INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Těsnění hlavy KTM LC4 1996
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):Bohužel netuším před jakou dobou tam byl měněnej olej (já to za těch 5 let nedělal), takže nevím, jak dlouho ten magnetickej výpušťák ty špony sbíral.
Tak to jsi mě pobavil
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Fireman: peTTR: Hele jasný, s tim olejem sem pičus, měl sem to udělat hned jak sem to koupil, ale dal jsem to po koupi servisákovi kousek u mě u baráku a ten mi řekl, ať vodjezdim sezonu a řešim to až se to celý vysype. No a já jezdil za 4 roky fakt málo, dohromady za tu dobu tak 2000km, tak sem to neřešil. Virtuálně mě zfackujte No a tak jsem furt čekal a čekal až se to vysype, aby se udělala GO, a ono furt nic Nakonec jsem si jí odvezl do PHY a začal předělávat na silnici.
No a teď jsem jí za poslední měsíc naložil a začalo to vyhřezávat Tak až teď jsem u té GO
Fireman: hele napínák je v cajku, je v polovině svýho chodu (7mej zářez z 15ti), takže rozvoďák to asi šponuje v pohodě. Ventily jsem nešteloval, nedostal jsem se tam měrkou (měrky maj moc široký jazýčky - demence, takže je nejdřív musím zbrousit do "špičky" abych se tam vůbec dostal) tzn. sešteluju je až to znovu celý sestavim.
Tady ještě přikládám svíčku. Směs je bohatá dost, co? To mi nastavoval taky servisák a nikdy to prob nedělalo, ale asi bych jí měl trochu ochudit, co?
Editoval meela (16.08.2019 12:31:30)
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):Fireman: peTTR: Hele jasný, s tim olejem sem pičus, měl sem to udělat hned jak sem to koupil, ale dal jsem to po koupi servisákovi kousek u mě u baráku a ten mi řekl, ať vodjezdim sezonu a řešim to až se to celý vysype. No a já jezdil za 4 roky fakt málo, dohromady za tu dobu tak 2000km, tak sem to neřešil. Virtuálně mě zfackujte No a tak jsem furt čekal a čekal až se to vysype, aby se udělala GO, a ono furt nic Nakonec jsem si jí odvezl do PHY a začal předělávat na silnici.
No a teď jsem jí za poslední měsíc naložil a začalo to vyhřezávat Tak až teď jsem u té GO
Fireman: hele napínák je v cajku, je v polovině svýho chodu (7mej zářez z 15ti), takže rozvoďák to asi šponuje v pohodě. Ventily jsem nešteloval, nedostal jsem se tam měrkou (měrky maj moc široký jazýčky - demence, takže je nejdřív musím zbrousit do "špičky" abych se tam vůbec dostal) tzn. sešteluju je až to znovu celý sestavim.
Tady ještě přikládám svíčku. Směs je bohatá dost, co? To mi nastavoval taky servisák a nikdy to prob nedělalo, ale asi bych jí měl trochu ochudit, co?
http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 214325.jpg
Směs zatím neřeš. Pořádně si zkontroluj a přeměř cos rozebral. Až to zas bude pohromadě jak má , tak dej základní nastavení podle manuálu, zprovozni a pak dolazuj edit: rozvoďák ok
Editoval Fireman (16.08.2019 13:35:41)
Co shoří neshnije
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
A ještě jedna rada, tamtomu servisákovi už nikdy nic nedávej
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
SethX: Jasný, vyhnu se mu. Proto se v tom šťourám už sám. Zvenku sem to zmáknul, ale to sou v podstatě jen šrouby. V motorech sem se nikdy nehrabal, takže sem do toho nechtěl šťourat ani teď, ale neni co ztratit a je to zároveň challenge, jestli to dokážu sestavit tak, aby to šlapalo a hlavně vydrželo
Editoval meela (16.08.2019 16:05:40)
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):SethX: Jasný, vyhnu se mu. Proto se v tom šťourám už sám. Zvenku sem to zmáknul, ale to sou v podstatě jen šrouby. V motorech sem se nikdy nehrabal, takže sem do toho nechtěl šťourat ani teď, ale neni co ztratit a je to zároveň challenge, jestli to dokážu sestavit tak, aby to šlapalo a hlavně vydrželo
Tak hlavně žádný pokus ,omyl .
Co shoří neshnije
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Rozhodit hlavu - zabrousit sedla/ventily + nová gufera + po přeměření srovnání hlavy (nebo ne). křivé = srovnání = srovnání válce, kterej tím pádem musí dolů. Sjeď pístem do DÚ a mrkni na válec. Rýhy = sundej válec a řeš dál nebo postupuj dle finančních možností nebo podle čeho to vlastně děláš.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Válec sundej určitě taky. Přeměř píst, válec a kroužky. Zároveň zjistíš vůli ojnice na klice a jak je na tom oko pro píst. čep. Pak se dle financí rozhodneš.
Co shoří neshnije
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Raduz TT600r: Předpokládám, že pro posunutí pístu do d.u. musím povolit ten zajišťovací šroub hřídele, kterej jsem tam před sundáním vrátil bez podložky? Abych to protočil i s řetězem? Až bude píst v d.u. tak zašroubovat zpátky?
Nerad bych to pojebal a nakonec to ještě půlil
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Ahoj všem, tak po víkendovém rozhovoru s Raduzem jsem dlouho rozdejchával a chtělo se mi No nebudu rozpytvávat. Každopádně, zatím jsem dolu píst neposunul, nechci vědět, co mě tam čeká a budu postupovat odshora. Přece jen, chtěl sem vyměnit těsnění na hlavě, vyřešit problém a jezdit dál a ne dělat GO
Tudíž tady mám vačku. Z mýho laickýho pohledu je relativně v pohodě, viděl jsem tu větší brutály, takže nějakou údržbu to asi předtím mělo. Dekompresor funkční, pružinka natahuje. Soudím pak i podle ložiska u hřídele "made in". Na druhé straně už je to patrně horší. Popraskané pouzdro ložiska. Na rolně je vidět "vůle" a zároveň když jsem sundal z hlavy výfukové těsnění, tak ta jsou po smrti už asi X let. Určitě bych řešil nový ložiska vačky, ale co to ostatní? Jak to vidíte závažně podle fotek?
No a teď to horší. Pod víkem kde navazuje hřídel vačky je vybroučená rýha. Zřejmě kvůli špatném ložisku a špatně usazené vymezovací podložce u hřídele, která po sundání hlavy plavala mimo a nebyla vůbec v té kolébce, tím pádem měla vačka vůli a dekompresor vydřel drážku. Jak závažně vydíte tohle?
Editoval meela (19.08.2019 11:15:39)
- koll
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 907
- Založená vlákna
- Motorka: 300 exc 2017
- Věk: 29
- 5 2
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela:
Tak ty nechceš vědět co tě čeká v druhý polovině motoru když horní půlka je v takovýhle prasečině.. tak co vlastně chceš? Chceš to opravit, což se dá ale bude to stát nemálo peněz, nebo do toho nacpat polovinu peněz a jezdit na pološrotu? Tady je na čase vzít rozum do hrsti a kouknout i do peněženky
Editoval koll (19.08.2019 13:29:05)
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
koll: Chci vyřešit problém, kterej jsem měl na začátku - střílení do vejfuku, padání motoru, bublinky v chladiči + = fouklé těsnění. To je to, co chci vyřešit. Nechci řešit GO.
Nahrubo sem očistil ventily a píst. Píst nemá vůli "nahoru/dolu", a nejeví nějaký známky pochroumání, ventily po tomhle hrubym očištění budou taky v pohodě, takže je chci vyndat, vyčistit, zabrousit, sedla, těsnost, gufera. Společně s tou vačkou bych udělal repas vršku a dal to zas dohromady.
Je teda nějakej zásadní argument k tomu, proč jít ještě níž?
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):koll: Chci vyřešit problém, kterej jsem měl na začátku - střílení do vejfuku, padání motoru, bublinky v chladiči + = fouklé těsnění. To je to, co chci vyřešit. Nechci řešit GO.
Nahrubo sem očistil ventily a píst. Píst nemá vůli "nahoru/dolu", a nejeví nějaký známky pochroumání, ventily po tomhle hrubym očištění budou taky v pohodě, takže je chci vyndat, vyčistit, zabrousit, sedla, těsnost, gufera. Společně s tou vačkou bych udělal repas vršku a dal to zas dohromady.
Je teda nějakej zásadní argument k tomu, proč jít ještě níž?
http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 204245.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 130053.jpg
Myslíš, že spodek motoru bude v pořádku když vidíš v jakém stavu je vršek?
- koll
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 907
- Založená vlákna
- Motorka: 300 exc 2017
- Věk: 29
- 5 2
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela:
Ne zásadní argument není, ptáš se na radu a názor - tys dostal. Jak s tím dál naložíš je tvoje věc. Může to klapnout, když budou ventily, sedla atd ok (venku si je ještě neměl), vyřešíš poškozeny uložení vačky atd tak ten motor třeba několik let poběží, a nebo poběží několik km. Holt i chybama se člověk učí, každej už nějakou udělal já bych motor zkontroloval/opravil celej, kdybych viděl tenhle stav a o servisní historii věděl prd jako ty. Protože už sem se z chyb poučil a za to riziko by mi to nestálo
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
koll: Díky za názor, já s nim v podstatě slouhlasim, žel limit jsou finance. Nechtěl jsem do toho zahučet 20tisícema a postupně odhaluju, že to tak beztak dopadne
Každopádně, budu asi brát celou sadu těsnění, když už to půjde dolů celé. Raduz mluvil o plechovym těsnění pod válec, nicméně ve všech sadách je jen to klasický, které jsem ostatně koupil i zvlášť. Tak jaký tam teda patří a kde myslíte že bych ho mohl sehnat aby bylo součástí sady? Díky moc https://www.mototechnika.cz/technika-si … 128fl.html
Editoval meela (19.08.2019 16:05:11)
|