INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
v originálmanuálu nic takovýho není! Patří tam ( minimálně do cartridge ) Marzocchi 7,5, to co šplouchá dole v noze je celkem jedno. 5w není problém
Kepec napsal(a):Marker1:
Přímo v manuálu ke gasovi.
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Faryn: ahoj, v r. 2017 si menil na 690ke v BA tlmičový OIL, akú značku si tam lial? to bola kvalita vďaka
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Jestli myslíš do předních vidlic, tak jsem je objednal a hned jak přišly, tak jsem je vrátil a objednal radši origo marzocchi. Protože to co mi přišlo byl už od pohledu humus.
E: no tak kecám asi to byl nejspíš prox.. bylo to od 2Hmoto
Editoval Robinsson (02.11.2019 20:24:59)
- seznam
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 634
- Založená vlákna
- Motorka: WR250F
- Věk: to nestojí za řeč
- Tel: 0609 jsem celý vlhký
- 0 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
čau, na radu zkušenějších jsem nechal repas podvozku až na jaro ale...
umíte mi někdo vysvětlit proč nesvědčí podvozku stát v zimě v garáži? vždyť je to jen mechanika a kvalitní olej ne?
diky
jez do polosyta, pij do vybuleňa..
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Tak olej ve vidlicich je v kontaktu se vzduchem a vzdušnou vlhkostí tak může nejspiš trochu degradovat. U centrálu to je asi jedno tam je olej zavřený bez přístupu vzduchu. Další možná věc že nechaváš všechna gumová těsnění přemrzat tim dálší možná degradace, ale za mě to jsou detaily. Stejně to tam není na věky věků takže nejaký stárnutí gumových částí je podle mě nepodstatné. Pokud máš čas, tak bych ho udělal lepší něž to odkladat a pak na to ten čas třeba nebude...
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
seznam: Jestli to máš ve vytápěné garáži a na stojanu, tak to neřeš a nech udělat. Je víceméně jedno jestli ten olej leží v polici ve flašce nebo ve vidlici. Teď jsem nechával dělat předky u Černoh. a paráda.
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
nekončící spor mezi 4C a X-plor, tak co je lepší? Myslím pro hobby jezdce ...
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
offroaderTE:
No jedna věc je spor, ale druhá věc jsou naměřené hodnoty....Samozřejmě můžeme začít spekulovat o věrohodnosti atd..., ale na mě to působí solidně, vzhledem k tomu, že to vydali v době kdy ještě neměli vyvinutou sadu na přestavbu. Je to poprvé kdy jsem našel nějaké reálné zpracovaná data.
Pravda je jedno - Xplor můžeš točit a klikat jak chceš a na přední vidlici jsou změny minimální (porovnání na několika EXC motorkách + moje minulá + moje současná původní vidlice nikdy nedělaná).
Ten graf přesně ten můj dojem potvrzuje.
Kayaba - pár kliků a okamžitá změna - reakce na štelování. To samé samozřejmě vidlice z jiné dimenze (Ohlins, Cone valve apod..)
Osobně je tohle moje poslední KTM jen kvůli tomu podvozku. S motorkou jsem spokojený nikdy mě nevypekla, ale podvozek je shit sé kterým jde jen velmi těžko udělat něco slušného (uvidíme zkusím to)
Tom
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
offroaderTE:
Co jsem po to všem zjišťování a telefonování a hledání zjistil tak se všichni shodují, že Xplor je dobrá vidlice pro ježdění po lese extrem enduro..., ale jakmile se jedná o rychlejší jízdu, nedej bože na rozbitém povrchu nebo trati tak je to totál v pytli a nejde s tím nic moc dělat v sérii...…
Jasný - kdo umí jede na serii krásně, paráda, no problem, ale tady jde o přímý porovnání toho jak funguje daný podvozek u stejného jezdce. Svezl jsem se teď na jedné trati na několika podvozcích v jeden den a je to prostě strašnej rozdíl to jak motorka jede, řídí se, ale i to jak to jezdce unavuje a co mě překvapilo i ta bezpečnost, kdy Xplorech je to na výstup na Kayabách ještě s rezervou pohoda a na Ohlinech tam ta roleta boulí asi nebyla nebo co..
Tom
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
TomR1: pěně řečeno/napsáno, díkec
osobně mám 4CS na HQ 701, neměl jsem na ně slovo dobrý, výměny olejů nepomohly, pro šavle byl vždy problém nájezd do kamenů, prahů atd. první rána vždy bolela, pak už se jakžtakž rozchodily, měl jsem díky tomu hodně defektů předního kola. Tlumiče mi nakonec opravil p. Buráň, prý tam byly zaseknuté/slepené nějaké jehly (nevím boha co to je) a od té doby chodí výborně. Sedlám ještě lehčí stroj SWM 300 R, což je vlatsně klon italské Husky. SWM je na Kayabách, byť nějakých low cost 1 chamber. I tak ty Kayaby pracují o poznání lépe než Marzocci 50 co byly na Husce TE310
Editoval offroaderTE (09.01.2020 14:37:29)
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
offroaderTE:
JJ + každý mi říká, že Kayaby se dají ještě dál hodně dobře ¨ladit¨. No uvidíme - nikomu nic necpu, vyzkouším něco s tímhle, protože prostě 100.000,- za podvozek pro mě není akceptovatelný.
Přesto že jsem mrdal - podvozek fungující prostě využije každý a teď když vidím ty rozdíly mezi sériovými podvozky.....
Tom
- Toman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 568
- Založená vlákna
- Místo: Brno-venkov
- Motorka: GG EC 300 Tpi
- Věk: middle age
- 1 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
TomR1 napsal(a):offroaderTE:
Co jsem po to všem zjišťování a telefonování a hledání zjistil tak se všichni shodují, že Xplor je dobrá vidlice pro ježdění po lese extrem enduro..., ale jakmile se jedná o rychlejší jízdu, nedej bože na rozbitém povrchu nebo trati tak je to totál v pytli a nejde s tím nic moc dělat v sérii...…
Jasný - kdo umí jede na serii krásně, paráda, no problem, ale tady jde o přímý porovnání toho jak funguje daný podvozek u stejného jezdce. Svezl jsem se teď na jedné trati na několika podvozcích v jeden den a je to prostě strašnej rozdíl to jak motorka jede, řídí se, ale i to jak to jezdce unavuje a co mě překvapilo i ta bezpečnost, kdy Xplorech je to na výstup na Kayabách ještě s rezervou pohoda a na Ohlinech tam ta roleta boulí asi nebyla nebo co..
Tom
...máš recht, taky to takto cítím ze všech článků a testů. Hold s tím prodejním číslem to asi odpovídá potřebám "hobíka" vs. cena resp. zisk KTM. Moje osobní zkušenost ale je, že jsem měnil olej ve vidlich a pak další jízdu zkoušel klikat a COMprese opravdu byla poznat! .. na kořenech byl předek prostě "tvrdý" a mlátilo to... nacvakl jsem asi o 10kliků a jel znovu stejný úsek a opravdu výrazné zlepšení!
Jinak dle nějakých videi na Husqu 2020 snad dávají ještě měkčí pružiny než 17-19 a podvozek je víc nastaven na extrem enduro
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Tak z druhé strany oni to mají perfektně zmáknutý, prodeje mají super, ušetří při výrobě na levném podvozku(výrobně), který si dělají sami a pak ještě vydělají na prodeji Cone valve v jejich druhé divizi...
Podívej se kolik je Conevalve jetých na prodej v Německu - tam se to musí prodávat samo...
No zatím to vidím na Factory Betu ta je na Kayabách, ale otázka co bude až budu měnit stroj..
Tom
- tryskáč
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 134
- Založená vlákna
- Místo: Martin
- Motorka: TT 600e 1999
- Věk: 43
- Tel: 0905 311902
- 4 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
Xplor je nič iné len vidla s klasickou otvorenou komorou. Aby sa znížil vplyv kavitácie tak sa rozdelila kom. na ľavej reb. na ľavej. Na miesto klasickej konštrukcie - planžety+ihlový ventil sa na kompresiu na strednom ventile použil iba kuželový ventil "cone vavle" . Klikerom sa nemení ako u klasiky hlavne nízka rýchlosť, ale nadvihuješ kužel zo sedla, čím sa zvačšuje plocha, na ktorú pôsobí prietok. Takže výsledkom je, že sa kužel vačšinou otvára moc - olej ľahko pretečie a tým je to mäkké. Čo som videl opravné sady dal soggio či iný, tak ten conevavle vyhadzujú a nahradzujú klasickou zostavou. No Kreftmoto má čosi o level vyššie tým, že je možné nastavovať aj odpor liftu ventilu Nerozumiem prečo ktm-wp vypúšťa takéto pokusy a nedorobené veci, napríklad aj Split na 690 , lebo to reálne nie je otázka nákladov.
Inak človek čo založil firmu WP, tak ked ju predal KTM a chýbala mu robota, tak išiel robiť k Ohlinsu ...
Editoval tryskáč (09.01.2020 18:28:39)
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
tryskáč napsal(a):Xplor je nič iné len vidla s klasickou otvorenou komorou. Aby sa znížil vplyv kavitácie tak sa rozdelila kom. na ľavej reb. na ľavej. Na miesto klasickej konštrukcie - planžety+ihlový ventil sa na kompresiu na strednom ventile použil iba kuželový ventil "cone vavle" . Klikerom sa nemení ako u klasiky hlavne nízka rýchlosť, ale nadvihuješ kužel zo sedla, čím sa zvačšuje plocha, na ktorú pôsobí prietok. Takže výsledkom je, že sa kužel vačšinou otvára moc - olej ľahko pretečie a tým je to mäkké. Čo som videl opravné sady dal soggio či iný, tak ten conevavle vyhadzujú a nahradzujú klasickou zostavou. No Kreftmoto má čosi o level vyššie tým, že je možné nastavovať aj odpor liftu ventilu Nerozumiem prečo ktm-wp vypúšťa takéto pokusy a nedorobené veci, napríklad aj Split na 690 , lebo to reálne nie je otázka nákladov.
Inak človek čo založil firmu WP, tak ked ju predal KTM a chýbala mu robota, tak išiel robiť k Ohlinsu ...
Díky za super objasnění. Vím, že je i několik úpravců vidlic, kteří předělávají vidlice na ¨starý¨. V podstatě je to obdoba sady Dal Soggio.
Mimochodem sada od Dal Soggio má opravdu dobrý recenze na různých forech.
Tom
- Toman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 568
- Založená vlákna
- Místo: Brno-venkov
- Motorka: GG EC 300 Tpi
- Věk: middle age
- 1 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
TomR1: Dal Soggio kit za 169E je na zvážení a cena není nereálná a navíc se dá asi znovu použít na novější model (2020 -) Nejezdí tady někdo že by předal přímou referenci?
Na CC závodech v šikláku jsem se bavil s jedním klukem co měl HQ a koukám že má jiný vršky na vidlích... Ohlins za "řádově 25tis" a prý to poznat samozřejmě je, ale čekal větší rozdíl a těch 25tis je za "TO" prostě dost. Takže jestli Dal Soggio ventil za 4300,- bude vůbec znát
- Toman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 568
- Založená vlákna
- Místo: Brno-venkov
- Motorka: GG EC 300 Tpi
- Věk: middle age
- 1 0
Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!
WoxmenRX: Dík za info... sada K-tech je za 13tis
|