Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#601 15.04.2019 12:01:24

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Díky za rady, mrknu na to co se s tím dá dělat a případně bych se ozval. ano  ano Jinak je modrá ale z Českého Krumlova za 43.

 offline 

 

#602 30.04.2019 11:27:14

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Zdravím, chtěl bych znát váš názor na tento válec, jak byste zhodnotili stav na stupnici 1-10. Je to ještě v limitu nebo raděj nechat opravit? Děkuji


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6344_18639796-23e4-4a79-be18-e4c6be8da4f5.jpeg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6344_16879cd4-a2fe-4d2c-8eda-39d2d35a5094.jpeg

 offline 

 

#603 30.04.2019 11:45:46

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1461
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Pilda napsal(a):

Zdravím, chtěl bych znát váš názor na tento válec, jak byste zhodnotili stav na stupnici 1-10. Je to ještě v limitu nebo raděj nechat opravit? Děkuji


http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … da4f5.jpeg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … a5094.jpeg

To jestli je v limitu zjistíš jen když ho necháš přeměřit-dutinoměrem tz.
jakou má vélec ovalitu rovnou přeměř i píst👍


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#604 01.05.2019 11:24:43

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Podle fotek je poškozený nikasil, takže to stejně musí na nový.
Jak vypadá klikovka?

 offline 

 

#605 01.05.2019 12:08:24

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Pilda:

Určitě opravit....

Koukám že máš s motorkou samé radosti. Onehdy jsi řešil vačky?


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#607 06.05.2019 11:19:16

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Kdyby někdo scháněl modré plasty nebo jiný díl https://motorky.bazos.cz/inzerat/103993 … 0-dily.php

 offline 

 

#608 18.05.2019 20:53:03

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


spacy: Držák houkačky je za pravým chladičem na rámu hned na motorem, je to plechové L a šroub je z boku skrz rám. Spínač je na pumpě Z brzdy, ale jak je řešený nevím, je to schované za chráničem

Editoval jees (18.05.2019 20:54:38)

 offline 

 

#609 21.05.2019 23:00:14

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ahoj, mám dotaz na měření regulátoru dobíjení, nejsem si jistý, jestli ho měřím dobře, nebo je už opravdu po smrti big_smile
Při volnoběhu je napětí na baterce cca 13,45 V, po přidání plynu to vždycky klesne na cca 13 V (podle manuálu se má pohybovat až k 15 V). Baterka je na podzim nová a už předtím jsem měl podezření na chybu v dobíjení.
Zkoušel jsem tedy měřit regulátor podle tabulky z manuálu a byl jsem schopný naměřit jen hodnoty, které šly z R drátu vůči Y1, Y2, Y3 a B/W, tyhle byly v toleranci, ale jakékoliv ostatní kombinace zkoušené v závěrném i propustném směru (-,+) neukázaly nic.
Měřil jsem i napětí z alternátoru i odpory a hodnoty byly OK.
Pokud je KO, máte nějaký tip, kde sehnat nový za rozumné peníze, nebo koupit nějaký starší?

Díky.

EDIT:

Zkoušel jsem dneska ještě jednou přeměřit regulátor (tentokrát podle spodní tabulky) a podařilo se mi naměřit všechny hodnoty co jsou v tabulce KROMĚ těch, co mají být v toleranci 1,4 - 1,5 V, u nich to neukázalo nikdy nic. Tak nevím, jestli měřím blbě, nebo mám slabou baterku v multimetru, nebo je opravdu špatný. Co by mohlo jinak způsobit, že v otázkách to dobíjí jen max 13V? Přechodové odpory by ovlivnily i dobíjení při volnoběhu, ne? roll 

http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5335_regulator_test.png


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5335_regulator_puvodni.png

Editoval kufus (22.05.2019 21:28:47)

 offline 

 

#610 27.06.2019 21:04:51

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Nemá někdo navíc tu hliníkovou trubku vedoucí olej z motoru nahoru do rámu?
https://www.partsdepot.cz/originalni-di … 00S/55573/
Pozice č. 2
Stačila by mi ta vrchní hliníkopvá část.

 offline 

 

#611 28.06.2019 09:52:07

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Mám  funglovku, nikdy nepoužitå smile


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/355_20190628_095047.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/355_20190628_095056.jpg

 offline 

 

#612 28.06.2019 11:48:35

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


RadoTP cena?

 offline 

 

#613 28.06.2019 11:51:44

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


800Kč i s tím spodkem. Tak jak je na foto.

 offline 

 

#614 28.06.2019 15:53:47

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


RadoTP, dík za nabídku, mám to na takový pokus s úpravou, kvůli výztuhám chladičů a nechce se mi na to ničit moje nepoškozená, tak hledám něco z bouračky v ceně cca 200 -300Kc.

 offline 

 

#615 05.08.2019 14:33:48

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Nevíte někdo co je to za prázdný konektor, je na svazku z přístrojovky, ale je samostatný.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5295_1.jpg

 offline 

 

#616 05.08.2019 14:46:50

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Taky jsem si ho nedávno všiml. Měl by to být konektor pro dedikované tlačítko na reset tripu.

 offline 

 

#617 26.08.2019 10:47:46

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Řešil někdo tvrdší zadní pružinu?
Kde koupit a neví někdo označení (hodnotu) tvrdosti standartní pružiny?
Nevím jestli to je značení pružin podle tvrdosti nebo jen podle roku výroby motorky, ale pružinu mám na 07 červenou a v inzerci jsou většinou bílé.



Kufus dík za předchozí odpověď.

Editoval JirkaGS (26.08.2019 10:48:17)

 offline 

 

#618 17.12.2019 13:27:35

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


kufus napsal(a):

Ahoj, mám dotaz na měření regulátoru dobíjení, nejsem si jistý, jestli ho měřím dobře, nebo je už opravdu po smrti big_smile
Při volnoběhu je napětí na baterce cca 13,45 V, po přidání plynu to vždycky klesne na cca 13 V (podle manuálu se má pohybovat až k 15 V). Baterka je na podzim nová a už předtím jsem měl podezření na chybu v dobíjení.
Zkoušel jsem tedy měřit regulátor podle tabulky z manuálu a byl jsem schopný naměřit jen hodnoty, které šly z R drátu vůči Y1, Y2, Y3 a B/W, tyhle byly v toleranci, ale jakékoliv ostatní kombinace zkoušené v závěrném i propustném směru (-,+) neukázaly nic.
Měřil jsem i napětí z alternátoru i odpory a hodnoty byly OK.
Pokud je KO, máte nějaký tip, kde sehnat nový za rozumné peníze, nebo koupit nějaký starší?

Díky.

EDIT:

Zkoušel jsem dneska ještě jednou přeměřit regulátor (tentokrát podle spodní tabulky) a podařilo se mi naměřit všechny hodnoty co jsou v tabulce KROMĚ těch, co mají být v toleranci 1,4 - 1,5 V, u nich to neukázalo nikdy nic. Tak nevím, jestli měřím blbě, nebo mám slabou baterku v multimetru, nebo je opravdu špatný. Co by mohlo jinak způsobit, že v otázkách to dobíjí jen max 13V? Přechodové odpory by ovlivnily i dobíjení při volnoběhu, ne? roll

http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … r_test.png


http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … uvodni.png

Ahoj, nakonec jsem to vyřešil free power modem - přivedl jsem dráty z regulátoru přímo k baterii. Teď to dává v otáčkách kolem 14,20 V. Chci se ale zeptat na baterii, mám 7 AH AGM Vartu a v poslední době (cca měsíc zpět) mě po delším odstavení nenastartuje, musím ji ráno roztlačit, odpoledne potom chytne sama, ale nevydrží potom nabitá na takové napětí, aby byla schopná DRZ nastartovat. Tak si říkám nabiju ji, ale když ji připojím na nabíječku, je během 5 minut plně nabitá. Teď už jsem ji na zimu odpojil a dal do tepla a chtěl ji dobít, před nabitím má cca 12,25 V, po ani ne 1 minutě se nabíjení vypne a ukazuje 12,65 V, pak to zase pomalu klesne na 12,25 V.
Mohlo ji nedostatečné nabíjení než jsem to vyřešil FPM takhle odrovnat? V době kdy jsem tam dal novou baterii jsem dobíjení neřešil, dokud jela, tak jela, až potom co jsem nenastartoval a zjistil, že je něco asi v nepořádku, ji dal znovu nabít a řešil dobíjení a potom ji jednou za čas dobil. Může ji takovým stylem odrovnat i přebíjení? Nebo co by mohlo způsobit ztrátu kapacity/napětí po takové krátké době?
Díky.

 offline 

 

#619 17.12.2019 21:47:29

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


kufus:
Jestli se dostaneš přes 15V, máš problém na regulátoru. Jestli ti v otáčkách klesne pod 13V, máš problém buď na vinutí nebo regulátoru.
Podle mě jsi tu baterku odrovnal. Vezmi ji někam do prodejny, ať ti přeměří vnitřní odpor, nic za to chtít nebudou. Když bude stát za kulový, hned ji tam nech, vykoupí ji od tebe. Nevyrejžujou majlant, ale bude to tak nějak na férofku. Novou si pak kup třeba na netu a nalej ji až začneš znovu jezdit.

Osobně bych to zkontrolovat sakum-pikum všechno. Od regulátoru, přes kabeláž až po vinutí. DR-Z se někdy kolem 20 tisíc vysere vinutí na alternátoru. Poznáš to když sundáš levý víko a vinutí bude zabarvený do černa. Normálně to nafoť a ukaž to někomu kdo převinuje statory na motorky. Pozná to i z fotky. Ono může fungovat, ale už se začne loučit... Další důležitá věc na DRZ je tzv. "Loctite mod". V tu samou dobu, zase kolem 20 tisíc se povolej šrouby na statoru, vylítnou a rozsekaj co stojí v cestě. Proto se vyplatí to sundat a zalepit permanent(!) Loctitem, tak jak popisujou třeba tady:
https://thumpertalk.com/forums/topic/54 … ctite-fix/
Kup Loctite. Ostatní značky se mi neosvědčily.
Je zima, určitě bych to víko sundal a obhlídnul to, abys v létě měl klid.Až to budeš mít zalep to i u tý volnoběžky startéru. Pak pokračuj v kontrole reguátoru a hlavně konektorů na kabeláži. Pokud budou na hovno, ustřihni je a proletuj. Konektor je hezký mít v originál stavu, ale na motorce, která  si prošla blátem až po prdel to není dobrá praxe. Možná budeš muset vystřihnout vyžíhanou část vodiče  a nastavit kouskem novýho drátu..
¨
Gudlak

Editoval Kodiak (17.12.2019 21:49:41)

 offline 

 

#620 17.12.2019 22:09:28

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Tu baterku zkusím nechat přeměřit, díky. Jinak jak jsem to v tu dobu proměřoval, tak všechny kabely vizuálně byly ok, na konektorech žádná oxidace, pro jistotu jsem to všechno prostříkal kontaktolem a udělal ten free power mod podle TT. Na altík jsem se při tom měření nedíval, ale mrknu na něj znovu, zvlášť teda když už se blížím 20k nájezdu. Šrouby na statoru i u volnoběžky jsem lepil, sice ne Loctitem, ale Ceysem, což bude určitě lepší než kdyby tam nic nebylo.
PS: Za mě blátem prošla jen po kyvku, ono to supermoto tím blátem daleko nedojede  lol 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů