Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Kayo Moto vše co víte..

#21 25.01.2021 12:57:35

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


VanDam:
Taky prodejce netvrdí že se bude srovnávat s KTM a podobně jedná se o Hobby enduro pro normální lidi co hledají za slušný peníze rozumnej výkon jak na podvozku tak motorově a náklady na údržbu je nesežerou. Něco jsme si s prodejcem napsali a je celkem rozumnej a přesvědčivej.

Co se dílu týče asi bych se nebál když se jedná o čínský motor , akorát s jinou hlavou, co má AJP spr5 a to na trhu bude jisto jistě ještě pár let.

Jízdní vlastnosti asi neocení závodník ale určitě chlapi jako je třeba můj otec kteří dřív jezdili na čezetách a říkali si jak to pěkně tlumí a pár let na ničem jiném neseděli budou spokojení. Myslím že i na takové lidi bude Kayo mířit na fotříky kterým odrostli děcka maj splacenou hypo ale ještě chuť se povozit na něčem za rozumný peníze..

Mě se líbí třeba i SWM nebo AJP ale 164tis je už celkem dost.. a přesně jak tu někdo píše na doprovázení děcek někde po polňačce a později se s větším klukem někde svézt proč ne. Každej není závodník kterej jede tvrdý enduro..

https://www.youtube.com/watch?v=zEjf3P08vOM nějáká recenze, v titulkách to jde přeložit do češtiny je to trochu kostrbatý ale pochopit se to dá

Editoval BourakBob (25.01.2021 13:17:12)

 offline 

 

#22 25.01.2021 14:55:43

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


BourakBob: hezké, že jsi zmínil SWM, mám ji (300 RR) už třetím rokem a max. spokojenost. nechápu proč by si někdo mohl koupit tuhle čínu, byť o 30 tis levnějc. SWM má vylepšený osvědčený motor z bývalé HQ vyvinutý a vyrobený v IT. Tlumiče má origo jednoduché jednokomorové Kayaby, brzdy Brembo, vstřikování Mikuni, řídící jednotku Athena, solidní trubkový rám, festovní molybdenovou podsedlovku  a plasty na ni pasují i z HQ 310, které se dají koupit ve výprodeji za pár kaček. Životnost ověřená a určitě i další prodej bude lepší u SWM než u číny. Ale je to každého věc do čeho vrazí svoje prachy.



http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1994_40778360_256388408321475_3390756412517777408_n.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1994_40613232_1357211311079218_7034553284295655424_n.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1994_40820296_1809765385811889_2603848232714895360_n.jpg

Editoval offroaderTE (25.01.2021 15:00:29)


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#23 25.01.2021 17:23:54

Štajfit
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 57
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 2008
1 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


Zdá se mi to, nebo přední blatník a zadní plast je stejný jako na KTM EXC 2017?

Jinak já vám teda nevím, takovýho hejtu, když to ještě nikdo z vás neviděl a od fochu je vše jebka čínská  a30 

Motor, jestli je to ten zhonshenn, tak to je výhra - ten motor jezdí půl Asie, cena a dostupnost dílů asi cajk. Nepředpokládám, že Číňani, nejde Bože, něco vyvíjeli svého, takže všechny díly od brzd, páček, řadiček, stupaček a všeho spotřebáku bude kopie něčeho, co se vyskytuje na jiných moto a co se dá běžně koupit. Otázka je podvozek, tuhost rámu a jeho kvalita, kvalita zásadních dílů jako jsou brýle, tlumiče, kyvka atd

A pokud bude možné dostat díly u prodejců CF MOTO, které se často prodávají s Kayo čtyřkolkami, tak to není vůbec špatný, pokrytí v ČR maj aža až dobrý

P.S. mám oranžádu KTM EXC 300 2009, koupil jsem ji ve špatným stavu (za 62 k a asi 30 do ní nasypal, abych věděl, co tam mám a mám klid (jo a x desítek hodin jsem strávil na opravách)) a leckdy dost nemile jsem narazil na nedostupnost dílů, shánění a objednávání z 2 nebo 3 eshopů. V Praze na Bráníku na mě čumí jak puci, když něco chci - nemáme, objednáme. Zeptám se na cenu - padá brada - hledám po jiných eshopech, kde to vyjde trochu rozumněji. Pak se stane, že po týdnu napíšou - máme jen dolní ložisdko tlumiče, horní není, počkejte 14 dní... Kdo neřeší peníze asi ok, bere z origo KTM.... A nebo si koupit novou motorku kolem 130, na který nikdo přede mnou neprasil a pokud budou díly? Když vidím, jak se olítaný 7 - 8 let KTMky prodávaj kolem 100 tisíc a je jasný, že do toho člověk ještě zahučí a pořád je to 7 - 8 let stará technika a 400 mth+, tak pro někoho, kdo nemusí mít vše úplně TOP a chce se povozit jako hobbík a ne jen pod tím ležet a vyměňovat starý díly, za mě proč ne a jsem zvědavej na reálný zkušenosti lidí.

Editoval Štajfit (25.01.2021 17:27:16)

 offline 

 

#24 25.01.2021 22:06:22

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


Štajfit:
Pěkně napsáno.

Sám vidím teď když mám YZto 2004 tak někde něco sehnat v kameným obchodě aspoň u nás nehrozí, jasně na objednání je dílů stále dost nic méně už jsem se setkal také s tím že nebyly dostupné například nože přívěry které jsem sháněl nakonec z ebay jako druhovýrobu. Co se brzd týče údajně by to měli být brzdy Nissin ale to nevím jistě.

Jak píšeš ten motor je ve světě dost rozšířený navíc ho používá AJP sice s jednovačkovou hlavou ale základ stejný. Tlumiče ať jsou jaký jsou nevěřím že budou horší jak například moje stařičký KYB na yamaze.. Číňani jsou už mnohem dál než byli..

Za olítaný enduro na číslech chtějí lidi nesmysl ale pravděpodobně to za ně i dostanou.. Ale pro nás co najezdíme 50mth ročně možná ani ne si myslím že olítaná vrána za 100tis je nereálná.. navíc jak jsi pěkně podotknul já osobně se už nechci furt hrabat v motorce a jen něco měnit co nebylo vyměněné předemnou.. Servis je potřeba ale je servis a servis..


za mě  ano  za tvůj názor máš naprostou pravdu

Editoval BourakBob (25.01.2021 22:18:34)

 offline 

 

#25 25.01.2021 22:56:54

VanDam
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 805
Založená vlákna
Motorka: EXC 350 SD 2017
Věk: 32
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


BourakBob napsal(a):

Štajfit:
Pěkně napsáno.

Sám vidím teď když mám YZto 2004 tak někde něco sehnat v kameným obchodě aspoň u nás nehrozí, jasně na objednání je dílů stále dost nic méně už jsem se setkal také s tím že nebyly dostupné například nože přívěry které jsem sháněl nakonec z ebay jako druhovýrobu. Co se brzd týče údajně by to měli být brzdy Nissin ale to nevím jistě.

Jak píšeš ten motor je ve světě dost rozšířený navíc ho používá AJP sice s jednovačkovou hlavou ale základ stejný. Tlumiče ať jsou jaký jsou nevěřím že budou horší jak například moje stařičký KYB na yamaze.. Číňani jsou už mnohem dál než byli..

Za olítaný enduro na číslech chtějí lidi nesmysl ale pravděpodobně to za ně i dostanou.. Ale pro nás co najezdíme 50mth ročně možná ani ne si myslím že olítaná vrána za 100tis je nereálná.. navíc jak jsi pěkně podotknul já osobně se už nechci furt hrabat v motorce a jen něco měnit co nebylo vyměněné předemnou.. Servis je potřeba ale je servis a servis..


za mě  ano  za tvůj názor máš naprostou pravdu

Tak to by jsi se měl té čínské motorce vyhnout obloukem wink  a1 

 offline 

 

#26 25.01.2021 23:13:45

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


VanDam:
zasmál jsem se takhle při večeru no big_smile ale zatím neházím flintu do žita uvidíme kdo první napíše nějakou objektivní kritiku big_smile pak třeba začnu uvažovat o tom že se jí opravdu vyhnu big_smile ale zatím věřím a doufám big_smile

 offline 

 

#27 25.01.2021 23:48:28

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


BourakBob napsal(a):

Štajfit:
Pěkně napsáno.

Sám vidím teď když mám YZto 2004 tak někde něco sehnat v kameným obchodě aspoň u nás nehrozí, jasně na objednání je dílů stále dost nic méně už jsem se setkal také s tím že nebyly dostupné například nože přívěry které jsem sháněl nakonec z ebay jako druhovýrobu. Co se brzd týče údajně by to měli být brzdy Nissin ale to nevím jistě.

Jak píšeš ten motor je ve světě dost rozšířený navíc ho používá AJP sice s jednovačkovou hlavou ale základ stejný. Tlumiče ať jsou jaký jsou nevěřím že budou horší jak například moje stařičký KYB na yamaze.. Číňani jsou už mnohem dál než byli..

Za olítaný enduro na číslech chtějí lidi nesmysl ale pravděpodobně to za ně i dostanou.. Ale pro nás co najezdíme 50mth ročně možná ani ne si myslím že olítaná vrána za 100tis je nereálná.. navíc jak jsi pěkně podotknul já osobně se už nechci furt hrabat v motorce a jen něco měnit co nebylo vyměněné předemnou.. Servis je potřeba ale je servis a servis..


za mě  ano  za tvůj názor máš naprostou pravdu

Jojo a na tohle seženeš díly v každým druhým kamenným obchodě  a1  Zníš sám trochu jako prodejce, nevim jestli chceš přesvědčit nás, nebo sám sebe  usch 

 offline 

 

#28 26.01.2021 11:56:31

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


SethX: jak píšeš, věřit tomu že čínský tlumič bude fungovat líp než 11-12 let starý KYB, no tomu snad nemůže nikdo věřit, kdo měl nějakou čínu pod zadkem .... ať bude motor jakýkoliv, i když bude spolehlivý a srovnatelně výkonný čemuž taky nevěřím, kvalitnímu podvozku se čína ještě dlouho nevyrovná. kdo jezdí Betu ví, že když si připlatí za verzi factory získá namísto ZF podvozek KYB a to už je úplně jiná písnička  ano2 a to i ZF je už nějaká kvalita oproti no-name china suspension

čím větší m*dal, tím potřebuje lepší podvozek, motor nemusí být až taková šupka, stačí když je spolehlivý a má dobře vyladěné dávkování paliva (karbec či vstřik), nejezdí přískokem vpřed, jde správně dávkovat, to je základ toho, když někdo chce sednout sem tam na enduro, zajet se nějaký ten výjezd a nerozbít si hubu ...


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#29 26.01.2021 19:02:02

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


Cena za toho dvoutakta bude 129900 s DPH
Co je základem motoru nebo z čeho vychází zjišťuji.

Jinak co se těch tlumičů týká nevidím problém na asiawingu to taky funguje dobře co jsem si mohl vyzkoušet. Navíc výrobce tvrdí že používají vyšší řadu tlumičů od této značky.

Nebe a dudy oproti mojí Yztce protože ta do lesa není měl jsem možnost vyzkoušet i KTM 350 a asi bych rozdíl v tlumení nepoznal.. Kdo má naježděno asi pozná rozdilly hned otom žádná ale já teda ne..

A ruku na srdce kdyby vám dali stejně vypadající tlumiče bez označení výrobce málo opravdových hobby jezdců by poznalo co je co.. toť můj názor ale třeba se pletu.. big_smile

Jinak s motorem máte pravdu hobíkovy stačí spolehlivost a dlouhá životnost a rozumný výkon což se dá asi převést i na tlumiče a zbytek motorky..

Editoval BourakBob (26.01.2021 19:04:13)

 offline 

 

#30 26.01.2021 19:45:09

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


BourakBob napsal(a):

Cena za toho dvoutakta bude 129900 s DPH
Co je základem motoru nebo z čeho vychází zjišťuji.

Jinak co se těch tlumičů týká nevidím problém na asiawingu to taky funguje dobře co jsem si mohl vyzkoušet. Navíc výrobce tvrdí že používají vyšší řadu tlumičů od této značky.

Nebe a dudy oproti mojí Yztce protože ta do lesa není měl jsem možnost vyzkoušet i KTM 350 a asi bych rozdíl v tlumení nepoznal.. Kdo má naježděno asi pozná rozdilly hned otom žádná ale já teda ne..

A ruku na srdce kdyby vám dali stejně vypadající tlumiče bez označení výrobce málo opravdových hobby jezdců by poznalo co je co.. toť můj názor ale třeba se pletu.. big_smile

Jinak s motorem máte pravdu hobíkovy stačí spolehlivost a dlouhá životnost a rozumný výkon což se dá asi převést i na tlumiče a zbytek motorky..

Vzdávám to, peklo si dělá každej sám  heh1  smile 

 offline 

 

#31 26.01.2021 20:16:06

VanDam
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 805
Založená vlákna
Motorka: EXC 350 SD 2017
Věk: 32
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


SethX:

Budoucí majitele, jako je tady Bourák čeká myslim hořké prozření lol 

 offline 

 

#32 26.01.2021 21:12:58

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


VanDam:
Neeee ja furt věřím ze to bude dobře zpracovaný a funkční stroj   roll  Realita ukáže zatím je brzo na kritiku.. ano2 

 offline 

 

#33 27.01.2021 00:09:38

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


Trochu jsem googlil a našel jsem nějaký info k tomu 2T, motor by měl být Yamaha DT 230 (LANZA). Mělo by to mít 29kw a asi 120kg s kapalinami.

 offline 

 

#34 29.01.2021 10:17:05

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


blade:
Prozatím to bude bez papírů vzhledem k tomu že Euro 5 má přísný podmínky a tohle je v podstatě nová motorka která se furt ještě vyvíjí. Do budoucna by snad měla být splněna homologace pro silniční provoz.

Servisní intervali zatím konzultujou a dávají dokupy.

Není se čemu divit je to nová motorka na českým trhu ale pokud se uchytí tak se může slušně prosadit. Distributor bude Journeyman CZ

 offline 

 

#35 29.01.2021 11:08:22

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


BourakBob napsal(a):

blade:
Prozatím to bude bez papírů vzhledem k tomu že Euro 5 má přísný podmínky a tohle je v podstatě nová motorka která se furt ještě vyvíjí. Do budoucna by snad měla být splněna homologace pro silniční provoz.

Servisní intervali zatím konzultujou a dávají dokupy.

Není se čemu divit je to nová motorka na českým trhu ale pokud se uchytí tak se může slušně prosadit. Distributor bude Journeyman CZ

Nebuď najivní

 offline 

 

#36 29.01.2021 18:12:43

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


chalka:
Nejsem naivní, jen fandím takovým to projektům. Každej nemá 250tis na motorku a myslim že pokud bude vše fungovat tak si to kupce najde.

 offline 

 

#37 29.01.2021 20:08:59

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


BourakBob napsal(a):

chalka:
Nejsem naivní, jen fandím takovým to projektům. Každej nemá 250tis na motorku a myslim že pokud bude vše fungovat tak si to kupce najde.

Kdyby to stálo 50tis, řeknu jo proč to nezkusit na to občasný ježdění. Ale za 130 se dá koupit už pěkná pořádná motorka, hlavně když ani nepotřebuješ, aby měla papíry.

 offline 

 

#38 29.01.2021 20:50:07

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


SethX:

Papíry jsou pro mě zatím jediné mínus.. rad bych motorku na číslech. Proto doufám že do budoucna bude tahle možnost. Já se nechystám hned jak bude motorka dostupná letět do shopu a koupit si ji. Chci vědět jak se na to kdo bude tvářit z recenzentů. A pak o tom budu uvažovat. Jen to beru jako super alternativu drahých motorek. Škoda těch papírů protože motorku bez papírů mám.
Ano za 130tis si pořídíte super kousky například Betu 350rr na číslech. Rok 2016-17 ale ty mašiny mají nalítáno 150mth a nikdo neví jestli realných jestli tam neni o dalších 150mth více.
Každý ať si koupí na co má a co chce. Ja to nikomu necpu jen davám info lidem co by to mohlo zajímat určitě se tací najdou 🙂

 offline 

 

#39 30.01.2021 20:51:31

Re: Kayo Moto vše co víte..


Štajfit napsal(a):

Zdá se mi to, nebo přední blatník a zadní plast je stejný jako na KTM EXC 2017?

Jinak já vám teda nevím, takovýho hejtu, když to ještě nikdo z vás neviděl a od fochu je vše jebka čínská  a30 

Motor, jestli je to ten zhonshenn, tak to je výhra - ten motor jezdí půl Asie, cena a dostupnost dílů asi cajk. Nepředpokládám, že Číňani, nejde Bože, něco vyvíjeli svého, takže všechny díly od brzd, páček, řadiček, stupaček a všeho spotřebáku bude kopie něčeho, co se vyskytuje na jiných moto a co se dá běžně koupit. Otázka je podvozek, tuhost rámu a jeho kvalita, kvalita zásadních dílů jako jsou brýle, tlumiče, kyvka atd

A pokud bude možné dostat díly u prodejců CF MOTO, které se často prodávají s Kayo čtyřkolkami, tak to není vůbec špatný, pokrytí v ČR maj aža až dobrý

P.S. mám oranžádu KTM EXC 300 2009, koupil jsem ji ve špatným stavu (za 62 k a asi 30 do ní nasypal, abych věděl, co tam mám a mám klid (jo a x desítek hodin jsem strávil na opravách)) a leckdy dost nemile jsem narazil na nedostupnost dílů, shánění a objednávání z 2 nebo 3 eshopů. V Praze na Bráníku na mě čumí jak puci, když něco chci - nemáme, objednáme. Zeptám se na cenu - padá brada - hledám po jiných eshopech, kde to vyjde trochu rozumněji. Pak se stane, že po týdnu napíšou - máme jen dolní ložisdko tlumiče, horní není, počkejte 14 dní... Kdo neřeší peníze asi ok, bere z origo KTM.... A nebo si koupit novou motorku kolem 130, na který nikdo přede mnou neprasil a pokud budou díly? Když vidím, jak se olítaný 7 - 8 let KTMky prodávaj kolem 100 tisíc a je jasný, že do toho člověk ještě zahučí a pořád je to 7 - 8 let stará technika a 400 mth+, tak pro někoho, kdo nemusí mít vše úplně TOP a chce se povozit jako hobbík a ne jen pod tím ležet a vyměňovat starý díly, za mě proč ne a jsem zvědavej na reálný zkušenosti lidí.

Motorka už je vcelku velká položka a ač může myšlenka podpory malého výrobce z chudé země znít dobře, v případě Číny je takový scénář docela nemožný. Každá veřejně obchodovaná společnost v Číně musí mít vlastní buňku komunistické strany, každá společnost s více než 50 zaměstnanci musí mít alespoň jednoho člena strany, každá společnost musí poskytnout plnou součinnost komunistické straně a lidové armádě (to je armáda komunistické strany, ne armáda Číny).

V Dubrovníku zakázali otrokářství už v roce 1416, komunisté v Číně k tomu nedospěli dodnes. Samozřejmě ne všichni nepřátelé režimu jsou uvaleni do otroctví, někteří prostě jdou pod nůž, protože strana vydělá víc na prodeji jejich orgánů. Ne, že by snad bylo co závidět lidem, kteří se komunistické straně zatím ničím neznelíbili...

Samozřejmě je jen na tobě, jestli to zahrneš do svého rozhodování při výběru motorky, ale myslím si, že by to mělo minimálně zaznít...

 offline 

 

#40 30.01.2021 21:48:47

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: Kayo Moto vše co víte..


Boure:
Tak to tu zaznělo  big_smile 

Ale nevidím důvod abych se rozhodoval dle toho  a1 

V dnešním světě máte miliardy věcí z číny o některých možná ani nevíte a máte je doma. ano2 

Kdyby se moje rozhodování zakládalo na tomto Vámi napsaném faktu pravděpodobně bych nemohl mít doma nic co se elektroniky,a jiných podobných věcí, týká.

Jen se mrkněte na telefon kdepak je většina dílů vyrobená, a nebo televize, rádio,..

Nemyslím si že takový komentář sem patří ale pokud máte potřebu nám sdělit jak se chystám podpořit čínský komunismus tak prosím  ano 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů