INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Tupé enduro
Re: Tupé enduro
Toman napsal(a):Rajko: s tím olejem to chce trošku rozumné uvážení.. Když budu jezdit se supersportem jen na okruhu, taky nebudu měnit olej po 6tis km 15mth je takovej slusnej střed.. Na MX raději 10mth, lesní mrd.l klidně 20mth. A taky asi i uvážení jestli je to 250ccm nebo 500kule co točí jen 8-9tis (a vytáčet se vlastně vůbec nemusí)
P. S. Já měním 15-20mth, (1.3L náplň).. Olej vždy jen dohněda, ale barvu vyjeteho oleje nepovažuji za smerodatný údaj o jeho životnosti.
už po prvni záběhové hodině teče z motorky olej černý jak bota:)
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Alexanderovic
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 643
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; KLX 250, ex-DR Z 400 S
- Věk: '92
- Tel: 60551osm894
- 1 1
Re: Tupé enduro
JirkaGS napsal(a):Alexanderovic napsal(a):KLX250 je dost slaby. Podvozek je teda o level vys nez DR-Z, ale taky zadna slava. Je to spis takovy lehky cestovni enduro. Pokud chces jezdit s klasickyma ostryma endurama a min se o to starat, tak asi spis WRko, nebo AJP.
Jsem měl za to, že KLX 250 je přeznačená Honda CRF 250L a tam podvozek stojí za prd....?
Nevíte někdo jaký je rozdíl mezi KLX250 a KLX250S?
To slyšim poprvý, že by to byly stejný motorky. Pravda, že jsem si CRF nikdy do detailu neprohlížel. Ale i podle technických údajů to jsou různý motorky. Podvozek KLX nestoji za prd, ale neni tak dobrej, jako třeba na Bergovi. To co te zajima, je KLX 250S. V 90tych letech existovali naky predchudci, mozna ty bez "s", ktery byly asi dost podobny, jen design starsi, karburator a asi podvozek jinej. S karburatorem se to prodava snad do dneska jeste v USA. Ale od roku 2009 se tu v kontinentalni Evrope prodavaj ty stejny KLX250S pouze s elektrickym vstrikovanim. S tim pripadne pozor, ze na partsdepot.cz to maj popleteny a maj tam tu karbecovou verzi.
- Alexanderovic
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 643
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; KLX 250, ex-DR Z 400 S
- Věk: '92
- Tel: 60551osm894
- 1 1
Re: Tupé enduro
spacy napsal(a):Klx je na nějaký větší terén dost slabá. Našli se i výjezdy, kde ani jednička nestíhala. Pod 4tis/ot. to netáhne vůbec. Jako dual sport na cestování je dobrá.
Souhlas. Jen teda mi přijde že právě dole táhne třeba líp než WRko, nebo AJP. Ale to už mám zase hodně starý vzpomínky...
Re: Tupé enduro
Jen abych narovnal to co se tu pise o drz400. Neni pravda, ze na to nejsou after market veci. Je jich spousta, ten bajk se dela dodnes a v Australii je legalni i v E verzi.
Tady je drz400 a fcr39 s otevrenym laufem a svodama "even if not properly tuned, it's still fucking monster"
Za me souhlas. Servisni intervaly 6000km.
Kazdopadne, je to jen bajk na ceste k lehcimu ostrymu bajku, kterej stejne asi nakonec po letech koupis.
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Tupé enduro
Jako majitel DRZ v S verzi, bych ti tu motorku pro tvuj ucel nedoporucil. E verzi tezko sezenes za rozumny penize a s dokladama, tak tu hodnotit nebudu.
Ta motorka je relativne tezka cca 150 kg. Nema 6tou rychlost. Ona jednicka je i pri naprevodovani jak E verze, stale dost rychla. Ano muzes dat vetsi rozetu, pripadne 13 z pastorek, ale pak to prinasi problemy jako vydirani lizatka a voditka atd. Spatne se kupuji chranice chladicu. Na pripadny prizvednuti kola vrknuti plynem zapomen, rozhodne ne v seriovem stavu. CV karburator Mikuni a restrikce (vyrobce musel, aby mohl prodavat co nejdele v Evrope, posledni v roce 2007) takze je to cely takovy uduseny. Ano jde otevrit, osadit Keihinem z E verze, otevrenym vyfukem, ale leze to do penez a kazdej to musi zvazit sam. Me ta motorka prijde jako relativne levny "expedicni" enduro. Viz americka fora a spousta doplnku na ebay atd.Jenze v CR nemame tolik volne krajiny jak v USA nebo Australii.
Stejne pokud budes jezdit teren, tak skrz pneu, absenci blinkru, pripadne SPZ ( kvuli riziku poniceni/ztraty) omezis prejezdy po silnici na minimum. Za me si kup motorku co je na enduro urcena a ne dualsport, co je pro dedka na ryby , kterej to veme k rybniku horsi cestou
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Tupé enduro
Navic DRZ vzniklo v roce 2001 a zadna evoluce, krom "lepsich"prednic vidlic se nekonala. Nejaky drobnosti na motoru, jako napinak rozvodaku. Zalepeni sroubu magneta. Tim lepsich myslim, ze pribylo stelovani odskoku, mam pocit. Kazdopadne podvozek je historickej s dnesni produkci nesrovnatelny. Zase budiz DRZ ke cti, ze Suzuki ho nabizi na trh 19 let, takrka bezezmeny. A stale si kupce najde, bohuzel mimo Evropu. Verim v to, ze Suzuki udela modernizaci...vstrikovani, lepsi podvozek a snad 6q. Jako odpoved na Hondu. treba/ snad
Editoval Honza (18.01.2020 19:45:25)
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Tupé enduro
Hele chlapi. Ja mam S verzi a na 2 jde plynemna zadni v pohode. Na 3 se spojkou. Mam ale fcr s ac pumpou, otevrenej air box a zavod lauf a svody. Chranice chladicu se daj koupit naprosto normalne, mam je. Jestli mate mikuni karbec, je to liny, ale hkavne to je tim, ze plnej plyn ta motorka dava az na 3.kvalt. Aby se tohle kurvitko vypnulo, dela se tusim solenoid mod. Nema to 150 kilo, ale max 140 mokry. Davat vacky je blbost. Navic se delaj stage 1 a stega 2, kazda pro jinej ucel. V Cechach se prodavaj obcas E verze. Sleduju to a dost casto to ma motor z S nebo aspon karbec. Pripadne je to bastl na Eckovejch papirech. Je to uzasnej bajk. Nicmene uprimne, po letech pujdu do exc 500. Problem drz je v tom, ze v CR jsou proste dobity a zbastleny. Proti E je 90% rozdilu v laufu a karbecu. Ja tu nedelam reklamu ani nechvalim co mam. Jen proste ten bajk je neuveritelne vdecnej a zabavnej. Necham si ho na dwdkovsky roky az nevylezu na Afriku a na exc se budu povhcavat strachy
Re: Tupé enduro
Jednicka je dlouha, je. Ale daj se tomu preskladat kvalty. Tohle vsechno se proste da na to koupit. Je treba ale zvazit co dava smysl. Ten bajk maj lidi a v ameru psal typek, ze ma 80 tisic mil bez sahnuti do motoru. Jde o to kdo to jezdi a kde. Na Ukru jezdime to samy co hosi na exc.
- Hoždy jitrnice :D
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 595
- Založená vlákna
- Motorka: Ktm 350 SD, TM 144 EN
- Věk: 32 +
- Tel: s pavoukem
- 1 0
Re: Tupé enduro
Kodiak napsal(a):Hele chlapi. Ja mam S verzi a na 2 jde plynemna zadni v pohode. Na 3 se spojkou. Mam ale fcr s ac pumpou, otevrenej air box a zavod lauf a svody. Chranice chladicu se daj koupit naprosto normalne, mam je. Jestli mate mikuni karbec, je to liny, ale hkavne to je tim, ze plnej plyn ta motorka dava az na 3.kvalt. Aby se tohle kurvitko vypnulo, dela se tusim solenoid mod. Nema to 150 kilo, ale max 140 mokry. Davat vacky je blbost. Navic se delaj stage 1 a stega 2, kazda pro jinej ucel. V Cechach se prodavaj obcas E verze. Sleduju to a dost casto to ma motor z S nebo aspon karbec. Pripadne je to bastl na Eckovejch papirech. Je to uzasnej bajk. Nicmene uprimne, po letech pujdu do exc 500. Problem drz je v tom, ze v CR jsou proste dobity a zbastleny. Proti E je 90% rozdilu v laufu a karbecu. Ja tu nedelam reklamu ani nechvalim co mam. Jen proste ten bajk je neuveritelne vdecnej a zabavnej. Necham si ho na dwdkovsky roky az nevylezu na Afriku a na exc se budu povhcavat strachy
Ten bajk právě není vůbec zábavnej a to je jeho největší mínus
Re: Tupé enduro
Okej. Koncim marnou bitvu. Tady borec ma teda SM po instalaci fcr. SM ma jeste delsi kyvku a jde za plynem, prestoze si stezuje, ze to este nema poladeny a je tam "bog" Plynem to zveda na dvojku na zadni. To piskani na zacatku dela to, ze ma otevrenej airbox. https://m.youtube.com/watch?v=9lSsJ9uBQYQ&t=145s
Editoval Kodiak (18.01.2020 20:56:59)
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Tupé enduro
Kodiak: ja tu motorku nehanim. Jen konstatuju stav. Pekna jde spatne sehnat, za rozumny penize. Kdyz zacnu osazovat S FCR Keihinem + svod+ vyfuk, delat 3×3MOD( ten je zdarma, jen 10 min prace) vacky, tak dohromady s nakupni cenou jsem v tom za raketu. Za stejny penize koupim mnohem vic zabavy jinde.
Selenoid jsme odstavil kulickou. Popisoval jsem to ve vlakne o DRZ. Instaloval jsem DynoJet kit stage 1. Bez 3x3 modu. Vyfuk a filtr serie. Odstaveni selenoidu jsem nepoznal. DJ ano. Chranice chladici mam. Urcite nejsou tak bezne a s takovym vyberem k sehnani , jak treba na KTM.
Ta motorka ma uplne jinej ucel, nez lesni enduro v pojeti, jak ho 90% zdejsich clenu jezdi. Jak jsme psal,dualsport pro dedu na ryby, kterej chce trochu zadivocit pres pole Pri startu techto stranek, tu byla modla TT 600R. Bezpochyby vyborna motorka, co ma svoje misto, ale dnes je vse jinde.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Tupé enduro
Honza: vyrezani airboxu pomuze hodne. Ten bajk nedejcha. Vubec nerikam, ze si tohle ma tazatel koupit. A upravy te dneska cekaj na kazdym street legal bajku. Jen se to v Cechach neresi a lidi jezdej na koktavejch mapach a uskrcenych ECU.
Editoval Kodiak (18.01.2020 22:17:58)
Re: Tupé enduro
Chlapi jen pro zasmání. (pro mě to úsměvné teda je). Měl jsem po sobě DR 350, DR-Z 400 S, DR-Z 400 E (DR-Ztka origo vše bez úprav) Za mě nechápu japončíky. DR 350 udělají luxusní mašinku v 90. letech, která má 6tku, váhu do 130 kg, luxusně startovala oproti XR 400, když se ulila. Já měl jen vyrabovanej výfuk, kterej jsem stejně utlumil a nepoznal jsem to na výkonu ani průběhu a byl to luxusní strojek! Nejvíce na něho vzpomínám! DR-Z je daleko těžší pocitově než DR 350, nemá 6tku a lidi se diví, že se SMka sypou (vím o dvou jen v naší vesnici :-D) Nechápu, že vývoj jde jakoby dozadu a ne dopředu? Přidali tomu vodu, další starost, široké chladiče atd. atd. Do terénu nikomu nedoporučuji kupovat DR-Z. Jako dualsport budiž, ale jsou lepší motorky u kterých je zásadní mít alespoň pro mě 6tku. Ečko bylo cosik lepší než Sko teda o dost. Sko se ve výjezdech nechtělo skoro vůbec stavět na zadní, záměrně jsem tomu pomáhal rukama aby to mělo věší trakci, bylo neskutečně gumové (jalové) prostě blbuvzdorné. Ečko bylo cosik agresivnější a hladovější po plynu. Šikovný člověk na tom projede stejný terén co ostré, jen se musí více ohánět a přemýšlet dopředu. Plynem na zadek nešlo a ve výjezdech se lehce zvedalo samo. Díky své váze obou DR-Z se jezdili trošičku více lehčeji, blbuvzdorněji výjezdy, což je pro začátečníka +, ale - v tom ohledu, že se to nenaučí správně, koupí si potom ostrou a ta lítá na každém kopci vzduchem, protože je člověk překvapený co to dělá oproti DR-Z. Za mě jsou japonci mrtví. Jsou pozpátku a ještě špatně nebo spíše vůbec!!! V dnešní době jako dualsporta bych si koupil radši nové DR 350 než DR-Z
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Tupé enduro
SethX napsal(a):Hoši už tu začínáte chodit v kruhu
Malinko ......ale s trochou omacky, jsme tazateli vysvetlili, proc ma DRZ vyradit z vyberu a divat se jinam.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Tupé enduro
JirkaGS:
Nechápu tvou otázku?
Editoval Small (19.01.2020 14:55:18)
Re: Tupé enduro
Small napsal(a):JirkaGS:
Nechápu tvou otázku?
Psal si, že se lidí divý, že se SMka sypou a že víš o dvou u vás.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
|