Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

WR 450 2014 - ždímání baterie

#1 27.08.2018 19:21:23

Hanz88
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 102
Založená vlákna
Místo: Praha 4
Motorka: Yamaha WR 450F 2014
Věk: 30
1 0

WR 450 2014 - ždímání baterie


Ahoj lidi,

mam moto v servisu u P. Poláka a říkal, že taky moc nemá šajn co a jak.


Mám tam novou baterii - první týden chytá na startér 1/3; druhý týden už 1/10.

Regulátor dobíjí 13,2 na místě, svíčka nová, na nášlap chytá na první.
Startér krásně točí, ale nechytá se prostě.



Netušíte někdo co s tim? Řešil někdo něco podobného?

Díky všem  oko1 

 offline 

 

#2 27.08.2018 21:12:59

wáca
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1810
Založená vlákna
Místo: Liberecký kraj
Motorka: XRV 750 Africa Twin
Věk: 22
Tel: 723-735-777
11 0

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


Nevim jak to maji ostry endura, ale na vsem ostatnim jen13,2V na dobijeni malo. Minimum je aspon 13,5. Navic po zahrati regulatoru muze davat jeste min.


Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-)

 offline 

 

#3 27.08.2018 22:06:44

kanin
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 102
Založená vlákna
Místo: sever moravy
Motorka: 3TB
0 0

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


13,2V je málo hmm kolik máš napětí na baterce při vyplým motoru? Dobíjí to víc když přidáš plyn?? Ale asi budeš mít špatnej regulator nebo vedení z něj do aku...

 offline 

 

#4 28.08.2018 07:13:53

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


Stáhni manuál, ale dobíjení by mělo být 13.8 - 14.2V u většiny moto co jsem viděl.

Pak ještě změřit statický odběr v klidu  smile 

Tom

 offline 

 

#5 28.08.2018 08:49:33

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


Hanz88:


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3313_screenshot_2018-08-28-08-48-33.png

 offline 

 

#6 28.08.2018 08:59:57

Hanz88
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 102
Založená vlákna
Místo: Praha 4
Motorka: Yamaha WR 450F 2014
Věk: 30
1 0

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


Díky chlapi, zkusim na to kouknout. Říkal právě, že si myslí, že regulátor asi dobrý. No v pondělí mu to tam vezu, tak uvidíme. No po sobotní jízdě tam je teď 12,3... Prý bude měřit cívky atd. něco o regulátoru říkal,, že to přesně změřit nejde kolik má dávat, což nevím, co tím myslel...


Jinak Chalka: To je z jakýho manuálu. To v mym nemam tongue Jinak z regulátoru mi jdou dva svazky.  key 

Editoval Hanz88 (28.08.2018 09:01:05)

 offline 

 

#7 28.08.2018 09:40:14

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


WR je obecně háklivá na baterku. Origo baterka má 130 start proud. Ne každá náhrada dosáhne této hodnoty, i když to výrobce píše. Funguje origo japonská yuasa a mám  vyzkousený taky lithiový x racer.

Editoval panca (28.08.2018 09:42:17)

 offline 

 

#8 28.08.2018 12:08:18

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


13,2 je na dobíjení málo, o tom se dohadovat nebudeme.

Mě spíš zaráží, že s novou baterkou ti to chytá 1/3. Kouknul bych se ještě na automatickej dekompresor. Když je unavená pružinka, má to stejný příznaky při startu.

 offline 

 

#9 28.08.2018 14:47:37

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


Hanz88:

Jestli to neni nejaky bastl,  tak asi zacit kontrolou el.  instalace,  muze to delat klidne zaoxidovana svorkovnice od kabelu z altiku do cdi....
Dobijeni je jiny okruh z altiku nez okruh zapalovani. Takze altik muze v pohode dobijet,  ale jiny okruh muze byt ko. 
Kdyz das dobitou aku a motor dobre toci a presto blbe chyta,  nemusi to mit nic spolecnyho s dobijenim.
Do cdi pujdou radove desitky voltu napr.  50-60 V stridavych. To chce zjistit z manualu a necha se to jednoduse zmerit.  Muze to delat snimac otacek (to se mi stalo, kdyz moto blbe chytalo na starter a na kick ok).  Tam by mel jit zmerit odpor a zas by mel mit uvedenou hodnotu v manualu .... Pokud budou tyhle veci v poradku,  sel bych dal vylucovaci metodou,  idealne zajet za nekym se stejnym moto,  vyzkouset cdi.... Nebo Yamaha servis Raduz  ano 
Pisu to vseobecne ....presny udaje o hodnotach nevim,  na manual jsem nekoukal

 offline 

 

#10 28.08.2018 17:28:42

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


Rozeber, vyčistí a hlavně vyměn uhlíky ve startéru. Má velký odběr a nezbyde na svíčku. 13v musí stačit.
Uhlíky mají na sobě kontrolní dulek. Jeden je vždy víc sjetej než druhej. Pokud máš hluboko do kapsy kup v autodilech za stovku a úprav rozměr. Jen musíš být precizní. Není to ono ale startér nezničís. Hlavně včas aby se nestalo že si skrtne ten pletený drátek o kotvu.

 offline 

 

#11 03.09.2018 19:06:55

Hanz88
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 102
Založená vlákna
Místo: Praha 4
Motorka: Yamaha WR 450F 2014
Věk: 30
1 0

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


Fajfka je v cajku. Baterek se vyzkoušelo několik, svíček taktéž. Na nášlap chytá na první. Stříkačka.   ee1 

Jinak dneska sem mu to tam dal. Jako první se pude po startéru. Tak díky za rady a jak bude nějaký nový info, tak napíšu  wink  Moc nadšenej z toho nebyl no   a22  poc 

Editoval Hanz88 (03.09.2018 19:07:25)

 offline 

 

#12 12.09.2018 19:10:55

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: WR 450 2014 - ždímání baterie


Hanz88:

Tak jak to dopadlo? Mě potkal podobnej problém, myslel jsem že je to baterie a dělaly to uhlíky startéru.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů