Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i

#281 02.12.2019 13:09:28

Monix
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 209
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI, YZ250F/20
Věk: 50+
2 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel: nemáš model 18 ještě s původním SW/mapou?

 offline 

 

#282 02.12.2019 13:51:41

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


ne, je to ten Erzberg letošní. záhada vyřešena, je tam ještě kolíbka, která nechá motorku točit, ale nenastartuje jí. trochu mi uniká smysl takového vypínače, ale budiž. nicméně i dřív v zimě to byl vždycky porod...
a nakopávačku už to nemá, ale ta by mi stejně byla k ničemu:)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#283 02.12.2019 14:01:50

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel: máš možnost porovnat modely 18-19 vs 20 u tpi? ..  Jsou ty 20ky opravdu menší-nižší, případně změny na podvozku a projevu motoru?
Díky.

 offline 

 

#284 02.12.2019 14:24:24

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Toman napsal(a):

Miguel: máš možnost porovnat modely 18-19 vs 20 u tpi? ..  Jsou ty 20ky opravdu menší-nižší, případně změny na podvozku a projevu motoru?
Díky.

tříkilo mám prvně, při zajíždění jsem sebou na Hrušáku na trati hned švihnul a urval si rameno, takže jsem na tom 14 dnů neseděl. v sobotu jsem se jel projet a už mi to nepřišlo tak strašné.
tlumiče příjemné. postavil jsem teď vedle sebe pětikilo 19 a tříkilo a nevidím tam žádný rozdíl. u pětikila mám snížené sedlo a totéž jsem si pořídil i na tříkilo, protože jsem nedosáhl. se sníženým je to lepší
díval jsem se na to a tuším, že výška sedla je pořád stejně. kdyby to bylo nižší, jak tvrdí, tak bych nízké sedlo nepotřeboval? ale zase proč by kecali:)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#285 02.12.2019 14:41:17

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Toman:


můžu porovnat modely 18,19,20 hsq 250i

18,19 skoro stejná motorka, která se musela nastavit, aby jela a startovala.
20 je trochu jiná, měl jsem strach, že bude moc nízká, protože jsem velkej, jako u předchozích dvou jsem dal hned pružiny na svou váhu, trochu nižší je, světlá výška zůstala stejná, sedlo je trochu níž, ale jezdí se na tom líp, kratší zdvih zadního tlumiče jsem nepoznal rozdíl, 20 jede výrazně lépe ve spodních otáčkách, má ještě plynulejší průběh výkonu

 offline 

 

#286 02.12.2019 19:12:33

Dudun
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 108
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: TT 600RE, Husaberg501/2014
Věk: 43
0 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel napsal(a):

ne, je to ten Erzberg letošní. záhada vyřešena, je tam ještě kolíbka, která nechá motorku točit, ale nenastartuje jí. trochu mi uniká smysl takového vypínače, ale budiž. nicméně i dřív v zimě to byl vždycky porod...
a nakopávačku už to nemá, ale ta by mi stejně byla k ničemu:)

TPI nepoznam, ale na rally autach je crta, ktora umozni tocenie motoru bez startu. Dovodom je premazanie motora pred samotnym spustenim.

 offline 

 

#287 03.12.2019 09:00:40

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Dudun napsal(a):

Miguel napsal(a):

ne, je to ten Erzberg letošní. záhada vyřešena, je tam ještě kolíbka, která nechá motorku točit, ale nenastartuje jí. trochu mi uniká smysl takového vypínače, ale budiž. nicméně i dřív v zimě to byl vždycky porod...
a nakopávačku už to nemá, ale ta by mi stejně byla k ničemu:)

TPI nepoznam, ale na rally autach je crta, ktora umozni tocenie motoru bez startu. Dovodom je premazanie motora pred samotnym spustenim.

to by mohlo dávat smysl:)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#288 03.12.2019 21:26:50

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel napsal(a):

ne, je to ten Erzberg letošní. záhada vyřešena, je tam ještě kolíbka, která nechá motorku točit, ale nenastartuje jí. trochu mi uniká smysl takového vypínače, ale budiž. nicméně i dřív v zimě to byl vždycky porod...
a nakopávačku už to nemá, ale ta by mi stejně byla k ničemu:)

Ta kolibka je součást homologačni sady, nechápu proč ti ji dealer neodmontoval ( kdoví, co tam ještě zůstalo..) mělo by to startovat na první otočení..
Pružina do privery na 20ku možná není, ale je stejná z jakéhokoliv staršího modelu (klidně z 2004 wink)

 offline 

 

#289 04.12.2019 07:51:17

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


sumavahonzi napsal(a):

Miguel napsal(a):

ne, je to ten Erzberg letošní. záhada vyřešena, je tam ještě kolíbka, která nechá motorku točit, ale nenastartuje jí. trochu mi uniká smysl takového vypínače, ale budiž. nicméně i dřív v zimě to byl vždycky porod...
a nakopávačku už to nemá, ale ta by mi stejně byla k ničemu:)

Ta kolibka je součást homologačni sady, nechápu proč ti ji dealer neodmontoval ( kdoví, co tam ještě zůstalo..) mělo by to startovat na první otočení..
Pružina do privery na 20ku možná není, ale je stejná z jakéhokoliv staršího modelu (klidně z 2004 wink)

psal mi Enduroracer, že činil pokusy s červenou pružinkou a motorka jela hůře. namítal jsem, že čistě mechanicky by to mělo fungovat, ale jeho zkušenost je jiná.
tím "pružinka není" jsem myslel - není zmíněna v manuálu, nic se nepíše o její výměně atd.
kolíbku nechám demontovat:)

Editoval Miguel (04.12.2019 07:52:03)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#290 12.12.2019 05:17:50

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


přišlo mi do mailu, alternativa k řídící jednotce od Atheny a s podporou KTM, za lepší cenu
https://www.ktm-parts.com/AMP-300TPI20.html
jelikož to ale zvyšuje výkon tak to ponechám bez povšimnutísmile


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#291 12.12.2019 07:38:22

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel:

"Přehrání mapy" za 12tisic?

 offline 

 

#292 12.12.2019 08:58:22

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


vzhledem k tomu, že mně kontaktovali po mailu, který mají pravděpodobně od KTM po koupi TPI, předpokládám, že mají podporu a že KTM takové doporučení nedá každému výrobci? takže by to mohli mít zvládnuté.
a neměla by padnout záruka /haha/ atd. to si každý musí zodpovědět sám, jestli třeba ke Garminu ofiko topo mapu za 2000 nebo gratis, volně stažitelnou, s horším měřítkem...
Athena GET stojí 20.
za krabičku do auta jsem dal 20, přidala 80 koní, má dvouletou záruku, asi bych našel někoho, kdo by mi tam něco nahrál z notebooku za pětsmile


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#293 12.12.2019 09:22:38

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel:

Sry za ot ale jakou krabičku jsi přidal do auta a jak víš ze ti to dalo +80 koni a na jakým původním motoru a výkonu?

 offline 

 

#294 12.12.2019 10:22:17

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel napsal(a):

přišlo mi do mailu, alternativa k řídící jednotce od Atheny a s podporou KTM, za lepší cenu
https://www.ktm-parts.com/AMP-300TPI20.html
jelikož to ale zvyšuje výkon tak to ponechám bez povšimnutísmile

Zvysuje vykon v nizsich a strednich otackach ....to zni zajimave zvlast pro 250  ano 
Jestli tomu dobre rozumim, tak je to konecne jednotka, ktera umi min 2 ruzny palivovy mapy a ma moznost prepinani.
Kazdopadne je to jako kupovat zajice v pytli, chtelo by to primy srovnani, moznost otestovat, info o moznosti naslednych uprav, nahrani pripadnych novych map ...
Docela by me zajimaly popisovany rozdily origo x coober ohledne primazavani oleje.
I tak dost zajimavy tip. ano 

 offline 

 

#295 12.12.2019 10:23:18

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Racechip.eu
ověřoval jsem to na předchozím autě a sedělo to na brzdě na chlup. Tentokrát už jsem to neměl potřebu ověřovat...
předtím dvoulitr s turbem, teď třílitr.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#296 12.12.2019 10:24:58

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Janek napsal(a):

Miguel napsal(a):

přišlo mi do mailu, alternativa k řídící jednotce od Atheny a s podporou KTM, za lepší cenu
https://www.ktm-parts.com/AMP-300TPI20.html
jelikož to ale zvyšuje výkon tak to ponechám bez povšimnutísmile

Zvysuje vykon v nizsich a strednich otackach ....to zni zajimave zvlast pro 250  ano 
Jestli tomu dobre rozumim, tak je to konecne jednotka, ktera umi min 2 ruzny palivovy mapy a ma moznost prepinani.
Kazdopadne je to jako kupovat zajice v pytli, chtelo by to primy srovnani, moznost otestovat, info o moznosti naslednych uprav, nahrani pripadnych novych map ...
Docela by me zajimaly popisovany rozdily origo x coober ohledne primazavani oleje.
I tak dost zajimavy tip. ano 

Mě tam zaujal ten odkaz na spojení/posvěcení s KTM. Dávám to jen proto, že to doposud dělala jen Athena. Ale jak říkám, je to pro střelce, pro mě výkonu až na půdu.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#297 12.12.2019 13:21:53

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel napsal(a):

Racechip.eu
ověřoval jsem to na předchozím autě a sedělo to na brzdě na chlup. Tentokrát už jsem to neměl potřebu ověřovat...
předtím dvoulitr s turbem, teď třílitr.

Zajímavý  ano měl jsem 530d z De byla v tom nějaká krabička ale na brzde to neudělalo prakticky rozdíl na 320d jsem nechal drahy polovicce udělat klasicky chip do origo jednotky ze 132 kw v sérii se to zvedlo na 163,6 kw na dalším autě zkusím tohle líbí se mi ty možnosti nastavení přes apku  ano díky...

 offline 

 

#298 12.12.2019 13:45:41

hansr
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 478
Založená vlákna
Místo: východ
Motorka: 300
Věk: 10,7 let
Web
0 2

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Se jí chceš zbavit ne?  a1 

 offline 

 

#299 12.12.2019 13:52:31

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


roxteedy napsal(a):

Miguel napsal(a):

Racechip.eu
ověřoval jsem to na předchozím autě a sedělo to na brzdě na chlup. Tentokrát už jsem to neměl potřebu ověřovat...
předtím dvoulitr s turbem, teď třílitr.

Zajímavý  ano měl jsem 530d z De byla v tom nějaká krabička ale na brzde to neudělalo prakticky rozdíl na 320d jsem nechal drahy polovicce udělat klasicky chip do origo jednotky ze 132 kw v sérii se to zvedlo na 163,6 kw na dalším autě zkusím tohle líbí se mi ty možnosti nastavení přes apku  ano díky...

benzín... tam se dají dělat daleko větší kouzla. AMG aktuálně v dvoulitru 415 koní, ale mají vyzkoušený k sériovému prodeji i 500 a 600 hp verzi...
ale takový výkon měly už před lety Imprezy a Eva - jen motor vydržel jeden závod:)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#300 12.12.2019 14:03:20

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel:

Jo jde to hrozne dopředu otázka co to vydrží my repasujeme turba takže čím víc turbomotoru tím lip  lol 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů