INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Honda Africa Twin 2015
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Honda Africa Twin 2015
Hugila: Jj ta bejvá i za rozumnej peníz
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Honda Africa Twin 2015
Klasika napsal(a):... Nač s pivovarským valachem skákat parkur...
Protože je to větší výzva
Navíc né každý má tolik volnýho času, aby si mohl vyhradit celý den a naložit motorku na vozík, trmácet se někam v plechovce, tam složit, opět naložit, trmácet se zpět, znovu složit, uklidit . . . Vidím to na sobě, GasGas pořád stojí v garáži. Zatím co Dominator a LC8, na těch můžu jet ráno do práce a pak po práci, když je čas, můžu se vydat kamkoliv mě napadne. Nemusím nic plánovat, s někým domlouvat, nebo něco řešit.
Editoval NoEnd (05.10.2016 15:30:36)
Re: Honda Africa Twin 2015
NoEnd napsal(a):Klasika napsal(a):... Nač s pivovarským valachem skákat parkur...
Protože je to větší výzva .....
A co ti brani najit si vyzvy pro lehkou? ... vozit se na mastodontu neni zadny velky umeni .... naucit se jezdit na lehky je vetsi kumst Taky se mi cas od casu povzteskne, ale ostry enduro je ostry enduro ... tam uz se na nic nevymluvis ...
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Honda Africa Twin 2015
Janek napsal(a):NoEnd napsal(a):Klasika napsal(a):... Nač s pivovarským valachem skákat parkur...
Protože je to větší výzva .....
A co ti brani najit si vyzvy pro lehkou? ...
Čas.
Jak už jsem.psal výše, těžkou mám vždy po ruce (jezdím do práce) a věci co jsou zajímavý jezdit na těžký se hledaj mnohem snáze než pro lehkou.
- Klasika
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1799
- Založená vlákna
- Místo: Popůvky
- Motorka: KTM EXC 250 F, Beta 400 RR, BMW R 1100 R, A1/1
- Věk: 40
- 5 1
Re: Honda Africa Twin 2015
NoEnd napsal(a):Navíc né každý má tolik volnýho času, aby si mohl vyhradit celý den a naložit motorku na vozík, trmácet se někam v plechovce, tam složit, opět naložit, trmácet se zpět, znovu složit, uklidit . . . Vidím to na sobě, GasGas pořád stojí v garáži. Zatím co Dominator a LC8, na těch můžu jet ráno do práce a pak, když je čas, můžu se vydat kamkoliv mě napadne. Nemusím nic plánovat, s někým domlouvat, nebo něco řešit.
Proto se mi občas zasteskne po těžké A jak píšeš, zajímavá je na nich i projížďka za humny Na těžkých je to víc turistika, výlet od někud někam. To mě bavilo A láká mě to pořád - vyměnit Rko za GS. Edit: ale držet se opravdu jen cest, které mastodonti bez potíží zvládnou. Netahat je tam, kam nepatří.
Editoval Klasika (05.10.2016 09:47:52)
....jsem líná jezdit rychle....
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Honda Africa Twin 2015
Klasika:
Se zkus zeptat Honzy jestli to s tebou nevymění. Stejně říkal, že na GS už mimo asfalt jezdit nebude.
Editoval NoEnd (05.10.2016 09:57:31)
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: Honda Africa Twin 2015
Klasika:
Pote, co jsem videl co projel Hugila, tak nevim jestli pro afriku existuji nejake vetsi omezeni co se tyce terenu.. :-)
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Honda Africa Twin 2015
luke21 napsal(a):Klasika:
Pote, co jsem videl co projel Hugila, tak nevim jestli pro afriku existuji nejake vetsi omezeni co se tyce terenu.. :-)
Ty omezení poznáš hned jak ti zapadne do nějaký jámy odkud jí musíš vyrvat
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Honda Africa Twin 2015
Klasika:
právě přemýšlím, že přestanu jezdit ostré enduro a zůstanu jen u CENDURA, na ostrých se pořád zvedá laťka, to co se kdysi jezdilo jako TOP je dnes jen přejezd, bohužel při tom zvedání levelu občas praskne něco v motce a co je horší i v mém čím dál bolavějším tělíčku tak přemýšlím o motce, která mě dopraví někam pohodlně po ose a tam na ní dám lehčí terén, těší mě to objevování, můj Alp mě uspokojí v terénu jen co se týče motoru, podvozek za moc nestojí a o váze to je škoda mluvit, zvednout tenhle ingot v terénu sám je pro mě skoro nemožné... u jednohrnků mě vadí vibrace a cukatůry v nízkých točkách, podle mě jedinej super 1val byl Dominator, měl jsem ten motor v FMX 650 a ten táhl luxusně odspodu, vibrace minimální, bohužel byl už tak seškrcený že na silnici to moc nejelo (ani po amatérském otevření - Dyno jet, KN filtr, laufy + odstranění přisávání luftu), jinak co je ted na trhu, tak nic moc, motor Minarelli (yamaha XT, Tenere, Aprilia) pod 3 tis skáče jak šemík o plynulé jízdě nemůže být ani řeči a ty motory od bývalé Husky co bude mít SWM a AJP, no jsem na ně zvědav, ale nedělám si iluze že budou nějak čupr vyladěný, prostě lehkej dvouval by byl úžasnej, třeba ho někdo vymyslí než půjdu do motorkářskýho důchodu
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: Honda Africa Twin 2015
Testovaci den
- blejdamint
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 536
- Založená vlákna
- Motorka: Honda xr 650r
- Věk: 50
- 2 0
Re: Honda Africa Twin 2015
Afra 750 bude v roce 2018 Tak to jsem zvedafffffff
BikingMilbank BikeSocial Consumer Editor, John owns a KTM 1050 Adventure. He's as happy tinkering in the workshop as he is on twisty, bumpy backroads, and loves every bike ever built (except one). He's bought three CBR600s, two Ducati Monsters, several winter hacks, three off-roaders, a supermoto pit bike, a Honda Vision 50 and built his own custom XSR700. Posted 13/11/2017 13:24 UK
Kenji_Morita_LPL_2018_Africa_Twin
For 2018, Honda has released the new CRF1000L Africa Twin Adventure Sports, with a 24 litre tank, crash bars, large sump guard and long-travel suspension. This addition to the range includes the tweaks made to the ‘standard’ Africa Twin, which has new rider modes, a slip-assist clutch, revised inlet and exhaust ports and stainless-steel spokes. BikeSocial exclusively interviewed the machine’s Large Project Leader, Kenji Morita, to find out more…
How do you think the new Adventure Sport will affect sales of the Africa Twin brand?
This bike is going to be perfect for those who want to travel very long distances. Of course, the 2016 model could do that too, as it has many touring attributes, but this bike is for people who take it to the next level – longer distances on tougher roads. For those who have very adventurous minds, this bike is perfect for them.
There are many features that make this bike a good addition to the Africa Twin range, but at the same time, there is some overlap.
2018_Africa_Twin_Adventure_Sports The Adventure Sport model has an increased range, among other enhancements
How much were the modifications to the current bike influenced by customer feedback?
We had a base of feedback from our customers, but at the same time, our own ideas.
Were there some choices made with the 2016 model that were a result of meeting a price point – like not using stainless-steel spokes?
First and foremost, we wanted to give a strong message to our customers, that from now on we are constantly evolving the Africa Twin, and we will keep making big developments to the bike. At the same time, we received feedback from the market, and of course they said “what about this, what about that”, and we took that into consideration for the 2018 model year. But we will keep showing our customers that we are really focussing on this Africa Twin brand.
There seems a rather conspicuous gap between the CRF250 and CRF1000… surely there’s a market for something in between?
Of course, we have heard the rumours and the voices asking for something between 250 and 1000cc, and we are thinking about filling that gap. And perhaps, yes, one day there will be something filling this gap in the Honda line up. At the moment, we are just, let’s say, thinking about it.
Do you think there’s a market for smaller adventure bikes that are more accessible to shorter riders?
Particularly outside of Europe, there are many people that are not tall enough to have their feet touch the floor, and of course this is something that we’re really taking into consideration. For instance, in Asia there is a low height version of the Africa Twin for the 2018 model year – that is something we did after customer feedback, but it’s not for the European market at the moment.
How did you lower the bike?
We shortened the suspension – the fork itself is shorter [it’s not simply dropping the fork through the Yoke – it’s a new part].
Would you consider bringing it to Europe if there’s enough demand?
Of course – if enough people ask for this, we would definitely consider this low version for the European market. We will monitor it.
How do you find the balance between weight and strength in an adventure bike?
It was very difficult to find this balance – what we did was go through a number of trial and error processes. We focussed on how to get the best handling for both off-road and on-road. We really concentrated on fine-tuning the stiffness of the frame; if you have a frame that is doing its job perfectly, you can reduce the weight for so many other parts.
Do you think there’s a market for a more road-focussed version of the Africa Twin, maybe with a wider, cast front wheel?
What we were thinking when we were making this bike was that we should have a total balance of on-road and off-road. Because of this, both performances are taken to a high level. Of course, many people say they are going off-road, but they’re actual stay on the tarmac. We made it as a very capable on-road bike for this reason.
Do you think there are any compromises involved in reaching this balance?
Of course, some people might think there are compromises, like the front wheel size. An off-road rider might choose 21 inches [as fitted to the Africa Twin], while other makers might choose 19 inches for the road. We wanted to create an adventurer – a bike you could take everywhere, but even if you don’t use its full potential, it gives you the emotion that you could go anywhere, if you wanted to. You have this idea of adventure. Some might think this is a compromise, but it is a feature, so you can choose any kind of road
Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc
- blejdamint
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 536
- Založená vlákna
- Motorka: Honda xr 650r
- Věk: 50
- 2 0
Re: Honda Africa Twin 2015
No a to je právě vono. Segment do 800cm3 bude zajímavý,no uvidíme rok 18 je za dveřmi,uz máme T7 ,ktm 790, bmw a Triumph jsou někde jinde toš ešiva udělají afru 750 a váhou 200 tak to bude Terno to bude samé Cenduro😂😂😂😂
Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: Honda Africa Twin 2015
pár koníkov naviac by bodlo
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
|