INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Dost mi to zamotalo hlavu lebo momentalne som bez motorky, predal som posledný karburátor ( ktory som ledva predal na bazos čo sa nikto neozyval a to bola naozaj leštenka a doplnky velmi drahe ) my sme aj pisali Cyprianovi ktorý vyslovene sa obaval TPI a kupil neviem či 6 poslednych Karburatorov do zasoby ( australsku verziu 2018,) a teraz je velmi spokojny s TPI 2020. Ideme v sobotu na zavody tak sa realne budem vsetkych majitelov pytat na problemy lebo so shercom ani Betou nemam skusenosti. Mal som 4 KTM a BEZ jedinej chyby, verím jej stále až kým son nenašiel toto forum
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
revolution napsal(a):.... Mal som 4 KTM a BEZ jedinej chyby, verím jej stále až kým son nenašiel toto forum
Buď v klidu, odbornost tohoto fóra končí u modelu NÁMAHA TT, TTR, TTRE, ... . Za to můžeme děkovat adminovi a jeho moderátorům. Tady klidně můžeš napsat, že TPI jezdí pozadu, že praskaj převodovky jak na běžícím pásu, ... to je v pohodě, můžeš ohledně TPI psát doslova Ho*na o tom, jak 18, 19 byly nevyladěný a že prej 20 je už vyladěný ... jen u toho nesmíš napsat kur*va, do*ici, ... důležitý jsou pravidla a ne podstata příspěvku, jeho reálná hodnota. Takže když napíšu KTM je kurva dobrá motorka, tak je to na BAN za sprostý slovo.
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Janek:Co to zase píšeš za hovna? Model 20 je nejhorší? Ty jsi model 18-20 viděl max. na obrázku a zase tady děláš jako bys to vše jezdil. Model 18-20 jsou povedené modely na rozdíl od tebe mám a i lidi znám co to jezdí. Nikdo žádný problém. Tak šoupej nohama a nedělej vlny.
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
metro napsal(a):Janek:Co to zase píšeš za hovna? Model 20 je nejhorší? Ty jsi model 18-20 viděl max. na obrázku a zase tady děláš jako bys to vše jezdil. Model 18-20 jsou povedené modely na rozdíl od tebe mám a i lidi znám co to jezdí. Nikdo žádný problém. Tak šoupej nohama a nedělej vlny.
Hele buřtíku, sám si šoupej nohama a neser se do mě nebo mi pošli adresu a přijedu si to s tebou vyříkat ať tu pořád nezasíráš fórum Přečti si nejdřív, co tu o TPI píšu. Ano, model 20 není tak povedený, jako 18 - 19, kde se v podstatě řešilo jen naladění motoru a možnost map. Dál nemá cenu nic rozebírat, protože se to otočí stejně jako v tvým případě. Mám odjeto cca 300 mth s klukama, co jedou TPI od 18 do 20. To byla doba, kdy jsi ty měl o TPI jen vlhký sny. Jezdím s pánem, co měl 2. TPI prodaný V ČR ... Vidím, jak to funguje, vidím + a - těch motorek. Nic nepodceňuju a nepřeceňuju. Všichni Mattighofenu věrní okolo mě přechází na TPI nebo o tom uvažují a nedivím se.
Editoval Janek (15.07.2020 19:49:18)
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Janek napsal(a):metro napsal(a):Janek:Co to zase píšeš za hovna? Model 20 je nejhorší? Ty jsi model 18-20 viděl max. na obrázku a zase tady děláš jako bys to vše jezdil. Model 18-20 jsou povedené modely na rozdíl od tebe mám a i lidi znám co to jezdí. Nikdo žádný problém. Tak šoupej nohama a nedělej vlny.
Hele buřtíku, sám si šoupej nohama a neser se do mě nebo mi pošli adresu a přijedu si to s tebou vyříkat ať tu pořád nezasíráš fórum Přečti si nejdřív, co tu o TPI píšu. Ano, model 20 není tak povedený, jako 18 - 19, kde se v podstatě řešilo jen naladění motoru a možnost map. Dál nemá cenu nic rozebírat, protože se to otočí stejně jako v tvým případě. Mám odjeto cca 300 mth s klukama, co jedou TPI od 18 do 20. To byla doba, kdy jsi ty měl o TPI jen vlhký sny. Jezdím s pánem, co měl 2. TPI prodaný V ČR ... Vidím, jak to funguje, vidím + a - těch motorek. Nic nepodceňuju a nepřeceňuju. Všichni Mattighofenu věrní okolo mě přechází na TPI nebo o tom uvažují a nedivím se.
Janku a pořád jenom jezdíš s klukama co mají tpi a víš co ti řeknou nebo máš/měl jsi vlastní? A když je tpi taková pecka nesmrtelná uz 3 roky a máš nejlepší kámoše ve fabrice proč máš Betu? A když hodnotíš moji rychlost jak jsi letos skončil na provinčních závodech?
Editoval roxteedy (15.07.2020 21:07:54)
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Janek napsal(a):došlo ke změně technologických postupů montáže ... a model 20 má víc výrobních vad
Ahoj Janku, mě a kamaráda co má TPI 20 by zajímaly konkrétní výrobní vady.
Díky moc
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Jezdíme 4 TPI 2020 a nikdo žádný problém oproti 18-19. Na rozdíl od Janka jsem měl modely 2018 i 2019 a měl jsem možnost ověřit kvalitu zpracování i montáže.
Janek: Motorex 710, 800 bych si už nenalil ani do koloběžky. Jsou lepší oleje, ověřeno nejen pocitem, ale měřením dílů mikrometrem .... sami zkoušejte
- že se o tak důležitý poznatek nepodělíš.... To je zase plácnutí do vody a pouhý pokus o provokaci. Ověřeno nejen pocitem??? Ty pocitem poznáš kvalitu oleje??? A měřením dílů mikrometrem provedeno na adekvátním vzorku (stejná provozní zátěž, stejný jezdec, stejné otáčky, stejné provozní podmínky, stejné mth...)??? A kdo ta měření dělal? Předpokládám, že ta informace není tajná a poskytneš jméno toho, kdo měření prováděl. A ideálně i výsledky, aby si potvrdil svoje tvrzení. Pokud ne, je to jenom fabulace...
Editoval JirkaR (16.07.2020 08:34:39)
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
JirkaR napsal(a):Kámoš na EXC 2020 problém se spojkou. Samotné tělo zkontrolováno, vše čisté, dírka z rezervoáru průchozí. Odpojená hadice. Pokud nasadí do pumpy píst a snaží se napumpovat, nejde ven žádná kapalina. Pístek se hýbe v plném rozsahu, testováno s páčkou i bez.
Závada odhalena. Dal do spojky minerální olej od Motorexu pro spojky (prodal mu ho prodejce s tím, že tam patří). Ten po pár hodinách způsobil nabobtnání gumiček pumpy, které se zvětšily a zakrývaly vstupní otvory kapaliny. Proto pumpa nejela. Původně zkoušel najít závadu i s pístkem ze jiné spojky, ale protože tam dal ten samý olej a zkoušel to až ráno, tak se scénář opakoval a nechal ho bloudit v kruhu. Trápil se tím 3 dny. Vyřešeno novou Brembo repas sadou a výměnou kapaliny. Má u mě teď v telefonu nick "senior clutch specialist"
- koll
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 907
- Založená vlákna
- Motorka: 300 exc 2017
- Věk: 29
- 5 2
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
JirkaR:
To si neumí přečíst ani to psaníčko na víčku?
Na dvou 300 tpi 19 teď okolo nás odešel senzor tlaku klikovky. Jedna 86 mth druhá 102, doteď obě bez problemu ale s touhle závadou je motorka nepojízdná. Na senzoru nejde nic opravit/vyčistit a stojí myslím 2700
Editoval koll (16.07.2020 13:09:02)
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
koll: Tohle ale vzniklo bohužel z preventivní údržby. Objednával řetězovku a další díly a vzpomněl si, že by vyměnil i kapalinu. Tak prostě objednáváš hromadu věcí na motorku, řekneš že potřebuješ ještě na to samý tříkilo, co ti dal ostatní díly, taky kapalinu do spojky a nepátráš. Spoléháš, že když se prodavač otočí a dá ti pixlu, tak ti dá to správné. Nenapadlo ho to zkontrolovat. Na druhou stranu, chybami se člověk učí.
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
tady spíš o nějakou konkrétní záležitost jde o prosté vyvolání flame-u... za každou cenu... neodporovat, to ho na.... nejvíc...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Jezdi nas 5 kluku. 3x 2019 2x 2020. Kluci na 19 maj nalitany 150+. Nikdy nikdo nemel zadnej problem. Olej davame dle manualu a FILTRY delame KAZDOU jizdu. Nejvic me pobavi kecy typu prilej olej do benzinu. Je to naprosta blbost. Hlavne lidi delejte ty filtry a nesvadejte to, ze zadrete protoze tam byl motorex a ne motul 🙄. Nedavno sme delali zadreny exc 18. 50 mth od novoty. Ale tolik hliny v motoru sem jeste nevidel. Delejte ty fitry proste 😀
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Oscarwild napsal(a):Jezdi nas 5 kluku. 3x 2019 2x 2020. Kluci na 19 maj nalitany 150+. Nikdy nikdo nemel zadnej problem. Olej davame dle manualu a FILTRY delame KAZDOU jizdu. Nejvic me pobavi kecy typu prilej olej do benzinu. Je to naprosta blbost. Hlavne lidi delejte ty filtry a nesvadejte to, ze zadrete protoze tam byl motorex a ne motul 🙄. Nedavno sme delali zadreny exc 18. 50 mth od novoty. Ale tolik hliny v motoru sem jeste nevidel. Delejte ty fitry proste 😀
přesně, vždy kroutím palicí, když poslouchám, jak filtry mění ob výměnu oleje.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
JirkaR napsal(a):.... Trápil se tím 3 dny. Vyřešeno novou Brembo repas sadou a výměnou kapaliny. Má u mě teď v telefonu nick "senior clutch specialist"
A co si dáš do nicku ty? První věc, když zavolám KOMUKOLIV z okruhu svých kamarádů z endura s tím, že bla bla bla mám problém se spojkou, bude otázka, "Cos tam wole nalil?" A druhá, "Neumíš ty wole číst?" A třetí u většiny bude, "Hele nalož to a přivez, podívám se ti na to". A ty si místo toho dáš k dotyčnýmu jiný nick Hlavně že se našel viník v prodavači. Máš každý rok nový TPI ... a neumíš vyřešit po telefonu pár jednoduchejma otázkama, co je za problém u triviálnosti, jakou je ovládání spojky. Zapojení offmota v tomhle případě je opravdu k pobavení. Kde bereš odvahu řešit něco ohledně složitějších věcí, jako je třeba mazání motoru ... A měls vůbec někdy v ruce mikrometr? Když ti dám fotku, přečteš si z něj, co je na něm naměřeno? Mám pocit, že ani jedno. Budíš tu zdání "odborníka", ale myslím, že by bylo dobrý, abys zůstal u popisu, jak se ti na motorce sedí a jak z ní dobře vidíš před sebe. To je to jediný, co od tebe při popisu rozdílů 2018 - 2020 beru jako relevantní . To nemyslím vůbec zle, tvý silný stránky budou jinde , takhle je to u každýho a je to tak správný. Takže prosím, aby ses nerozhodl, že se urazíš. Mě osobně, když pominu naladění map u 250, kdy mi příšla 19 nejhorší, přijde jen jeden rozdíl, a to je právě ergonomie. Když sednu na 20, jsem na ní jako doma píšu o HQ (EXC se stejnou mapou jako je v HQ, jede jinak.) Pokud bych si měl vybrat mezi EXC a HQ, vezmu EXC. Upřímně je mi úplně jedno, jestli máš x tý model TPI nebo jedeš XT 350 ... vždycky mě víc zajímá, kdo jak na čem jede, hodně koukám, všímám si rozdílů ... a to je to, co mě zajímá. Když vidím, jak si někdo po karbecu 2T nebo po 4T koupí TPI a jde najednou hodně nahoru, vidím, že to nebyla špatná volba pro toho člověka, to samý, když přejde na Betu, nebo jen když změní objem ... někdy vidím i opak, že se přechod nepovedl, že se jezdec trápí na jiným stroji ... vidět tyhle změny je pro mě zdrojem poznání a porozumění. Jsem rád za rozmanitost, za to, že v lese vidím dost různých jezdců na různých moto a za každýho, kdo nejde cestou davu Klidně se přijeď svézt, dáme pár blbinek ... když tak SZ
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Oscarwild napsal(a):Jezdi nas 5 kluku. 3x 2019 2x 2020. Kluci na 19 maj nalitany 150+. Nikdy nikdo nemel zadnej problem. Olej davame dle manualu a FILTRY delame KAZDOU jizdu. Nejvic me pobavi kecy typu prilej olej do benzinu. Je to naprosta blbost. Hlavne lidi delejte ty filtry a nesvadejte to, ze zadrete protoze tam byl motorex a ne motul 🙄. Nedavno sme delali zadreny exc 18. 50 mth od novoty. Ale tolik hliny v motoru sem jeste nevidel. Delejte ty fitry proste 😀
To jsem dostal jako jednu z prvních rad od xfanyho 3 x V - Voda, Vzduch, Volej , ale tohle nemůžeš myslet vážně. Přes zimu, kdy se nepráší, jedu filtr klidně 25 mth. Používám přes něj na radu TomR1 "zdravotnický" síťky na hlavu a to prodlouží životnost filtru cca na dvounásobek ... Ale i tak filtr čistím až když je na něm vidět, že je potřeba ho čistit. Dokonce se mi párkrát stalo, že jsem i po jedný kurwa prašný celodence jel v závěru takový jetel, že jsem cítil úbytek výkonu a byla i vysoká spotřeba ... filtr obalený vrsvou, kterou jsem loupal jako banán ....ale ani v tomhle případě NENÍ MOŽNÝ, aby se někomu dostalo bláto do motoru. Je to nesmysl, leda by byl filtr špatně nasazený nebo jiná netěsnost od filtru k sacímu hrdlu. U dobře nasazenýho filtru, který je dobře inpregnovaný, žádný bláto ani prach do motoru neprojde i při velkým zanesení. Naopak, čím je plnější, tím menší póry pro prostup jsou. Podle zdejšího odbornýho měřítka jsem nejspíš prase, ale na EXC 200 je po cca 250 mth +přičti 85 mth po prvním majiteli krásnej válec s opotřebením 0,01 mm na 3 písty. Proto vím, že nedělám nic špatně . Posledních cca 100 mth jel moto mladej závodník, kterej jede (1. místo OK Cup 2019 a to začal na moto v 2018, kdy skončil v OK Cup někde za 40. místem). Sám jsem motor držel taky pěkně pod krkem ... ono to ani jinak moc dobře nejde s 85+kg suchejma.
Největší problém s filtrem u většiny tzv. offmoťáků je, že neumí fitr ani pořádně vyprat, je jim líto vyhodit několikrát praný/ždímaný/narušený aniž by to bylo evidentní) a snížení životnosti pístu, válce/záděry, ... si přivodí sami vlastní blbostí nebo tím, že následujou blbý rady jiných.
Naneštěstí, ale už s letitou tradicí, tu obraz kvality/nekvality konkrétních typů moto, jejich součástí ... tvoří hloupí lidé Spíš je to vlastně k pláči. Já jsem idiot, ale co tu čtu poslední dobou .... Jasně, žádnej učenej z nebe nespadl, ale evidentně blbce, mě nevyjímaje, sem házeli vidlema A to je oč tu běží. Největší vada TPI a všeho dalšího je mezi sedačkou a řídítkama ... není to ani špinavej filtr . I když u TPI jeden neví . Tam bych všechny ty záděry úpně neházel na uživatele. Ale jak jsem četl na offmotu od jednoho "odborníka" - Dvacítka už je vychytaná .
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Janek napsal(a):Oscarwild napsal(a):Jezdi nas 5 kluku. 3x 2019 2x 2020. Kluci na 19 maj nalitany 150+. Nikdy nikdo nemel zadnej problem. Olej davame dle manualu a FILTRY delame KAZDOU jizdu. Nejvic me pobavi kecy typu prilej olej do benzinu. Je to naprosta blbost. Hlavne lidi delejte ty filtry a nesvadejte to, ze zadrete protoze tam byl motorex a ne motul 🙄. Nedavno sme delali zadreny exc 18. 50 mth od novoty. Ale tolik hliny v motoru sem jeste nevidel. Delejte ty fitry proste 😀
Ale jak jsem četl na offmotu od jednoho "odborníka" - Dvacítka už je vychytaná .
To je taky jedinej tvuj zdroj informaci co se kde doslechnes nebo doctes a pak se tu biješ v prsa a vydáváš to za svoje zkušenosti Já jsem dostal info ze 20 uz je vychytana tak jsem to koupil abych si to ověřil narozdíl od tebe ty o tom budes jen do nekonečna plácat svoje rádoby zkušenosti
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Som v žaškove na countrycrosse, pýtal som sa väčšiny majitelov 2020. Nikto nemal ziadne problemy, polovica dava motorex cross power, polovica motul 710 lebo im nesedi motorex a poznajú chalanov co zadreli motorku s motorexom. Olej do nadrze navyse je kktina to nikto nerobi.
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
revolution:
Jenže to jsou jenom lidi co na tom jezdej a zavodej... ty nic nevědí Janek to totiz vi nejlip protoze ma betu a nejlepší kamose na vývoji v ktm... 😂😂😂
|