INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Bezdušový systém Tubliss
- Kouba
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Motorka: Montesa Cota 315R, KTM XC-W 250, Honda NTV
- Věk: veterán
- 0 0
Re: Bezdušový systém Tubliss
Milí zkušenější kolegové, mohli byste mi prosím popsat v čem je tubliss lepší než hoodně měkký mousse? Teda krom rizika defektu:-) zajímá mě hlavně ta vychcalovaná trakce, proč ji má tubliss údajně lepší... Děkuji
Re: Bezdušový systém Tubliss
Kouba:
To Ti nikdo nevysvětlí, zkušenost je nepřenosná, kup a uvidíš. Taky mi nejdřív bylo líto těch peněz, ale stojí za každou kačku. Jediná nevýhoda je možnost defektu oproti mousse. Jinak jen výhody. Já za 250+ mth, co jej jezdím, nepíchl ani jednou (ťuk, ťuk) a tlak jezdím kolem 0.3. Kluci od nás hodně jezdí mousse, kámoš koupil takovej ten bublinovej, hrozně si chválil trakci, ale přežil jednu gumu, potom byly bubliny placatý. 2.500 Kč v kaši. Vyptával se, co ten Tubliss, jestli mi sedí a tak. Nakonec koupil a říkal, že takovou trakci neměl žádný mousse. Já ho v partě jezdil první a postupně přešli skoro všichni a ani jeden člověk neřekl, že by byl zklamanej nebo mu bylo líto peněz, který za to dal. Tož asi tak.
Re: Bezdušový systém Tubliss
Když vidí, co ten, kdo umí, zajede na mousse, tak se tomu na tublissu nepřiblížím ani na "kilometr" Jako hlavní výhodu tubliss vidím medilum vzduch, který má vlastnost, že tlumí. Pěna tuhle schopnost nemá. Proto má obutí s tublissem nebo s moussem v základu jinou trakci, rozdíl je fakt znát, ale co je dobrý pro jednoho, pro druhýho může být úplně jiný. U mě pro tubliss hraje: 1. životnost 2. poměr cena/výkon 2. dají se na něm odjet gumy všech rozměrů, neřeším šířku, výšku, ... 3. i relativně horší gumy na tublissu fungují neuvěřitelně jinak a dobře. 4. když jedu něco jako trénink, tak si jednoduše přifouknu okolo baru a "učím se" pracovat s trakcí - simulace horších podmínek .... 5. když potřebuju, tak si ufouknu k nule a to mi dá level zadarmo.
Jezdit závody, tak na tubliss zapomenu a sladím si kombinaci mousse/pneu/podvozek .... nic lepšího potom asi nebude, protože jistota dojetí bez defektu má vyšší prioritu než to, co potřebuju jako hobík Jezdit jednou za čas nebo opravdu jen pro radost bez ambicí ... tak jedu taky mousse s tím, že po každý vyjížďce zuju, mousse uskladním a zvýším tím dost životnost ...
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: Bezdušový systém Tubliss
Staci se zamyslet ,pokud jsi jel nekdy dusi i mousse,chova se to velmi podobne. Tubliss je proste vzduch,pri stlaceni ma malou progresi. Mousse at je meky jak chce tak je meky jen v zacatku,cim vic ho zmaknes tim je tvrdsi. Takze pokud potrebujes ulevit (jedes hovno a zasedavas moto jen abys mel trakci) je tubliss vyhra. Pokud jsi strelec mousse ti nevadi,dozenes to jinak. Na trakci proste tubliss asi bude tezko hledat konkurenci,na zavody je jistota bez defektu mousse.. neni to tas tak tezka pisemka,proste je to vzduch bez duse ...
- Kouba
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Motorka: Montesa Cota 315R, KTM XC-W 250, Honda NTV
- Věk: veterán
- 0 0
Re: Bezdušový systém Tubliss
Po duších a defektech jsem byl s moussem spokojený, teď lecky vidím, že vzduch má proti pěně při sedavém způsobu ježdění výhody a nechci o ně přijít:-)
Děkuji všem
Editoval Kouba (16.03.2019 20:14:42)
- Ládínek
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: XT 600
- Věk: 50 + 10
- 5 0
Re: Bezdušový systém Tubliss
Janek napsal(a):Když vidí, co ten, kdo umí, zajede na mousse, tak se tomu na tublissu nepřiblížím ani na "kilometr" Jako hlavní výhodu tubliss vidím medilum vzduch, který má vlastnost, že tlumí. Pěna tuhle schopnost nemá. Proto má obutí s tublissem nebo s moussem v základu jinou trakci, rozdíl je fakt znát, ale co je dobrý pro jednoho, pro druhýho může být úplně jiný. U mě pro tubliss hraje: 1. životnost 2. poměr cena/výkon 2. dají se na něm odjet gumy všech rozměrů, neřeším šířku, výšku, ... 3. i relativně horší gumy na tublissu fungují neuvěřitelně jinak a dobře. 4. když jedu něco jako trénink, tak si jednoduše přifouknu okolo baru a "učím se" pracovat s trakcí - simulace horších podmínek .... 5. když potřebuju, tak si ufouknu k nule a to mi dá level zadarmo.
Jezdit závody, tak na tubliss zapomenu a sladím si kombinaci mousse/pneu/podvozek .... nic lepšího potom asi nebude, protože jistota dojetí bez defektu má vyšší prioritu než to, co potřebuju jako hobík Jezdit jednou za čas nebo opravdu jen pro radost bez ambicí ... tak jedu taky mousse s tím, že po každý vyjížďce zuju, mousse uskladním a zvýším tím dost životnost ...
Janku, oceňuji tvoje životní zkušenosti a rady. Je jasný že se to někdy nepovede na 100 %. Protože i jiní mají své dobré zkušenosti a je na každém komu co vyhovuje. Hodně lidí tě tu nemusí. Ale za mě máš 10 bodů a dlouhodobě palec nahoru.
Moje XTčko žije tam, kde končí asfalt.
Re: Bezdušový systém Tubliss
Řešil jsem, co pořídit a dost mě odrazovala cena bombiček s vnějším závitem cca 60,- za kus. To je na můj poměr cena/výkon moc drahý Tak jsem koupil na ali https://www.aliexpress.com/item/Deemoun … 4c4dhfXwKA A u nás bombičky 16g bezzávitový, kde je cena pod 20,- za kus https://www.bombicka.cz/sifon-jednorazo … pni-10-ks/ Malou dušičku to v tublisu přefounke jako hovno na doraz manometru - takže při použití s citem a nedávat plnou dávku. Když se ti povede dušička bez ztrát na 7, tak máš ještě v pohodě na cca 0,3 do gumy a podle potřeby dohustím pumpičkou, protože to je min stejně rychlý, jako když budeš měnit bombičku do přípravku .... Když budeš řešit jen gumu bez dušičky, tak jedna bombička v pohodě
No a pro prdel jsem si udělal z práškovýho hasičáku mobilní stanici Vozím to na víkendovky a nebo teď i když jedu s dodávkou. V hlavě na hasičáku je origo ventilek, kterým dotlakuju a na konci hadice rychlospojka z Lidl sady. Nevýhoda je potřeba jedný ruky navíc, nebo si pomoct bindrem, ..... ale zjistil jsem, že je to dobrý, protože poslední, co ráno po opici chci, je foukat pumpičkou, když je potřeba udělat pneuservis ....
Editoval Janek (17.03.2019 11:22:28)
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Bezdušový systém Tubliss
Joraell:
Jo prorazit duši tublissu na větším skoku a bejt v prdeli
Editoval Prochal11 (17.03.2019 13:55:41)
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Bezdušový systém Tubliss
Na mx to prostě neni ani na enduro závody tam hraje prim mousse. Ale na hobby ježdění je to supr vemu sebou do batohu panál z opavnou sadou je v tom 6 bombiček. Zatim nebylo třeba knotovat musim zaklepat
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Bezdušový systém Tubliss
Janek napsal(a):Řešil jsem, co pořídit a dost mě odrazovala cena bombiček s vnějším závitem cca 60,- za kus. To je na můj poměr cena/výkon moc drahý Tak jsem koupil na ali https://www.aliexpress.com/item/Deemoun … 4c4dhfXwKA A u nás bombičky 16g bezzávitový, kde je cena pod 20,- za kus https://www.bombicka.cz/sifon-jednorazo … pni-10-ks/ Malou dušičku to v tublisu přefounke jako hovno na doraz manometru - takže při použití s citem a nedávat plnou dávku. Když se ti povede dušička bez ztrát na 7, tak máš ještě v pohodě na cca 0,3 do gumy a podle potřeby dohustím pumpičkou, protože to je min stejně rychlý, jako když budeš měnit bombičku do přípravku .... Když budeš řešit jen gumu bez dušičky, tak jedna bombička v pohodě
No a pro prdel jsem si udělal z práškovýho hasičáku mobilní stanici Vozím to na víkendovky a nebo teď i když jedu s dodávkou. V hlavě na hasičáku je origo ventilek, kterým dotlakuju a na konci hadice rychlospojka z Lidl sady. Nevýhoda je potřeba jedný ruky navíc, nebo si pomoct bindrem, ..... ale zjistil jsem, že je to dobrý, protože poslední, co ráno po opici chci, je foukat pumpičkou, když je potřeba udělat pneuservis ....
http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 111208.jpg
Kolik, si troufneš foukat do toho hasičáku?
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: Bezdušový systém Tubliss
PETARDAK: Origo náplň je tam pod tlakem do 15 barů, zelený pole manometru je do 18 a hraniční je cca 30 barů, takže těch mých 8 z hobby kompresoru je značně pod limitem Origo naplneny
Editoval Janek (18.03.2019 08:47:07)
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Bezdušový systém Tubliss
Janek: tvl. já nikdy, nepostřeh, že v hasičáku je takový tlak...
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: Bezdušový systém Tubliss
- holous90
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 36
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: Fe 450/ lc8 990 R
- Věk: 33
- 0 0
Re: Bezdušový systém Tubliss
Kluci zkousel jste nekdo tohle? Chtel bych to dat na 990r - ted jezdim Mefo Groove
Re: Bezdušový systém Tubliss
chalka napsal(a):Janek:
A s offmoto slevou za 2871
"slevaři" jsou ze akce vyřazeni, protože by to slevy sčítalo. Tohle je akce hlavně pro nové lidi. Pro offmoto samozřejmě 2.700,- platí také.
M
Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.
|