Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K

#1 12.06.2009 14:26:07

martingl
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Místo: Božice
Motorka: Yamaha XT600K(3TB), Yamaha FZR1000
Věk: 19
0 0

Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Zdravim, potreboval bych pls poradit, na XTcku jsem vymenoval rozvodak, koupil jsem DID, kterej sem protahl pomoci staryho a snytoval. Potreboval bych poradit podle ceho nastavit rozvody, jak dat vacku vim z manualu, ale v manualu to nastavujou se sundanym magnetem, coz jsem nemel, zajimalo by me podle ktere rysky na magnetu to nastavit? Uz to mam slozene, ale shanim to zpetne pro kontrolu. Na magnetu mam jednu rysku samotnou, pak dve u sebe a nakonec jednu s pismenem T vedle. Podle Tckove se maji nastavovat ventilove vule a ty dve maji byt zapalovani, seridil jsem to spravne podle te uplne samotne? A dalsi problem je, ze ventilove vule jsem nastavil podle me spravne, ale presto to po nastartovani cvakalo stejne jako kamaradovi na jine motorce kdyz mel vule velke. Predem diky moc za rady


MatesXT

Mail: martingl@centrum.cz, ICQ: 239900411, Skype: martin.gl

 offline 

 

#2 12.06.2009 21:32:02

riderccm
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 370
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Yamaha xt 600 (43f)
Věk: 26
1 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Když už na tom jezdíš, tak to bude určitě dobře, bo o zub pootočený rozvod by si určo poznal, že to dobře nejede  key  K těm cvakání ventilů: přes ty malé otvůrky (hlavně na výfukách) se nastavují strašně, tak že možná si dal větší, ale je to lepší než menší a podpalovat ventily (nej je přesně  big_smile  Pro kontrolu: saci 0,07-0,12  výfuk 0,12-0,17  key  yes

 offline 

 

#3 12.06.2009 21:58:39

martingl
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Místo: Božice
Motorka: Yamaha XT600K(3TB), Yamaha FZR1000
Věk: 19
0 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Diky za odpoved, jeste na tom nejezdim, mel jsem to nastartovany par sekund a kdyz to cvakalo, tak jsem to radsi chcipnul, jedno kulaty vicko a vicko, ktery ukryva rysky mi chybi, protoze byly napraskly a vcera praskly uplne. Myslim si, ze rozvod mam dobre, ale zajimalo me to jen pro klid duse, jestli jsem to dal opravdu na spravnou rysku a taky ze zvedavosti.


MatesXT

Mail: martingl@centrum.cz, ICQ: 239900411, Skype: martin.gl

 offline 

 

#4 12.06.2009 22:21:36

kwixo
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 148
Založená vlákna
Motorka: YAMAHA TT600r
Věk: 22
0 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Hele,pro kontrolu sundej svíčku a cez díru vlož do válce tenkej dát a dej píst do horný úvrate (nejviší poloha pístu.Sundej krytku na levým boku při magnetu,mněla by tam být ryska v střede.V téhle poloze nastavuj ventyly. key

 offline 

 

#5 12.06.2009 22:23:33

martingl
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Místo: Božice
Motorka: Yamaha XT600K(3TB), Yamaha FZR1000
Věk: 19
0 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Diky, zkusim jakmile se dostanu k motorce.


MatesXT

Mail: martingl@centrum.cz, ICQ: 239900411, Skype: martin.gl

 offline 

 

#6 12.06.2009 22:33:51

Wenca24
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 468
Založená vlákna
Místo: Jeseník
Motorka: Transalp, Konopnice
0 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Taky jsem to nastavoval na tu jednu rysku...ty dve jsou myslim na cosi kolem CDI. Ja jsem teda z dratu horni uvrat nenasel...Aspon jsem teda bezpecne nepoznal rozdil mezi tema dvema ryskama...

 offline 

 

#7 12.06.2009 22:59:26

martingl
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Místo: Božice
Motorka: Yamaha XT600K(3TB), Yamaha FZR1000
Věk: 19
0 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Ja kdyz jsem to nastavoval, tak podle ty bez T, pak jsem si v manualu precetl, ze to ma byt ryska s T, tak sem ji nakonec nasel a pri ni to ma vule stejny. Rozvod jsem nastavil podle ty bez T, tak bude asi na to a ta s T na vule. Ale jsem zvedavej a chci mit jistotu, proto jsem zadal dotaz kdyby to nekdo vedel.


MatesXT

Mail: martingl@centrum.cz, ICQ: 239900411, Skype: martin.gl

 offline 

 

#8 07.03.2010 20:30:31

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


tak jsem složil vršek TT 600 59X... když jsem to zkoušel nastartovat tak si vždycky střelí a pak zabublá... na magnetu je taky jedna ryska pak takový H a pak další ryska, T tam žádný neni... protože jsem taky nesundaval magneto, tak jsem vačku nastavoval podle HÚ což vycházelo na čárku po H... jinak vačka byla nastavena nahoře podle zanček... ale nějak mi nejde do hlavy, jak vlastně funguje magneto, protože když se to nastaví podle rysky na pastorku/nebo magnetu, tak to se točí 2x rychleji než vačka noheře... to zanemená, jak já poznám pracovní zdvih, kde budou ventily zavřený.... házek jiskru to přece furt nemůže, nebo jo?.. doufám, že to chápete...

Editoval Williams (07.03.2010 21:36:04)

 offline 

 

#9 07.03.2010 23:18:41

riderccm
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 370
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Yamaha xt 600 (43f)
Věk: 26
1 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


1. Kolečko k rozvodu na klice je přesně poloviční - tzn že při dvou otáčkách na klice se kolečko jednou tak velké otočí nahoře vačkou jen jednou
2. Nejsem elektrikář - tak že: nemyslím si že to pere dvakrát jiskru, dle mého to dává impulsy do cdi a ta teprvne prskne jiskru na každý druhý impuls na cívku - jestli to to tak nefungujhe, tak je zbytečná spotřeba proudu a opotřebení svíčky.
3. Při nastavení správné HÚ (té při které se měří ventily - musí být sací i výfukové zavřené - i při lehkém pootočení do leva do prava. při špatné se ti na střídačku otevírají sací a výfukové - tzv střihají když pootáčíš magnetem.

 offline 

 

#10 08.03.2010 15:43:31

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


pokud bych to bral jak ty píšeš, tak jak bys poznal zvih ve kterým ti zrovna CDI hodí jiskru? problém vyřešen, u TT to hází jiskru furt...

 offline 

 

#11 08.03.2010 16:11:26

riderccm
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 370
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Yamaha xt 600 (43f)
Věk: 26
1 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Williams napsal(a):

pokud bych to bral jak ty píšeš, tak jak bys poznal zvih ve kterým ti zrovna CDI hodí jiskru? problém vyřešen, u TT to hází jiskru furt...

Tak to sme se nepochopili, já myslel že ti jde o nastavení vůle ventilů a v které Hu to máš měřit. Sem netušil že ti jde o to zjistit kdy to háže jiskru.
Každopádně, že to háže pokaždé je škoda jak pro svíčku, tak pro šťávu - sem myslel že to nějak soudruzi přes to cdi mohli vymyslet  key 

 offline 

 

#12 08.03.2010 19:18:59

geloš
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 126
Založená vlákna
Motorka: Africa Twin 650, Husaberg 450
Věk: 47
1 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Svíčce jeden zápal navíc (při střihu ventilů) neuškodí, spíš se možná lépe čistí povrch elektrod.

 offline 

 

#13 08.03.2010 20:01:04

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


geloš:
jj většina aut to má podobně, ušetří se na cívkách a i pro svící to nebude problém

2:riderccm - spotřeba elektriky není buhvíjáká, třeba staré motokrosové motorky jezdily i plochý baterky na 2x4,5V vcelku dlouho....


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#14 08.03.2010 21:33:55

riderccm
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 370
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Yamaha xt 600 (43f)
Věk: 26
1 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


geloš: o tom čištění sem neuvažoval, měl sem vždycky zato že prostě má poloviční životnost když musí pálit dvakrát (třeba jak u feldy)
slow: si mi připomněl souseda který nedokázal doladit relé na staré 250 kývačce a krabičkové tam neuměl dát tak jezdil na dvě "ploskačky" a je fakt že dlouho  smile 

 offline 

 

#15 12.03.2010 19:04:33

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


a jestli se shodují ty čárky na magenetu s pastorkem asi nevíte co? nebo jestli při shodě značek dole na pastorku, jestli je píst v HU... abych si byl jistej...

 offline 

 

#16 12.03.2010 19:39:44

dudydrz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 572
Založená vlákna
Motorka: xtrainer 300
Věk: 38
Tel: 725311272
2 1

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


hoši za komančů jsem jezdil jen plochý baterky.. big_smile  big_smile stály jako kdyby dnes 2 koruny a1  a1 nějaký náhr.díly jako relátka, magneto nebo snad olověná motobaterie sci-fi ve 14 letech nej volba plochá baterka  usch  usch 

 offline 

 

#17 05.01.2020 11:39:35

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Ahoj,
nesetkal se někdo při výměně rozvodového řetězu s tímto stavem, kde když nastavím značky na klice tak mi vačka vychází o "kousek" jinde viz foto..
při posunutí o zub na vačce je to zase posunuté na druhou stranu

http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/659_xt_rozvod.jpg

http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/659_xt_rozvod_vaeka.jpg


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#18 05.01.2020 11:41:59

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


když nastavím vačkové kolo, tak zase na klice je to o 1/2 zubu jinde..
předpokládám, že klikové štefty jsou dobře nalisované.. ale jinak si tento stav neumím vysvětlit...

moto hůře startovalo, rozvoďák vytahaný..

http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/659_xt_rozvod_vaeka_2.jpg

http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/659_xt_rozvod_klika.jpg

normálně jsem měnil rovodový řetízek na 43F, 2KF, 1VJ, ale tohle jsem jestě neviděl..

Editoval Slow (05.01.2020 11:43:03)


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#19 05.01.2020 13:52:40

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


na starem rozvodovém řetězu je to OK.
počet článků stejný...oboje od Morse...jsem z toho jelen  a22 


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#20 06.01.2020 18:13:07

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Nastaveni rozvodu a vuli ventilu Yamaha XT600K


Vyřešeno po telefonu.

Rada č.
1 - berte řetěz D.I.D. SCA, pokud musíte nýtovat a SCR pokud nemusíte nýtovat.
2 - neplašte - může to být jinou sílou těsnění pod válcem nebo hlavou.
3 - řetěz se vytahá tak, že se vrchní rozvodové kolo zakloní časem dozadu - 1/2 zubu se provozem srovná.

Snad je to srozumitelné - jinak volat  vysvětlím podrobněji.  cool   ano   key 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů