Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Nechat si udělat repas podvozku není marné!

#861 21.08.2019 07:54:05

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


v originálmanuálu nic takovýho není! Patří tam ( minimálně do cartridge ) Marzocchi 7,5, to co šplouchá dole v noze je celkem jedno. 5w není problém

Kepec napsal(a):

Marker1:

Přímo v manuálu ke gasovi.

 offline 

 

#862 23.08.2019 14:48:03

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1287
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 2

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Faryn: ahoj, v r. 2017 si menil na 690ke v BA tlmičový OIL, akú značku si tam lial? to bola kvalita vďaka


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#863 02.11.2019 17:40:17

Barney.m
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 130
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: DR 350
Věk: '93
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Máte někdo zkušenost s pouzdry All Balls? Podělte se...

 offline 

 

#864 02.11.2019 20:19:26

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Jestli myslíš do předních vidlic, tak jsem je objednal a hned jak přišly, tak jsem je vrátil a objednal radši origo marzocchi. Protože to co mi přišlo byl už od pohledu humus. 

E: no tak kecám asi to byl nejspíš prox.. bylo to od 2Hmoto

Editoval Robinsson (02.11.2019 20:24:59)

 offline 

 

#865 31.12.2019 11:53:46

seznam
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 634
Založená vlákna
Motorka: WR250F
Věk: to nestojí za řeč
Tel: 0609 jsem celý vlhký
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


čau, na radu zkušenějších jsem nechal repas podvozku až na jaro ale...

umíte mi někdo vysvětlit proč nesvědčí podvozku stát v zimě v garáži? vždyť je to jen mechanika a kvalitní olej ne?

diky


jez do polosyta, pij do vybuleňa..

 offline 

 

#866 31.12.2019 12:43:55

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Tak olej ve vidlicich je v kontaktu se vzduchem a vzdušnou vlhkostí tak může nejspiš trochu degradovat. U centrálu to je asi jedno tam je olej zavřený bez přístupu vzduchu. Další možná věc že nechaváš všechna gumová těsnění přemrzat tim dálší možná degradace, ale za mě to jsou detaily. Stejně to tam není na věky věků takže nejaký stárnutí gumových částí je podle mě nepodstatné. Pokud máš čas, tak bych ho udělal lepší něž to odkladat a pak na to ten čas třeba nebude...

 offline 

 

#867 31.12.2019 13:37:36

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


seznam: Jestli to máš ve vytápěné garáži a na stojanu, tak to neřeš a nech udělat. Je víceméně jedno jestli ten olej leží v polici ve flašce nebo ve vidlici. Teď jsem nechával dělat předky u Černoh. a paráda.

 offline 

 

#868 08.01.2020 07:06:28

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Řekl bych velice zajímavý článek o vidlicích Xplor a o tom proč to je taková sračka..

http://www.kreftmoto.com/blog/2016/10/2 … ive-review

Tom

 offline 

 

#869 09.01.2020 13:29:42

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


nekončící spor mezi 4C a X-plor, tak co je lepší? Myslím pro hobby jezdce ...


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#870 09.01.2020 13:48:47

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


offroaderTE:

No jedna věc je spor, ale druhá věc jsou naměřené hodnoty....Samozřejmě můžeme začít spekulovat o věrohodnosti atd..., ale na mě to působí  solidně, vzhledem k tomu, že to vydali v době kdy ještě neměli vyvinutou sadu na přestavbu. Je to poprvé kdy jsem našel nějaké reálné zpracovaná data.

Pravda je jedno  - Xplor můžeš točit a klikat jak chceš a na přední vidlici jsou změny minimální (porovnání na několika EXC motorkách + moje minulá + moje současná původní vidlice nikdy nedělaná).

Ten graf přesně ten můj dojem potvrzuje.

Kayaba - pár kliků a okamžitá změna - reakce na štelování. To samé samozřejmě vidlice z jiné dimenze (Ohlins, Cone valve apod..)

Osobně je tohle moje poslední KTM jen kvůli tomu podvozku. S motorkou jsem spokojený nikdy mě nevypekla, ale podvozek je shit sé kterým jde jen velmi těžko udělat něco slušného (uvidíme zkusím to)

Tom

 offline 

 

#871 09.01.2020 13:59:39

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


offroaderTE:

Co jsem po to všem zjišťování a telefonování a hledání zjistil tak se všichni shodují, že Xplor je dobrá vidlice pro ježdění po lese extrem enduro..., ale jakmile se jedná o rychlejší jízdu, nedej bože na rozbitém povrchu nebo trati tak je to totál v pytli a nejde s tím nic moc dělat v sérii...…

Jasný - kdo umí jede na serii krásně, paráda, no problem, ale tady jde o přímý porovnání toho jak funguje daný podvozek u stejného jezdce. Svezl jsem se teď na jedné trati na několika podvozcích v jeden den a je to prostě strašnej rozdíl to jak motorka jede, řídí se, ale i to jak to jezdce unavuje a co mě překvapilo
i ta bezpečnost, kdy Xplorech je to na výstup na Kayabách ještě s rezervou pohoda a na Ohlinech tam ta roleta boulí asi nebyla nebo co..  a1 



Tom

 offline 

 

#872 09.01.2020 14:36:32

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


TomR1: pěně řečeno/napsáno, díkec

osobně mám 4CS na HQ 701, neměl jsem na ně slovo dobrý, výměny olejů nepomohly, pro šavle byl vždy problém nájezd do kamenů, prahů atd. první rána vždy bolela, pak už se jakžtakž rozchodily, měl jsem díky tomu hodně defektů předního kola. Tlumiče mi nakonec opravil p. Buráň, prý tam byly zaseknuté/slepené nějaké jehly (nevím boha co to je) a od té doby chodí výborně. Sedlám ještě lehčí stroj SWM 300 R, což je vlatsně klon italské Husky. SWM je na Kayabách, byť nějakých low cost 1 chamber. I tak ty Kayaby pracují o poznání lépe než Marzocci 50 co byly na Husce TE310

Editoval offroaderTE (09.01.2020 14:37:29)


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#873 09.01.2020 14:41:24

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


offroaderTE:

JJ + každý mi říká, že Kayaby se dají ještě dál hodně dobře ¨ladit¨. No uvidíme - nikomu nic necpu, vyzkouším něco s tímhle, protože prostě 100.000,- za podvozek pro mě není akceptovatelný.

Přesto že jsem  mrdal - podvozek fungující prostě využije každý a teď když vidím ty rozdíly mezi sériovými podvozky.....

Tom

 offline 

 

#874 09.01.2020 15:01:54

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


TomR1 napsal(a):

offroaderTE:

Co jsem po to všem zjišťování a telefonování a hledání zjistil tak se všichni shodují, že Xplor je dobrá vidlice pro ježdění po lese extrem enduro..., ale jakmile se jedná o rychlejší jízdu, nedej bože na rozbitém povrchu nebo trati tak je to totál v pytli a nejde s tím nic moc dělat v sérii...…

Jasný - kdo umí jede na serii krásně, paráda, no problem, ale tady jde o přímý porovnání toho jak funguje daný podvozek u stejného jezdce. Svezl jsem se teď na jedné trati na několika podvozcích v jeden den a je to prostě strašnej rozdíl to jak motorka jede, řídí se, ale i to jak to jezdce unavuje a co mě překvapilo
i ta bezpečnost, kdy Xplorech je to na výstup na Kayabách ještě s rezervou pohoda a na Ohlinech tam ta roleta boulí asi nebyla nebo co..  a1 


Tom

...máš recht, taky to takto cítím ze všech článků a testů. Hold s tím prodejním číslem to asi odpovídá potřebám "hobíka" vs. cena resp. zisk KTM.
Moje osobní zkušenost ale je, že jsem měnil olej ve vidlich a pak další jízdu zkoušel klikat a COMprese opravdu byla poznat! .. na kořenech byl předek prostě "tvrdý" a mlátilo to... nacvakl jsem asi o 10kliků a jel znovu stejný úsek a opravdu výrazné zlepšení!

Jinak dle nějakých videi na Husqu 2020 snad dávají ještě měkčí pružiny než 17-19 a podvozek je víc nastaven na extrem enduro  roll 

 offline 

 

#875 09.01.2020 15:18:41

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Tak z druhé strany oni to mají perfektně zmáknutý, prodeje mají super, ušetří při výrobě na levném podvozku(výrobně), který si dělají sami a pak ještě vydělají na prodeji Cone valve v jejich druhé divizi...

Podívej se kolik je Conevalve jetých na prodej v Německu - tam se to musí prodávat samo...


No zatím to vidím na Factory Betu ta je na Kayabách, ale otázka co bude až budu měnit stroj..

Tom

 offline 

 

#876 09.01.2020 18:26:32

tryskáč
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 134
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: TT 600e 1999
Věk: 43
Tel: 0905 311902
4 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Xplor je nič iné len vidla s klasickou otvorenou komorou. Aby sa znížil vplyv kavitácie  tak sa rozdelila kom. na ľavej reb. na ľavej.
Na miesto klasickej konštrukcie - planžety+ihlový ventil sa na kompresiu na strednom ventile použil  iba kuželový ventil "cone vavle" .
Klikerom sa nemení ako u klasiky hlavne nízka rýchlosť, ale nadvihuješ kužel zo sedla, čím sa zvačšuje plocha, na ktorú pôsobí prietok. Takže výsledkom je, že sa kužel vačšinou otvára moc - olej ľahko pretečie a tým je to mäkké. Čo som videl opravné sady dal soggio či iný, tak ten conevavle vyhadzujú a nahradzujú klasickou zostavou. No Kreftmoto má čosi o level vyššie tým, že je možné nastavovať aj odpor liftu ventilu ano 
Nerozumiem prečo ktm-wp vypúšťa takéto pokusy a nedorobené veci, napríklad aj Split na 690 , lebo to reálne nie je otázka nákladov.

Inak človek čo založil firmu WP, tak ked ju predal KTM  a chýbala mu robota, tak išiel robiť k Ohlinsu ...

Editoval tryskáč (09.01.2020 18:28:39)

 offline 

 

#877 10.01.2020 06:51:11

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


tryskáč napsal(a):

Xplor je nič iné len vidla s klasickou otvorenou komorou. Aby sa znížil vplyv kavitácie  tak sa rozdelila kom. na ľavej reb. na ľavej.
Na miesto klasickej konštrukcie - planžety+ihlový ventil sa na kompresiu na strednom ventile použil  iba kuželový ventil "cone vavle" .
Klikerom sa nemení ako u klasiky hlavne nízka rýchlosť, ale nadvihuješ kužel zo sedla, čím sa zvačšuje plocha, na ktorú pôsobí prietok. Takže výsledkom je, že sa kužel vačšinou otvára moc - olej ľahko pretečie a tým je to mäkké. Čo som videl opravné sady dal soggio či iný, tak ten conevavle vyhadzujú a nahradzujú klasickou zostavou. No Kreftmoto má čosi o level vyššie tým, že je možné nastavovať aj odpor liftu ventilu ano 
Nerozumiem prečo ktm-wp vypúšťa takéto pokusy a nedorobené veci, napríklad aj Split na 690 , lebo to reálne nie je otázka nákladov.

Inak človek čo založil firmu WP, tak ked ju predal KTM  a chýbala mu robota, tak išiel robiť k Ohlinsu ...

Díky za super objasnění. Vím, že je i několik úpravců vidlic, kteří předělávají vidlice na ¨starý¨. V podstatě je to obdoba sady Dal Soggio.

Mimochodem sada od Dal Soggio má opravdu dobrý recenze na různých forech.

Tom

 offline 

 

#878 10.01.2020 09:07:55

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


TomR1: Dal Soggio kit za 169E je na zvážení a cena není nereálná a navíc se dá asi znovu použít na novější model (2020 -) Nejezdí tady někdo že by předal přímou referenci?

Na CC závodech v šikláku jsem se bavil s jedním klukem co měl HQ a koukám že má jiný vršky na vidlích... Ohlins za "řádově 25tis" a prý to poznat samozřejmě je, ale čekal větší rozdíl a těch 25tis je za "TO" prostě dost. Takže jestli Dal Soggio ventil za 4300,- bude vůbec znát  a1 

 offline 

 

#879 10.01.2020 09:23:40

WoxmenRX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Motorka: Červená 350
Věk: 23
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Přestavbovou sadu z X-Plorů dělá i K-Tech. Jezdí na tom například Zuzana Nováčková HSQ FE 250 https://www.ktechsuspensionusa.com/Sher … n-kit.aspx


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2127_15000eaf-2a30-4d63-8afc-7bc3bd4d4c40.png


Rada od zkušenějšího je k nezaplacení.

 offline 

 

#880 10.01.2020 09:51:02

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


WoxmenRX: Dík za info... sada K-tech je za 13tis    a22 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů