INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Fullspeed:
prosím tě hlavně potom sem hoď přesné ůdaje a přesný počet km ať víme všichni co nás kdy čeká...:-) Na tohle jsem opravdu zvědavej...poněvadž WRko prý vydrží 30 tis km.No nevím....
Co rána to metr!
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Jardasonyx:
Pěkný
Ukaž zbytek těch polepů
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Jardasonyx:
Úplně jiná motorka
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Zdar bahňáci já vím že už se to tu několikřát probíralo ale i přesto bych se chtěl zeptat na zkušnosti s tímto karburátorem https://www.frankmxparts.com/Mikuni-TM4 … 650-XR650R jak se to s ním chová atd. já mám stále origo karburáto a ten je takovej neposlušnej na takový to lesní vrkání Předem dík za info.
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
zdar nějak to tu umřelo ale zeptám se moje hondička mi přesala sloužit zničeho nic přestala házet jiskru a po letým proskoumání jsem zjistil za pomocí zkoušečky že od alternátoru co vedou dráty tak akorát z jednoho jde proud a ten je pro světla a blinkry neporadil by nekdo co s tím první rada co jsem získal je že by to mohl dělat snímač jak je u statoru tak snad kdyby měl někdo s tím zkušenos bedu strašně vděčnej za radu
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
xeroo: V manuálu by měly být odporové hodnoty jak vynutí tak snímače. Popřípadě se dá celá zapalovací sada poslat Marešovi do Čermné a on zjistí problém a opraví / převine.
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
driftak: ok dík za info ještě zkusím jeden pokus a pak bych když tak dal na tvoje rady případně kontakt na pana mareše seženu kde nebo ho najdu pod jeho jménem na internetu
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
tak jsem si pořídil na zkoušku starší karburátor mikuni tm 40 a než ho začnu zkoušet tak byh se chtěl zeptat zda trysky v origo a v tomhle mají mít stejný rozměr otvoru a popřípadě byh se ještě chtěl zeptat zda máte někdo u tohoto karburátoru zjištěný nejaký základní nastavení pro hondu xr650r výfuk mám origo.Jináč problém co jsem měl se zapalováním jsem vyřešil tím že jsem pořídíl jiné starší a na něj to fakčí to původní do budoucna asi pošlu na opravu jak mi tu bylo poraděno abych měl popřípadě jedno rezervní.
- huncut
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 19
- Založená vlákna
- Místo: Myjava[SK]
- Motorka: V-Strom 1000 K7, XR650R
- Věk: Citim sa na 15
- Tel: Hladkací
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
caute chlopi, trocha to tu ozivim aby ste sa mohli potesit, ake kvalitne motorky to mame :-)
robim na XRke kompet GO kde je mojim cielom aby na motorke neostalo jedine lozisko a gufero povodne, a to od motora, kolies, cez predne tlmice az po prepakovanie.
takze suma sumarum na ostrom motore r.v. 2000 boli vsetky loziska, gufera, ojnica, piest a ine diely este originalne (!) a to vieme ako sa s takymito motorkami jazdi :-)
Piest by bol samozrejme uz na vymenu, ventilove gufera uz niekto menil, inak prakticky vsetko bez nejakych vonkajsich viditelnych poruch materialu alebo vacsich voli, s vynimkou:
-Horne ojnicne lozisko vs. piestny cap: vydrolujuca sa cementacna vrstva a vola do 0,13mm (servis manual udava max. 0,06mm) - to uz bolo dost pocut hlavne na volnobehu a prave preto som polil motor. V podstate bezna bolest velkych jednobuchov.
-Cap kluky na strane od primarneho prevodu sa uz voci vnutornemu kruzku povodneho valcekoveho loziska pretacal a mal volu do 0,04mm - to uz je dost. S novym loziskovym kruzkom mi tam uz ale ani 0,02mm mierka nevlezie.
Tu by som sa zaroven chcel spytat tych, ktori s fixaciou takehoto ulozenia maju skusenosti: Bolo mi odporucane dat to na loctite, da sa tomu dlhodobo verit?
S moto by som totiz rad pojazdil aj exotickejsie krajiny a chcem, aby mi fungovala dlho a dobre.
Dík
Editoval huncut (15.07.2020 10:57:07)
Too many roads, too little time...
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
huncut:
Ahoj. No to by se chtělo zeptat někoho kdo dělá běžně go klik.Třeba v Hradci Králové je jedna firma...najdeš na webu.Jinak si myslím,že bude třeba ten povrch té kliky opravit.
A ja to oživení tady taky trochu posunu,a to během 2 týdnů.Předělal jsem komplet předek a vymazlil elektriku.Taky brašny bezrámová konstrukce,info k tomu bude taky.Až to bude,nafotím a řeknu k tomu nějaké to info.Ať to jezdí kluci,zdar.
Editoval Jardasonyx (16.07.2020 09:59:37)
Co rána to metr!
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Tady je mrtvo kluci. No nic oživíme to trochu. Takže proběhlo pár ůprav na mém XRRu...Stator byl načnutej tak jsem ho tady https://www.regulatory-dobijeni.cz/ nechal převinout dle spicifikací Baja desing.Tzn 2x 125 wattů.Má to výhodu takovou že každý si najde tu svoji správnou konfiguraci.Jinak musím pána doporučit,dělá opravdu kvalitní precizní práci a umí odborně poradit i po telefonu.Ze mně trochu rostl :-) ale dal to Převynutí 4500 tis trvalo to 14 dní. Když už jsem byl v té eletrice zamotanej rozhodle jsem se jít ještě dál.Přední světlo i s maskou jsem chtěl sundat,moc se mi nelíbí a taky bych nerad při havárii vytek z peněz,tak jsem se rozhodl pro upgrade.Nejhezčí je ale origo maska se světlem z XRR tj jasný.Ale nesvítí to a i tak to není homologováno na silnici a taky moc peněz.Proběhlo nekonečné hledání na netu až nakonec zvítezil Baja desing.No jenomže hranaté světlo už dělaj jenom jako náhradní díl-nevyrábí ho.Po součástkách by to stálo nesmysl a tak jsem koukal po squadron pro no ale hoši 12 litrů,tak si říkám twl tak ne,udělám si squadrona sám. Koupil jsem si Polisport MMX,od Baja desingu držáky masky,regulátor napětí 150w má nastavitelné dobíjení od 12 do 16 v,pak vývod na světla které po nastartovaní sepne a dá se seřídit spoždění,pak světelnou jednotku-relé IQ 275 A https://www.skenelights.com/online-stor … -p80215575 které udělá z jakéhokoli světla parkovací,tlumené a dálkové světlo.Je to měnič jasu. Přední světlo china HID 35 watt ekvivalent cca 150 wat halogen.Ale mám už objednané jiné činské squadrons.No a poslední věc kterou jsem nainstaloval je baterie.No a tu jsem si sestavil z akumulatorů 123 systems 3.3v na článek,2500mAh,a vysoké vybíjecí a nabíjecí proudy.K sade jsem připojil balanční desku která se články stará aby se spravně nabíjeli a vybíjeli.A taky jsem z aku vyvedl servisní konektor který můžu použít při nabíjení aku nebu naa něm mám napojený tzv buzzer-modeláři znaj.Ukazuje napětí jednotlivých článků a při podpětí píská jak cip.Vyrobil jsem si kapličku do přední masky polisport dle Baja desingu.On ji tiskne na 3d tiskarně a ja ji udělal z pvc profilů a karbonové desky.Jedna se mi už taky tiskne,tak jsem na ni zvědav.Veškeré přislušenství baterie,relé blinkrů,regulator,Vapor,IQ 275 a kabeláž to vše mam pod přední maskou.No je to na těsno a ještě to budu řešit ,myslím uložení kabelů ale vejde se to tam.Prední maska váží asi 1200 g se vším.Origo světlo cca 2kg.Přibyla spínací skřínka,ukazatel napětí baterie-je vodotěsné,termostat ventilátoru-ten ještě budu tunit,myslím uložení-krabičku.podotýkám že všechný ůpravy jsou vratné do origo stavu.žádný zásah do hlavní elktroinstalace!!!JE TO POUZE NASTAVBA tkz. Jinak doma jsem baterii testoval a při odběru 40 wat vydrži kolem hodiny svítit.Vubec se články nezahřívají.Jinak všechny světla jsou na mašině led i předtím byli krom reflektoru a altík i tak měl s tím problém.HID ledky taky potřebují výkon i ustálené napétí a to bez baterie nejde.Z kondenzátorem dostavaj HIDky na prdel.
Dále přibyli serepetičky jako zpevněné vodítko řetězu u předního kolečka a kryty ráamu,které mi mimojiné vyrobil jeden šikula z Jihlavy co má taky XRR.No ještě jsem zkoušel takový držák předního ozubeného kola,(zamezuje posun kola z leva do prava)který taky vyráběl ale není to ještě ono,musí se to ještě doladit. No a příbyli samozřejmě brašny od Kriega.Měl jsem doma od off-the-road.de zadní nosič na xrko.No hoši po celém dni zápasení z nosičem jsem chytil nerva a normálně jsem ho od vsteku rozkopal.Za 4 tisíce twl kvalita jak cip. Tak jsem listoval na netu a našel jsem bezramovou konstrukci na endura.Dělá to Mosko,Kriega a Wolfman.Mosko stojí nesmysl,Wolfman nemá momentálně dobré brašny a po coroně nedodává a Kriega je myslím za tu cenu opravdu luxus.A jako jedná nabízí ruzné brašny,malé i mega brašny k základně OS-Base.K XRRku jde základna přidělat na OEM pomocný rám u blinkrů,nemusí se vrtat do blatníku.A dole je potřeba to uchytit dle libosti každěho soudruha.Inprovizace nutná.Zakoupil jsem několik popruhůod Kriega a dá se to s nima nějak vyvoslit.Brašny mám 2x 12l a jeden 6l nahoře.Kdykolv jdou oddělat a zase přidělat k motorce.Daj se použít i jako taška přes rameno,po zakoupení popruhu.Hoši vnitřek brašen je bílí aby se dalo lépe v nich orientovat a jsou 100% voděodolné.Nepřekáží v pohybu na motocyklu.Jsou pěkně zešikma.Wolfman se mizdá má to zešikmení ještě větší a Mosko variabilně nastavitelné.Škoda že není u nás firma co by z těch tří značek vytáhla to nejlepší a udělala super bágli pro ostrá endura.
No a to je ztím vše...
Co rána to metr!
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Tak kluci.První pořádná zkušenost z Mikuni TM 42 v režimu off road.Motorka reaguje přesně na otočení plynové rukojeti.Ta pumpa je znát.Nestalo se mi že by při akceleraci zaváhala.Jediný co musím dořešit jsou lanka ještě.Měl jsem větší vůli na plynu,což mi nevyhovuje.Terén silnice 80/20,spotřeba 5.6l. Měl sem možnost jet i z KTM 990 i HUSU 701.No koně to má,ale na zrychlení to na xrr nemá ani náhodou.Kamoš co jezdí 701 když zkusil XRko byl z toho hotovej,takovej rohlík na tvaři ještě neměl.:-) Málem jsem zapoměl.Mitas EF-07 Terra force zelený pruh,v blatě a vůbec všeoecně v terénu mají dobrý gryp,ale ubejvaj rychle.
Editoval Jardasonyx (17.08.2020 20:45:10)
Co rána to metr!
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Tak to máš supr spotřebu já se nedostal pod 7litru ale je pravda že jsem s xr-kem jezdil z klukama na ostrejch už takový vyjebávky že jak se všude furt vrkalo ta pumpa to tam stříkala jak pominutá. Jinak na xr-ku byl velkej problem s úbytkem jakekoli gumy ta váha a výkon je dost znát a 20% silnice je taky dost. Na výdrž a i komromis silnice teren se mi osvědšila mitas C-02 pak jsem tam dával červenou 754 a třeba takovou c-12 jsem odrovnal za víkend ve srčkách super pohoda ale přišli polňačky a lesní šotoliny byla bez špuntu.
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
zdar machři potřeboval bych od vás radu, včera jsem při jízdě v terénu odložil svojí hondu a povedlo se mi ohnout řídítka která řídítka by jste mi doporučili, dík za odpovědi
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
xeroo:
Zdárec, doporučil bych ti moje nový REIKONy který mi ležej v garáži a nemám pro ně využití. Pokud chceš, dej vědět a já ti pošlu fotky..
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
|