INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Těsnění hlavy KTM LC4 1996
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Ahoj, chystám se sundat hlavu, zkontrolovat rozvoďák a ventily. Řeším těsnění. Mám tu těsnící papír tl. 0.5 mm. Máte zkušenost, prosím, zda-li tloušťka bude stačit nebo mám raději koupit standard těsnění?
Vyříznu si to na ploteru, takže s přesností neni problém, spíš mi jde o tloušťku samotnou a možnost ušetřit 600,-
Díky moc za názory. Meela
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):Ahoj, chystám se sundat hlavu, zkontrolovat rozvoďák a ventily. Řeším těsnění. Mám tu těsnící papír tl. 0.5 mm. Máte zkušenost, prosím, zda-li tloušťka bude stačit nebo mám raději koupit standard těsnění?
Vyříznu si to na ploteru, takže s přesností neni problém, spíš mi jde o tloušťku samotnou a možnost ušetřit 600,-
Díky moc za názory. Meela
Počkej počkej. Možná to trochu pleteš dohromady. Pokud chceš sundat hlavu , tak tam patří pořádné těsnění a ne papír. Nepleteš si to s ventilovým víkem ? tudy se dostaneš na změření ventilů a popřípadě rozvoďák
Co shoří neshnije
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Fireman: Hlavu chci právě sundat kvůli rozvoďáku a vyřešit tim i ventily. K rozvoďáku se dostanu i přes ventilový víčka?
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Jsou tam víčka pro seřizování vůle ventilů ale nejde se přez ně dostat na rozvoďák. pod těmi těsně ní je a celkem nezáleží co je zač, ale pak je tam horní část hlavy která když se sundá tak s ní jdou i vahadla ventilů a vačků už pak nic nedrží jenom rozvoďák a pod tou je jenom silikon a těsnění tam být nesmí. A pak už je jenom samotná hlava a po tu rozhodně nemůže být papírové těsnění.
Editoval mira1150 (14.08.2019 12:38:23)
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):Fireman: Hlavu chci právě sundat kvůli rozvoďáku a vyřešit tim i ventily. K rozvoďáku se dostanu i přes ventilový víčka?
Ne ne, přes víčka jen vůle , na rozvoďák musíš celý horní dekl (viz . mira1150) . Máš manuál ? A už jsi to někdy dělal ? Nebo víš nějaké základní info jak přeměřit ?
Editoval Fireman (14.08.2019 13:10:11)
Co shoří neshnije
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Fireman: Ano, manuál mám. Vůle ventilů by měla být 0.20mm. Já chtěl vrchní část hlavy sundat hlavně proto, abych zároveň zkontroloval i ten rozvoďák, jestli mi neposkočil. Což dle návodů na YT poznám tak, že mi seděj všechny rysky, ale to právě nepředpokládám, že bych zjistil přes otevřený víčka ventilů.
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):Fireman: Ano, manuál mám. Vůle ventilů by měla být 0.20mm. Já chtěl vrchní část hlavy sundat hlavně proto, abych zároveň zkontroloval i ten rozvoďák, jestli mi neposkočil. Což dle návodů na YT poznám tak, že mi seděj všechny rysky, ale to právě nepředpokládám, že bych zjistil přes otevřený víčka ventilů.
Já jenom jestli víš při jaké poloze klik. hřídele měřit. Ohledně toho rozvoďáku , koukni na šponovák a hned budeš vědět. Pokud bude pořád v tahu , nemůže to skočit. Nastav správnou polohu kliky , změř ventily a při této poloze koukni na šponovák. Pokud bude uplně vyjetý , potom až sundávej vrch. Nepřidělávej si práci.
Co shoří neshnije
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Fireman: Jasan, sice asi pokládám dotazy jako totální nýmand, ale rysku horní úvratě a všechny ventily zavřený asi ještě poznám. Děkuju ti za radu, jak ušetřit čas a jsem vděčnej, že ho ztrácíte vy se mnou
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):Fireman: Jasan, sice asi pokládám dotazy jako totální nýmand, ale rysku horní úvratě a všechny ventily zavřený asi ještě poznám. Děkuju ti za radu, jak ušetřit čas a jsem vděčnej, že ho ztrácíte vy se mnou
V poho , já jen abychom předešli problémům
Co shoří neshnije
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Fireman: Rozumím a chápu Já bych se do toho nepouštěl a raději se věnoval svojí profesi, ale nikomu se do toho nechce. Na severu jsem měl mechanika, kterej s tim problém neměl, ale odvézt to tam, čekat měsíc, pak zase zpátky se mi prostě už nechce. Nevím, asi jsou tady v Praze zmlsaný všemožnejma stříkačkama a nechtěj si už moc špinit ruce Každopádně když si to poseru, tak to poseru sobě a ne někomu cizímu ) A když ne, tak budu zas o něco zkušenější.
Jinak kdyby náhodou musel jít vršek hlavy dolu, jakej mám koupit silikon na utěsnění, prosím?
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
. Hele, já sice času na rozdávání nemám, ale pisni mi na sebe číslo a já ti některej večír cinknu a uvedu tě do problematiky. Ještě mi napiš, co přesně řešíš za problém a ročník toho tvého EXC400. Těžký to není, pokud víš a umíš .
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):Fireman: Rozumím a chápu Já bych se do toho nepouštěl a raději se věnoval svojí profesi, ale nikomu se do toho nechce. Na severu jsem měl mechanika, kterej s tim problém neměl, ale odvézt to tam, čekat měsíc, pak zase zpátky se mi prostě už nechce. Nevím, asi jsou tady v Praze zmlsaný všemožnejma stříkačkama a nechtěj si už moc špinit ruce Každopádně když si to poseru, tak to poseru sobě a ne někomu cizímu ) A když ne, tak budu zas o něco zkušenější.
Jinak kdyby náhodou musel jít vršek hlavy dolu, jakej mám koupit silikon na utěsnění, prosím?
silikon na motory. je spoustu výrobců a víc barev , tak se nelekni . Ale vědu v tom nehledej. Jo a posrat to můžeš jen když nevíš a zkoušíš , Tak se tomu vyhni
Co shoří neshnije
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Raduz TT600r, Fireman: čau chlapi, tak já už to asi z 99% odhalil. Zřejmě je to těsnění pod hlavou. Přifukuje mi to vzduch a jak jsem k tomu došel, popíšu, a kdyžtak mě vyveďte z omylu
Až dneska po přečtení pár článků o chlazení apod. jsem k tomu vlastně došel a secvaklo mi to. Předevčírem, když bylo mega vedro jsem spozoroval, že mi utíká kapalina z přepadu chladiče. Jakoby se tam srážela a pak odkapávala. Nejprve jsem to přisuzoval tomu, že je fakt vedro a nestíhá to chladit, pak jsem se dočetl, že víčko chladiče nemusí už držet tlak a proto mi kapalina mizí. Jenže a nicméně jsem před pár týdny měnil chladící kapalinu a dal průhlednou hadičku, která propojuje chladič s vodní pumpou. Dneska, když jsem koukal na roztok v hadičce, tak tam jsou spaliny a asi i olej.
Zároveň poslední dobou začalo dost hulit z otvoru v rámu u karbecu a z něj navazující hadičky (ta hadička je napojená na díru vedoucí z rámu) a ústí ven vedle karburátoru.
Když k tomu připojím to, že začalo střílet do vejfuku, padat motor při podřazení a názory ostatních, že to někde přifukuje, myslím si, že to bude těsnění pod hlavou. Hm?
Editoval meela (14.08.2019 21:48:57)
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Nahoď ten ročník, možná mám to těsnění doma.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):Raduz TT600r, Fireman: čau chlapi, tak já už to asi z 99% odhalil. Zřejmě je to těsnění pod hlavou. Přifukuje mi to vzduch a jak jsem k tomu došel, popíšu, a kdyžtak mě vyveďte z omylu
Až dneska po přečtení pár článků o chlazení apod. jsem k tomu vlastně došel a secvaklo mi to. Předevčírem, když bylo mega vedro jsem spozoroval, že mi utíká kapalina z přepadu chladiče. Jakoby se tam srážela a pak odkapávala. Nejprve jsem to přisuzoval tomu, že je fakt vedro a nestíhá to chladit, pak jsem se dočetl, že víčko chladiče nemusí už držet tlak a proto mi kapalina mizí. Jenže a nicméně jsem před pár týdny měnil chladící kapalinu a dal průhlednou hadičku, která propojuje chladič s vodní pumpou. Dneska, když jsem koukal na roztok v hadičce, tak tam jsou spaliny a asi i olej.
Zároveň poslední dobou začalo dost hulit z otvoru v rámu u karbecu a z něj navazující hadičky (ta hadička je napojená na díru vedoucí z rámu) a ústí ven vedle karburátoru.
Když k tomu připojím to, že začalo střílet do vejfuku, padat motor při podřazení a názory ostatních, že to někde přifukuje, myslím si, že to bude těsnění pod hlavou. Hm?
Je to takové pomotané. Začalo to střílením a jsme u sundavání hlavy To že máš černo v chladiči a mastnotu (spaliny) , není nic dobrého. Nejspíš se ti tam tlačí někudy z válce. Může to být těsnění, ale také prasklý válec nebo hlava , popř. zkroucená hlava. Tyto věci se ale nastávají jen tak sami od sebe. Kolik se ti ztrácí té vody.
Co shoří neshnije
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Raduz TT600r: Je to rok 1996. Moc děkuju za ochotu, mám to tu už všechno nový, proto se mnou neztrácej čas, zatím to není potřeba. Ale děkuji ti za ochotu mi pomoct!
Fireman: Vody se mi ztratilo tak deci po najetejch cca 300-400km. No mě to právě přijde jako takový logický vyústění toho všeho. Začalo to střílením (vyčistil jsem karbec a zalepil přírubu z airboxu do karburátoru - byla děravá pod sponou už předtím, ale problém to nedělalo, tzn. nepřisuzuju to přírubě.). Následně žádná změna a po dalších najetých cca 200 km se přidalo padání motoru při podřazování z 3 na 2, z 2 na 1. Po cca dalších 200 km začala mizet kapalina v chladiči a téct z přepadu, přehřívání motoru + saze v kapalině.
Základ je asi jasnej, to už jste mi tu psali - přisává to odněkud vzduch.
Mám tu už všechny díly - nová příruba z airboxu do krabecu, silikon na motor, těsnění, měrky na ventily, novej ol. filtr, novej olej, svíčka. Kouknu se ještě na měrku / víčko oleje, jestli tam jsou krystalky vody, ale čekám, že jo.
Večer to rozhodim a budu postupovat následovně > zkontroluju vůli ventilů, případně sešteluju na 0.20mm. Vypustim starej olej, na mag. šroubu uvidim jestli tam nejsou nějaký špony a uvidim, jestli je olej smíchanej s vodou. Pak shodim víko hlavy, při tom zkontroluju šponovák rozvoďáku a uvidim jak na tom je, válec, pumpu a uvidim jak na tom sou tyhle části. Budu věřit, že je to všechno v pohodě a bude stačit to jenom přetěsnit. Když ne, nechám pak udělat GO.
Co vy na to? Relevantní postup?
Editoval meela (15.08.2019 12:42:54)
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
meela napsal(a):Raduz TT600r: Je to rok 1996. Moc děkuju za ochotu, mám to tu už všechno nový, proto se mnou neztrácej čas, zatím to není potřeba. Ale děkuji ti za ochotu mi pomoct!
Fireman: Vody se mi ztratilo tak deci po najetejch cca 300-400km. No mě to právě přijde jako takový logický vyústění toho všeho. Začalo to střílením (vyčistil jsem karbec a zalepil přírubu z airboxu do karburátoru - byla děravá pod sponou už předtím, ale problém to nedělalo, tzn. nepřisuzuju to přírubě.). Následně žádná změna a po dalších najetých cca 200 km se přidalo padání motoru při podřazování z 3 na 2, z 2 na 1. Po cca dalších 200 km začala mizet kapalina v chladiči a téct z přepadu, přehřívání motoru + saze v kapalině.
Základ je asi jasnej, to už jste mi tu psali - přisává to odněkud vzduch.
Mám tu už všechny díly - nová příruba z airboxu do krabecu, silikon na motor, těsnění, měrky na ventily, novej ol. filtr, novej olej, svíčka. Kouknu se ještě na měrku / víčko oleje, jestli tam jsou krystalky vody, ale čekám, že jo.
Večer to rozhodim a budu postupovat následovně > zkontroluju vůli ventilů, případně sešteluju na 0.20mm. Vypustim starej olej, na mag. šroubu uvidim jestli tam nejsou nějaký špony a uvidim, jestli je olej smíchanej s vodou. Pak shodim víko hlavy, při tom zkontroluju šponovák rozvoďáku a uvidim jak na tom je, válec, pumpu a uvidim jak na tom sou tyhle části. Budu věřit, že je to všechno v pohodě a bude stačit to jenom přetěsnit. Když ne, nechám pak udělat GO.
Co vy na to? Relevantní postup?
To přisávání vzduchu je mimo. Tudy to žádný vzduch nepřisaje . Tlak jde z válce do vody. Aby ti to šlo obráceně , musela by tam být ECHT díra a motorka by určitě nejela (decka vody na 350 km tomu neodpovídá). Z vlastní zkušenosti : fouklé těsnění (po špatné montáži) na wr 450 f . Po hodině ježdění přefoukala 3 dcl do expanzky . Přelito zpět do chladičů a za hodinu znovu. Na průběhu motoru si nic nepoznal. Chodil normálně. Asi tak.
Co shoří neshnije
- meela
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 400 / 1996, KTM LC4 620 1993, KTM LC4 640 2003
- Věk: 34
- 0 0
Re: Těsnění hlavy KTM LC4 1996
Tak to fouklo, dolil sem teď kapalinu do chladiče, nakopnul, a když lehce přidám plyn, jdou ven bublinky. Teď doufám, že to bude jen těsnění. Do toho mě trochu straší, že to má nějakou malou kompresi. Začínám bejt z toho asi dost paranoidní.
No nic, nechám to vychladnout (musel sem s ní dojet na garáž) a jdu to shodit.
|