Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Těsnění hlavy KTM LC4 1996

#41 19.08.2019 16:08:02

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela napsal(a):

koll: Chci vyřešit problém, kterej jsem měl na začátku - střílení do vejfuku, padání motoru, bublinky v chladiči + = fouklé těsnění. To je to, co chci vyřešit. Nechci řešit GO.

Nahrubo sem očistil ventily a píst. Píst nemá vůli "nahoru/dolu", a nejeví nějaký známky pochroumání, ventily po tomhle hrubym očištění budou taky v pohodě, takže je chci vyndat, vyčistit, zabrousit, sedla, těsnost, gufera. Společně s tou vačkou bych udělal repas vršku a dal to zas dohromady.

Je teda nějakej zásadní argument k tomu, proč jít ještě níž?


http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 204245.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 130053.jpg

Ten válec bych teda shodil. Už je to minimum práce i peněz (těsnění). Aspoň na to koukneš - ojnice, píst, kroužky . Do budoucna budeš vědět, jak jsi na tom.


Co shoří neshnije

 offline 

 

#42 19.08.2019 17:45:25

jarakinc
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 165
Založená vlákna
Motorka: Huska 610 E SM r.v.99
Věk: jak kdy
Tel: vysouvací
1 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Nechceš to radši rozprodat na díly. Já bych řekl že ten motor to má za sebou. Píšeš že máš 6000kč a já tam vidím minimálně 25000kč. Těsnění pod válec je vždy tvrdý s vrstvou těsnící hmoty. To samý pod hlavu. Pokud teda dáš za sadu 3000kč tak máš půlku pryč. Rolny počítej 1000 kus. Pokud si myslíš že ta vačka je ok tak já si myslím pravej opak, ta to má za sebou. V jakým stavu jsou vahadla a ložiska v nich asi taky po smrti. Ventily opět k.o. Zabroušení sedel taky nikdo nebude dělat zadarmo. Prostě je tam toho moc. Jen na vršku seš podle mě tak za 15000kč a to nepočítám práci. Jak píšu být tebou (nemáš peníze) prodám to na součástky.

 offline 

 

#43 19.08.2019 18:33:13

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Já jsem s meelou mluvil.
Nemá hrachy. Resp. jich na opravu má neadekvátní množství.
O možnosti kontroly stavu válce na motoru ví, o rolnách taky, rizika zná, víc bych nechal na něm.
Hele, píst.sada se dá kolem čtyřky, litr brus, hlava cca 1500,-, čela litr, těs. sada 2700,-, doprava všeho tam a zpět cca 800 a je.
Kdyby si to poskládal sám, tak práci neplatí.
Rolny po 900,- a doprava 170,- Lis nemá.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#44 19.08.2019 18:35:12

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


jarakinc napsal(a):

Nechceš to radši rozprodat na díly. Já bych řekl že ten motor to má za sebou. Píšeš že máš 6000kč a já tam vidím minimálně 25000kč. Těsnění pod válec je vždy tvrdý s vrstvou těsnící hmoty. To samý pod hlavu. Pokud teda dáš za sadu 3000kč tak máš půlku pryč. Rolny počítej 1000 kus. Pokud si myslíš že ta vačka je ok tak já si myslím pravej opak, ta to má za sebou. V jakým stavu jsou vahadla a ložiska v nich asi taky po smrti. Ventily opět k.o. Zabroušení sedel taky nikdo nebude dělat zadarmo. Prostě je tam toho moc. Jen na vršku seš podle mě tak za 15000kč a to nepočítám práci. Jak píšu být tebou (nemáš peníze) prodám to na součástky.

těsnění pod válec nebude vždy tvrdý. je to lepší papír za pár kaček. On chce jezdit ne prodávat. A zas tolik bych se toho nebál  cool 


Co shoří neshnije

 offline 

 

#45 19.08.2019 20:06:03

jarakinc
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 165
Založená vlákna
Motorka: Huska 610 E SM r.v.99
Věk: jak kdy
Tel: vysouvací
1 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Tak je to jeho motorka já jen jestli to má cenu. Aby nenajel pár km a bum. Podle obrázků co sem dal bych se na to vykašlal anebo našetřil. Otázka jak je zručnej jaký má vybavení dílny. jestli má momenták + úhlovej nástavec + ten lis. Tohle není stará jawka. Upřímně jestli jezdil na tomto motoru a (jediný co mu vadilo bylo střílení do výfuku) nepoznal podle pazvuku co se z toho museli linout že je něco špatně tak mám o jeho zručnosti pochybnosti. Jak ale píšu je to jeho motorka.

 offline 

 

#46 19.08.2019 22:03:19

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


jarakinc: Jak píše Fireman, chci jezdit, přišel jsem se poradit a motorku prodávat na díly nechci. Ale budu rád, když bys mi řekl tvůj názor na tu vačku. V čem ji vidíš tak moc K.O.? Vačky, který způsobily destrkuci motoru - a je jich tu na fóru plno - (sorry, že zas píšu jako debil) vypadaly v mnohem "zbídačenějším" stavu, než ta moje. Jasně, motor rachtal, ale raději sem dřív řešil brzdy a podvozek, protože zlomit kliku je lepší, než zlomit vaz (moje první motorka, sorry), v tom jsem postupoval spíš podle svejch priorit. No a teď bych rád postupoval podle priorit motoru wink Díky moc za pomoc, cenim wink Na zručnost seru, nářadí taky nemám všechno, proto si zejtra vyrobim přípravek na vyndání ventilů (jasně, můj první motor, sorry).

Fireman: Raduz TT600r: Chlapi, posunul sem válec do DO a vypadá to hezky. Neni tam jediná rejha, zdá se mi to až neuvěřitelný.  big_smile 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190819_203233.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190819_203303.jpg

Editoval meela (19.08.2019 22:04:01)

 offline 

 

#47 19.08.2019 22:53:05

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela napsal(a):

jarakinc: Jak píše Fireman, chci jezdit, přišel jsem se poradit a motorku prodávat na díly nechci. Ale budu rád, když bys mi řekl tvůj názor na tu vačku. V čem ji vidíš tak moc K.O.? Vačky, který způsobily destrkuci motoru - a je jich tu na fóru plno - (sorry, že zas píšu jako debil) vypadaly v mnohem "zbídačenějším" stavu, než ta moje. Jasně, motor rachtal, ale raději sem dřív řešil brzdy a podvozek, protože zlomit kliku je lepší, než zlomit vaz (moje první motorka, sorry), v tom jsem postupoval spíš podle svejch priorit. No a teď bych rád postupoval podle priorit motoru wink Díky moc za pomoc, cenim wink Na zručnost seru, nářadí taky nemám všechno, proto si zejtra vyrobim přípravek na vyndání ventilů (jasně, můj první motor, sorry).

Fireman: Raduz TT600r: Chlapi, posunul sem válec do DO a vypadá to hezky. Neni tam jediná rejha, zdá se mi to až neuvěřitelný.  big_smile 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 203233.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 203303.jpg

Tady se rýhy ani moc nedělaji, ono moc nemá od čeho. Pokud se tam teda něco nevysype ( kroužky,  ventily , karbon ) Ojede se píst a válec do ovality , kterou okem nepoznáš. Pokud by jsi viděl ve válci ještě honování tak je to  ano 


Co shoří neshnije

 offline 

 

#48 08.10.2019 11:44:29

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Ahoj, tak po delší době, když už sestavuju zpět hlavu. Kdo z vás se s tím prosím setkal, že otvor těsnění má o x mm menší průměr než válec?

Vyndal jsem stávající těsnění, jehož vnitřní průměr je 96 mm. Vyndal nový a koukám, že vnitřní průměr je 90 mm. Píst se zasekne v horní úvrati a nejde zpět. Naráží na tu plechovou část a v zásadě jí lisuje - viz fotky původního a novýho těsnění. Máte s tím prosím někdo zkušenost? Kupoval jsem klasickou náhradu na LC4.

Díky moc za názory wink Meela


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_img_5691.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_img_5692.jpg

 offline 

 

#49 08.10.2019 16:27:34

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


V mototechnice: "Mám tady vynadaná těsnění na 400 a 640 - jedno má 90mm průměr vrtání, druhý 101mm průměr vrtání. Zřejmě máte nějaký atyp."

LC4 400 má vrtání 95 mm a 640 101 mm. Všechny těsnění na LC4 400 co tam maj mají vnitřní průměr 90mm. Jak je to možný? Ví někdo, prosím? Díky moc wink

 offline 

 

#50 08.10.2019 17:00:16

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela: je to těsnění na LC4-350?


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#51 08.10.2019 21:46:58

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


PETARDAK: No tak trochu to tak vypadá.  A mě tvrdí, že je to těsnění na všechny 400. hmm

 offline 

 

#52 09.10.2019 06:02:44

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela:

Vem staré těsnění a nech si vyrobit dle něj na zakázku... Dělají to třeba v Brně a vychází to na pěkné peníze... A máš po problému  wink 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#53 09.10.2019 07:16:11

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


ano nechat vyrobit podle starého, za mě můžu doporučit: www.merako.cz

 offline 

 

#54 09.10.2019 08:35:02

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Děkuju vám chlapi wink

 offline 

 

#55 29.10.2019 11:57:06

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Vrčí a vrní. Tak se vše podařilo, vyčištěná přebroušená hlava, vyměněná ložiska na vačce, gufera, ventily a vše šlape. V zimě se pustím do kompletní GO  gp 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_73497973_10216501143575221_1619239727569829888_n.jpg

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů