INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Baterie
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Baterie
Pozisss: Tak projdi a ocisti konektory. Smerodatny je pro tebe, co je za napeti na baterce. Jeste otazka na kvalitu multimetru..... muzes mu verit, ze meri spravne?
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Baterie
Pozisss: Taky to nech po startu chvili pred merenim bezet, startem ztrati aku cast kapacity a tim, že se dobiji, merak nenameri realny dobijeci napeti. Kdyz budes merit hodne slabou aku po nastartovani, nameris treba 12,5V a pritom je dobijeni v cajku. 13,7 je v pohode
Re: Baterie
Čau, zatím jsem ještě baterku nekupoval jelikož když je tepleji tak zatím stará baterka točí obstojně ale pokud dojde na výměnu tak nebudu nic řešit a beru origo. Motorka prodaná a jezdíš novou,??
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: Baterie
dokopy nič
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
Re: Baterie
Ahoj, na moji KTM exc-f 350 koupil majitel predemnou nejakou levnou bateri BS 12v 3Ah a startovaci proud jen 50a. Zda se me ze to s moto hodne malo toci motor se proste tezce rozbiha. Pomuze koupit lithium? Pisete tady ze to s moto lepe toci? Je to opravdu poznat? Nechce se me totiz vyhodi 2000kc za baterku a bude to stejny. Diky za info.
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: Baterie
Norous123:
50A stačí tak možná na nějakou 125. Já mám na Yamaze 140A origo Yuasa. Takže stopro novou baterii s odpovídajícím start. proudem.
Re: Baterie
To je lithium aku, zadny gel / agm....
Re: Baterie
Norous123 napsal(a):Ahoj, na moji KTM exc-f 350 koupil majitel predemnou nejakou levnou bateri BS 12v 3Ah a startovaci proud jen 50a. Zda se me ze to s moto hodne malo toci motor se proste tezce rozbiha. Pomuze koupit lithium? Pisete tady ze to s moto lepe toci? Je to opravdu poznat? Nechce se me totiz vyhodi 2000kc za baterku a bude to stejny. Diky za info.
Lithium si kup, jen kdyz vis, proc ho chces. O tom, jak toci motorem to moc neni Ma svy pro i proti. Jedna nevyhoda je prave startovaci proud. Zvladnou hodne, ale pres 100 zpravidla jen kratkodobe v radu vterin. Startovaci proud +100 cim vic tim lip u 4t potreba. Hodne chvali aku motobatt .....
Re: Baterie
Ahoj kluci, potřeboval bych poradit. Pořídil jsem na svojí motorku KTM sxf 350 2017 novou baterii: https://www.brumla.com/bezudrzbova-bate … gJ-kPD_BwE ale při druhém tréninku se z ní vylil elektrolit. Původně tam byla origo LifePO4. Jen se chci zeptat jestli se tam ta baterie může dát jen tak kvuli jinému způsobu dobíjení a nebo jistli je to jedno a jde nejspíš o vadný kus? Klidně i pište co jezdíte za baterie protože mě jistě čeká koupě nové.
Děkuji
Editoval Jenda11 (07.08.2019 21:31:28)
Re: Baterie
Raduz TT600r: No po tréninku jsem si všiml že mám nějakou vypucovanou kyvku tak jsem koukal co se stalo a vše to šlo od baterky. Nedokážu si tipnout kolik z ní vyteklo ale velký panák určitě. Dokonce i filtr to zničilo. Vypadala naprosto nepoškozene a přislo mi jako by to teklo pod těma zátkama. Baterie byla ve správné poloze, dobře zafixovaná a jelikož to je bezúdržbová tak by se nic takového nemělo stávat.
Editoval Jenda11 (08.08.2019 06:47:45)
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Baterie
Jenda11:Buď mechanická vada baterky, nebo jí někdo při nalití špatně zavřel=při narážení poškodil zátky, nebo (a to je nejpravděpodobnější) ti moto přebijí a baterka se "tlakuje".... změř dobijecí napětí v různých otáčkách
Editoval PETARDAK (08.08.2019 08:40:23)
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: Baterie
PETARDAK: Naměřil jsem 14,4V což by mělo být v pořádku. Nemůže to být ještě proudem že by ho tam šlo moc? Baterie má kapacitu 3.2AH a dobíjecí proud jsem naměřil 0,8A. Nalíval jsem jí přímo já a bez problému, všechny zátky hezky cvakli. Jinak baterie normálně funguje, krásně to natočí motorku jen bych nerad aby mi to tam sežralo ještě něco víc
Re: Baterie
Zdar, protože nejsem v tomhle zdatný, o elektrice vím akorát to že není vidět a že kope, prosím o radu nebo vysvětlení. Odešla mi originální baterka která nebyla ani dva roky stará. Chci si koupit lithium, ve starém modelu WR 450 mi fungovala skvěle. Na novém modelu nemám nakopávačku tak nechci nechat nic náhodě. Origo baterka má 6,5Ah, koukám po náhradě v Lithium a náhrada má pouze 2A(popřípadě 28,8WH). Co znamení zkratka 20hr?, Která hodnota je tedy důležitější?, Potřebuji aby aspoň 10 vteřit s motorem pořádně točila a hlavně vydržela více startů za sebou.
Re: Baterie
novej: V podstate je u baterky nejdulezitejsi startovaci proud. Cim vetsi tim lepsi. Najdi si baterky ktere ti budou rozmerove pasovat. Zkontroluj spravnou orientaci kontaktu (najdou se takove ktere budou mit polaritu stranove prevracenou a pretahovat drat v motorce je nekdy problem). Jestli netihnes k nejake znacce tak vem tu s nejvyssim startovacim proudem.
Pokud mas dobijeci soustavu postavenou na olovenou baterii tj. dobijeci napeti 14,4V nedavej tam nic jineho. Lithiovky, lipolky, atd.... maji dobijeci napeti nizsi a 14,4V je casem spolehlive odrovna.
Editoval kick-start (02.11.2020 09:32:45)
Re: Baterie
novej: Zkus Chalku, myslím, že to má u WR odzkoušený.
Tu v odkazu 2Ah bych nekupoval. Náhrad je víc a v tomhle rozměru stejný výrobce má 2,4Ah https://landportbv.com/en/products/accu … Fpage%3D30 Nejlíp LP cenově vyjde, jestli máš někoho s registrací a slevama v Elitu.
Víc než 2,4 v tomhle rozměru z tý baterky asi nedostaneš. Důležitý je, že z té kapacity využiješ téměř vše, kdežto u olova cca 50%. Tzn. olovo 6A reálně cca polovina.
Další výhoda lifepo4 je, že z vybitýho stavu ji na 80-90% kapacity dobiješ do 10 minut provozu
Pokud se nepletu, tak můžeš jít do rozměru 113 - 70 - 105 a v tomhle rozměru najdeš víc výrobců. Jak píše kickstart, zajímá tě hlavně startovací proud. 150A ber jako OK, naneštěstí je to často špičkový - krátkodobý proud a aku není schopná ho dávat trvale do vybití. 10 s je docela dlouhá doba na startování a ber to jako hraniční čas pro start, abys baterku nepoškozoval.
Na motorkářích je člen assassin, který vyrábí aku už několik let. Pořád jede z článků A123 2,5 Ah, startovací proud max 120A max. 10s . Má i 3D tiskárnu, tak umí i obaly. Cenově se to ale nevyplatí. Ty články jsou ale fakt dobrý Snesou dobíjení do 3,6V tzn. 14,4V v pohodě.
Dnes už se dělají i "chytrý" lifepo4 a možností "propojit" s mobilem a sledovat stav .... Cenu aku to ale navyšuje o několik stovek.
Jako sychr si do party udělejte startovací kabílky pro možnost propojení s druhou motorkou. Místa zaberou minimálně a hodit se můžou.
Re: Baterie
Janek napsal(a):novej: Zkus Chalku, myslím, že to má u WR odzkoušený.
Tu v odkazu 2Ah bych nekupoval. Náhrad je víc a v tomhle rozměru stejný výrobce má 2,4Ah https://landportbv.com/en/products/accu … Fpage%3D30 Nejlíp LP cenově vyjde, jestli máš někoho s registrací a slevama v Elitu.
Víc než 2,4 v tomhle rozměru z tý baterky asi nedostaneš. Důležitý je, že z té kapacity využiješ téměř vše, kdežto u olova cca 50%. Tzn. olovo 6A reálně cca polovina.
Další výhoda lifepo4 je, že z vybitýho stavu ji na 80-90% kapacity dobiješ do 10 minut provozu
Pokud se nepletu, tak můžeš jít do rozměru 113 - 70 - 105 a v tomhle rozměru najdeš víc výrobců. Jak píše kickstart, zajímá tě hlavně startovací proud. 150A ber jako OK, naneštěstí je to často špičkový - krátkodobý proud a aku není schopná ho dávat trvale do vybití. 10 s je docela dlouhá doba na startování a ber to jako hraniční čas pro start, abys baterku nepoškozoval.
Na motorkářích je člen assassin, který vyrábí aku už několik let. Pořád jede z článků A123 2,5 Ah, startovací proud max 120A max. 10s . Má i 3D tiskárnu, tak umí i obaly. Cenově se to ale nevyplatí. Ty články jsou ale fakt dobrý Snesou dobíjení do 3,6V tzn. 14,4V v pohodě.
Dnes už se dělají i "chytrý" lifepo4 a možností "propojit" s mobilem a sledovat stav .... Cenu aku to ale navyšuje o několik stovek.
Jako sychr si do party udělejte startovací kabílky pro možnost propojení s druhou motorkou. Místa zaberou minimálně a hodit se můžou.
Chalka má 2019 teprve pár dní, lionku měl na starým modelu (stejně jako já). Tam problém nebyl. Assassin se vyzná a říkal mi že 2,4AH je OK. Jinak asi máš pravdu, v tomhle rozměru nic silnějšího není, a 10 vteřin je přeci jenom dlouhá doba, reálně by měla stačit při špatném startu polovina. Spíš jde o to, že v těžším terénu, třeba nějakej kamenitej potok, kde to musíš spíš tahat než jedeš to potřebuješ nastartovat desetkrát za 100metrů. I tak originál stačila v pohodě, ale kapacitu ztrácí a po roce už to nedala. Tam to pak ani neroztlačíš. Ty kabely je asi dobrej nápad. V mým případě je dobrý že s námi jezdí ještě i motorky s nakopávačkou, takže se dá baterka přehodit do jiný motorky. Ale zase, tohle všechno je jeden velkech vopruz.
- Toman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 568
- Založená vlákna
- Místo: Brno-venkov
- Motorka: GG EC 300 Tpi
- Věk: middle age
- 1 0
Re: Baterie
Ještě dodám, že u těch lifepo je určitě lepší místo "točit 10s" točit jen chvilku s pauzami... V chladu než mi naskočí 500 je to min až na třetí/čtvrtý pokus.. točím tak 2-3s s pauzou klidně 15s. Baterka se vždy trošku "vzpamatuje"
|