Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Cestovní motorka- pomoc při výběru

#61 24.01.2019 10:49:43

Re: Cestovní motorka- pomoc při výběru


Miguel:
Ano mám ji od novoty

 offline 

 

#62 24.01.2019 11:45:15

Re: Cestovní motorka- pomoc při výběru


novej napsal(a):

TomR1:

Přesně jak si řekl, každá motorka má svy mouchy. Ale aby se kvůli pěti kusum z tisíce odepsal celej model je typický český. Mam ještě jeden příklad z vlastní garáže. Mam dvě octavie RS. Novej model zatím najeto necelých 100 tis o tom ale mluvit nechci. Dvojkova s motorem bmn je brána jako nejhorší motor v historii škody proto že prej praská hlava a odchází vstrikovace. Já mám 250 tis  naladeni na válcich na 202 koní a vše origo. Je to jen o tom jak se o to staras. Pokud máš svůj stroj rád vydrží ti věčnost. Lemplove co na údržbu jebou pak vytváří takovýhle mýty. A chudák kupec má hlavu v pejru z toho že jedna paní povídala.

Promiň nechci být nepříjemnej, ale píšeš opravdu nesmysly  a motáš jablka s hruškama a to jen ze své zkušenosti s jedním GS pár Octávkama…??

1. Já rozhodně nemluvím ze zkušenosti čítajících 5ks. Motorky všech značek servisuju celý život a jezdí ke mě desítky BMW motorek na servis a věř, že mám z čeho brát informace které sem píšu a není to o 5 a ani o 50 motorkách.

2. To co jsi sám napsal jen potvrzuješ to že píšeš nepravdu/nesmysl.
Jsou známe problémové modely u všech značek a výrobců, a je potřeba rozlišovat, kdy se jedná o problém, který se někde šíří po netu vlivem toho, že těch aut/motorek jezdí statisíce a pak je jasné, že určitá poruchovost je vždy... a FAKE o těchto poruchách je jen způsoben tím, že u každého baráku stojí ¨octávka¨ nebo v garáži GS a je potřeba rozlišovat, kdy je to opakující se chronická závada a to právě neovlivnitelná údržbou nebo užíváním!!!


Pokud myslíš, že máš pravdu mohl bys mi napsat jak údržbou a chováním ovlivníš tyto chronický závady:
(Preventivní výměnu doufám nepovažuješ za pravidelnou údržbu)


Něco ze světa motorek:

- BMW selhávání EWS antény imobilizéru
- BMW selhávání ložiska zadní rozvodovky
- BMW selhávání Hallův snímač
- BMW selhávání palivového čerpadla
- Honda (XRV/XL) selhávání palivového membránového čerpadla
- BMW vůle drážkování hlavní hřídele převodovky
- BMW modely K1300 seůhávání přev. skříní každých 30.000km
- BMW S1000R modely 2013 zadírající se motory
- BMW ložiska převodovky
- BMW dobíjení a stator F800GS
- BMW F800GS - selhání kluzných ložisek vyvažovacího hřídele - fatální poškození motoru do roku 2010
- Yamaha dobíjecí regulátory
- Yamaha XT statory vinutí
- Suzuki řada RM závady řazení převodovky
- KTM 950 benzinová čerpadla
- KTM 950 vačkové hřídele
- KTM950 těsnění pod hlavou

atd...

Něco ze světa aut:

- 1.8TSI spotřeba mot. oleje
- 2.0TDI praskající plastový náhon olejového čerpadla
- Octavia RS jak sám píšeš - jak jsi to ovlivnil údržbou..?

dalo by se pokračovat dál a dál..a dál...

Jak říkám, přeju Ti ať Ti všechno dobře slouží, ale netvrď, že dokážeš svou pravidelnou údržbou ovlivnit to, když výrobce nějaký díl podcení nebo udělá konstrukční chybu....

Tom

 offline 

 

#63 24.01.2019 13:08:40

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: Cestovní motorka- pomoc při výběru


Tome R1 - kolik je předepsaný (nebo možná radši - mechaniky doporučovaný) interval pro výměnu náplní v kardanu a v převodovce na R 1200R, 2007? Motorový olej si měním každý rok, ikdyž jezdím tak 3.000 km ročně, ale u těch ostatních náplní nevím.

Dík M


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#64 24.01.2019 13:22:31

Re: Cestovní motorka- pomoc při výběru


Že je řada 1150 poctivý železo nebo poctivý buchar oproti 1200 je pověra, každá řada má své mouchy (typické závada), ale oba  ty motory jsou schopny dát  cca 250 000km bez většího zásahu do motoru. 1150 je o dost jednodušší, hlavně po stránce elektriky, ale jinak je 1200 prostě o generaci dál skoro ve všem.
Motoline.cz olej v rozvodovce je doporučovaný po 10 000km jako motor, patří tam 0,18L oleje, převodovka po 20 000Km.

 offline 

 

#65 24.01.2019 14:09:39

Re: Cestovní motorka- pomoc při výběru


Jirka to myslím, napsal úplně přesně a je pravda i když se podíváš na můj seznam výše, že ty motory fakt drží a motor jako takový je opravdu držák(ano pár upadlých ventilů - ale opravdu jednotky kusů) nájezdy mají opravdu veliké a na GS foru je člen který má i na 1200 myslím přes 2 kila...

Servisní interval je myslím každých 20.000km, ale Já ho dělám vždy při servisu - je to otázka pár korun a ten olej dostává zabrat - malinká náplň a vysoká teplota/zatížení.

Výhodou je i to, že když to děláš každých 10.000km nebo rok tak můžeš včas chytit selhávající ložisko(šponky) a tím výrazně ušetřit, protože pak jen vyměníš gufera a velký ložisko a nemusíš dělat jehlová ložiska u hrušky, která jsou drahá, složitě vyměnitelná a je potřeba přípravek...

Tom

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů