Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Ktm 790

#121 01.06.2020 15:59:03

Re: Ktm 790


offroaderTE:

Když už se dívám na nějaký test jakou motorku si v životě nekoupím, tak to jsou videa o endurech. Sršňa sleduju rád, ale vlastně si z toho co říká nic neberu ohledně motorky. Jen mě baví, jak to po lopatě, vidlácky podává. Prostě se nesere, což se mi líbí. o ten test vlastně vůbec nejde  lol 

 offline 

 

#122 01.06.2020 17:59:59

Re: Ktm 790


JirkaR napsal(a):

offroaderTE: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej... Když chci vidět vypovídající test endura, je naštěstí dost zahraničních recenzí.

Všeobecně je to zakořeněno v lidech z dob bolševika, že vše musí být zkorumpované a podplacené. Hodně lidí soudí podle sebe. Je to smutné, nikdo si to nechce připustit, ale bohužel to tak je. Nebudu se tu dohadovat, jestli ten, nebo tenhle test je lživý ( jak psal Miguel tobě guláš chutná, mě ne). Tobě vyhovuje zahraničí recenze protože stoprocentně je pravdivá, protože testy v Česku jsou přece všechny podplacené a já se tomu musím smát.


Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj

 offline 

 

#123 01.06.2020 23:39:53

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1461
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Ktm 790


Toho advíka 790r si chci určitě vyzkoušet ale myslim si že 950 SER z baráku nepujde zase takovej posun to nebude hlavně v terénu a těch max 300km za den na silnici moje prdel zvládne.
Jel někdo obě tyto moto a má porovnání hlavně v terénu-myšleno ne jen šotoliny a lesní cesty prostě offík na těžkej z nazutejma mx-enduro gumama.
Jinak tu lavici bych na ser-ku dal taky wink 

Dékuji.


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#124 02.06.2020 06:15:51

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Ktm 790


Prochal11: není úplně jednoduché ty mota porovnat hmm většinou majitel SERka, které má "v ruce" a detailně vyladěné k obrazu svému (nastavené pérování, sekundární převod, poloha řídítek, páček, řadičky, ale i pneu a tlaky aj.) sedne na chvíli, na 790R v základním nastavení, nebo v nastavení dle představ úplně jiného pilota - majitele.... Najdi dnes naprosto sériové SER a porovnávej ho se sériovou 790R...

Pocitově ať jedu nebo jen tlačím z dílny, je 950 obrovská a těžká motorka, 790 je lehké, přerostlé EXC... když si odmyslíš, vjemový šok, ze zdánlivě dole široké nádrže, je motorka všude kde sedíš i stojíš extra úzká ano ... pro opravdu OFF ježdění, jsou u 790 "tragédie" široké ráfy, hlavně zadní, odpovídající rozpláclé 150ce gumě, která zajistí vysokou stabilitu, při palbě na silnici i s nákladem +200kg, ale v terénu je to celkem marnost a to i když se najde dobrodruh, který na ráfek 4,5" "naprzní" gumu 140/80 a31 pořád je to zoufalství.... pokud chceš opravdu OFF-bike je nemalá investice do kol, s ráfy 1,85" a 2,50" vlastně nutnost... pak je to už totální kolo ano s opravdu RALLY podvozkem ano pro nás, řadové smrtelníky, je sériový X-Plor opravdu TOP a i Sršeň, někde mezi řádky, přiznal že pro běžné enduromrdání je je jeho příplatkový podvozek až neúměrně tuhý a tvrdý...

Motoricky je to opět o zvyku v ovládání a chování motoru s karbecy a se vstřikem, ten projev je prostě jiný a musíš se na něj přeladit hlavně ty a tvoje zápěstí, což zas není otázka krátkého svezení, pak je 790 o fous živější a ostřejší, ale možná s o fous slabším spodkem... dík lehké klice, nejde podtočit tolik jako 950...

OFF-ABS a kontrola trakce je těžce návyková a když se naučíš jí správně využívat, je to obr pomoc a posun ano 
A úplně jiná písnička, je porovnávání na téma spotřeba/dojezd tongue 

Prostě, pokud bys srovnával "svou" vychytanou/doladěnou 950 se kterou jsi sžitý, se "svou" vychytanou/doladěnou 790 s kterou máš stejně najeto, myslím že by to byl mega posun vpřed ano  ano  ano 

Další, otevřená kapitola, je a bude dlouhodobá spolehlivost u 790, ale i ta se krom počátečních much, jeví dobře, já mám za rok jen (bezproblémových) 8000km s nemalým off podílem, ale na F.B. si píšu s klukem z Čech, který za rok ou2  dranděním po Balkáně aj. už atakuje 40tkm a bez závad ano 

Editoval PETARDAK (02.06.2020 07:48:19)


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#125 02.06.2020 07:55:41

bolux
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: tt 600s , kle 500
Věk: 26
1 0

Re: Ktm 790


Prochal11:
myslím že snad Žlábek zkoušel jak serko tak 790, a 790 je prý zas o třídu jinde, uplně ve všem

 offline 

 

#126 02.06.2020 08:19:10

Re: Ktm 790


bolux napsal(a):

Prochal11:
myslím že snad Žlábek zkoušel jak serko tak 790, a 790 je prý zas o třídu jinde, uplně ve všem

jako s tím gulášem, tobě chutná, mě ne, kdo má pravdu? big_smile 
SER s 36 litry paliva /Safari tank plus zadních 6 litrů/ mi ukázalo na váze 200 kilo. LC8 je megazábavný motor, nic lepšího jsem neřídil, ale mám svody dva do jednoho, což se projeví na daleko lepším projevu.
No a s tím souvisí, že mi to trochu víc topí, protože v sérii s 2 laufama SER netopí vůbec, ale vůbec, to jsem asi u jiné motorky nezažil, zřejmě tím, jak není nikde oplastovaná. No a nehorázně žere, to stříkačka určitě nedělásmile
Nemá žádnou elektroniku, žádné kontroly trakce, ABS, nic. Takže klidně můžu přezout na motárdové kola a nebude mi elektronika blbnout apod. Z druhé strany, doba je jinde, chytře nastavená elektronika
ti zachrání život na asfaltu při krizovém brždění, v terénu furt motorka nelítá ze strany na stranu, nemusíš nonstop spojkovat...
Motor ze 790ky mi přišel dost nudný, proti LC8.
Takže bych to řekl asi takhle: na zábavu, na vyblbnutí na polňačkách a šotolinách, tam by mě asi SER bavilo víc. I po patnácti letech ta motorka stojí 200+ a objevuje se jich sakramálo, takový osud 790ku určitě
nepotká, navíc nejpozději příští rok bude určitě 9kilo /možná bude dřív HQ Norden 901, možná budou stejně?/. Ale jako každodenní motorka v současném světě bude 790ka vítěz...

Editoval Miguel (02.06.2020 08:19:56)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#127 02.06.2020 08:23:57

Re: Ktm 790


Měl jsem doma a současně testoval oba naprosto sériové stroje. SER je prostě jedinečný Kult Bike své doby. Analogový s pořádnýma koulema a taky žízní. Na váze je lehčí než 790, pocitově je to jiné SER je vysoké, malý rejd. Není to motorka pro každého..

790 je produkt na vyděláváni peněz, částečně made in China. Po koupi pro off ježdění je třeba ještě zainvestovat, jak bylo řečeno.. po presednutí ze SER je to takový tlustý kastrát se zřejmě zasahujícími asistenty, pro mě jakoby nesvobodná na plynu (těžko popsat)
Po zvyknutí si a nasazení správných kol je to univerzální a aktuálně asi nejlepší off 2v bike, co je ke koupi. Přesto, že mi na ni vadí spousta konstrukčních řešení.. je to vlastně Duke 790 u kterého Ktm našla způsob, jak ho prodávat o 100tisíc dráž 😎

 offline 

 

#128 02.06.2020 08:27:43

Re: Ktm 790


Podle mého je asi stejně lepší /stejně řešené nádrže, obě motorky mají štít, Superenduro je trochu jiná kategorie/ srovnávat s 990 Adventure, což se koneckonců i jinde stalo
https://www.advpulse.com/adv-bikes/ktm- … adventure/


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#129 02.06.2020 08:47:38

Re: Ktm 790


A jen doplňková informace, ve stejném roce, kdy stálo 990 Adventure R  - 369 000 Kč, stálo Super Enduro R - 350 000,- takže laciné taky určitě nebylo. A to jsou ceny z roku 2006, kdy byla průměrná mzda cca 20 000,
dneska máme 34 000 a ceny jsou prakticky stejné...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#130 02.06.2020 09:20:51

JirkaR
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 353
Založená vlákna
Tel: mobilní
2 0

Re: Ktm 790


jopr:

Hodně lidí soudí podle sebe.

Předpokládám, že pořekadlo "podle sebe soudím tebe" si právě pravděpodobně uplatnil na sebe a tím vymyslel tu věc s komunismem. Neznám tě, ty neznáš mě a tak je podivuhodné, že si dovolíš někoho soudit podle jedné věty. Docela by mě zajímalo, proč sem taháš komunismus, když ani nevíš, jak jsem starý.  wink 
Na druhou stranu se na tebe nezlobím. Každý má právo na svůj názor a nálada ve společnosti není pozitivní.  

S Pepou jsem měl čest být a obrázek jsem si udělal vlastní. A u zadávání komerční recenze (sice jiného artiklu) jsem měl čest být, takže mám představu, jak to chodí. Myslet si, že komerční recenze je objektivní je naivní.
Nikde jsem nenapsal, že zahraniční recenze je 100% pravdivá. Pro mě je ale lepší vycházet z více zdrojů. Ideálně nekomerčních recenzí majitelů nebo lidí, kteří tomu rozumí, recenzují více strojů, mají porovnání, dlouholeté zkušenosti, nejsou ovlivněny zadavatelem), než z jedné recenze české, komerční recenze.

Nejlepším zdrojem informací je vlastní, nepřenositelná zkušenost.

 offline 

 

#131 02.06.2020 10:11:25

Re: Ktm 790


JirkaR napsal(a):

jopr:

Hodně lidí soudí podle sebe.

Předpokládám, že pořekadlo "podle sebe soudím tebe" si právě pravděpodobně uplatnil na sebe a tím vymyslel tu věc s komunismem. Neznám tě, ty neznáš mě a tak je podivuhodné, že si dovolíš někoho soudit podle jedné věty. Docela by mě zajímalo, proč sem taháš komunismus, když ani nevíš, jak jsem starý.  wink 
Na druhou stranu se na tebe nezlobím. Každý má právo na svůj názor a nálada ve společnosti není pozitivní.  

S Pepou jsem měl čest být a obrázek jsem si udělal vlastní. A u zadávání komerční recenze (sice jiného artiklu) jsem měl čest být, takže mám představu, jak to chodí. Myslet si, že komerční recenze je objektivní je naivní.
Nikde jsem nenapsal, že zahraniční recenze je 100% pravdivá. Pro mě je ale lepší vycházet z více zdrojů. Ideálně nekomerčních recenzí majitelů nebo lidí, kteří tomu rozumí, recenzují více strojů, mají porovnání, dlouholeté zkušenosti, nejsou ovlivněny zadavatelem), než z jedné recenze české, komerční recenze.

Nejlepším zdrojem informací je vlastní, nepřenositelná zkušenost.

Můj příspěvek byl myšlen na českou společnost nikoli na tvou osobu, protože kdyby si mě znal, tak to víš. To, že komerční testy cílí na větsinu populace (psal i Janek) ví i debil, ale děkujeme za osvětu a objevení Ameriky, dnes se vše počítá na peníze bohužel. Ale i ten komerční test podle některých vždy podplacený, protože sakra já na to mám úplně jiný názor a přesto vlak nejede, má také něco do sebe a nebude zase tak daleko o pravdy. Nálada ve společnosti  není pozitivní, nicméně já si žiju krásně a tu náladu si vytváří každý sám a já jí mám pozitivní. S tvou poslední větou se stoprocentně ztotožňuji.


Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj

 offline 

 

#132 02.06.2020 10:16:34

JirkaR
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 353
Založená vlákna
Tel: mobilní
2 0

Re: Ktm 790


jopr: ano 

 offline 

 

#133 02.06.2020 10:49:21

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1461
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Ktm 790


Děkuji všem za fundované odpovědi ano 
No já zas tak SER-ko potuněný nemam samo dolní pumpa oberon-teď
mě zlobý hořejší pumpa spojky sákne i po montáži opravné sady roll 
Stupačky by rade
Tlumič řizení scott-nejlepší investice ano 
Odstínění výfuků
Naštěstí jsem při koupi dostal do terénu komplet ráfky DID takže ráfky jen přehazuji.
A nemusel jsem je za raketu kupovat.

U tlumičů jen klasická výměna oleje+gufera+ zadek new dusík a kontrola.
Ale letos pujdou tlumiče k farynovy už mi předky jdou na dorazy jak zkoušim občas hopsat usch 
A asi poslední investice mimo údržbu budou výfuky tyhle co tam mam-upravené OEM řvou jak hovado takže alpy byly pase a teď kor viz odkaz:

https://www.motorkari.cz/clanky/moto-no … 43852.html


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#134 06.04.2021 12:00:53

Re: Ktm 790


Pro pobavení. Nebudu zakládat nové vlákno s cílem škodit obchodu, ale trochu mě to přece jen zaskočilo:)
Objednal jsem plexi na 790/890ku od české renomované firmy. Levné to nebylo a když mi přišlo plexi a tři držáčky za skoro šest tisíc /s poštovným po ČR pětikilo/ říkal jsem si, že to už asi bude vážně renomovaná firma,
když Wunderlich nebo Touratech nechtějí víc, než 3-4 tisíce. Při vybalení se ale zjistilo, že v celém plexi jsou takové drobné tečky a je to prostě šmejd.
Oslovil jsem tedy prodejce a odpověď mě zaskočila ještě více: "Michale, my o tom víme, pošli nám to zpátky a mi ti pošleme nějaké, na kterém to není tak vidět" a1  a1  a1 
No ty píčo. Plexi za šest litrů aušus a já dostanu nějaký hezčí... a vysvětlení ještě lepší: zvolili jsme nevhodný technologický postup a až uděláme formu, už budou hezký, ale do tý doby máme jenom tyhle...
Reklamace vyřízena, peníze vráceny, v tomto ohledu nelze říct půl slova. Snad jen tolik, že kdybych to plexi poslal zpátky jenom tak z plezíru, vrátí mi ty peníze taky, ale nedozvěděl bych se, v čem je problémsmile))


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů