0 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
Cena za toho dvoutakta bude 129900 s DPH Co je základem motoru nebo z čeho vychází zjišťuji.
Jinak co se těch tlumičů týká nevidím problém na asiawingu to taky funguje dobře co jsem si mohl vyzkoušet. Navíc výrobce tvrdí že používají vyšší řadu tlumičů od této značky.
Nebe a dudy oproti mojí Yztce protože ta do lesa není měl jsem možnost vyzkoušet i KTM 350 a asi bych rozdíl v tlumení nepoznal.. Kdo má naježděno asi pozná rozdilly hned otom žádná ale já teda ne..
A ruku na srdce kdyby vám dali stejně vypadající tlumiče bez označení výrobce málo opravdových hobby jezdců by poznalo co je co.. toť můj názor ale třeba se pletu..
Jinak s motorem máte pravdu hobíkovy stačí spolehlivost a dlouhá životnost a rozumný výkon což se dá asi převést i na tlumiče a zbytek motorky..
Editoval BourakBob (26.01.2021 19:04:13)
- BourakBob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha Yz 125 2004
- Věk: 27
- 0 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
Trochu jsem googlil a našel jsem nějaký info k tomu 2T, motor by měl být Yamaha DT 230 (LANZA). Mělo by to mít 29kw a asi 120kg s kapalinami.
- BourakBob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha Yz 125 2004
- Věk: 27
- 0 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
blade: Prozatím to bude bez papírů vzhledem k tomu že Euro 5 má přísný podmínky a tohle je v podstatě nová motorka která se furt ještě vyvíjí. Do budoucna by snad měla být splněna homologace pro silniční provoz.
Servisní intervali zatím konzultujou a dávají dokupy.
Není se čemu divit je to nová motorka na českým trhu ale pokud se uchytí tak se může slušně prosadit. Distributor bude Journeyman CZ
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
BourakBob napsal(a):blade: Prozatím to bude bez papírů vzhledem k tomu že Euro 5 má přísný podmínky a tohle je v podstatě nová motorka která se furt ještě vyvíjí. Do budoucna by snad měla být splněna homologace pro silniční provoz.
Servisní intervali zatím konzultujou a dávají dokupy.
Není se čemu divit je to nová motorka na českým trhu ale pokud se uchytí tak se může slušně prosadit. Distributor bude Journeyman CZ
Nebuď najivní
- BourakBob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha Yz 125 2004
- Věk: 27
- 0 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
chalka: Nejsem naivní, jen fandím takovým to projektům. Každej nemá 250tis na motorku a myslim že pokud bude vše fungovat tak si to kupce najde.
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
BourakBob napsal(a):chalka: Nejsem naivní, jen fandím takovým to projektům. Každej nemá 250tis na motorku a myslim že pokud bude vše fungovat tak si to kupce najde.
Kdyby to stálo 50tis, řeknu jo proč to nezkusit na to občasný ježdění. Ale za 130 se dá koupit už pěkná pořádná motorka, hlavně když ani nepotřebuješ, aby měla papíry.
- BourakBob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha Yz 125 2004
- Věk: 27
- 0 0
Re: Kayo Moto vše co víte..
SethX:
Papíry jsou pro mě zatím jediné mínus.. rad bych motorku na číslech. Proto doufám že do budoucna bude tahle možnost. Já se nechystám hned jak bude motorka dostupná letět do shopu a koupit si ji. Chci vědět jak se na to kdo bude tvářit z recenzentů. A pak o tom budu uvažovat. Jen to beru jako super alternativu drahých motorek. Škoda těch papírů protože motorku bez papírů mám. Ano za 130tis si pořídíte super kousky například Betu 350rr na číslech. Rok 2016-17 ale ty mašiny mají nalítáno 150mth a nikdo neví jestli realných jestli tam neni o dalších 150mth více. Každý ať si koupí na co má a co chce. Ja to nikomu necpu jen davám info lidem co by to mohlo zajímat určitě se tací najdou 🙂
Re: Kayo Moto vše co víte..
Štajfit napsal(a):Zdá se mi to, nebo přední blatník a zadní plast je stejný jako na KTM EXC 2017?
Jinak já vám teda nevím, takovýho hejtu, když to ještě nikdo z vás neviděl a od fochu je vše jebka čínská
Motor, jestli je to ten zhonshenn, tak to je výhra - ten motor jezdí půl Asie, cena a dostupnost dílů asi cajk. Nepředpokládám, že Číňani, nejde Bože, něco vyvíjeli svého, takže všechny díly od brzd, páček, řadiček, stupaček a všeho spotřebáku bude kopie něčeho, co se vyskytuje na jiných moto a co se dá běžně koupit. Otázka je podvozek, tuhost rámu a jeho kvalita, kvalita zásadních dílů jako jsou brýle, tlumiče, kyvka atd
A pokud bude možné dostat díly u prodejců CF MOTO, které se často prodávají s Kayo čtyřkolkami, tak to není vůbec špatný, pokrytí v ČR maj aža až dobrý
P.S. mám oranžádu KTM EXC 300 2009, koupil jsem ji ve špatným stavu (za 62 k a asi 30 do ní nasypal, abych věděl, co tam mám a mám klid (jo a x desítek hodin jsem strávil na opravách)) a leckdy dost nemile jsem narazil na nedostupnost dílů, shánění a objednávání z 2 nebo 3 eshopů. V Praze na Bráníku na mě čumí jak puci, když něco chci - nemáme, objednáme. Zeptám se na cenu - padá brada - hledám po jiných eshopech, kde to vyjde trochu rozumněji. Pak se stane, že po týdnu napíšou - máme jen dolní ložisdko tlumiče, horní není, počkejte 14 dní... Kdo neřeší peníze asi ok, bere z origo KTM.... A nebo si koupit novou motorku kolem 130, na který nikdo přede mnou neprasil a pokud budou díly? Když vidím, jak se olítaný 7 - 8 let KTMky prodávaj kolem 100 tisíc a je jasný, že do toho člověk ještě zahučí a pořád je to 7 - 8 let stará technika a 400 mth+, tak pro někoho, kdo nemusí mít vše úplně TOP a chce se povozit jako hobbík a ne jen pod tím ležet a vyměňovat starý díly, za mě proč ne a jsem zvědavej na reálný zkušenosti lidí.
Motorka už je vcelku velká položka a ač může myšlenka podpory malého výrobce z chudé země znít dobře, v případě Číny je takový scénář docela nemožný. Každá veřejně obchodovaná společnost v Číně musí mít vlastní buňku komunistické strany, každá společnost s více než 50 zaměstnanci musí mít alespoň jednoho člena strany, každá společnost musí poskytnout plnou součinnost komunistické straně a lidové armádě (to je armáda komunistické strany, ne armáda Číny).
V Dubrovníku zakázali otrokářství už v roce 1416, komunisté v Číně k tomu nedospěli dodnes. Samozřejmě ne všichni nepřátelé režimu jsou uvaleni do otroctví, někteří prostě jdou pod nůž, protože strana vydělá víc na prodeji jejich orgánů. Ne, že by snad bylo co závidět lidem, kteří se komunistické straně zatím ničím neznelíbili...
Samozřejmě je jen na tobě, jestli to zahrneš do svého rozhodování při výběru motorky, ale myslím si, že by to mělo minimálně zaznít...
|