Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAHONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#41 28.05.2018 13:11:09
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rc28: zvedni oči a podívej se "kolínko" výfuku, je sakra tenoučký, pokud tento stroj půjde otevřít, bude se muset koupit KIT ve kterém bude i jiný výfuk včetně kolene, cena takového kitu odhadem přes 20 tis kč. Majitelé nových Yam 450 WR by mohli napsat kolik je stál KIT na otevření... taky žádná láce Editoval offroaderTE (28.05.2018 13:12:08) Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #42 28.05.2018 13:44:27
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jak znám Hondu bude výfuk sedět z eRka, toho bych se nebál a nádrže už vůbec ukaž mi jediny lehký "tupy" enduro co dojede na nádrž víc než 150. To sou jen řeči.. copak XR, DR a tady ty dělníci co se snažíte srovnávat s motorkou pro rok 2019 najedou na nádrž 200km? offline #43 28.05.2018 14:48:00
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!driftak: Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #44 28.05.2018 15:39:38
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!offroaderTE: Měl jsem spíš na mysli to, že to je papírovej výkon, vychází z homologace. Ve skutečnosti ta motorka bude mít vyšší výkon kdybys to změřil na brzdě. (tak nějak si to myslím - pokud tu je někdo kdo ví jak se homologují motorky tak mě opravte) Co nepovolíš urvi, co neurveš to zkurvi! offline #45 28.05.2018 15:58:20
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rc28: jj to je pravda, další věc, pokud motorka na offroad nemá průsvitnou nádrž, tak se dost těžko odhaduje dojezd, spoléhat na kontrolku rezervy na motce kterou občas protáhneš brodem je risk. Spotřeba se rapidně mění dle terénu a nadm. výšky, tak jak tohle maj kluci z Hondy ošetřený ??? Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #46 28.05.2018 17:31:54
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!offroaderTE: "Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás" „Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.” offline #47 29.05.2018 11:10:03
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Článek na mcz. Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak. offline #48 31.05.2018 14:41:21
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!něco z FB pro zasmání: Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #49 31.05.2018 23:02:18
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Už je stanovená cena? Na stránkách Hondy zatím nic. offline #50 10.06.2018 18:48:55
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ta nádrž je nesmyslně malá. A na cenu jsem zvědavej.... إندورو na enduru se snažím být en duro. offline #51 10.06.2018 20:22:56
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mám stejně velkou nádrž na TT600E, kterou používám k běžnému ježdění a jakmile mám najeto cca 120-130km, hledám čerpačku... offline #52 10.06.2018 23:47:32
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!RadoTP: Kdo se bojí,nesmí do lesa :-) offline #53 07.09.2018 11:05:12
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!další videjko: https://youtu.be/FMGDN93O1Yw offline #54 07.09.2018 13:25:01
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!v US je rozdíl mezi velkou Afrikou a tímhle 3000 USD. to není moc veselé číslo:/ Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #55 07.09.2018 15:37:33
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dle té video recenze z toho ani ostrou mašinu dělat nechtějí,..bude to takový lepší dualsport na výlety mimo silnice,...vzhledem k tomu že jsem do terénu na začátcích dlouho používal WR250R a kdybych stále jezdil jako dřív, že jsem jel něco po silnici, něco po polňačce, něco lesem a sem tam nějaký výjezd,..tak by mě to jako následná volba motorky velice zajímalo,...tedka by mě ale spíš potěšilo kdyby japonci at už Honda, Yamaha, Suza nebo Kawa zase začli dělat nějaké 2T endura s el.startem a klidně i bez homologace,..jediná Yamaha vydržela u 2T, tak doufám že se dočkáme nějaké YZ xc verze s el startérem, který jim šel krásně na starém dobrém DéTéčku offline #56 07.09.2018 17:55:23
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!však jo, ale proč servisní interval tisíc km... Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #57 07.09.2018 22:15:01
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Miguel: Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady! offline #58 08.09.2018 11:02:29
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mhm ale v tom případě už není sebemenší důvod nekoupit místo toho EXC500. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #59 08.09.2018 14:58:34
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!No... nebo 690/701. Jediné lákadlo je okřídlené logo na nádrži. Jinak to vypadá jako zkrocené enduro, vysvětlené jako dualsport. Pro mě to ale dualsport není. Mám asi jiná kritéria, třeba nevím kam bych namontoval nosič. Editoval Stanďour (08.09.2018 14:59:41) Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady! offline #60 09.09.2018 09:04:57
Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc offline |