Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R

#21 30.10.2018 17:24:48

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:
urco bych zacal rozetou, pak sani, vyfuk a ais a pak teprve bych resil PC, ale pokud se ti to uz v techto upravach nebude zdat tak bych na PC prdel a sel uplne jinam, samotnej to uz pak nevytrhne.. zlepsi o kus ale furt v nejakejch mezich

neboj se klidne opravdu velky rozety, ze zacatku jsem byl rad za velkou a az jsem motku dostal do ruky vic, prestal se bat a zacal zrychlovat tak jsem dal o dva zuby min
jediny minus.. prejezdy po dalnici byly na pytel (bydlim v praze..),  mi pak cestovka klesla na kilo tak jsem se radsi schovaval za kamiony, na druhou stranu na spuntech litat vic jak kilo je na palici:-)

 offline 

 

#22 30.10.2018 17:54:25

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


luke21:

na silnici s tím ani moc nepočítám, sice taky bydlím v praze, ale komořany, takže les a točnou mám za barákem (a v zásadě brdy nebo karlštejnsko taky). ;-) co se týče výfuku, myslíš, že bych tam měl vrátit originál i se svodem?

 offline 

 

#23 30.10.2018 21:53:49

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Rischwon, luke21:

Kluci, já určitě netvrdím, že WRR je špatná moto a má svoje výhody dual sportu, ale pokud Friday ví, že ta motorka je mu slabá, je lepší ho nasměrovat na jinou moto než řešit úpravy a ve výsledku zjistit, že to byly vyhozené peníze, protože motorka sice jede (relativně), ale je těžká. Znám osobně 3 bývalé majitele WRR, kteří přešli na ostré motorky a všichni nadšení, že je to úplně o něčem jiným. Na ostré se dá jezdit jako na dual sportu, ale na dual sportu se nedá jezdit jako na ostré. Někdo má třeba ostrou motorku, ale nemá ambice jezdit krkolomný výjezdy, potoky a podobně. Když jsem byl naposledy jezdit s klukama (EXC 500 2018 a WR 450 F 2006 myslím), tak jsem na SXC se sjetýma a přefoukanýma gumama dal výjezdy, které vůbec nevyjeli a kdybych chtěl, ujedu jim tak, že mě nenajdou. Ale není to o tom, že by ta motorka byla tak dobrá. Je to o tom, že oni nemají na to, využít potenciál ostré. Borec s EXC má vždycky TOP techniku, ale neumí ji využít a asi ani nechce. U druhého jezdce jsem za tři roky taky moc nepozoroval progres, protože nemá čas jezdit. Z dotazu Fridaye jsem si tak nějak vydedukoval, že plyn pravděpodobně otevřít umí, když je mu WRRko slabé a potřeboval by techniku jinou, proto jsem psal, ať koupí ostrou. Akorát moc nerozumím volbě Freeride 250, protože co jsem viděl v lese, je to slabý jak čaj.

Btw. až se někdo začne dohadovat, že ostrá nejde používat jako dual sport, doporučuju přečíst tohle vlákno: https://advrider.com/f/threads/new-zeal … w.1181912/

Edit: Ještě doplním, že jsem jezdíval v bandě s AJP PR5 a řekl bych, že majitel by jí asi zrovna nedoporučil. smile Už přesně nevím, kolik měla najeto, ale tuším něco kolem 5000 km a na každé vyjížďce se řešilo něco. Nakonec odešlo čerpadlo v nádrži a majitel rezignoval. a1 

Editoval green.bear (30.10.2018 21:58:00)

 offline 

 

#24 31.10.2018 07:03:48

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


friday: orig bych nedaval, proti ladakum je o dost tezkej, jestli mas poreseni sani tak bych uz jen zaslepil AISko (pul hodiny prace a dve stovky na zaslepku od nejakyho zamecnika) a zkusil tu velkou rozetu (petikilo)a pak bych na to prdel
kdyz si ji jen takhle lehce poupravis a chvilku pojezdis tak ti aspon pomuze nasmerovat k tomu co by se ti libilo nejvic a dle toho vybrat pak dalsi vhodnejsi stroj bo
pokud vyskrtnes prejezdy a chces drandit vylozene technicky/trialovy veci tak na to wrr je dost nevhodny nastroj, pujde to ale zbytecne se budes vic trapit a pripravis se o kus zabavy

green.bear: napsal jsi to pekne a za mne souhlas

 offline 

 

#25 31.10.2018 10:12:28

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


green.bear:
Já jsem měl AJP 2 roky a zcela souhlasím. Dokonce jsem na to ze začátku napsal nadšený komentář na "Motorkarich". Ale postupným vývojem jsem taky dospěl až k rezignaci. Pokud bych to měl hodnotit teď tak tady je recenze pod kterou bych se i podepsal: https://www.adventurebikerider.com/ajp- … -crf-250l/
Nejde na to naplivat špínu, ani to vynášet do nebe... svého zákazníka si to najde, spokojení si to nechají a ti nespokojení to prodají.

K rozhodnutí o koupi nové motorky (pro mě) už vede pouze ta zdlouhavá a trnitá cesta - potkávat lidi co na tom jezdí, zkoušet, a znát nějakého schopného mechanika, který danou značku sám neprodává.

 offline 

 

#26 31.10.2018 10:43:10

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Engineer napsal(a):

green.bear:
Já jsem měl AJP 2 roky a zcela souhlasím. Dokonce jsem na to ze začátku napsal nadšený komentář na "Motorkarich". Ale postupným vývojem jsem taky dospěl až k rezignaci. Pokud bych to měl hodnotit teď tak tady je recenze pod kterou bych se i podepsal: https://www.adventurebikerider.com/ajp- … -crf-250l/
Nejde na to naplivat špínu, ani to vynášet do nebe... svého zákazníka si to najde, spokojení si to nechají a ti nespokojení to prodají.

K rozhodnutí o koupi nové motorky (pro mě) už vede pouze ta zdlouhavá a trnitá cesta - potkávat lidi co na tom jezdí, zkoušet, a znát nějakého schopného mechanika, který danou značku sám neprodává.

Však ono víc lidí psalo nadšený komentáře, ale už na to nějak zapomnělo  lol 

Friday, kolik tě už stály všechny doplňky na moto, kolik ti zabralo času nad tím přemýšlet, pročítat fóra .... když to sečteš, čas bys věnoval placený práci, prodal bys ten slavný duál ... už jsi mohl mít jinou moto a rohlík na ksichtu  ano 
Pokud budeš kupovat a vybírat moto tímhle rozumem / nerozumem, budeš pořád v začarovaným kruhu nespokojenosti vyvažovaným rozumovými důvody proč sis vlastně vybral správně a že sis vlastně vybral správně. Každopádně tě to radostí naplňovat nebude. Využij možnosti svezení kdekoliv a vyber podle pocitu z radosti z jízdy. Žádný jiný argument vzhledem k budoucnosti ježdění v terénu není relevantní. Když budeš plný pozitivních emocí z jízdy na 125 2t, tak ti bude jedno, že budeš měnit po 40 mth píst a mít víc nákladů, než jezdit na něčem mnohem víc trvanlivějším, ale emoce a radost z jízdy nepřinášejícím stroji. To je moje zkušenost  ano 

 offline 

 

#27 31.10.2018 11:43:03

Rischwon
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 534
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI
1 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


green.bear: jo dobře si to napsal,..jen jsem chtěl zmínit že začátky endura nejsou o silné motorce,..ale přesně jak si zmínil jestli pro někoho terén něco znamená neměl by na tupé zůstat dlouho ale určitě ji přímo neobcházet,..vyzkoušeno už má,..nevyhovuje tak půjde o kus dál,..když se dívám na ceny power commanderu,..ono to asi fakt nemá cenu, pokud si dlouhodobě nechce WRRko nechávat,..ale chce to zkoušet než něco koupí,..mě osobně se ten Freeride taky nepozdává ale jestli mu sedí,...proti gustu,...

já osobně mám rád všechny 4T 250-300...je pravda že tu sice člověk musí trošku tahat,..ale jezdí se na tom velice dobře,...tady bych bral asi WR250F nebo EXC250 která ale bude ohledně servisu trošku náročnější,..už jenom že píst by se měl tam měnit po 80-100mth,..ale je lehčí, hydralická spojka, těžko říct co by člověku dělalo větší radost,..jak tu zmínil Janek 2T 125 je taky velice zábavná motorka,...baví mě ta živelnost a lehkost ale vzhledem k tomu že les je pro mě hlavní priorita, chtěl jsem el startér a silnější spodek tak jsem 125 zavrhl,..třeba někdy 2T 200, minimálně ji vyzkoušet,..

Friday: jinak jak říká Luke s větší rozetou není problém si na 1,2 přizvednout přední kolo,..na 3 už to chtělo zapracovat s tělem,...zrovna včera jsem vytáhl WRko, které mám tedka na motardech převod 13/42 a a zkoušel a je pravda že na 1,2 se bez spojky nic neděje,..ale se spojkou když člověk cití ten okamžik, tak se to krásně staví na zadní, že jsem se včera i trochu lekl jak to šlo rychle nahoru a věř tomu že s kolama 17/17 to jde o něco hůř než na 21/18,..každopádně používat správně spojku jsem se naučil až na EXC, dřív mi to skoro vůbec nešlo,..

Editoval Rischwon (31.10.2018 11:44:37)

 offline 

 

#28 31.10.2018 13:02:49

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


KTM 250F má v manálu píst po 100mth (jestli se nepletu), ale dvě KTM Praha mi tvrdily, že měnit stačí ve 200 a spousta lidí jezdí, počítám, přes 250. Yamaha vydrží, předpokládám, minimálně stejně a spíš víc.

 offline 

 

#29 31.10.2018 17:49:12

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Janek:

Vím, že asi narážíš na mě, s tím komentářem o AJP. Musím si přiznat, že tehdy jsem jezdil dost plíseň, kopce, který jsem nemohl vyjet s ostrou, teď jezdím s těžkou motorkou úplně v pohodě, takže to bylo z pohledu hobby mrdala, ale to jsem i tehdy uvedl hned na začátku hodnocení. Teď už chápu, proč tehdy zkušenější kolem toho dělali takový humbuk. Holt progress, no..

 offline 

 

#30 31.10.2018 18:30:49

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


takže resume? jak tak čtu všechny ty komentáře (a díky všem za ně!!!), tak z toho plyne, že pokud nejsem spokojený s wrr, tak se ho mám zbavit. ok. dal jsem inzerát na motorkáře, tak kdyby někdo měl zájem, je k mání. dál - jestli to dobře chápu - je tu shoda, že se mám na freerida vykašlat a jít do nějaké ostré - buď zůstat u modrých wr250f, nebo jít do oranžády exc250f. případně 125 2t. v tomhle případě jde řeč o ktm exc???

 offline 

 

#31 31.10.2018 20:34:43

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:

Osobně bych šel do EXC 350, spodek to má celkem hodnej a ve vršku jede téměř jak 450. EXC 250 i WR250F mi přišly slabý na dlouhý strmý výjezdy.

 offline 

 

#32 31.10.2018 21:04:18

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


green.bear:

Hmmm. Ty tu 350 stále prosazuješ...;-) OK. Mrknu po ní... Nějaký tip, ročník, na co si dát pozor? Rozhodně nebude nová, tolik peněz nemám...:-(

 offline 

 

#33 31.10.2018 21:20:27

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:
green.bear nemluví zle. Výběr endura se řešil i na tomhle vlákně:
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=15488&p=2
Sodius se poradil s Petardakem (poštěstilo se mi být u Petardaka 2x v dílně, vypít kafe a poslouchat s otevřenou pusou). Sodius pak koupil  KTM EXCF 350 2018 a1 
Já jsem nedávno absolvoval 3 trialové kurzy a naopak objevil kouzlo 2-taktu  usch  nicméně, mé "rady" ber jako skromný názor začátečníka. Strašně mě to baví, ale jezdím fakt hrozně. A zkonzultuj to i s někým znalým mimo virtuální svět.

 offline 

 

#34 01.11.2018 10:01:31

Rischwon
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 534
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI
1 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


green.bear napsal(a):

Friday13:

Osobně bych šel do EXC 350, spodek to má celkem hodnej a ve vršku jede téměř jak 450. EXC 250 i WR250F mi přišly slabý na dlouhý strmý výjezdy.

to je pravda 350 je dobrá motorka ale do budocna mu dá 250 možná lepší základy, když se naučí na 250 držet plyn pěkně v otáčkách,... než mět silný obsah a vyjíždět kopce se zakoplou čtyřkou na volnoběh,..vyšší obsah odpustí víc chyb co se týče podtáčení motoru atd,..ale nechtěné otočení neodpouští,..

 offline 

 

#35 01.11.2018 11:16:30

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Rischwon:

no, já myslím, že jsem k nějakému výsledku došli. za mě - budu hledat buď exc250f nebo wr250f v co nejlepším stavu. případně se mrknu i na exc350f, ale prioritou jsou pro mě první dvě motorky. freerida si nechám do důchodu :-) nějaké tipy, který ročná'íkům se vyhnout. vím že u wr mým jít do hliníkového rámu, který se dělal od 2008 a jinak netuším.

 offline 

 

#36 01.11.2018 11:58:05

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:

U KTM pozor na startování za tepla i za studena. Při vyšším nájezdu mth už může zlobit vstřik.
Každopádně tu 350 fakt nezavrhuj, je to moooc fajn motorka a to i pro začátečníka  smile 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#37 01.11.2018 12:51:35

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


peTTR:

dobře...:-) pak jsou všechny tři na stejný startovní čáře. dám vědět, která nakonec vyhrála...;-)

 offline 

 

#38 01.11.2018 18:17:32

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


peTTR:

hadam ze o 350 vis hodne, jak je to pak s ekonomikou provozu? nepocitam co si sam rozbijes ale s cim cca pocitat pri hobby vyuzivani?

 offline 

 

#39 01.11.2018 18:48:02

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


luke21 napsal(a):

peTTR:

hadam ze o 350 vis hodne, jak je to pak s ekonomikou provozu? nepocitam co si sam rozbijes ale s cim cca pocitat pri hobby vyuzivani?

Tohle ti nikdo nedokáže říct ani přibližně, dva lidi můžou mít stejnou moto, můžou podobně jezdit a jeden do ní může sypat horem dolem a druhej nic.

 offline 

 

#40 01.11.2018 21:07:59

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


luke21:

Je to fakt individuální a opravdu osobní zkušenost s 350 mám jen z sx-f... Z endurovek 350 jen od kluků z okolí a je to fakt kus od kusu.... Každopádně já sypu prachy do každé motorky, protože to mám tak nějak rád v cajku  big_smile 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů