INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
stavba rally speciálu XT 600
- pafkin
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 16
- Založená vlákna
- Motorka: xt 600 3aj
- Věk: 41
- 0 0
stavba rally speciálu XT 600
Zdarec borci,letos jsem se zůčastnil Rally Albania ,na své herce XT 600 Tenere 3aj.Motorka fungovala bez problémů.Po týdnu skákání v Albánských horách , je z ní domlácená chudera.Tam jsem zacal přemýšlet co s tím.Mám doma další motor z 3aj a že bych se pustil do stavby něčeho jiného a tu moji si nechal na courání.Tak mám nějaké otázky a byl bych rád,kdyby mě někdo poradil.
Sehnat rám z TTR a narvat do něj motor z 3aj,myslím že lrám z TTR je lepší a lehčí než z XT,jenže asi bude trochu problém ho sehnat a všechny komponenty na něj
Sehnat rám z XT 600 3tb a najebat motor do něho,což by s komponentama problém nebyl.
chci zachovat starter i kick
pokud máte,nějaké nápady ,rady atd,budu moc rád
Re: stavba rally speciálu XT 600
https://motorky.bazos.cz/inzerat/106551 … XT-600.php
Tohle sem stavěl před asi 7 lety. Je to motor 1vj v 43f rámu. Takže to určitě jde. Měl jsem teda oba rámy tak jsem si bral co jsem potřeboval. Není jednodušší sehnat preba TT-E navíc když použiješ podvozek TT-S ? Měl jsem TT-E a je to úplně jiná motorka proti XT. A v porovnání s TT-RE je použitelnější v terénu i samotné TT-E. Nikomu nechci nic cpat, taková je moje zkušenost.
- pafkin
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 16
- Založená vlákna
- Motorka: xt 600 3aj
- Věk: 41
- 0 0
Re: stavba rally speciálu XT 600
driftak:
Dík ,ale nechci kupovat celou motorku,chtěl bych aby obě dvě jezdili na 3aj doklady. Na TT mám přední kolo,20L Acerbis nádrž,kyvku,kompletní brzdy zadní a přední a sedlo.Takže podle mě ,mě stačí sehnat rám ,vidle,brýle,airbox zadní centrál,zadní kolo a podsedlovej plast.Teď jde o to nakolik to vyjde.Kdybych to chtěl poskládat z XT 3tb,tak tam mě vyjde rám ,vidle,brýle,airbox vyjde na cca 4000 kč.Radši bych šel samozřejmě do rámu z TTR.Jestě jsem nepochopil ,který ty přední tlumiče z kterého modelu TT-E TT-S TT-R? Díky
Re: stavba rally speciálu XT 600
pafkin:
Stala akce za takovou amortizaci? Kdybys mel secist skody, za kolik v tom jsi?
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: stavba rally speciálu XT 600
Ahoj, všechno už tu tak nějak bylo... Mrkni na uživatele Miyamoto (ten přestavoval ledas co XT, TTR na TTRE) https://miyamyamahaoto.rajce.idnes.cz/
Souhlasím, že jestli byla ta 3AJ taková jako na obrázku č1, tak bych asi jako majitel zaplakal..
Nejjednodušší varianta je sehnat celé TTR či lépe TTRE, TTS nebo TTE a s potkaným motorem, všechno už tam je, jen altík se musí upravit...
TTR = motor z 3AJ vyjma startéru a kratšího levého čepu kliky V podstatě všechny motory po 3AJ vycházejí z 3AJ (hlava z předchozího 2KF, Válec 3AJ, převodovka 3AJ, a i další věci na pozdějších modelech 3TB/3UW - unifikace )
3AJ není špatná motorka, ale je spíše "maratonec" než enduro (velká nádrž, fůra plastů, těžká na předek - měl jsem 1VJ) nejlepší bylo prý XT 2KF (88-90) v podstatě verze XT souběžná s 3AJ, ale mě se nejlépe jezdilo na 1VJ (krásně stabilní v přímém směru, špatná na vše ostatní)
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: stavba rally speciálu XT 600
No ty koky Ty zvíře jedno Motor šlapal?
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- pafkin
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 16
- Založená vlákna
- Motorka: xt 600 3aj
- Věk: 41
- 0 0
Re: stavba rally speciálu XT 600
Janek:
nechal jsem někde v Albanii podsedlovej plasr,plast pod zadním nosičem a nosič.Abych to dal do původního stavu tak cca 20 táců,novej lak ,polepy,díly,ale užil jsem si to
- pafkin
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 16
- Založená vlákna
- Motorka: xt 600 3aj
- Věk: 41
- 0 0
Re: stavba rally speciálu XT 600
Raduz TT600r:
Máš jediný štěstí ,že jsi to dal do kupy,jinak bych k tobě nedojel vyměnit ani žárovku😁.Druhej den vylítla hlavní pojistka,a potom 2x pojistka od navigace,toť všechny závady,nepočítam postrácený šroubky,zlomená pácka od př.brzdy atd.motorově na 1*
Re: stavba rally speciálu XT 600
pafkin:
Mozna me to boli vic nez tebe, protoze tohle je jedna z nejhezcich motorek, co kdy sjela z vyrobnich pasu Na takovy akce si postav ucelovyho vozemboucha, ale tvoje moto by mela zustat ve stavu, v jakym byla.
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: stavba rally speciálu XT 600
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- pafkin
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 16
- Založená vlákna
- Motorka: xt 600 3aj
- Věk: 41
- 0 0
Re: stavba rally speciálu XT 600
Tak teda,když bych to postavil na TT základu,co z kterého modelu TT bych měl shánět,potřebuji teda rám ,vidle,brýle, airbox.Připomínam ,že to chci kick i startér proto bych použil motor z 3aj kterej se váli ve sklepě.Dík
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: stavba rally speciálu XT 600
sirr:
To YZ je určitě zajímavá myšlenka. Krom lehkého snížení hmotnosti dostaneš užší motorku, lepší posez a o 100% funkčnější tlumiče. A to určitě v terénu dobře využiješ. Ale jak píšeš, většinu váhy dělá XT/TT motor... Jsem žasnul, jak je XT lehké po demontáži motoru
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: stavba rally speciálu XT 600
pafkin: můžu zvážit rám z YZF450 a XT 2KF a myslím si že tam nějaký dramatický rozdíl nebude.. asi jsem to napsal blbě, jit cestou přestavby na TTE/S je finančně nereálné, na ně se strašně blbě shánějí plasty (na Ebayi z Italie za raketu),pokud by jsi sehnat TTS/E/R/RE bez motoru tak OK, jinak bych na to prděl plasty na TTR už to taky nebude taková sranda, ale věci jsou...co se týče komponentů tak OK, sice na dnešní dobu už asi historie..... pokud máš už slušný základ v tvém 3AJ (motor) a neplánuješ velké skoky, tak si myslím, že i rám z XT poslouží na rally dobře.
Pokud bych to chtěl nějak řešit a zůstat finančně a lookem za "pár kaček" tak bych šel do XT, klidně i to 3AJ co máš (jen to už asi neodlehčíš, v základu byly magnésiové víka, a duralová kola, leda něco na přístrojovce,ale bude po vypadat podivně..) a komponenty z MX/Endůr např tady dával do 3TB předek z KTM (na vidle TTS bych se vyprdnul, budou stát raketu, od KTM vidle se prodávají všude a fůra typů) https://advrider.com/f/threads/yamaha-x … on.957013/ Zadek je tuším stavitelný v 5ti krocích a pak pružinou i na 3AJ ne? (jinak centrál z 2KF, 43F, 1VJ a nechat repásnout) Celá to konverze by mohla stát tak do 20tis s předním kolem. Plasty na 3AJ se dají ještě docela sehnat to na 1VJ už je problém (ale zase jich tam je méně) a i u nás se dost prodává dost 1VJ za pár kaček tak to je další možnost (jen podsedlové plasty je boj sehnat, ale dají se naroubovat z 3AJ a docela to vypadá)
To co psal sirr má logiku, ale je to tak na měsíc se zavřít do garáže a upravovat a ještě sehnat XT/TT 350 a těch tu taky moc není...
a pak už zbývá jen ta fyzička a posilovna
a pro inpiraci a pochopení : http://www.rallye-tenere.net/Stammbaum.htm
a inspiraci http://www.rallye-tenere.net/Navigations.html
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: stavba rally speciálu XT 600
pafkin:
rám a kyvku mám, podsedlovka s airboxem se taky našla. Přepáčko bude nějaký taky.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
|