Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Výběr moto pro starého začátečníka.

#1 30.09.2020 13:40:04

Výběr moto pro starého začátečníka.


Zdravím, měl bych velkou prosbu ohledně výběru moto na malé lesní dovádění a bohužel i silniční přejezdy. Vím, že to je milionkrát
probírané téma, ale můj problém je trochu specifický. Je mi 45let, takže už skoro důchodce a začátečník na enduro. Měřím 180 a vážím 90 kg. Asi před 25-30lety jsem jezdil vesnický loukokros na ČZ250 typ.980, pak nějakou chvilku Jawu 360 tramvaj a Jawu 250 bitarak . Dokonce jsem na ni kolem roku 95 neúspěšně absolvoval několik oficiálních endurosoutěží. Tuším Opařany, Hrádek nad Nisou a Police nad Metují, prosím nebrat za slovo, už si to moc nepamatuju. Občas jsem byl jako doprovod závodníků a nějak mi to splývá. Poté jsem až do dneška přesedlal na silnici (Ducati Monster S4RS, Tuono V4R, a pod.). Můj problém spočívá v tom, že enduro bude pro mě i syna (18let -A2) .Na dvě motorky nemám prostředky. (max.100-120tis.)  Syn, kromě MZ150 nemá žádné zkušenosti z jinou motorkou natož endurem. Chtěl bych syna stáhnout ze silnice na pole. Přijde mě to bezpečnější.  Došel jsem k závěru, že vzhledem k minulosti nechci žádné tupé enduro. Přečetl jsem mnoho diskuzí a v hlavě mám pořádnej maglajs. Srdce mě táhne k dvoutaktu, ale rozum kvůli údržbě a přejezdům k velkému  4T. Jen velmi obtížně hledám průnik mezi mnou a synem. Na jedenu stranu bych pro nás chtěl 200EXC, aby nás to nezabilo na druhou stranu kvůli údržbě a přejezdům 500EXC. U 500 mám strach že to bude pro mě i syna mooooc.....a nepůjde na tom, i " po dlouhém tréningu" jezdit - viz. příloha. Přejezdy jsou nutné protože bydlím v CHKO a po mediální masáži si nerisknu les za barákem. Určitou možnost ježdění mám za hranicemi v PL viz. příloha.  Prosím zkušenější o radu co si pořídit (nemusí to být nutně KTM, nejsem vyhraněný)

tohle u nás chlapci od vedle jezdí:
https://www.youtube.com/watch?v=2Lc_qkG7gyk

Editoval volvor (02.10.2020 18:16:25)

 offline 

 

#2 30.09.2020 14:11:43

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


Jestli chceš jezdit takový palety co na videu tak asi 2T 300 nebo 4T 450 trochu trvanlivější motor ale zas težší motorka do trialku, ale asi trochu lepší na případné přejezdy.
Pětikilo je nesmysl do toho terénu.
Na dvoukile se naučíš asi dobře spojkovat i jezdit ale bojím se že to nebude moc trvanlivý vercajk budeš to při své váze asi muset hodně točit. Ale pokud ti nevadí, že to bude motorka na sezonu dvě tak jdi do ní naučí tě do začátku asi nejvíce.

 offline 

 

#3 30.09.2020 14:19:40

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


volvor:

Beta Xtrainer - dostatečně hodný pro syna, dostatečně hravý pro tebe  ano 

https://motorky.bazos.cz/inzerat/124458 … ner-2t.php


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#4 30.09.2020 15:28:14

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


Neviděl jsem video celé. jen to projel, ale nepřijde mi tam nic "extra" co by nezvládla exc 500, stejně tak jak 250 2T...  Robinsson ti sice píše nee 500 ale 450 už ano?  a22  Nevím zda jel na obou, ale 450ka je ostřejší a pocitově "stejně" těžká...

Nejdřív si vyber jestli 4T nebo 2T, co se za tvé peníze dá pořídit.  Pro tvé skloubení se synem bych to viděl na 350 4T nebo klidně 250 2T... ten Xtrainer je 300 ale pocitově moc hodnej.. výkon/rok výroby a cena by to nemusela být špatná volba jestli chceš 2T.

 offline 

 

#5 30.09.2020 17:15:18

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


Toman: to je právě to co nevím. Za mých mladých let byli dvoutakty trochu divoký. chvilku jsem vlastnil ČZ 514 (380) a na tom se nedalo po lese jezdit. Buď plnej nebo to brzdilo ale nic mezi. Ale jak jsem psal výše 25let jsem na enduru neseděl. Dále u nás jsou všechny kopce dost podobný. Takže se jim asi nevyhnu. Začínají cca. 400m/n/m a ve směs končí kolem 800-880 metrů nad mořem.

Xtrainer se mi docela libí, jen si říkám jestli není lepší koupit "plnotnučnou" betu. Myslíte, že na xtraineru se dá běžně po silnici ujet třeba 40km, bez ujmy na motoru a mé nervové soustavy?

Co je v lese hlučňejší 2T nebo 4T. Nechci moc provokovat?

přikládám ještě jedno ilustrační video. Někteří s těch kluků jsou i češi.

https://www.youtube.com/watch?v=TLiyLF532Pw

 offline 

 

#6 30.09.2020 17:55:08

Syphoon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 30 pryč
0 0

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


volvor: Hlučnější bude asi 4T, za předpokladu, že nebudeš 2T točit do omezovače, ale pokud hodláš jezdit s kámošema z videa, tak budeš provokovat určitě při takovém počtu jezdců  a30 

To pak budeš provokovat i na babetě. A kvůli takovým se tu děje, co se děje - drony, benga na 4kolkách,.....  ne 

Editoval Syphoon (30.09.2020 18:01:09)

 offline 

 

#7 30.09.2020 18:29:05

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


Syphoon:

Ne neboj. Nemám schopnosti a ani chuť se učásnit takové davové akce. Jsou to všechno mladý kluci většinou z PL. V PL zatím klid. Jsem spíš samotář, byť to na enduru není asi nejlepší. Viděl bych to tak na max 2 - lidi. Zatím nikoho v mém nebo podobném "střeckém" enduro věku v okolí neznám. Video jsem nasdílel jenom pro ukázku, kde
mohu asi v klidu jezdit. Bohužel o snažší bezpečné lokalitě v okolí nevím.

 offline 

 

#8 30.09.2020 18:48:10

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.

 offline 

 

#9 30.09.2020 19:11:57

GG300
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 252
Založená vlákna
Motorka: BXT 300
Věk: 55+
3 0

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


U Xtraineru asi za nějaký čas narazíš na limit tlumičů... je to spíše na technické ježdění, ale jezdit to umí.
Přejezdy po silnici na špuntech jsou vždy opruz, ale pokud nepojedeš 10km na plný kotel tak asi problém nebude.
Mám RR250 a ještě je "uškrcená"  - RR300 jsem neměl tak nebudu mudrovat..

 offline 

 

#10 30.09.2020 20:21:57

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


40 km ??  jako jedna cesta ?  a dalších 40 z5?  chceš to na jízdu v terénu prioritně tak podle toho vyber, nejlíp zkusit  všechny takty i čtyř i dvou a vybrat . Nevím po jakých cestách, jakou rychl.  ten přejezd ale to je tak na odvoz motorky. Osobně bych to nedával, někde se utavit  a pak hodinu přejezd...? Taky počítej s tím, že motorku třeba znepojízdníš, taky potkáš strážce zákona a ti budou koukat jestli máš blinkry, SPZ atd. . Já takové přejezdy nedávám ale asi to bude znát i na úbytku špuntů - pneu.

 offline 

 

#11 30.09.2020 20:57:48

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


Mám 3 roky 4T RR 350. Začínal jsem na ní, teda vlastně pořád začínám. Taky jsem tenkrát přemýšlel o Xtraineru, neměl jsem s tím žádné zkušenosti, tak jsem to načítal všechno tady. Ten rozdíl v ceně už mi nepřišel tak velký, po RR jsem šáhl hlavně kvůli lepšímu podvozku a dodneška nelituju. Kdyby Beta dělala 4T 250, tak bych radši, 350 mi tenkrát přišlo až dost, ale je to super objem. I na slabší mapu to má krásný spodek (mám 75 kg bez výstroje), ještě nikdy jsem neměl pocit, že to pro mě nemá dost výkonu. A co se týče přejezdů, dávám max 1 km po asfaltu a i to je děs. Muset víc, tak radši přeplánuju trasu. Upřímně 40 km si neumím představit, to musí být peklo pro jezdce i motorku, o gumách nemluvě.

 offline 

 

#12 30.09.2020 23:17:15

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


volvor napsal(a):

.... Je mi 45let, takže už skoro důchodce ...

Na tohle zapomeň lol 

Ze silnice jsem odešel právě z důvodu vysokýho rizika. Jezdil jsem od 15 let ... a vůbec se mi potom nestýská. Za rok na enduru jsem zažil víc, než za celý silniční ježdění.
Je mi 46, poseldní roky se motám od 86 - 90 kg začínal jsem na klx 650, první ostrý enduro Berg 450, 2017-2019 EXC 200, od 2019 Beta RR250
Zvaž, na co tu motorku vlastně chceš. Je nesmysl kupovat 200 2T, když se chceš jen projet pro relax, takový to gastroendurko s tím, že polovinu vyjížďky strávíš na pevných cestách ... a zároveň je nesmysl kupovat 500 4T, když byste se chtěli ty nebo mladej enduru věnovat na sportovní úrovni

Jestli chceš moto pro sebe, máš moto jako relax, na pohodu, .... tak vem 350 4T co nejnovější. Ve 4t bych bral EXC spíš než Betu, ale tohle je jen osobní volba.
450 - 500 bych vůbec neřešil, ale když už, tak radši 500, je užitelsky příjemnější než 450. Prostě 450 pusť z hlavy, byť to byl ještě před pár lety možná nejpoužívanější objem.
U Bety máš možnost 350, 390 ...

Jestli chceš moto pro syna a baví ho to, tak bych spíš koukal potom, co by chtěl, protože bude jezdit asi víc, než ty.

EXC 200 je už dost hraniční pro 90 kg. Kupoval jsem ji, protože jsem ji chtěl i když mě od toho skoro všichni odrazovali. Ve finále to pro mě byla nejzábavnější motorka, která mě přinesla velkou radost do ježdění, donutila mě víc makat a pomohla mi ve zlepšení. Vyžaduje častější servis pístu, ojnice, moc ti toho neodpustí, skoro všechno jezdíš plným plynem a spojkuješ, přejezdy jako na ostrým enduru s tím, že přívěra otvírá už někde okolo 60 km/hod. Mít 75 kg, nic jinýho než 200 nechci. Bohužel u KTM poslední model rok 16.
U 2T se vykašli na 300. Je to fakt síla a vytrestá vás to. Nekupoval bych žádný x trainery, když, tak "plnotučný" verze RR
Největší slabost všeobecně u 2T je koleno - opravdu vopruz na entou. Trefíš ho, i když budeš opatrnej. Za mě je pro neumětela, jako jsem třeba já, nutnost ochranná klec nebo velký šusplech ... každopádně investice za několik tisíc, pokud se má kupovat.

Pokud jsou pro ježdění nějaký sportovní ambice, nebál bych se EXC/HQ 250 4t. Je to víc podobný 200 2T, ale dole silnější a nemusíš se bát, že 90 kg je moc. 4T ti celkově odpustí o dost víc chyb než 2T - prostě tak to je, ale osobně mi to přijde takový víc sterilní a nepřináší mi to takový emoce, jako když podemnou bzučí 2T. I když třeba ve výjezdech na 2T nevyjedu to, co na 4T. Ale to je můj problém.
250 4T je hodně opomíjenej, ale pokud bych dnes přecházel na 4T, tak je to moje první volba, potom 300 - 350

100 000 je minimální základ na fungující enduro od rádoby renomovaných značek. Nemůžeš brát jen pořizovačku, ale nějaký základní servis před vyjetím, abys věděl, co vlastně pod sebou máš.
U každý starší motorky ti doporučím - pokud to není od někoho, koho 100% znáš - nechat rozhodit motor a vyřešit základní prevenci. Prostě počítat s tím, že po koupi do motorky naleješ klidně dvacku jako nic. ...
Celý život jsem kupoval jen jetý motorky, řešíl, že tohle a támhleto, vymrdaná hlava od špatně nalisovanýho vodítka, ojnice ko po nájezdu 300 mth, nefunkční tlumiče.... prostě tohle je opravdu loterie a čumím, jaký mrdky lidi prodávají za 100 a víc tisíc. Tohle si fakt pohlídej a ideálně kup na doporučení, abys trochu věděl, co. Tyhle endura jezdí všude, nemáš představu, kolik z nich si loklo vody při brodění, kolikrát motor vařil párky, kolik blbců to má a nemumí si pořádně vyprat vzduchový filtr a motor tím sakra trpí, .... Tohle je fakt děs. Nejseš starej na ježdění na enduru, ale seš starej na to, řešit hovna související s koupí "leštěnky po GO, díly doložím, ..." od nějaký zmrda

Zvaž možnost přišetřit a koupit novou motorku. Nová je prostě nová.
Za cca 160 máš novou 4T SWM 300 s motorem Husqvarna, na kayaba podvozku ... krásná hadimrška  ano a za dobrý peníze
Nebo kup něco zánovního rok starýho ... kde neproběhl zásah kutila domácího ...

Při koupi si vždy dej bacha na doklady a aby motorka byla schopná projít STK. Vždy vyžaduj evidenční kontrolu před koupí ideálně za tvý přítomnosti, ať si nenaběhneš. Vydřený štítky, špatně čitelný vin na rámu, ... je víc než častý.
U těch zánovních s podezřele nízkou cenou si dej pozor, aby u motorky s odpočtem DPH ... byla daň zaplacená. Tohle je poslední roky častý fígl, kdy jdeš motorku přihlásit a zjistíš, že ještě musíš doplatit dph, jinak ti ji nepřihlásí ... 

A ty přejezdy zvaž. Fízlové tě nachytají na zrcátkách, blinkrech, špinavá rz ... budeš mít zaplacenou pojistku, platnou stk, ale prostě se zrcátkama, blinkrama ... se v lese jezdit nedá. Jinak jsou to taky takový projebaný mth i když zatížení motoru při pohodový jízdě je minimální. Další věc je, že se vracíš unavenej z lesa a máš ještě jet xx km domů po silnici ... je to často nejtěžší věc z vyjížďky a25 , potřebuješ se přioblíct, myslet na to, abys měl benzín nebo benzínku po cestě. Je to spíš opruz pro tebe než pro motorku. Občas se po silnici taky vracíme a jedinou výhodu vidím v tom, že si pěkně srovnám a zabrousím špunty  big_smile 

 offline 

 

#13 01.10.2020 09:42:32

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


volvor:

V první řadě musím napsat, že hledáš něco co neexistuje! Motorka pro dvacetiletýho klučinu, který chce řádit a možná bude mít i ambice na něco většího a ty, kterej se budeš spíše kochat než někde uhánět.
Mladýmu by slušela EXC 200 a tobě nějaký hodný 4T 300-400 ccm.
Mě osobně strašně oslovilo Sherco 300 4T.
Je třeba brát zřetel i na to, ať mladej tu motorku zvedne, tak jako ty i po několikáté za jeden den. Nic velkého (450-500) mi na tohle nesedí.
Pokud opravdu jednu motorku, tak 4T 300-400 ccm. Sherco 300, KTM a HSQ 350, Beta 350, 390.
Ale pro mladýho by bylo daleko lepší začínat na 2T nejlípe 200 ccm. Na 4T člověk v uvozovkách jen jezdí, vozí se, když začíná, tak se jen přidává plyn a jede, což potřebuješ ty. Mladej naopak se potřebuje naučit hýbat, spojkovat a dávkovat plyn (2T), než začínat na 4T, na kterým bude mít lenivou jízdu nebo jak to napsat.  ano 

Editoval Small (01.10.2020 09:43:46)

 offline 

 

#14 01.10.2020 10:24:23

GG300
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 252
Založená vlákna
Motorka: BXT 300
Věk: 55+
3 0

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


Jak píše Small…..junior ať začne na 2T a ty to ukočíruješ – jseš ještě mladej kluk a dnešní 2T nejsou co bývaly Zetky.

 offline 

 

#15 01.10.2020 10:53:53

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


Janek: Díky, za obsáhlou radu. Docela mi otevřela oči a zároveň trochu i vyděsila. Musím s Tebou souhlasit. Xtrainer by asi z počátku vyhovoval, ale asi budeš mít pravdu, že v budoucnu by mě hodně limitoval podvozek. Chtěl bych si občas zajet na MX trať a sem-tam skočit jako za mlada.  :-) V 19ti jsem v Hronově na lavici roztrhnul travmvaj (JAWU 360),děsně si natlouk a to jsem jí měl na marzocchách. :-)) Ideální je nová nebo hodně mladá motorka. Na SWM jsem koukal, trochu mě zaráží hmotnost a malá rozšířenost. Dá se to v ČR rozumně servisovat?  Bohužel, 165tis za motorku asi nedám. Musím to promyslet. Projdu inzerci.
350 4T se nebráním, jen mám trochu strach z údržby. 2T mi přijde na údržbu jednoduší.
Někde výše padl nápad, takový kompromis, co 2T 250?

Závodní ambice nemám a myslím, že syn také ne. Přeci jenom sezení u PC je těžký soupeř. 
Přejezdy 40km jsem plácnul. Na hranu CHKO po silnici to mám nejblíže asi 25km. Enduro z PL mám za kopcem, ale přes hranice, takže musí být SPZ alespoň na přejezd.

Jak moc mladá a s jakým počtem mth. by měla být třeba KTM 350 nebo Beta 350, aby mě krom běžné údržby, nečekali větší problémy?
Chápu, že to je věštění z koule, ale alespoň orientačně.

Nevíte někdo o nějaké spolehlivé motorce, rád bych uniknul překupníkům a filutům.

Jaký je rozdíl v jízdní projevu mezi Betou 350 a 390?

Všem moc děkuji za pomoc a podnětné rady

 offline 

 

#16 01.10.2020 11:24:23

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


Jen doplním:
Mrkni ještě na WR250F třeba ročník 09. Do budoucna možnost nakitovat na 270 ccm a máš poměrně živou lehkou a "všestrannou" motorku.

Ať už budeš po výběru kupovat cokoliv, hlavně "5x měř a jednou řež". Ideálně vem někoho s sebou, kdo daný model zná nebo servisuje.
 cool   ano 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#17 01.10.2020 11:56:02

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


volvor: 350 je spolehlivá motorka a vydrží nemlich jako 450. Tohle vůbec neřeš, ale řeš to, že když koupíš jetou bez známý 100% ověřitelný historie, motor nech komplet zrevidovat. Prevernce je výrazně levnější, než řešit mrdy.

Ať je to jak chce, stejně bych si pro začátek koupil 4T motorku, když to máš pro účel, který popisuješ. Ty rozdíly, plusy/mínusy budeš objevovat delší dobu.

V žádným případě mi nepřijde 2T na údržbu a servis výhodnější, leda v tom, když si vše děláš doma sám. Jinak mi přijde 4T na servis levnější a jako větší jistota.

Jak píše Radůz, poohlídnul bych se po pěkný 4T 250 Yamaha i 10 let stará. Nebo KTM 250F od roku cca 15 výš. 250 F od KTM starších ročníků nejsou dobrá volba. Ani na servis tě to nesežere i když je to spíš jak hodinovej strojek  big_smile . Ty nový motory KTM drží fest a nejsou výjimky, když to najede + 500 mth na píst, když se k moto chová člověk slušně, jezdí se na pohodu ... Věř tomu, že v lese to bude pro začátečníka lepší, než 350, 450, .... až se seznámíš s celým ježděním, zjistíš, co a jak, tak vyměnit stroj. U endura mi přijde, že lidi mění motorky o hodně častějc než u silnic a je to práve i z důvodu změny preferencí, volby náročnosti terénu ...

To video, cos dával, mi přijdou některý věci dost těžký, pro začátečníka nesmysl, když nevíš, jak na to. To by balo jen trápení ... třeba zjistíš, že tě budou víc bavit rychlejší lesní, polní cesty, ... on ten extrem v enduru není pro každýho a znám víc lidí, který to chtěli jezdit a po roce odpadli než těch, co u toho zůstali a jezdí pravidelně, protože to není úplná sranda.

 offline 

 

#18 01.10.2020 11:57:13

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


volvor: .. napíši můj osobní názor, možná mě někdo poopraví-uvede v omyl: 
Pokud se zamyslím nad cenou nových motorek, je cena 2T vesměs stejná jak u nové 4T.  U 4T máš od nova do řádově 300-400Mth na motoru klid a servisuje se zbytek běžných komponentů.  U 2T děláš 80-100Mth píst... možná ses na tom cenově ve 400Mth stejně jak u 4T, kdy tě může čekat větší investice do rozvodů apod.  Za mě by tedy 2T měly být levnější, ikdyž teď se prodávají jak rohlíky, vstřikování atd takže cena poměrně vysoká s tím že za chvilku do toho zas budeš muset investovat.

Já koupil 4T s 27mth, mělo to originální pneu z výroby, dva škrábance na plastech jinak fakt jak nová.  Jedině takto jsem věřil že to má najeto to co má...  (Ono model např. 2020 motorky můžeš koupit pomalu už v létě 2019, za dva roky střelci najedou 150-200mth..)

Zase více jeté motorky je lepší skrz servis brát 2T... nehrozí nenadálé překvapení z vysypaného motoru a investice 20-30tis apod...


A co se týče hmotnosti při zvedání apod... např. 500 je asi o necelé 2kg těžší než 350 KTM.. pro zvedání zanedbatelné, jinak rámově v daném roce všechny motorky stejné. Při jízdě je pak objem motoru a pohyb větší hmoty pístu samozřejmě znát.. to ano... A zase rozdíl např. u KTM model 2014-16 a 2018 a novější.. (odlehčení, lipol baterka, jiná stavba...) model roku 2009 je fakt jiný než 2018 apod..

Dále otázka - kolik váží synek?.. aby naladění podvozku odpovídalo alespoň trochu oběma..  je rozdíl když se kluk 75kg plácá v lese a ty 90kg chces občas na MX trať...



p.s. za mě, raději přihodit 20-30tis a vzít něco zánovního... do budoucna se ti to vyplatí ano 

Editoval Toman (01.10.2020 11:59:05)

 offline 

 

#19 01.10.2020 16:20:18

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


Kup si nějaký dual-sport. To co jezdí mládenci v Polsku má od toho co budeš jezdit ty ještě daleko.A jestli ke každé vyjížďce v terénu přihodíš 50-80 km na přesun... potěšpánbůh.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#20 01.10.2020 22:20:30

Re: Výběr moto pro starého začátečníka.


250 4T na inzerci moc není. Co si myslíte o motorce v odkazu, má to smysl
nebo už má dost nakroutíno a potencionálního kupce čekaj problémy?

https://www.motohora.cz/husqvarna-fe-350/15_88

a nebo:

https://www.tipmoto.com/motorky/sherco/ … acing.html

Editoval volvor (01.10.2020 22:30:31)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů