Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

AJP PR5 - Reinkarnace XR250?

#1301 01.08.2019 10:48:06

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Jakub_ttr:
Jo s panem jsem mluvil resp. psal mail a moto uz nejde prihlasit ☹️ a neni to strikacka to bych skoro radsi, ale jinak souhlasim ze ajp ma neco do sebe. Prave me zajima ted ty 19ctky vvmx jak na tom jsou oproti ajp hlavne ta 250 protoze je to stejnej motor a ma stejny vstrikovani

Editoval BourakBob (01.08.2019 10:55:21)

 offline 

 

#1302 01.08.2019 11:42:54

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


BourakBob napsal(a):

Jakub_ttr:
Jo s panem jsem mluvil resp. psal mail a moto uz nejde prihlasit ☹️ a neni to strikacka to bych skoro radsi, ale jinak souhlasim ze ajp ma neco do sebe. Prave me zajima ted ty 19ctky vvmx jak na tom jsou oproti ajp hlavne ta 250 protoze je to stejnej motor a ma stejny vstrikovani

Nejde přihlásit? Z jakého důvodu?

 offline 

 

#1303 01.08.2019 11:43:43

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Jakub_ttr:

Borec propasl prihlaseni pri prvotni koupi a ted uz to nesplnuje normu

 offline 

 

#1304 01.08.2019 11:46:39

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


BourakBob napsal(a):

Jakub_ttr:

Borec propasl prihlaseni pri prvotni koupi a ted uz to nesplnuje normu

Tak to byl fakt borec,jestli si koupil moto a nebyl ho schopen přihlásit,nebo to jen odkládal ,aby ušetřil pár korun...

 offline 

 

#1305 01.08.2019 12:21:28

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Jakub_ttr:
To netusim pan je jrn sprostredkovatel.. takze majitel je neznamy 🤣

 offline 

 

#1306 01.08.2019 12:59:53

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


BourakBob napsal(a):

Jakub_ttr:
To netusim pan je jrn sprostredkovatel.. takze majitel je neznamy 🤣

Tak to pak cena 65 tis.  je absolutně nesmyslná za enduro bez papírů...v téhle kategorii

 offline 

 

#1307 01.08.2019 14:41:31

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Jakub_ttr:
Presne jak rikas dal bych tak 30tis.. a stejne by musel jit karbec jinej tlumice jiny.. takze tohle asi nebrat.. ale ty novy uz jdou objednat a wp tlumici priplatek je ale 40tis coz uz vychazi stejne jak ajp pr5 kdyz budu brat 250..

 offline 

 

#1308 01.08.2019 17:47:32

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


BourakBob:

AJP PR5 je za ty peníze neskutečný šlengr. Pochcat a zapálit. Postavili rám a cpou do toho motor takový, aby se vešel .... a balí tu čínu do obleku ala nouhau firmy, která sice dělá čínu, ale podle "tajných receptur" dělají nějaký svý komponenety ala made in eu.
Jel jsem na tom, motor je jediný, co mě zaujalo, ale po tom, co mám 2t je to jen zdechlá mrcha .... Dát aku za chladič je obraz celé důmyslné koncepce ... tohle udělá jen pitomec a ne dobrý konstruktér.
Podívej na SWM 310. Bývalá Huska s tímhle bejby motorem byla špica bez většího povšimnutí a aniž bych na tom jel, tak jsem přesvědčený, že by to byla o dost lepší volba než AJP nebo VVMx. Nebo potom SWM 500, to je v té ceně bezkonkurenční ano . Je to taky čína, ale s dobrým základem a mít chuť na 4T, tak to jedu každopádně vyzkoušet
Na AJP zapomeň čím dřív, tím líp, leda by byla verze extreme za cenu VVMX.

A argumentovat tím, že se nechceš strachovat jízdou na moto bez papírů po silnici .... tak tě můžu ujistit, že už dost lidí přišlo o papíry i při jízdě na moto s papírama, jen proto, že neměli namontovanou SPZ ..... už vidím, jak jezdíš s SPZ, s blinkrama, ....  lol  lol 
To jen aby ses neukájel tím, co stejně nebude. Prostě tahle soutěžáky nepatří na silnici tak ani tak a bude jen hůř, za každou blbost budeš jen draze platit, když tě zastaví pčr i když budeš mít moto s papírama ....

 offline 

 

#1309 01.08.2019 18:38:00

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Janek:

No tak pokud jsi 2t maniak tak je jasny ze takovej traktor ti nic moc nerekne kor jestli jezdis na kacene 250 nebo 300.. vis co ja to beru tak ze na tom zavodit nebudu.. opravujem barak mame ted maly chci neco normalniho co me nesezere na servise.. ja jel tenkrat na 450 vvmx v karbecu a ta jela jak z praku ma to velkej kroutak.. tady ty 250tky ajp i vvmx se mi libi ze ten motor je klidnej nenarocnej neutaha tak rychle.. na dvaci dycky vlaju jednicka nepouzitelna ikdyz si myslim ze to mam docela slusne upraveny na enduro..

Co se znacek tyce mas asi pravdu ale co policajt to nazor nekdo ti vezme papiry nekdo ti udela tytyty.. ale jasny ze nebudu davat na pul kilaku znacku zejo jako kazdej 🤣 ale tak kdyz ta moznost je mit moto na znackach tak proc toho nevyuzit

Jinak pomyslim na vvmx nez na ajp.. swm se mi designove vubec nelibi.. pravda chvali to ale to neni asi pro me a s cenou 152tis je to prakticky stejny jak kdyz hodim vvmx na wepecka a nissin brzdy

Editoval BourakBob (01.08.2019 18:40:04)

 offline 

 

#1310 01.08.2019 19:26:26

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


BourakBob napsal(a):

Janek:

No tak pokud jsi 2t maniak tak je jasny ze takovej traktor ti nic moc nerekne kor jestli jezdis na kacene 250 nebo 300.. vis co ja to beru tak ze na tom zavodit nebudu.. opravujem barak mame ted maly chci neco normalniho co me nesezere na servise.. ja jel tenkrat na 450 vvmx v karbecu a ta jela jak z praku ma to velkej kroutak.. tady ty 250tky ajp i vvmx se mi libi ze ten motor je klidnej nenarocnej neutaha tak rychle.. na dvaci dycky vlaju jednicka nepouzitelna ikdyz si myslim ze to mam docela slusne upraveny na enduro..

Co se znacek tyce mas asi pravdu ale co policajt to nazor nekdo ti vezme papiry nekdo ti udela tytyty.. ale jasny ze nebudu davat na pul kilaku znacku zejo jako kazdej 🤣 ale tak kdyz ta moznost je mit moto na znackach tak proc toho nevyuzit

Jinak pomyslim na vvmx nez na ajp.. swm se mi designove vubec nelibi.. pravda chvali to ale to neni asi pro me a s cenou 152tis je to prakticky stejny jak kdyz hodim vvmx na wepecka a nissin brzdy

Nejsem 2t maniak, spíš si rozumím se 4t .... jen PR5 je nudná, emoce nepřinášeící a ne zrovna dobře postavená a předražená motorka, obraz číny před 10 lety, protože dnes je čína už v mnohým etalon .... a jako občasný hobby jezdec od motorky očekávám, že mě naplní právě emocema, vzbudí nadšení, probudí ze stereotipu .....Servisní intervaly jsou totální blud a jsou napriosto stejné s ostrým endurem. Pokud budeš používat AJP 250 ve stejným režimu jako exc,  wr 250, ..... budou servisní intervaly resp. opotřebení dílů téměř totožné - to je fyzika, mechanika ,... zákonitosti.
SWM se mi taky vůbec nelíbí, ale to ještě neznamená, že se na ní nedá krásně jezdit. Videa Antoinea Mea ne Husqvarně jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Občas si připadám, jako ve zrychleným filmu, jakou na tom jede palici  ano  ano . To není jen o umění jezdce, ale je v tom i konstrukce, výkon motoru, ovládání jako u horskýho kola .... nechápu a to je skoro 10 let stará koncepce ...
Kup si co chceš, ale každý, kdo pár let jezdí, ví, že jdeš slepou cestou, pokud ti jde o ježdění.

 offline 

 

#1311 01.08.2019 19:56:49

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Janek:

Co pises dava smysl.. nic mene nekoho dokaze naplnit i cinska motorka emocema.. je to o tom co clovek ocekava.. co se intervalu tyce souhlasim ze to bude podobne nic mene poukazoval jsem na servisni intervali 125 2t tam to proste neco stoji.. aspon v mem pripade.. ale jaks e rika kdyz mas na opicu musis mit i na banan.. wrka excecka jsou fajn masiny ale urcite nesezenu wrko za 120 tis se zarukou.. a furt je ta masina ostra jako prase.. funfactor je tam asi brutalni ale proste hledam neco jineho.. resp shanim info protoze me to zajima jaky maji nazory ti co to uz projeli nebo dokonce vlastni.. neni to o tom ze tady mi nekdo rekne jo je to krutu a ja si to poletim koupit.. furt je to 120tis a clovek si rozmysli jestli to za to stoji nebo ne.. zatim me nic netlaci menit dvacu.. ale az jednou prijde ten cas tak je dobry mit informace 🙂

Jinak SWM je bezesporu dobra volba a asi to i dobre lita.. podvozek KYB brzdy brembo proc ne.. ale kdyz to vezmu zase na cinu tak vvmx 450 je prakticky crf 450x 2006 predelana na strikacku.. mozna to nebude mit tak kvalitni podvozek nic mene mrdalovi jako jsem ja verim ze by stacil.. neni to tak davno co jsem jezdil na predelany cezete po otcovi co mela navareny vidle aby to bylo vysoky a hrozne jsem si chvalil jak to pekne tlumi..🤣🤣

Jeste se zeptam ty jsi na vvmx jezdil? Me by treba prisel fajn nazor od nekoho kdo jezdi roky exc nebo wr a otestoval by tuhle cinu..

Editoval BourakBob (01.08.2019 19:59:01)

 offline 

 

#1312 01.08.2019 20:27:32

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


BourakBob:
jel jsem na VVMX 450 zdejšího člena Brůči v době, kdy jsem měl Berga 450 koncepčně z roku 2001. Je to těžký neohrabaný kopito i v porovnání s tím starým bergem. Motor je na motorce to nejlepší, jinak to za nic nestálo. Nastartovat ten zasra*ej karbec po pádu na zem, bylo za trest. Na trať možná dobrý, ale do lesa ne.
Jsem hobík jako ty, jezdím jen pro radost, peníze neseru, ale jako zaměstnanec vydělávám, jak to jde. Mám dvě práce, abych si mohl enduro dovolit a neutrácím zbytečně ... ale ani ve snu by mě nenapadlo kupovat VVMX. Radši si dám pár šichet navíc, počkám klidně rok a pošetřím na něco, co je fakt o radosti.
Došetři si na EXC 350 a budeš spokojenej jako mnoho tisíců lidí před tebou, nechoď slepejma cestama, který z tebe jen tahaj peníze. Za 160- 170 budeš mít perfektní 350. která je jedna z nej voleb v posledních několika letech na trhu. Mrkni na ceny Bety, kde máš za 150 už perfektní základ na spokojený užívání s potenciálem, který nevyužiješ.
AJP PR5 klidně, ale zánovní bazarovku za 80 - 90 ... nová je jen předražená bída.
VVMX 250 se stejný motorem o 50 levnější je podle mě lepší volba, ale radši bych pošetřil a rok trénoval jen na kole a koupil pořádný stroj - EXC /HQ 350 ....

 offline 

 

#1313 01.08.2019 21:28:49

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Janek:

Jo je pravda ze ta 450 je takova neohrabana ludra to ta dvepade na tom asi bude lepe.. nic mene mas ve vsem pravdu.. clovek by treba chtel usetrit ale ono mozna by to vyslo nakonec draz.. servisni sit ted asi dobry ale za deset let kdo vi..

Betky se mi moc libi.. a je pravda ze jsou za slusny ceny..

Ja nastesti mam zatim na cem jezdit tak me to nejak netlaci a nesere.. ale do budoucna bych chtel neco mladsiho urcite..

A ono to treba dopadne stejne tak jak u vetsiny ze si koupim kacenu a bude klid 🤣

 offline 

 

#1314 06.11.2019 05:44:01

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


https://www.facebook.com/ajpmotoitalia/ mrknete na novy AJP motory SWM brzdy asi brembo dle všeho.. vypada to moc dobře ted uz jenom cekam na cenu 😀 dostupnost v unoru 2020

Co na ně říkáte?

 offline 

 

#1315 06.11.2019 13:15:50

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


sirr:

taky se bojím že to bude tak jak říkáš sad pokud by ale byla cena podobná SWM tak si to zájemce najde. Mohli by 250 pustit cenou níž na 130 třeba a 310ku dát kolem 150 a věřím že to bude trhák. Počkám na první testy a pak možná rozbiju prasátko big_smile Furt jsem koukal po asiawingu ale teď si počkám na AJP záleží na ceně.

 offline 

 

#1316 06.11.2019 17:17:35

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Aby to nebyl stejnej "trhák" jak s tou 250tkou.. Loni jsem koupil závodně jetou rok starou Husku, cena plus mínus jak nový AJP 250, rok jsem odjezdil, měnil jsem akorát spojku, protože už byly trochu zvlněný plechy a nešla tak lehce, jak bych si představoval. Jinak gumy, olej, desky, klasika. Motorka jako celek úplně jinde než AJP, který známej kupoval fungl, furt s něčím problémy a snad nebyla vyjížďka, kterou by odjel celou, tam upadla řadička, tuhle primární kolco, támhle se povolila osa, čerpadlo v nádrži uklepanej kontakt.. Pro nějakýho mrdala asi ok, jezdit se na tom dalo (když zrovna něco neupadlo), ale za mě lepší koupit zánovní koncern, když nejsou hrachy na funglovku, než tady ty rádoby super stroje. Nehledě na dostupnost dílů z druhovýroby, servisní síť atd.

Editoval green.bear (06.11.2019 17:19:05)

 offline 

 

#1317 06.11.2019 19:22:50

BourakBob
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: Yamaha Yz 125 2004
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


green.bear:

Ona pr5ka ani nemela byt zavodni stroj.. je to presne jak ty rikas pro mrdali co si chteji vyjet mimo silnicu ale snese to i cestu pro rohliky nebo do prace.. nerikam je co zlepsovat kazdopadne jsem zvedavy na novy modely s novym ramem a podvozkem. Ta spr 310 si myslim bude motorove ok ma to vstrikovani athena motor stejny jako huska takze druhovyroba by asi mela byt ok protoze zakllad je stejny.. jak moc to bude cenove nahozeny je druha vec.. pokud to bude stat 180tis a 510 treba 200tis.. tak je lepsi jit asi do bety nebo sherca.. uvidime jsem na to zvedavy ale prvni pohled vypada ok

 offline 

 

#1318 10.11.2019 09:28:47

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Je to tak jak tu někteří píšou. Je to spíše motorka pro lidi co na tom lítají denně do práce.

Je asi potřeba si uvědomit, že v ČR je enduro komunita plná spíše lesních střelců. Možná se tak někdo necítí, ale 90% z nás na těch motorkách lítá po lese celkem sebevědomě a tahá motorky do míst, kde by se na to většina lidí vyprdla v porovnání se světem. Abych to lépe vysvětlil, tak kdo byl v Itálii, Španělsku a dalších jižních státech, tak jste si asi všimli, že tam hodně lidí volí místo skůtru nějaká tupější endurka. Třeba XR 250,400 byly přesně vymyšlený pro tenhle druh ježdění. Ráno do práce po silnici a z práce bez spěchu přes pláž a prcnout nějakou holku kterou sbalím na ježdění po zadním. Nemusím řešit tolik servis atd. Ten trh je tak velký, že i KTM začala dělat Freeride a dost promo videí je právě někde z jihu. A i AJP dost podobných značek míří tímhle směrem. U nás je 90% prodaných lehkých endur ostrých. Na jihu je to přesně naopak, protože i spousta ostrých hned dostávají motardy. Pro ně je enduro jízda po cestě někam na kopec a zároveň kochačka. My se kocháme na kolech a pak palba na enduru. Proto jsou tyhle stroje hybridní a nejsou ideální ani na silnici ani na ostrý enduro, ale přesto vyjedou dost. Asi jako SUV a všichni to kupujou jak blbý  lol 

Takže abych to shrnul, tak pro české použití se moc ty stroje nehodí. Pokud to beru jako víkendovej stroj na blbnutí tak nebrat. Pokud na tom budu lítat do práce celý léto a do lesa tak proč ne.

 offline 

 

#1319 11.11.2019 22:58:44

AJP FANS CZ
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 385
Založená vlákna
Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016, Gas Gas TXT 280
Věk: mladý
Web
3 4

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Tak jsem zase vlezl na tohle panoptikum a čtu, co tu zase mistr Janek píše za "ověřené bludy" o servise atd. (příspěvky z 1.8. 2019) Mj když byl u nás jezdit, tak se mu motorka líbila, až na nějaký výhrady (vlastně jediná výhrada byla ta baterie). Teď píše zase něco jiného. Za mě po těch letech a dost odzkoušených motorek od kamarádů (a že jich sakra bylo) musím říct, že AJP je co se ergonomie a rozložení váhy atd je hodně dobrá motorka. Koncepce nádrž vzadu je něco skvělýho a nechápu, že to nemá víc motorek. Podvozek ucházející na svou třídu. Výkonu by to chtělo víc bezpochyby, ale je to tupá 250. A pořád lepší pocit umět z blbé 250 vymáčknout maximum za použití přenášení váhy, práce se spojkou, hledání gripu na různých površích (zda se to snažit uhrabat nebo naopak držet trakci), osvojení si různých dovedností i z trialu (mj parádní věc) a nahoru se dostat třeba na druhej nebo třet pokus, než jak lepl sedět v sedle, nevědět, co s plynem, kroutit s ním a spoléhat na mousse v kole. Že ano Janku. Nejprve jsem slyšel z doslechu, jakej jsi byl "závodník" ještě na Kawě tehdy, co jsi měl a jak jsi málem dostal přes držku, když jsi jezdil jako lempl a nebezpečně vůči okolí, pak na vlastní oči a pak asi milonkrát v těch diskuzích tady.

Na motorkách měníme olej po cca 40 mth (což odpovídá asi 1500 km = polovina toho, co udává výrobce.) Resp. výrobce udává 1500 km v závodním režimu. S motorem není absolutně nic. Na nějakých 150 mth na starším AJP byl vyměněn píst defacto preventivně. Druhej motor stále neotevřenej.

Ano PR5tce někdy chybí výkon. A ano, zazlobilo i čerpadlo avstřik. Mělo to více příčin. Jednou z věcí bylo, že jsme lemplové (v jiném smyslu, než Janek), často nalejváme benzín z kanystrů do zahnojený motorky, neočistíme víčko a bordel napadá do nádrže. Přes sítko si to hltne, zanese se vstřik. Byly tam i nějaký mechanický potíže, např uklepanej kontakt na čerpadle. Ale vše vyřešeno buď v rámci záruky (2 roky) a nebo za nějaké relativně přijatelné peníze. Kdysi sem někdo házel nějaký hausnumera o  desítkách tisíc...

Jak tu před x lety erudovaní jezdci pravili, že servis je stejnej jako na ostré - není to pravda. Záleží, jak se ta motorka používá - tzn ložiska, řetěz a takové věci se opravdu odvíjí od stylu jízdy. Co se motoru týče, tak bez sebemenšího problému. Opět Janek a tehdy xfany naprosto mylné bláboly.

Ano AJPčko má mouchy, byla to jejich první "moderní" motorka. Ta baterie za chladičem ničemu nevadí. Baterii vadí nízké teploty. Teď v zimě je to ku prospěchu věci, když je venku do 5 stpňů  lol Ne fakt, bateria zazlobila jen v nízkých teplotách, v létě nic. Původní baterie vydržela přes 2 roky mj.

Co se jinak mechanických věcí týče, je to prostě motorka jak každá jiná a záleží, kdo a jak se o ni umí starat. Tuhle motorku si většinou kupujou začínající jezdci, tak ta údržba vypadá, jak vypadá. (viz my). Ty srajdy, co tu ale Janek píše o Číně atd, tak to je naprosto pomýlené a jako majitelé 2 PR5, které máme skoro 4 roky snad tohle můžu říct. Defacto tohle kecám celou dobu a jo, něco mě na AJP sere a bylo tot řeba vyměnit a taky jsme se s ní trochu potrápili, ale ať si tu melou rozumbradi, co chtěj, ta motorka jako taková není vůbec špatná. A jestli stojí 140 tisíc, tak je na každým, kolik za motorku utratí. Jestli má stát 20 nebo 30 tisíc míň, tak to je na posouzení každého. Všichni viděj koncovou cenu, ale nevidí, co tu cenu tvroří a nebo to viděj u KTM, která žije v paralelní galaxii vůči malejm výrobcům. Někdo zhulí krabku cigaret denně, někdo si každej rok koupí novej Ajfoun, někdo se 2x týdně vyleje v hospodě a pak tu mudruje. Každej ať si svý peníze dá do čeho chce a koupí si, co chce. hau

Editoval AJP FANS CZ (11.11.2019 23:03:00)


Alles ist Frage der Technik
http://www.youtube.com/ajpfanscz

 offline 

 

#1320 12.11.2019 07:01:50

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


AJP FANS CZ:

Ty jsi normalni magurek  lol  lol  lol sis neco snupnul?
Potom si nezapomen stezovat o cteni sracek .... ano 
Ze to neni cina? Je to cina.
Ze tam necpou motor, ktery se tam vejde? Cpou tam motor, ktery se tam vejde. Opet videt z pripravovanych modelu motor od swm.
Ono ze je to cina bude brzy poklona  a1 
Aku nevadi teplo? Lifepo max 60 st. Na exc aku 5 let a porad maka, na ajp 2 roky ...
Pist jste delali ve 150 mth. lol  lol 
Super v kontextu tvych slov nebo tvyho prechytralyho brachy

"Opravdové zhmotnění sousloví "hobby enduro" - Použitelný výkon od spoda až nahoru, bezúdržbový motor, výborný podvozek, bytelná konstrukce. Připraveno na cokoli smile"
A k tomu potom psat:
"Trochu jsme podcenily servis... Olej jsme měnili pravidelně, bohužel jsem nějak zapomněli na ventily Po zimě nechtěla motorka chytit. Nakonec chytla, jel jsem se kus projet a domů jsem dojel na přívěsu.
Nastala výměna řídící jednotky (aktuálně je tam mapa z roku 2018), nový vstřik (ten novějšího typu) a přesto nechtěl motor chytit. Neměl kompresi...

Takže jsme seřídili ventily, motorka jela, ale ne úplně dobře. Motor šel tedy ven, sundala se hlava a už to začlo Ventily nový (původní byly podpálený), nový píst a všechna těsnění.

Po smontování motor jel, ale pořád to nebylo ono a občas zvláštně cukal. Poslední věc z palivového byla nádrž resp. čerpadlo. Takže je nový i čerpadlo. Ono ta verze 2015 měla čerpadlo volně umístěné v nádrži a při jízdě v terénu to trochu bouchalo o stěny. Nový typ nádrže má čerpadlo již pevně umístěno, tím pádem s sebou nemlátí"

Bezudrzbova motorka jako hovado  ano 
Jinak k jezdeni u tebe, skoro od zacatku jsem jel na pichlym zadnim kole jetym na dusi + na 99% zeleny jezek. Zkus si to na pichlym kole odjet ve stupackach, kdyz ti zadni kolo cestuje jak se zrovna guma zvejka a byl to 4. den jezdeni za sebou po 3 dnech v tezkych lokalitach. Je se neprijel predvadet, ale jen se svezt.
Skoro bych rekl, ze jsi nebezpecny viz rady ohledne servisu atp.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů