INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Nechat si udělat repas podvozku není marné!
- Martin993
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 763
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300
- Věk: 24
- 0 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Jak je to se servisem a cenovou náročností u traxu a cone valvů? Zvládne to dealer zrepásnout nebo to posílají do Rakouska?
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Martin993:
Normálně ti to udělají i u nás a ceny už nejsou takovej rozdíl oproti serii, interval 30 mth ale u hobika to je vic samozřejmě
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Toman:
Jo to půjčeni je nebezpečný u mě to začalo pujčenim předků a už to jelo nejdřív koupě starších Cone valve pak dozadu sölva a výsledek je tohle
Editoval roxteedy (04.09.2020 17:46:47)
- Joraell
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1141
- Založená vlákna
- Motorka: Husky TC 250
- Věk: 34
- 3 7
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Stann:
Rekl bych ze bude lepsi koupit delsi tahlo prepacka
Nekrmte toho Trolla !
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Joraell: Delší kost přepáčka nekoupíš ani nevyrobíš, protože dětský KTM/Huska žádný nemají Zkušenost s kroužkem nemám, nepotřebovali jsme, ale zkrátí ti to chod tlumiče. Počítej s tím, že budeš mít hodně stlačenou pružinu, takže to bude asi hodně tvrdý a na váhu prcka málo pružit. Až dostane jistotu, tak to odděláš a jezdíte, tak bych to vyzkoušel
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Fantom1945: Pružina by šla povolit cca o 15mm, tak by to mohlo být skoro stejně tvrdé. Teď už jen musím sehnat někoho, kdo by to udělal. Zatím se s tím pere statečně, i když nedosáhne na zem
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Stann: Ufoukni mu ještě předky, ať to trošku sedne, asi bych to moc víc neupravoval. Už je skoro podzim a do jara se ti mladej vytáhne. To že nedosáhne úplně na zem, není taková tragedie, taky jsme to řešili, když mladej přecházel na větší a větší. Je to lepší, než kdyby ti tahal nohy po zemi Stačí přistavit nějakou bedýnku a startuje a zastavuje na ní.
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Fantom1945: Předek je na minimálním tlaku a popuštěný co to šlo. Na start má "špalky" pod každou nohu vysoký skoro 20cm, při zastavování ho musím chytit
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
začal mě téct olej z předního tlumiče,..tak jsem to proštoural kouskem plastu na čistění vidlic a pomohlo to,..teda jestli tam ještě nějaký olej zbyl kdybych chtěl vyměnit olej kolik se ho tam dává? po repasu mám 40mth,..takže se mě ještě nechce dávat 3000+ za komplet,... EXC250 2014
a jen tak btw jak často dělate předky? díky za každé info
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Rischwon:
Dává se tam něco kolem půl litru, tak pokud ti trochu vyteklo kolem gufera, tak to bylo minimum a oleje je tam ještě dost :-).
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Ahoj, mam dotaz. Ma nekdo vysledovane jestli je rozdil v zivotnosti tlumicu,pruzin kdyz nejezdim jestli je moto na stojanu, nebo jen oprene o zed. Ja mam moto vetsinou pres zimu v garazi pod polickou kam se na stojanu nevejde na vysku, tak me zajima jestli je tam nejaky rozdil. Je je me jasne ze asi to nebude moc ale treba nejaky odbornik me rekne jaky je tam rozdil jestli vubec nejaky je.
- koll
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 907
- Založená vlákna
- Motorka: 300 exc 2017
- Věk: 29
- 5 2
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Norous123:
Když se na tohle ptáš tak to nepoznáš. Olej degraduje, může se v tlumiči srážet voda, kal si sedá, pružiny se unavujou (jak při stání tak jízdě) jako hobby jezdec nepoznáš nic. Stávšlo se mi že přes zimu začne téct vidle, už se mi to par sezon nestalo - důvod nevim
- wáca
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1810
- Založená vlákna
- Místo: Liberecký kraj
- Motorka: XRV 750 Africa Twin
- Věk: 22
- Tel: 723-735-777
- 11 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Pánové poradíte jakou koupit vazelinu co se dává mezi gufero a prachovku ? Co jsem Koukal tak tam mám dost hustou vazelinu teda. Diky
Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-)
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
koll: nemáš ju posledné sezóny v zime na stojane?
Vazelínu dávam od MOL voduodpudivú nie moc hustú ako aj pod guferá kolies a do prepákovania Ku oleju tlmiča ani pod prachovky nevytečie
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Skoro se divím, že si z motorů nevyndáváte vačky, aby nezůstávaly zmáčlý pružiny ventilů ... Přitom pružiny na ventilech zpravidla přežijou celý auto o několik desetiletí ... Nechat motorku opřenou o zeď samozřejmě pružiny nepoškodí a neunaví. ono stačí neodpuštět po jízdě vzduch z předků a i to pomůže, že pružina není tak namáhaná. A na poškození gufer to samozřejmě vliv nemá žádný. Pokud začnou gufera téct po zimní odstávce, tak to může být i degradací materiálu, což u kvalitních gufer není. Hlavní příčina ale bude jednoduše bordel a asi i ta vazelina, kterou tlačíte mezi prachovku a gufero. Při používání moto je plná bordelu a to toho nejjemnějšího. Vlastně se z toho udělá brusná pasta. Nejhorší jsou zaschlý zbytky na chromech. Některý typy bláta po zaschnutí drží jak nějaký cement. Stírák to nestrhne a už to jezdí po guferu ... Po jizdě dát moto na stojan a chromy pořádně očistit. Tohle prodlouží životnost gufer asi nejvíc. Dál jsou to drobný sekance na trubkách. Netýká se to všech, ale má to snad naždý enduro, který jezdí a padá v kamenech. On stačí i jeden malý sekanc a gufero je game over během chvilky. Na to stačí pár tahů nejjemnějším brusným kamenem po trubkách. Tímhle je cítit i to, co není na první pohled vidět. Hrana se zahladí a nedrbe gufero. Případný "důlek" potom sice tahá olej z nohavice, ale nikdy jsem s tím neměl žádný problém, je to minimum množství. Další chyba, která je dost častá, když si leštíte trubky, tak to nedělat pouze v ose, jako když si honíte péro, ale je dobrý kouknout. jak vypadá honování a ten samý povrch dělat i na trubkách. Další důležitá věc je naučit se montovat správně přední kolo, protože si tipnu, že víc než 50% majitelů to neumí. Taky velký vliv na životnost tlumičů. Podle mě jsou nejlepší prevence takový ty "přídavný" stíráky myslím od SKF. To mi fungovalo
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Janek napsal(a):Skoro se divím, že si z motorů nevyndáváte vačky, aby nezůstávaly zmáčlý pružiny ventilů ... Přitom pružiny na ventilech zpravidla přežijou celý auto o několik desetiletí ... Nechat motorku opřenou o zeď samozřejmě pružiny nepoškodí a neunaví. ono stačí neodpuštět po jízdě vzduch z předků a i to pomůže, že pružina není tak namáhaná. A na poškození gufer to samozřejmě vliv nemá žádný. Pokud začnou gufera téct po zimní odstávce, tak to může být i degradací materiálu, což u kvalitních gufer není. Hlavní příčina ale bude jednoduše bordel a asi i ta vazelina, kterou tlačíte mezi prachovku a gufero. Při používání moto je plná bordelu a to toho nejjemnějšího. Vlastně se z toho udělá brusná pasta. Nejhorší jsou zaschlý zbytky na chromech. Některý typy bláta po zaschnutí drží jak nějaký cement. Stírák to nestrhne a už to jezdí po guferu ... Po jizdě dát moto na stojan a chromy pořádně očistit. Tohle prodlouží životnost gufer asi nejvíc. Dál jsou to drobný sekance na trubkách. Netýká se to všech, ale má to snad naždý enduro, který jezdí a padá v kamenech. On stačí i jeden malý sekanc a gufero je game over během chvilky. Na to stačí pár tahů nejjemnějším brusným kamenem po trubkách. Tímhle je cítit i to, co není na první pohled vidět. Hrana se zahladí a nedrbe gufero. Případný "důlek" potom sice tahá olej z nohavice, ale nikdy jsem s tím neměl žádný problém, je to minimum množství. Další chyba, která je dost častá, když si leštíte trubky, tak to nedělat pouze v ose, jako když si honíte péro, ale je dobrý kouknout. jak vypadá honování a ten samý povrch dělat i na trubkách. Další důležitá věc je naučit se montovat správně přední kolo, protože si tipnu, že víc než 50% majitelů to neumí. Taky velký vliv na životnost tlumičů. Podle mě jsou nejlepší prevence takový ty "přídavný" stíráky myslím od SKF. To mi fungovalo
Musím dát 100% souhlas akorát s tou montáží kola, bych nebyl tak "skromný"... dle mých zkušeností, je to procento daleko horší a přitom, utažení/usazení kola, respektive př.osy ve vidlicích a vidlic v brýlích, je alfa a omega fungování a životnosti....
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
|