Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAKTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i#261 05.06.2019 22:23:44
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iAhoj stretol sa už niekto s niečim podobným? Moto dole prudkým kopcom na trojke vynecháva (iba na trojke) moto je exc 250 tpi 2019 najazd 20mth. Vopred dakujem Editoval cimo2T (05.06.2019 22:39:38) offline #262 28.08.2019 06:54:11
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iNeřešil někdo na TPi GET jednotku od Atheny? Podobně jako u Yamah, mobilem ovládáš, nastavíš si jakoukoliv mapu, hraješ si s projevem motoru atd... Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #263 28.08.2019 09:12:58
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iMiguel: zkušenost s tímto konkrétně nemám, ale mám zkušenost s laděním map na Yamaze - YZ250FX/16 a YZ250F/20 - po velkém testování a hledání nej map na netu jsem vždy skončil zpět u originální mapy - i s laďákem, dtto. na EXC300/19 jsem dokupoval přepínač map, vyzkoušel. co to udělá a od té doby jezdím originál offline #264 29.08.2019 08:39:30
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
no ale ty budeš asi spíš případ střelec, ne? když ti nevyhovuje omezení výkonu přepínačem a jezdíš bez něj, já to řeším přesně z opačného důvodu:) jde mi o to, jak moc se to umrtví, jestli lze zachovat spodek a omezit vršek atd Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #265 29.08.2019 08:47:14
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iNení jednodušší vyměnit žlutou pružinku za zelenou (40 kč) na přívěře (nebude tak agresivní) přip. si pohrát s tím 4 hranem? (Puvodní pozici si označ.) Myslím že otáčením ven zas nepůjde tak rychle do otáček.. offline #266 29.08.2019 11:39:25
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Když bude zájem a najdu čas, tak mohu rozepsat zkušenost/detaily s nastavením motoru pomocí SW/map - dost jsem si s tím vyhrál. Jinak jsem normální hobík, co jezdí cc závody nebo mx - začal jsem jezdit až skoro jako veterán, ale baví mě hraní si s nastavením motoru /podvozku. Jen lesní enduro jezdím párkrát do roka, takže možná nebudu ideální vzorek. offline #267 29.08.2019 12:10:41
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300ineříkám, že výměna pružiny nebude lékem první volby:) ale stačí se podívat k Freeridu nebo X-traineru, jiný lauf, jiné koleno, něco mi říká, že ten efekt nebude moc znatelný. a protože k TPIčku asi takové koleno neseženu, tak to bude spíš na SW... Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #268 29.08.2019 13:05:41
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iprotože mi přijde možná jednodušší SW omezit výkon u jinak komplexní motorky, než vylepšovat Xtrainer o lepší podvozek atd... a prodejnost bude taky lepší. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #269 29.08.2019 13:51:30
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iza mě teda z 300 pohráním s přívěrou uděláš beránka a nemusíš laborovat s mapama ale když to chceš brát z druhého konce tak proč ne offline #270 29.08.2019 15:32:04
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Jeste k tomu udelat vyssim tesnenim squish ..... Editoval Janek (29.08.2019 15:34:42) offline #271 29.08.2019 15:41:01
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iJanek: offline #272 29.08.2019 16:22:36
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300ikaždopádně vyzkouším nejdřív tohle, dík za radu. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #273 01.12.2019 22:18:04
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300ipružina do přívěry u TPI není. pro 2020ku není ještě ani jednotka GET od Atheny. ale to mě stejně mrzet nemusí, předpokládám, že ta jednotka je hlavně za účelem vyššího výkonu proti sérii. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #274 01.12.2019 22:35:18
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iMiguel: offline #275 01.12.2019 23:14:05
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300ičtyřtakt mi chytne napoprvé max napodruhé úplně bez problémů... vždycky, i když mrzne... zajímavé. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #276 02.12.2019 07:18:41
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Já co jsem viděl všechny 450/500 17+ tak museli absolvovat vymrzly tenhle postup na 350 jsem to ještě neměl čas zkusit ale předpokládám ze to bude stejný offline #277 02.12.2019 09:16:09
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iMiguel: 300tpi mám už skoro rok a problémy se startováním neznám ani v zimě nebo delším stání - poprvé krátce zmáčknu, aby se probrala, chvíli počkám a podruhé bez problému naskočí - pod cca 15st. používám sytič offline #278 02.12.2019 09:57:24
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iroxteedy: 500 18 tak jak píšeš... sytič, brnknout ať se to 3x protočí ... 10s pauza (baterka by se měla trošku zresuscitovat ), podruhé to stejný a chytne až "na potřetí". 350 18 co mají dva kamarádi tak starty výrazně lepší..nejhůř na druhé kolo startování. offline #279 02.12.2019 11:54:28
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iToman: offline #280 02.12.2019 12:10:09
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300ipětikilo napodruhé, 250mx napoprvé, dakarka napoprvé, TPičko desetkrát, se sytičem, bez... nic. zkusím ještě odpoledne. baterka kompletně plná. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline |