INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Díky za rady, mrknu na to co se s tím dá dělat a případně bych se ozval. Jinak je modrá ale z Českého Krumlova za 43.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Zdravím, chtěl bych znát váš názor na tento válec, jak byste zhodnotili stav na stupnici 1-10. Je to ještě v limitu nebo raděj nechat opravit? Děkuji
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
To jestli je v limitu zjistíš jen když ho necháš přeměřit-dutinoměrem tz. jakou má vélec ovalitu rovnou přeměř i píst👍
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Podle fotek je poškozený nikasil, takže to stejně musí na nový. Jak vypadá klikovka?
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Pilda:
Určitě opravit....
Koukám že máš s motorkou samé radosti. Onehdy jsi řešil vačky?
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
spacy: Držák houkačky je za pravým chladičem na rámu hned na motorem, je to plechové L a šroub je z boku skrz rám. Spínač je na pumpě Z brzdy, ale jak je řešený nevím, je to schované za chráničem
Editoval jees (18.05.2019 20:54:38)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Ahoj, mám dotaz na měření regulátoru dobíjení, nejsem si jistý, jestli ho měřím dobře, nebo je už opravdu po smrti Při volnoběhu je napětí na baterce cca 13,45 V, po přidání plynu to vždycky klesne na cca 13 V (podle manuálu se má pohybovat až k 15 V). Baterka je na podzim nová a už předtím jsem měl podezření na chybu v dobíjení. Zkoušel jsem tedy měřit regulátor podle tabulky z manuálu a byl jsem schopný naměřit jen hodnoty, které šly z R drátu vůči Y1, Y2, Y3 a B/W, tyhle byly v toleranci, ale jakékoliv ostatní kombinace zkoušené v závěrném i propustném směru (-,+) neukázaly nic. Měřil jsem i napětí z alternátoru i odpory a hodnoty byly OK. Pokud je KO, máte nějaký tip, kde sehnat nový za rozumné peníze, nebo koupit nějaký starší?
Díky.
EDIT:
Zkoušel jsem dneska ještě jednou přeměřit regulátor (tentokrát podle spodní tabulky) a podařilo se mi naměřit všechny hodnoty co jsou v tabulce KROMĚ těch, co mají být v toleranci 1,4 - 1,5 V, u nich to neukázalo nikdy nic. Tak nevím, jestli měřím blbě, nebo mám slabou baterku v multimetru, nebo je opravdu špatný. Co by mohlo jinak způsobit, že v otázkách to dobíjí jen max 13V? Přechodové odpory by ovlivnily i dobíjení při volnoběhu, ne?
Editoval kufus (22.05.2019 21:28:47)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
800Kč i s tím spodkem. Tak jak je na foto.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
RadoTP, dík za nabídku, mám to na takový pokus s úpravou, kvůli výztuhám chladičů a nechce se mi na to ničit moje nepoškozená, tak hledám něco z bouračky v ceně cca 200 -300Kc.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Nevíte někdo co je to za prázdný konektor, je na svazku z přístrojovky, ale je samostatný.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Taky jsem si ho nedávno všiml. Měl by to být konektor pro dedikované tlačítko na reset tripu.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Řešil někdo tvrdší zadní pružinu? Kde koupit a neví někdo označení (hodnotu) tvrdosti standartní pružiny? Nevím jestli to je značení pružin podle tvrdosti nebo jen podle roku výroby motorky, ale pružinu mám na 07 červenou a v inzerci jsou většinou bílé.
Kufus dík za předchozí odpověď.
Editoval JirkaGS (26.08.2019 10:48:17)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
kufus napsal(a):Ahoj, mám dotaz na měření regulátoru dobíjení, nejsem si jistý, jestli ho měřím dobře, nebo je už opravdu po smrti Při volnoběhu je napětí na baterce cca 13,45 V, po přidání plynu to vždycky klesne na cca 13 V (podle manuálu se má pohybovat až k 15 V). Baterka je na podzim nová a už předtím jsem měl podezření na chybu v dobíjení. Zkoušel jsem tedy měřit regulátor podle tabulky z manuálu a byl jsem schopný naměřit jen hodnoty, které šly z R drátu vůči Y1, Y2, Y3 a B/W, tyhle byly v toleranci, ale jakékoliv ostatní kombinace zkoušené v závěrném i propustném směru (-,+) neukázaly nic. Měřil jsem i napětí z alternátoru i odpory a hodnoty byly OK. Pokud je KO, máte nějaký tip, kde sehnat nový za rozumné peníze, nebo koupit nějaký starší?
Díky.
EDIT:
Zkoušel jsem dneska ještě jednou přeměřit regulátor (tentokrát podle spodní tabulky) a podařilo se mi naměřit všechny hodnoty co jsou v tabulce KROMĚ těch, co mají být v toleranci 1,4 - 1,5 V, u nich to neukázalo nikdy nic. Tak nevím, jestli měřím blbě, nebo mám slabou baterku v multimetru, nebo je opravdu špatný. Co by mohlo jinak způsobit, že v otázkách to dobíjí jen max 13V? Přechodové odpory by ovlivnily i dobíjení při volnoběhu, ne?
http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … r_test.png http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … uvodni.png
Ahoj, nakonec jsem to vyřešil free power modem - přivedl jsem dráty z regulátoru přímo k baterii. Teď to dává v otáčkách kolem 14,20 V. Chci se ale zeptat na baterii, mám 7 AH AGM Vartu a v poslední době (cca měsíc zpět) mě po delším odstavení nenastartuje, musím ji ráno roztlačit, odpoledne potom chytne sama, ale nevydrží potom nabitá na takové napětí, aby byla schopná DRZ nastartovat. Tak si říkám nabiju ji, ale když ji připojím na nabíječku, je během 5 minut plně nabitá. Teď už jsem ji na zimu odpojil a dal do tepla a chtěl ji dobít, před nabitím má cca 12,25 V, po ani ne 1 minutě se nabíjení vypne a ukazuje 12,65 V, pak to zase pomalu klesne na 12,25 V. Mohlo ji nedostatečné nabíjení než jsem to vyřešil FPM takhle odrovnat? V době kdy jsem tam dal novou baterii jsem dobíjení neřešil, dokud jela, tak jela, až potom co jsem nenastartoval a zjistil, že je něco asi v nepořádku, ji dal znovu nabít a řešil dobíjení a potom ji jednou za čas dobil. Může ji takovým stylem odrovnat i přebíjení? Nebo co by mohlo způsobit ztrátu kapacity/napětí po takové krátké době? Díky.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
kufus: Jestli se dostaneš přes 15V, máš problém na regulátoru. Jestli ti v otáčkách klesne pod 13V, máš problém buď na vinutí nebo regulátoru. Podle mě jsi tu baterku odrovnal. Vezmi ji někam do prodejny, ať ti přeměří vnitřní odpor, nic za to chtít nebudou. Když bude stát za kulový, hned ji tam nech, vykoupí ji od tebe. Nevyrejžujou majlant, ale bude to tak nějak na férofku. Novou si pak kup třeba na netu a nalej ji až začneš znovu jezdit.
Osobně bych to zkontrolovat sakum-pikum všechno. Od regulátoru, přes kabeláž až po vinutí. DR-Z se někdy kolem 20 tisíc vysere vinutí na alternátoru. Poznáš to když sundáš levý víko a vinutí bude zabarvený do černa. Normálně to nafoť a ukaž to někomu kdo převinuje statory na motorky. Pozná to i z fotky. Ono může fungovat, ale už se začne loučit... Další důležitá věc na DRZ je tzv. "Loctite mod". V tu samou dobu, zase kolem 20 tisíc se povolej šrouby na statoru, vylítnou a rozsekaj co stojí v cestě. Proto se vyplatí to sundat a zalepit permanent(!) Loctitem, tak jak popisujou třeba tady: https://thumpertalk.com/forums/topic/54 … ctite-fix/ Kup Loctite. Ostatní značky se mi neosvědčily. Je zima, určitě bych to víko sundal a obhlídnul to, abys v létě měl klid.Až to budeš mít zalep to i u tý volnoběžky startéru. Pak pokračuj v kontrole reguátoru a hlavně konektorů na kabeláži. Pokud budou na hovno, ustřihni je a proletuj. Konektor je hezký mít v originál stavu, ale na motorce, která si prošla blátem až po prdel to není dobrá praxe. Možná budeš muset vystřihnout vyžíhanou část vodiče a nastavit kouskem novýho drátu.. ¨ Gudlak
Editoval Kodiak (17.12.2019 21:49:41)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Tu baterku zkusím nechat přeměřit, díky. Jinak jak jsem to v tu dobu proměřoval, tak všechny kabely vizuálně byly ok, na konektorech žádná oxidace, pro jistotu jsem to všechno prostříkal kontaktolem a udělal ten free power mod podle TT. Na altík jsem se při tom měření nedíval, ale mrknu na něj znovu, zvlášť teda když už se blížím 20k nájezdu. Šrouby na statoru i u volnoběžky jsem lepil, sice ne Loctitem, ale Ceysem, což bude určitě lepší než kdyby tam nic nebylo. PS: Za mě blátem prošla jen po kyvku, ono to supermoto tím blátem daleko nedojede
|