INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
- Joraell
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1141
- Založená vlákna
- Motorka: Husky TC 250
- Věk: 34
- 3 7
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Janek:
No tak ať se na tom dotyčnej přijde svézt a řekne mi to
Nekrmte toho Trolla !
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
250 byla vždycky slabá... už od dob, kdy dělala Jawa kejvačku. Pak jim to došlo a udělali 350ku Já jsem nejel ani na jednom TPI, ale že by z toho udělali nejezditelnou slabou hrůzu.... Pro hobíka stačí i dvoukilčo.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Tak hlavně Joraell má karbec
Kamarád měl HQ 250 tpi 18 a teď má zase 250 novou 19. Nová 19 má v základu dost umravněný motor, skoro mi to přišlo pod přívěrou na 2jku slabší než moje 200, ale díky vstřikování byl motor daleko víc použitelnější a dalo se víc soustředit na jízdu než na to, dostat motor nad přívěru a spojkovat, což musím u mé 200. Moto byla nová, syrová, tak to ještě nebylo 100%. Stejně si nechal u Janouše přehrát na 19 mapu z poslední verze, kterou měl na 18 a je z toho zase jiná motorka, dole síly mrtě .... Ten kluk mi nakládá všude, ale sjezdy byly místa, kde jsem mu stíhal a někdy neměl problém i ho předjet. Ale teď, při jeho první jízdě na 19 jsem nechápal, jak zrychlil i ve sjezdech. Docela šok, s jakou jistotou sjíždí, Moto jako celek funguje parádně Přitom je 18 a 19 až na drobnosti totožná. Jediný nepříjenmý je pro mě váha. 200 je prostě kotě a tpi je znatelně těžší. to už mi přijde lehčí i 250 4t. Na druhou stranu když se rozjedeš, motorka je oproti moto do 16 daleko líp ovladatelná, zatáčí a není tak nervozní jako třeba Beta.
Pro mě je to motorka na kterou když sednu, tak zajedu od první jízdy líp než na motorce, kterou jezdím a která mě baví.
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
sirr napsal(a):Kuci....., uroven jezdce se prece nelze posuzovat podle kubatury ... Uz jste videli mladeho Vitu Marka na 65ccm (co na MS vyhral 1jizdu) on by spraskal pujku republiky..
Me zajima TPI jako funkcni system....jak funguje/nefunguje, ceny dilu atd... Po cca roce uzivani... Ma to nejaky zakladni mouchy o kterych uz se vi ..., jako ze pri studenem startu nemaze atd? Je tam teda mrda elektroniky a bez nejakeho elektro meraku (dg) jezdec asi nic nekde v terenu neopravi...?
Vždyť je to funkčně v úvozovkách "stejný" jako vstřikování u 4T, který už fungují na off moto cca 10 let. .... Fakt si nevybavuju na případ, že bych věděl o někom, kdo nedojel vyjížďku z důvodu závady elektroniky .... Když nedojel, tak došel benzín, uvařený motor, utržená hydraul spojka, prasklý řetěz, ohlá rozeta od šutrů, zahoření moto, prasklý lanko plynu, rozvěsený moto po stromech .... samý mechanický problémy a většinou způsobený elementem mezi sedačkou a řídítkama a špatným servisem. Neříkám, že se nikomu el nepodělala, ale bude to v porovnání s tím ostatním zanedbatelný procento.
- Joraell
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1141
- Založená vlákna
- Motorka: Husky TC 250
- Věk: 34
- 3 7
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Janek: No tka jsme to dnes zkousel rozpojovat a spojovat a je to stejný Teda rozdíl jsem žádnej nepoznal.
Nekrmte toho Trolla !
- milanride
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 516
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 250 EXC TPI
- Věk: 26
- 1 0
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Mám na TPI 250 6d najeto cca 55mth (celkově 65mth) a kromě klasicky prasklé nádobky ve 30mth to zatím funguje (i když jsem moto kupoval z druhé ruky, tak mi to vyměnili na reklamaci, takže pohoda..). Co se týče startů, tak před aktualizací mapy mi moto 2x nechtěla chytit, od té doby zatím ok. Předtím jsem měl 300 2008 a je to uplně jinde. Samozřejmě TPI není tak agresivní jako karbec, ale je to o chvilce si zvyknout jak to jede a nejede, největší rozdíl mi přijde při pomalých rozjezdech, kdy je potřeba přidat víc, ale z části to bude taky způsobené menší kubatůrou... Naopak třeba ve výjezdech se z nízkejch otáček mnohem líp rozmotává, tam kde bych na 300 sahal po spojce, tak se TPI jenom plynem krásně roztáčí. Co mi vadí je, že občas zůstanou trochu viset otáčky a je nutné přes spojku shodit. Potom převodovka, která mi přijde dost "tuhá".
Editoval milanride (17.09.2018 19:19:37)
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
cimo2T: Ta motorka má celkově i po nastartování divnej zvuk, dost se dusí. To není kvůli tomu, že je to TPI, ale spíš jinej problém... sítko, vstřik apd...
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
JirkaR napsal(a):cimo2T: Ta motorka má celkově i po nastartování divnej zvuk, dost se dusí. To není kvůli tomu, že je to TPI, ale spíš jinej problém... sítko, vstřik apd...
v zimě startovala tak na dvacetkrát... a to nemám v garáži pod pět stupňů...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Joraell napsal(a):Janek:
No tak ať se na tom dotyčnej přijde svézt a řekne mi to
Buď v klidu to byla řeč o enduru a ježdění s klukama co jezdej Rally to nějak vypadlo z tý věty že 250 jede málo aby se to hodilo do krámu navíc ty máš krosku a na ty nestačíš už jen kvůli top speed
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Jezdite tu nekdo Husqvarna TE 250/300 a nejlip TPI? Mne je ta motorka hodne sympaticka, ale moc je kolem nevidim. Proc se to u nas moc nechytilo? Nic proti KTM jako firme. Bohuzel jezdci v oranzovem se netesi moc velkym sympatiim špindírů z lidu a na prvni dojem nova motorka tyhle znacky zavira cestu ke klukum, kteri jezdi na starejch vranach.
Editoval Kodiak (08.11.2018 15:32:20)
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Hehe:máš tříkilo? Jakej ročník? Jak je to s dílama a servisem v KTM servisech?
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Kodiak napsal(a):Nic proti KTM jako firme. Bohuzel jezdci v oranzovem se netesi moc velkym sympatiim špindírů z lidu a na prvni dojem nova motorka tyhle znacky zavira cestu ke klukum, kteri jezdi na starejch vranach.
Cože? to slyším prvně
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
roxteedy: kámo, smějem se vam za zady. Hamba mi :-) Vazne bych radsi neco jinyho nez ktm. Bohuzel je pravda, ze je to znacka s prestizi a slusnou servisni siti.
Editoval Kodiak (08.11.2018 22:38:26)
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Kodiak:
Tak ber Hq skoro stejná motorka jen si kluci stezujou na horší brzdy oproti ktm dostupnost dílů je stejná navíc máš prepakovani místo pds (pro mě starost navíc někdo to zase vyloženě chce) cnc brýle v základu....
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Kodiak napsal(a):....... Bohuzel jezdci v oranzovem se netesi moc velkym sympatiim špindírů z lidu a na prvni dojem nova motorka tyhle znacky zavira cestu ke klukum, kteri jezdi na starejch vranach.
Ti kluci jsou nejaky retardovani jedinci? U hq je mozna problem ve velmi maly prodejni siti u nas - pouze 3 ofiko prodejci? Ono je to ale mozna i vyhoda. Moto ma v zakladu lepsi tlumice nez exc, je to na urovni exc 6d. PDS je za me jednodussi, levnejsi provoz a pro vetsinu plne dostacujici, prepakovani je na funkcne lepsi, komfortnejsi, ... poznas nejvic pri takovych tech drbancu do kola, preskovani prikopu ala hobik, kdy zadni kolo dostane supu od hrany.... prepakovani je v tom luxusni. Nevyhoda je potreba udrzby a nutnost ochrany. Chranic dela napr jeden zdejsi clen Vlk nebo treba fasway. U toho mas vyhodu, ze muzes diky excentrum upravit vysku zadni casti - pro prcky vyborny.... Ale cena dost vysoka. Dily sezenes v ktm stejne, jako v hq ti objednaji cokoliv na ktm... Co ale treba v hq neumi, tak nahrat jinou palivovou mapu do ridici jednotky ktm a si to bude platit i obracene. Je to fabrikou zablokovany, ale treba v promotu ti zaridi prehrani mapy z rj hq do rj ktm, kdyz si treba sezenes rj z nejaky moto, ktera ti jizdne vyhovuje. Rozdily v mapach jsou docela dost znatelny. Vubec bych nerekl, ze hq se u mas nechytla, naopak jich kolem sebe vidim jezdit dost a par lidi, co ted jezdi ktm, chce prejit na hq, protoze nejsou moc spokojeni s pristupem prodejcu ktm. Mam treba ktm 30 km od domu, ale kdyz jem neco potreboval, tak vse problem a clovek ma pocit, ze je otavuje, kdyz treba potrebujes malickost za par stovek.... Takze vsechno beru z hq promoto, kde neni nic problem, ale je tam ochota Posledni zasilka na exc 200 vcera
|