Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAHonda XR 600#41 06.10.2020 09:52:50
Re: Honda XR 600offline #42 06.10.2020 10:01:09
Re: Honda XR 600Čeká mě ještě repas a vyleštění kyvky, repas vidlice, leštění všech hovadin jako nakopávačka, brejle, řadička, šroubky a nové polepy. Taky si pohrávám s myšlenkou na rám navařit Sub frame z XR400 díku kterému by mi tam pasovalo hezčí sedlo a bočnice. No uvidíme Editoval Jizvic (06.10.2020 10:09:52) offline #43 06.10.2020 10:13:59
Re: Honda XR 600To je pak úplná Škoda to tahat do bahna :-) Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #44 06.10.2020 11:53:53
Re: Honda XR 600wáca: jojo taky si říkam proč já to vlastně dělam na enduru ale zkušeností které tím získám a moje první motorka a moje povaha nějak dala za své. Ale třeba na to hodím pak motardy a do lesa pořídím něco novějšího Kdo ví já vlastně ani nevím offline #45 06.10.2020 12:31:17
Re: Honda XR 600Jizvic: offline #46 06.10.2020 13:55:06
Re: Honda XR 600jenda62: jojo posranej hliník. ja nad tím taky přemýšlím jestli to nakonec dělat nebo ne. A co tu kyvku přelakovat? Ty vyleštěně víka musím taky přelakovat jinak se to hrozně rychle zamlží ten lesk. offline #47 06.10.2020 14:21:27
Re: Honda XR 600jenda62: Každopádně ráfky vyřešit chci, Zadní ráfek je chrom a přední není a mě se moc líbí tmavě vínový chrom takže komaxit. Jééé už vidím zase jak něko příjde s tím, že komaxit už nikdy offline #48 08.10.2020 08:57:24
Re: Honda XR 600Jizvic: offline #49 08.10.2020 15:40:28
Re: Honda XR 600kick-start: zdar, na kartery jsem koupil přímou brusku a sehnal jsem si hromady brusných válečků. Hodně se osvědčily takové malé brusné válečky které se ale běžně prodávají v obi a podobných krámech za 10ks cca 100 Kč. Nebrat! Tyhle válečky mají naprosto shodnou kvalitu a výdrž jako válečky na nehty pro ženské, které se dají sehnat 50ks za 100 Kč. Nejlevnější jsem viděl sadu 300 ks za 210 Kč s rozdílem, že más ještě možnost výběru hrubosti smirglu (já jsem bral hrubost 240 ale fantazii se meze nekladou . Tím jsem zabrušoval veškeré škrábance aby byly kartery hladké. Na velké plochy je dobré pořídít Stopkový lamelový kotouč kombinovaný nejlépe hrubost podle toho jaké budeš mít ty malé brusné kotoučky aby ta struktůra byla stejná. Já vše měl hrubost P240. Na takové to finální zahlazení jsem si koupil z netkané textilie archy z kterých jsem si pro dremel vyráběl různé brousítka abych se dostal všude. Výhoda te netkané textilie je, ze vytváří jednotvárný povrch i přesto, že brousíš různými směry. vlastní výroba drátěného kartáče pro vybrušování žeber. Stav před a po obroušení takže vydržel. Zalepené dvousložkovým epoxidem Editoval Jizvic (08.10.2020 16:56:22) offline #50 10.10.2020 17:02:12#51 11.10.2020 07:53:40
Re: Honda XR 600Tyhle brusne valecky, jak se to upina? Pomoci sucheho zipu na nejaky nastavec? offline #52 11.10.2020 09:12:41
Re: Honda XR 600
To se jen "namáčkne" na gumový váleček s 3mm stopkou, chce to hodně otáček (20-30t) a spotřeba je obrovská... Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #53 13.10.2020 12:53:00
Re: Honda XR 600kick-start: je tam stopka s takovou gumou na konci a šroubek. Nasadíš váleček a dotáhneš a ta guma se roztáhne stlačením šroubku a uchytí to. Spotřeba záleží jak až ho jsi ochotný obrousit. Já jsem ze záčátku byl spořiný a hobloval jsem ho fakt na doraz ale jakmile jsem jich koupil 50, tak už jsem se s tím nesral. Hele když jich vemeš 50 tak ti zbydou. Záleží taky jak až moc máš dodrbaný motor. Já tam měl fák za těch 30 let tolik škrábanců, že ta spotřeba byla uřčitě větší než když bys měl v lepším stavu a stačilo ti jen ta povrchová úprava každopádně 50 ti určitě vydrží na celý motor. offline #54 13.10.2020 12:55:52
Re: Honda XR 600PETARDAK: Já to brousil vetšinou na 10-15k otáček ale trvalo to asi dýl. Jojo spotřeba je velká a to neustále přehazování za nový je otravné proto je dobré na větší plochy pořídít ten kombinovaný velký, který vydrží docela dlouho. offline #55 19.10.2020 13:47:58#56 30.10.2020 20:28:16#57 03.11.2020 11:53:18
Re: Honda XR 600tak čas pomalu na ten komaxit když chci mít dvojbarevné ráfky s barevnýma matičkama takže objednáno offline #58 03.11.2020 17:49:30
Re: Honda XR 600tak to by ma zaujímalo ako sa ti s tým bude dať robiť, pokial viem tak pod komaxit sa dáva najprv nejaký odmasťnovač a nejaký antikorózny "náter" ...daj viedieť ako si dopadol, ja som dával rám komaxitovať do firmy, vyšlo ma to na 500kč (bez pieskovania) to bolo vzlášť offline #59 05.11.2020 12:30:45
Re: Honda XR 600duso: já na té motorce mám všechno v tak bídném stavu (škrábance) že všechno prvně zabrušuju, takže mastnota tam moc nehrozí pak to čistím pro jistotu isopropylenem. Jo pískování je jedna z cest jak to očistit a ještě tam něco psali o fosfátovani, které pomahá k tomu správněmu přilnutí barvy. Na to se chci ještě podívat jak se dělá a jak je reálné nebo nereálné udělat. Taky funguje tu věc zahřát v torubě aby se ta mastnota uvolnila a dala lépe vyčistit. Každopádně výsledky a zkušenosti tady budu dávat. Editoval Jizvic (05.11.2020 13:13:04) offline #60 12.11.2020 09:52:13
Re: Honda XR 600ještě mě teda docela zajímá Eloxování hliníku offline |