INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Vše o motocyklech SHERCO
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Vše o motocyklech SHERCO
SHERCO dává na modely Factory KYB,na modely Racing WP.
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
Re: Vše o motocyklech SHERCO
TomR1 napsal(a):Janek:
Akorat ten propad ceny je pekelnej a ještě prodejnost- pravděpodobně budeš rok čekat na kupce... jinak krásná motorka.
Pravé ze WP je mizernej.. je mi jasný ze s tím jde taky něco delat ale za kolik... Kayaba a shova mají super zaklad- už sériový tlumice jsou jinde než WP. Natož když je necháš udělat- žádný Oliny pak řešit nemusíš..
skoda ze ta Yamaha neudělá 350.
Tom
To jsou jen reci, wp je top stejne jako ostatni. Najdi mi kategorii off, kde nevyhrava wp. Budou, ale moc jich neni. Me stve, ze yamaha nedela 250-300 2t na papirech za cca 200 4t me nezajimaji Problem vidim, ze 99% kouka jen na cenu nakup / prodej, jen aby netratil korunu, ale podstata jezdeni je az na druhym az tretim miste . Me to nekaka, kdyz prodam moto, koupim klidne sherco, betu, gase ....jak se mi bude chtit. Dam si poradit od lidi, se kteryma jezdim a ktery tak nejak maji cit, prehled, rocne se svezou na x motorkach ....uz nechci zastydnout jako s bergem.
Re: Vše o motocyklech SHERCO
Jo tak pro mě není nejdůležitější ta finanční ztráta ale službu mě udělá KTM i Sherco stejnou a proste raději neprodelam tolik a raději si dřív koupím zase novou...
Jinak mě se Sherco fakt líbí jak designove tak zpracováním.
Neříkám ze WP je nějaký shit, ale můj názor je ze například od Kayaby dostaneš v sérii víc muziky...
Sto lidi sto chuti.
Tom
- Nitram
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 149
- Založená vlákna
- Motorka: Husaberg TE 125, Beta RR 250, Sherco SE 300, KTM EXC 300 TPI
- Věk: 35
- Tel: v ohrožení každou jízdu
- 0 0
Re: Vše o motocyklech SHERCO
MotoDriver: Nevím jak u těch novějších....ale já měl 300 SE Factory 2016 (2t) a byly tam WP....na stopéro....
Re: Vše o motocyklech SHERCO
Jojo, jak bylo psáno výše, Sherco jsem prodával rok, prodělal jsem na něm gatě (ještě větší raketu na něm prodělal první majitel), nikdo to nechtěl, rok 2015, mělo při prodeji skutečných 120 mth, žádná olítaná vrána. Měl jsem doma ještě KTM EXC 450 rok 09, dával jsem jí dohromady po předchozích čuňátkách, každopádně roky utrpení byly znát. Prodala se tuším o 6000 Kč levněji než Sherco a byla do 4 dnů pryč.
Co z toho pro mě vyplynulo? Žádný Sherca, Bety, Gas Gasové a podobně nesmí do domu. KTM je sice dražší na pořízení, ale člověk bez problémů prodá, pokud chce vyměnit moto.
Jo jinak KYB je od 2017, kamarád, co kupuje každej rok funglovku říkal, že je ten podvozek lepší než předtím WP na Shercu. Je docela zajímavý, že když jsme si prohazovali motorky s klukama, tak WP na Shercu chodily o dost jinak než na KTM.
Editoval green.bear (05.06.2019 09:57:19)
- Riko33x
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 57
- Založená vlákna
- Místo: Loštice
- Motorka: Honda CRF 450R, Sherco SEF-R 300
- Věk: 24
- 0 0
Re: Vše o motocyklech SHERCO
já mam model SEF-R 300. neni to ani factory verze takže sem na to dokupoval v prostejově tenkrát nové FMF za 10 000. je to rok 2016 takže to jezdí na WP. Nejsu žádny profi jezdec. mám k nim sakra, sakra daleko. i kluci co v prostejově sherca jezdí tak jezdí tak že se s nima nemužuu rovnat. ale jedina věc na kterou sem přišel je ta, že se těśím jak teď koupím další model s kayabama protože ty WP mi absolutne nesedí. dělal sem vidle, dával sem tam olej s menší vizkozitou, dávla sem ho tam ještě i na minimální hranici množstvi oleje co se dává aby to bylo měkčí a furt mi to moc nevyhovuje. mužu říct, že když sem začínal a koupi sem si já magor první motorku na ježdení motocros CRF 450 2008 tak ty showa vidle na ní me vyhovovali uplne parádně. sic si covek rekne motocros ale fungovlao to uplne jinak jak ty WP co jsou na 16ce shercu. mužu řict že všeci kluci co maji KTM a maji WP, svezli se na shercu tak řikali že nevi proč, ale na KTM funguji WP mnohem lepe jak na tom shercu. na shercu je vse strasne tvrdé i na to nejměkčí nastavení. závody nejezdím. kdybych jel závod tak za ucelem se nejak umistit ale vim ze na to ted nemám. nicmene pristi rok se chystam. uvidim jak to vse dopadne, jak mi bude sedet to tlumeni na kayabach. já s tím funguju, zvykl sem si na to jakš takś ale říkám znovu. ted vyměním za nový model, sakra hodně se těSím na kayaby. a sem zvědavej i na ten novej motard od sherca v 500ccm.ten asi dokoupím taky. udělám si předčastné vánoce
Editoval Riko33x (05.06.2019 11:20:31)
- Riko33x
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 57
- Založená vlákna
- Místo: Loštice
- Motorka: Honda CRF 450R, Sherco SEF-R 300
- Věk: 24
- 0 0
Re: Vše o motocyklech SHERCO
ale jestli se covek chce svezt a porovnat WP tak nic jednoduzsiho jak na test day sherco, vzit káču s WP, vzít si sherco a vyzkoušet. budou tam moto i s wp nějaké určo. třeba sem jen já debil a nevim co mlvim kdzy reknu ze u sherca mi to wp nesedi. kazdej to muze videt trocha jinak
Editoval Riko33x (05.06.2019 11:40:32)
Re: Vše o motocyklech SHERCO
Riko33x:
No to je přesně ono, na Shercu jsou ty vidle prostě tvrdší. Hladinu jsem snižoval, dával jinej olej, pomohlo, ale jen trochu. Ještě bych Ti doporučil vyzkoušet originál WP olej SAE 4, dělal jsem teď na svojí Huse XPlory a jinej olej než origo v tom prostě nefunguje, vidle ztuhnou a nechodí, jak mají. Možná by to zabralo i u těch starších typů, ale osobně vyzkoušený to nemám. Sám bych tomu nevěřil, kdybych ve vidlicích nezkusil 4 různý oleje, nechtělo si mi kupovat kanystr za 3000 Kč bo v menším jsem ho nikde nenašel.
Teď si ještě uvědomuji, že na 17tce Shercu jsou taky WP a až 2018 je KYB, napsal jsem to předtím blbě.
Editoval green.bear (05.06.2019 12:00:44)
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Vše o motocyklech SHERCO
To sherko na lonsky six days modely dávali taky xplory ale panuje tam dost chaos v označení modelů a v tom co maj za tlumiče.
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: Vše o motocyklech SHERCO
- Štajfit
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 57
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300 2008
- 1 0
Re: Vše o motocyklech SHERCO
Zdravím, mám malý problém. Mám Sherco SEF 300 2019 (4t) (už to je asi ten problém ), najeto cca 150 mth a při jedné projížďce mi přestaly padat otáčky po přidání víc plynu. Pokud motor výročím do hodně vysokých otáček a uberu plyn, cca 3 - 4 vteřiny motor stále běží na střední až vyšší otáčky (konstantně), které pak najednou spadnou do neutrálních. To samé, když jedu na vysoké otáčky a zavřu plyn a mám kvalt, dost střílí z výfuku.
Lanko plynu chodí dobře - první věc ověřená. Tak jsem trochu obvolaval a bylo mi řečeno z jednoho zdroje, že je to běžné, že se vymačkalo tělo příruby u škrtící klapky a že se to mění co 80 mth komplet včetně vstřikovače atd. Cena okolo 6 tisíc+. To se mi trochu protocily panenky.
Pravdou je, že ta příruba trochu škrábnutá od klapky je, ale není to nic hrozného a ta škrtící klapka má beztak po celém obvodě trochu netěsnost (nevím, do jaké míry je to únosné, musí tam být malá netěsnost) - viz foto. Další poznatek je, že lze o cca 1/2 milimetru s celou klapkou axiálně v přírubě šoupat zleva doprava (rozdíl v šoupnuti je foto 2 a 3). Šoupu s ní skrz naviják lanka plynu, kterej drapnu. nevím opět, do jaké míry jsou to prostě výrobní vůle. Další věc je, zda nepadající otáčky nezpůsobuje samotný vstřik, který špatně zavírá a mohl by ukapavat i po ubrání. Popř. zda by to nemohl dělat snímač škrtící klapky, který špatně vyhodnotí zavřenou polohu a stále bude posílat směs. Nemáte s tím někdo zkušenosti, popř. tip jak příčinu správně diagnostikovat nebo někoho, kdo se ve vstřikování vyzná? Nejlíp Praha a okolí Předem díky za reakce.
Editoval Štajfit (18.07.2022 16:39:18)
Re: Vše o motocyklech SHERCO
Štajfit:
Přisává ti to vzduch. Jestli je to kolem příruby se dá ověřit např. startovacím sprejem, když při nastartovaném motoru okolo foukneš a zvednou se ti otáčky, je jasno. Kterej chytrák ti řekl, že se mění po 80 mth tělo škrtící klapky včetně vstřiku? Předpokládám, že nějakej hodnej pán, kterej ti ho potřebuje prodat. Měl jsem tuhle motorku taky, najeto přes 100 mth a klapce nic nebylo.
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: Vše o motocyklech SHERCO
Štajfit:
Vydřený je to pěkně, klidně bych to přisuzoval té klapce, když vidím jak je mimo střed toho těla. Saje to více vzduchu a tím letí otáčky nahoru - můj názor. Začalo to dělat z ničeho nic nebo postupně?
Re: Vše o motocyklech SHERCO
Za mě to dělá ta klapka, se Sherco zkušensoti nemám ale na starších WR/Mikuny karbíky prasklo šoupátko a dělalo to to samé a ta prasklina byla velmi špatně viditelná - micro a dělalo to přesně tyhle věci..
Tom
- Štajfit
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 57
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300 2008
- 1 0
Re: Vše o motocyklech SHERCO
green.bear: Jojo prodejce.
A začalo to dělat z ničeho nic.
Pak jsem volal ještě přímo dovozci - Prostějov, jak s tím mají zkušenost, jestli se dá provézt nějaká diagnostika, určit konkrétní příčinu a vyměnit jen, co je nutné. Tak prý že po telefonu motorky neopravují, že diagnostika jen na smontované motorce a že to stejně hodí hromadu dalších chyb a prd se pozná, a že se to tělo se škrtící klapkou a vstřikovačem opravdu mění jako celek, že je to prý levné, stojí to jen 7500, že nemá cenu se v tom šťourat a hledat příčinu, kor po takovým nájezdu. Že prý na KTMce to stojí 22 tisíc a na Sherco je to levný.
Těch 80 mth jsem od dovozce už neověřil, takže to mám pouze z 1 zdroje, od jednoho z prodejců.
Fakt je ten, že to tělo je docela vydřený. Zkusím ten trik se sprejem - díky za tip.
Kdybyste měl někdo kontakt na někoho, kdo se vstřikováním zabývá, komu bych to mohl přinést, aby to reálně zhodnotil, případně i s motorkou nejlíp (dovezu dodávkou), ideálně v okolí Prahy. Pokud by ta investice byla o fous nižší, tak bych byl rád, přeci jen 7,5 se mi úplně bez boje dát nechce
Ještě to teda odpo detailně promrknu, jestli tam někde není nějaká mikro prasklinka, díky za tip
Editoval Štajfit (19.07.2022 10:47:52)
Re: Vše o motocyklech SHERCO
Štajfit:
Podle mě se tedy u této závady(podobných závad),vyplatí využít služeb aut. servisu. Sice zaplatíš o něco víc za práci, ale vyhneš se tomu, že si teď na základě tvého dojmu koupíš díl za 7500,- namontuješ a budeš na tom úplně stejně jen o 7.5 lehčí...
Dal bych to do autorizáku na zjištění závady a nechal si udělat nabídku na opravu. Pak uvidíš.
Tom
- Štajfit
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 57
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300 2008
- 1 0
Re: Vše o motocyklech SHERCO
TomR1: Právěže jsem volal do obou autorizáků. Jeden prodejce Sherca s tím nechtěl mít vůbec nic společnýho a řekl, ať to rovnou vyměním, že to tak dělá jak na své motorce, tak u všech, co k němu jezdí. K přímo dovozci Sherca, kterej by to možná i na tu diagnostiku připojil, tak je to až v Prostějově (300 km jedna cesta). A ten mi taky říkal, že je lepší vyměnit komplet, že se s tím nikdo nechce zabývat. A prodejce v Praze s tímhle zkušenosti nemá vůbec a do opravy se mu taky nechce.
Tak chci zkusit štěstí tady, zda nemáte kontakt na někoho schopnýho v Praze nebo středočeským kraji, kdo by se na to mrknul a zhodnotil, zda fakt mám těch 7500 dát nebo nebo zda stačí vyměnit jen něco. Asi dospěju k variantě za 7500, ale naděje umírá poslední
Re: Vše o motocyklech SHERCO
Štajfit:
Vždyť jo, OK tak ať to vymění...tak jsem to myslel. Dej to do roviny Já to neumím, tady je motorka, OK říkáte klapka za 7500,- dobře udělejte to.
Protože až to klapka nebude tak budeš mít ut výhodu, že to máš v servisu.
Když to klapka bude holt dáš o něco víc za práci, ale máš to jako pojistku.
Ale samozřejmě je to na Tobě, přeju každopádně hodně zdaru při opravě.
Tom
Re: Vše o motocyklech SHERCO
Najdi si ve svem okoli opravnu kde servisuji nakladaky nebo zemedelskou techniku. Ti vetsinou maji mezi sebou nejakeho chlapika ktery u nich dela vstrikovaci jednotky. Tomu to ukaz jak je to vydreny a co on nato. Vic hlav vic vi.
|