Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Těsnění hlavy KTM LC4 1996

#21 16.08.2019 08:52:22

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Ahoj všem, tak jsem to ještě v noci rozhodil a je to fakt řešeto big_smile

Vypustil sem olej, špony. Shodil víko hlavy, rozebral vodní pumpu a strašný. O kroužek na pumpě prasklej, z druhé strany "závlačka" která drží ložisko vačky úplně mimo zářezy, no hrozný. Mám pocit, že to hlavně díky tý pumpě pořádně nechladilo.

Rozvoďák je naplej, takže tam v pořádku a neskočil. Sundám celou hlavu a skouknu píst a válec v jakém jsou stavu. Bohužel netuším před jakou dobou tam byl měněnej olej (já to za těch 5 let nedělal), takže nevím, jak dlouho ten magnetickej výpušťák ty špony sbíral.

Každopádně to vypadá na pořádnou GO. big_smile


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190816_075905.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190815_203946.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190815_214053.jpg




http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190815_211134.jpg

Editoval meela (16.08.2019 09:45:35)

 offline 

 

#22 16.08.2019 11:07:04

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela napsal(a):

Bohužel netuším před jakou dobou tam byl měněnej olej (já to za těch 5 let nedělal), takže nevím, jak dlouho ten magnetickej výpušťák ty špony sbíral.

Tak to jsi mě pobavil  smile  ano 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#23 16.08.2019 11:45:29

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela napsal(a):

Ahoj všem, tak jsem to ještě v noci rozhodil a je to fakt řešeto big_smile

Vypustil sem olej, špony. Shodil víko hlavy, rozebral vodní pumpu a strašný. O kroužek na pumpě prasklej, z druhé strany "závlačka" která drží ložisko vačky úplně mimo zářezy, no hrozný. Mám pocit, že to hlavně díky tý pumpě pořádně nechladilo.

Rozvoďák je naplej, takže tam v pořádku a neskočil. Sundám celou hlavu a skouknu píst a válec v jakém jsou stavu. Bohužel netuším před jakou dobou tam byl měněnej olej (já to za těch 5 let nedělal), takže nevím, jak dlouho ten magnetickej výpušťák ty špony sbíral.

Každopádně to vypadá na pořádnou GO. big_smile


http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 075905.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 203946.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 214053.jpg




http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 211134.jpg

A co ty ventily a nápínák , kontroloval jsi  ? No s tím olejem je to teda  vyk!  vyk!  vyk! 


Co shoří neshnije

 offline 

 

#24 16.08.2019 12:18:23

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Fireman: peTTR: Hele jasný, s tim olejem sem pičus, měl sem to udělat hned jak sem to koupil, ale dal jsem to po koupi servisákovi kousek u mě u baráku a ten mi řekl, ať vodjezdim sezonu a řešim to až se to celý vysype. No a já jezdil za 4 roky fakt málo, dohromady za tu dobu tak 2000km, tak sem to neřešil. Virtuálně mě zfackujte wink No a tak jsem furt  a14  čekal a čekal až se to vysype, aby se udělala GO, a ono furt nic big_smile Nakonec jsem si jí odvezl do PHY a začal předělávat na silnici.

No a teď jsem jí za poslední měsíc naložil a začalo to vyhřezávat big_smile Tak až teď jsem u té GO big_smile

Fireman: hele napínák je v cajku, je v polovině svýho chodu (7mej zářez z 15ti), takže rozvoďák to asi šponuje v pohodě. Ventily jsem nešteloval, nedostal jsem se tam měrkou (měrky maj moc široký jazýčky - demence, takže je nejdřív musím zbrousit do "špičky" abych se tam vůbec dostal) tzn. sešteluju je až to znovu celý sestavim.

Tady ještě přikládám svíčku. Směs je bohatá dost, co? To mi nastavoval taky servisák a nikdy to prob nedělalo, ale asi bych jí měl trochu ochudit, co?



http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190815_214325.jpg

Editoval meela (16.08.2019 12:31:30)

 offline 

 

#25 16.08.2019 13:34:41

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela napsal(a):

Fireman: peTTR: Hele jasný, s tim olejem sem pičus, měl sem to udělat hned jak sem to koupil, ale dal jsem to po koupi servisákovi kousek u mě u baráku a ten mi řekl, ať vodjezdim sezonu a řešim to až se to celý vysype. No a já jezdil za 4 roky fakt málo, dohromady za tu dobu tak 2000km, tak sem to neřešil. Virtuálně mě zfackujte wink No a tak jsem furt  a14  čekal a čekal až se to vysype, aby se udělala GO, a ono furt nic big_smile Nakonec jsem si jí odvezl do PHY a začal předělávat na silnici.

No a teď jsem jí za poslední měsíc naložil a začalo to vyhřezávat big_smile Tak až teď jsem u té GO big_smile

Fireman: hele napínák je v cajku, je v polovině svýho chodu (7mej zářez z 15ti), takže rozvoďák to asi šponuje v pohodě. Ventily jsem nešteloval, nedostal jsem se tam měrkou (měrky maj moc široký jazýčky - demence, takže je nejdřív musím zbrousit do "špičky" abych se tam vůbec dostal) tzn. sešteluju je až to znovu celý sestavim.

Tady ještě přikládám svíčku. Směs je bohatá dost, co? To mi nastavoval taky servisák a nikdy to prob nedělalo, ale asi bych jí měl trochu ochudit, co?



http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 214325.jpg

Směs zatím neřeš. Pořádně si zkontroluj a přeměř cos rozebral. Až to zas bude pohromadě jak má , tak dej základní nastavení podle manuálu, zprovozni a pak dolazuj
edit: rozvoďák ok

Editoval Fireman (16.08.2019 13:35:41)


Co shoří neshnije

 offline 

 

#26 16.08.2019 14:30:40

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


A ještě jedna rada, tamtomu servisákovi už nikdy nic nedávej  a1 

 offline 

 

#27 16.08.2019 16:05:23

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


SethX: Jasný, vyhnu se mu.  a13  Proto se v tom šťourám už sám. Zvenku sem to zmáknul, ale to sou v podstatě jen šrouby. V motorech sem se nikdy nehrabal, takže sem do toho nechtěl šťourat ani teď, ale neni co ztratit a je to zároveň challenge, jestli to dokážu sestavit tak, aby to šlapalo a hlavně vydrželo big_smile

Editoval meela (16.08.2019 16:05:40)

 offline 

 

#28 16.08.2019 17:40:12

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela napsal(a):

SethX: Jasný, vyhnu se mu.  a13  Proto se v tom šťourám už sám. Zvenku sem to zmáknul, ale to sou v podstatě jen šrouby. V motorech sem se nikdy nehrabal, takže sem do toho nechtěl šťourat ani teď, ale neni co ztratit a je to zároveň challenge, jestli to dokážu sestavit tak, aby to šlapalo a hlavně vydrželo big_smile

Tak hlavně  žádný pokus ,omyl .  a29 


Co shoří neshnije

 offline 

 

#29 16.08.2019 18:45:52

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Fireman: Budu se snažit  a1 

 offline 

 

#30 17.08.2019 09:52:10

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Ahoj všem,
tak mám dole hlavu. Ventily jsou off jak tak koukám. Píst zeshora vypadá v pohodě. Co navrhujete? big_smile Asi vyměnit rovnou všechny ventily? Mám shodit i válec, když už je to rozebraný a skouknout stav?


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190817_092738.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190817_092834.jpg

Editoval meela (17.08.2019 09:53:17)

 offline 

 

#31 17.08.2019 09:56:27

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Rozhodit hlavu - zabrousit sedla/ventily + nová gufera + po přeměření srovnání hlavy (nebo ne). křivé = srovnání = srovnání válce, kterej tím pádem musí dolů.
Sjeď pístem do DÚ a mrkni na válec. Rýhy = sundej válec a řeš dál nebo postupuj dle finančních možností nebo podle čeho to vlastně děláš.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#32 17.08.2019 10:04:58

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Válec sundej určitě taky. Přeměř píst, válec a kroužky. Zároveň zjistíš vůli ojnice na klice a jak je na tom oko pro píst. čep. Pak se dle financí rozhodneš.


Co shoří neshnije

 offline 

 

#33 17.08.2019 10:42:30

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Raduz TT600r: Předpokládám, že pro posunutí pístu do d.u. musím povolit ten zajišťovací šroub hřídele, kterej jsem tam před sundáním vrátil bez podložky? Abych to protočil i s řetězem? Až bude píst v d.u. tak zašroubovat zpátky?

Nerad bych to pojebal a nakonec to ještě půlil big_smile

 offline 

 

#34 17.08.2019 10:44:23

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


No finanční možnosti mám než se dostanu do nuly. Aktuálně tak ještě +- 6000 a  stop2  big_smile big_smile Původně jsem samozřejmě chtěl dělat jen to těsnění, ale nerad bych to za půl roku dělal znova kvůli tomu, že jsem na něčem teď chtěl ušetřit. Tou cestou už asi nepudu big_smile

 offline 

 

#35 19.08.2019 09:44:47

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


Ahoj všem, tak po víkendovém rozhovoru s Raduzem jsem dlouho rozdejchával a chtělo se mi  a31 a1 No nebudu rozpytvávat. Každopádně, zatím jsem dolu píst neposunul, nechci vědět, co mě tam čeká a budu postupovat odshora. Přece jen, chtěl sem vyměnit těsnění na hlavě, vyřešit problém a jezdit dál a ne dělat GO big_smile 

Tudíž tady mám vačku. Z mýho laickýho pohledu je relativně v pohodě, viděl jsem tu větší brutály, takže nějakou údržbu to asi předtím mělo. Dekompresor funkční, pružinka natahuje. Soudím pak i podle ložiska u hřídele "made in". Na druhé straně už je to patrně horší. Popraskané pouzdro ložiska. Na rolně je vidět "vůle" a zároveň když jsem sundal z hlavy výfukové těsnění, tak ta jsou po smrti už asi X let. Určitě bych řešil nový ložiska vačky, ale co to ostatní? Jak to vidíte závažně podle fotek?

No a teď to horší. big_smile Pod víkem kde navazuje hřídel vačky je vybroučená rýha. Zřejmě kvůli špatném ložisku a špatně usazené vymezovací podložce u hřídele, která po sundání hlavy plavala mimo a nebyla vůbec v té kolébce, tím pádem měla vačka vůli a dekompresor vydřel drážku. Jak závažně vydíte tohle?


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190819_084857.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190819_084908.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190819_084944.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190819_084953.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190819_085005.jpg
http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190819_085653.jpg

Editoval meela (19.08.2019 11:15:39)

 offline 

 

#36 19.08.2019 13:27:37

koll
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 907
Založená vlákna
Motorka: 300 exc 2017
Věk: 29
5 2

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela:

Tak ty nechceš vědět co tě čeká v druhý polovině motoru když horní půlka je v takovýhle prasečině.. tak co vlastně chceš? Chceš to opravit, což se dá ale bude to stát nemálo peněz, nebo do toho nacpat polovinu peněz a jezdit na pološrotu? Tady je na čase vzít rozum do hrsti a kouknout i do peněženky  a21 

Editoval koll (19.08.2019 13:29:05)

 offline 

 

#37 19.08.2019 14:03:13

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


koll: Chci vyřešit problém, kterej jsem měl na začátku - střílení do vejfuku, padání motoru, bublinky v chladiči + = fouklé těsnění. To je to, co chci vyřešit. Nechci řešit GO.

Nahrubo sem očistil ventily a píst. Píst nemá vůli "nahoru/dolu", a nejeví nějaký známky pochroumání, ventily po tomhle hrubym očištění budou taky v pohodě, takže je chci vyndat, vyčistit, zabrousit, sedla, těsnost, gufera. Společně s tou vačkou bych udělal repas vršku a dal to zas dohromady.

Je teda nějakej zásadní argument k tomu, proč jít ještě níž?


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190818_204245.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6247_20190818_130053.jpg

 offline 

 

#38 19.08.2019 14:11:27

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela napsal(a):

koll: Chci vyřešit problém, kterej jsem měl na začátku - střílení do vejfuku, padání motoru, bublinky v chladiči + = fouklé těsnění. To je to, co chci vyřešit. Nechci řešit GO.

Nahrubo sem očistil ventily a píst. Píst nemá vůli "nahoru/dolu", a nejeví nějaký známky pochroumání, ventily po tomhle hrubym očištění budou taky v pohodě, takže je chci vyndat, vyčistit, zabrousit, sedla, těsnost, gufera. Společně s tou vačkou bych udělal repas vršku a dal to zas dohromady.

Je teda nějakej zásadní argument k tomu, proč jít ještě níž?


http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 204245.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 130053.jpg

Myslíš, že spodek motoru bude v pořádku když vidíš v jakém stavu je vršek?

 offline 

 

#39 19.08.2019 15:00:13

koll
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 907
Založená vlákna
Motorka: 300 exc 2017
Věk: 29
5 2

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


meela:

Ne zásadní argument není, ptáš se na radu a názor - tys dostal. Jak s tím dál naložíš je tvoje věc. Může to klapnout, když budou ventily, sedla atd ok (venku si je ještě neměl), vyřešíš poškozeny uložení vačky atd tak ten motor třeba několik let poběží, a nebo poběží několik km. Holt i chybama se člověk učí, každej už nějakou udělal   ano  já bych motor zkontroloval/opravil celej, kdybych viděl tenhle stav a o servisní historii věděl prd jako ty. Protože už sem se z chyb poučil a za to riziko by mi to nestálo

 offline 

 

#40 19.08.2019 16:04:05

meela
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
Věk: 34
0 0

Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996


koll: Díky za názor, já s nim v podstatě slouhlasim, žel limit jsou finance. Nechtěl jsem do toho zahučet 20tisícema a postupně odhaluju, že to tak beztak dopadne big_smile

Každopádně, budu asi brát celou sadu těsnění, když už to půjde dolů celé. Raduz mluvil o plechovym těsnění pod válec, nicméně ve všech sadách je jen to klasický, které jsem ostatně koupil i zvlášť. Tak jaký tam teda patří a kde myslíte že bych ho mohl sehnat aby bylo součástí sady? Díky moc wink https://www.mototechnika.cz/technika-si … 128fl.html

Editoval meela (19.08.2019 16:05:11)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů